صافکاری رنو کولیوس

صافکاری رنو کولیوس صافکاری و نقاشی رنو کولیوس رنو کولیوس یکی از بهترین محصولات کارخانه رنو در مدل های شاسی بلند مدت است و توسط  شرکت نگین خودرو  به عنوان یکی از شرکای تجاری رنو وارد کشور ما شده‌است. با توجه به ظاهر جذاب آن و مشخصات فنی قابل‌توجه, امکانات راحتی و تسهیلات امنیتی, این …

صافکاری رنو کولیوس ادامه »

رنو کولیوس

صافکاری رنو کولیوس

صافکاری و نقاشی رنو کولیوس

رنو کولیوس یکی از بهترین محصولات کارخانه رنو در مدل های شاسی بلند مدت است و توسط  شرکت نگین خودرو  به عنوان یکی از شرکای تجاری رنو وارد کشور ما شده‌است. با توجه به ظاهر جذاب آن و مشخصات فنی قابل‌توجه, امکانات راحتی و تسهیلات امنیتی, این خودرو توجه مشتاقان خودرو را جلب کرد و توانست یکی از محبوب‌ترین اتومبیل‌های شاسی بلند در بازار ماشین کشور شود. رنو کولیوس, علی‌رغم خودرو های  قوی آلمان, ژاپنی, کره‌ای, و تازه‌واردها مانند ماشین‌های چینی, قادر به کسب سهمی قابل‌توجه از بازار خودرو لوکس بوده‌است.

صافکاری خودرو  مهارت لازم برای تعمیر بدنه خودرو است که همه تعمیرکاران قادر به انجام این کار نیستند. اگر بخشی از بدنه رنو کولیوس در اثر تصادف یا هر حادثه، آسیب دیده باشد، باید از یک متخصص بخواهید تا آن را به حالت عادی برگرداند. صافکاری رنو کولیوس در دو حالت کلی بدون رنگ وبا رنگ انجام می‌شود (اگر به طور جدی آسیب‌دیده باشد). به عبارت دیگر می‌توان گفت که صافکاری چیزی بیش از کار مکانیکی است؛ این یک هنر با دقت بالا است.

در اینجا برخی نکات مهم وجود دارد که شما، به عنوان صاحب اتومبیل باید توجه خود را به آن معطوف کنید تا زمانی که نیاز به صافکاری رنو کولیوس خود دارید، هشیارتر باشید. در زیر این توصیه‌ها به شما کمک خواهد کرد تا آسیب به بدن وسیله نقلیه خود را به حداقل برسانید.

یکی از مهم ترین موارد انتخاب مرکز مناسب برای انجام صافکاری خودرو است همان طور که اشاره کردیم صافکاری خودرو بیش از آن که یک نوع تعمیر باشد یک هنر است و باید با دقت بالایی انجام شود تا علاوه بر رفع مشکل به صورت کامل ظاهر خودرو نیز دچار مشکل نشود و زیبایی خودرو حفظ شود متاسفانه برخی از افراد به دلیل عدم مهارت در صافکاری، نمی توانند خودرو را یکدست کنند و به همین دلیل پس از انجام صافکاری پستی و بلندی های زیادی بر روی بدنه ی خودرو مشهود است.

تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری رنو کولیوس در ایران است، تمامی صافکاران مشغول به کار در تهران پلاس تجربه و دانش کافی در ارتباط با نوع بدنه ی رنو کولیوس و روش های صافکاری این خودرو فرانسوی را دارا می باشند و می توانند به سرعت خودروی شما را صافکاری کنند.

رنو کولیوس با گرمکن ۲ و تهویه ۱ صندلی در جلو، راحتی را به راننده و سرنشین جلو ارائه می‌کند، در حالی که سرنشینان عقب می‌توانند با فضای پای سخاوتمندانه روی صندلی‌های درازکش استراحت کنند. دسته پشتی یکپارچه با دو جا لیوانی، Koleos را برای سفرهای طولانی ایده آل می کند. به علاوه، با دریچه‌های هوا و درگاه‌های USB1 در عقب، مسافران در صندلی عقب می‌توانند ساعت‌ها راحت بمانند و سرگرم شوند.

فضای داخلی را مطابق با نیازهای خود در هر روز تنظیم کنید. با صندلی‌های عقب فوق‌العاده همه‌کاره و با یک لمس آسان، جابه‌جایی بین چند پیکربندی کابین آسان است. درب عقب اتوماتیک 1 با اعطای دسترسی به فضای 458 لیتری در صندوق عقب وقتی پای خود را زیر سپر عقب قرار می دهید، بارگیری را راحت می کند. پس از خواباندن صندلی ها، تا 1690 لیتر فضا برای ماجراجویی های غیرقابل غفلت در اختیار خواهید داشت.

رنو کولیوس دارای تعدادی ویژگی نوآورانه است تا رانندگی روزمره شما را آسان تر کند. از قفل خودکار درب‌ها با راه‌روی2 و ورود بدون کلید و استارت موتور2 گرفته تا نگهدارنده‌های فنجان جلویی گرم‌شونده و خنک‌شونده گرفته تا کنترل تک لمسی روی شیشه‌های برقی جلو، پر از جزئیات هوشمندانه‌ای است که هرگز نمی‌دانید بدون آن چگونه زندگی می‌کردید.

برای کمک به شما برای لذت بردن کامل از رانندگی، رنو کولیوس دارای تعدادی ویژگی ایمنی نوآورانه است. این فناوری‌ها شامل سیستم ترمز اضطراری فعال (AEBS)، هشدار خروج از خط و هشدار نقطه کور2 می‌شوند تا بتوانید در جاده آرامش کامل داشته باشید.

کولئوس به صورت دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ متحرک در دسترس است.

کولئوس تمام چرخ متحرک می‌تواند فقط چرخ‌های جلوی خود را (برای بهینه‌سازی مصرف سوخت)، یا چرخ‌های عقب خود را نیز هر زمان که خودرو فکر می‌کند مفید است، یا (در سرعت‌های پایین) هر چهار چرخ را همیشه برانند. شما از بین این سه گزینه 2WD، خودکار و قفل با یک سوئیچ روی کنسول مرکزی انتخاب می کنید.

رنو کولیوس
رنو کولیوس

همه نسخه های رنو کولیوس چه ویژگی هایی دارند؟

کنترل آب و هوا دو منطقه ای، که به راننده و سرنشین جلو اجازه می دهد تا دمای دلخواه خود را تنظیم کنند.

سیستم چندرسانه‌ای R-Link رنو، با صفحه نمایش لمسی و کنترل صوتی 7.0 اینچی، آینه‌کاری تلفن Apple CarPlay و Android Auto، رادیو AM/FM، ورودی‌های کمکی و 2x USB، اتصال بلوتوث برای تماس‌های تلفنی و پخش صدا، و هشت بلندگو.

دوربین دنده عقب و سنسور پارک عقب.

کروز کنترل با محدود کننده سرعت، هشدار خروج از خط و صفحه نمایش دیجیتال با وضوح بالا.

چراغ‌های جلو که هنگام تاریک شدن هوا خود به خود روشن می‌شوند، چراغ‌های LED در روز و چراغ‌های مه شکن جلو و عقب LED. برف پاک کن هایی که هنگام بارندگی به طور خودکار عمل می کنند.

کارت کلید مجاورتی که می‌توانید هنگام باز کردن قفل و روشن کردن ماشین، آن را در یک جیب یا کیف بگذارید.

دستیار استارت در سربالایی، که ترمزها را به طور خودکار عمل می کند تا استارت زدن در سربالایی را آسان تر کند.

چرخ های آلیاژی آلومینیومی و چرخ یدکی فولادی 17 اینچی با اندازه کامل.

سیستم هشدار برخورد رو به جلو (ترمز اضطراری خودکار)، که قبل از درگیر شدن خودکار ترمزها از طریق کنترل پایداری الکترونیکی رنو کولیوس به عنوان یک SUV متوسط با قیمت پایین طبقه بندی می شود.در مورد خطر برخورد احتمالی هشدار می دهد.

ایمنی مسافران همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده‌است. رنو کولیوس هم از رانندگان و ایربگ مسافر استفاده می‌کند تا ایمنی را افزایش دهد و همچنین چهار ایربگ جانبی را حمل کند. قطعات رنو از سیستم ترمز ضد قفل (ABS) با سیستم توزیع نیروی ترمز الکتریکی (ABS)، سیستم کنترل پایداری خودرو، هشدار نقطه کور در آینه پهلو، هشدار حرکت سریع، کنترل پرواز هوشمند همراه با قابلیت نگه داشتن فاصله از اتومبیل در جلو، باز کردن درها و قطع جریان سوخت در صورت وقوع سانحه.

صافکاری رنو کولیوس

رنو کولیوس یکی از شاسی بلند های محبوب برند رنو در ایران است که به دلیل ویژگی هایی که دارد توناسته بخش بزرگی از بازار فروش این برند در ایران را به خود اختصاص دهد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن