صافکاری رنو فلوئنس

صافکاری رنو فلوئنس صافکاری و نقاشی رنو فلوئنس رنو فلوئنس ZE بخشی از اولین موج خودروهای الکتریکی است که از این سازنده فرانسوی وارد بازار می شود. همراه با خودروی تجاری کوچک Kangoo ZE ، این خودروی برقی سایز متوسط، پیشرو در پیشروی جسورانه رنو در حمل و نقل با باتری است. فلوئنس ZE با …

صافکاری رنو فلوئنس ادامه »

تعمیر رنو فلوئنس

صافکاری رنو فلوئنس

صافکاری و نقاشی رنو فلوئنس

رنو فلوئنس ZE بخشی از اولین موج خودروهای الکتریکی است که از این سازنده فرانسوی وارد بازار می شود. همراه با خودروی تجاری کوچک Kangoo ZE ، این خودروی برقی سایز متوسط، پیشرو در پیشروی جسورانه رنو در حمل و نقل با باتری است. فلوئنس ZE با طول 4748 میلی‌متر، 130 میلی‌متر طولانی‌تر از سالن استاندارد غیرالکتریکی فلوئنس موجود در سایر نقاط اروپا است که به باتری‌های لیتیوم یونی 280 کیلوگرمی اجازه می‌دهد در پشت صندلی‌های عقب قرار بگیرند. طراحی جلوپنجره نیز تغییر کرده است و سپر عقب دارای دیفیوزر است.

اغلب خودرو های تولیدی برند رنو در ایران فروش بالایی دارند و این برند جایگاه خوبی در بازار ایران دارد علاوه بر این برخی از خودرو های برند رنو در ایران برای مدتی به صورت اشتراکی نیز تولید می شدند که سبب افزایش محبوبیت این برند در ایران شد. رنو فلوئنس یک کراس اوور جمع و جور تولیدی برند رنو است که تا کنون در چندین نسل مختلف تولید و عرضه شده است در بازار ایران نیز نسل های مختلف این خودرو موجود هستند.

یکی از مواردی که در دسته ی تعمیرات خودرو قرار می گیرد صافکاری خودرو است ، صافکاری در اوقع به مجموعه عملیاتی گفته می شود که برای رفع هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو به کار برده می شود و مانند سایر تعمیرات خودرو باید توسط افراد خبره و با تجربه انجام شود. صافکاری تنها رنگ کاری خودرو نیست و این تصور که در ایران صافکاری معادل رنگ و برطرف کردن صرف مشکل ایجاد شده به کار می رود تصوری کاملا اشتباه است.

صافکاری مجموعه ای از فرایند های مختلف نظیر سمباده کشی ، چکش کاری ، رنگ کاری و سایر مواردی است که برای ترمیم بدنه ی خودرو نیاز هستند.اگر فرایند صافکاری توسط افراد متخصص انجام نشود ممکن است مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو به درستی رفع نشود و به طور مثال برآمدگی بین سطح رنگ کاری شده قدیم و جدید وجود داشته باشد.

به همین دلیل است که گفته می شود در انتخاب مرکز مناسب برای صافکاری رنو فلوئنس باید نهایت دقت را به خرج دهید. تهران پلاس مرکز تخصصی سرویس و صافکاری انواع خودرو های تولیدی برند رنو و رنو فلوئنس است با توجه به اینکه هر برند برای ساخت خودرو های خود از مواد مختلفی استفاده میکند آلیاژ های به کار رفته در ساخت بدنه ی خودرو های برند رنو نیز با سایر خودرو ها متفاوت هستند به همین دلیل به صافکاری متناسب با مواد به کار رفته در بدنه خودرو رنو فلوئنس نیاز است که تنها صافکاران ماهر می توانند این فرق ها را شناسایی کنند.

تعمیر رنو فلوئنس
تعمیر رنو فلوئنس

کارایی رنو فلوئنس

رنو فلوئنس تنها با یک موتور دیزلی با دو توان خروجی متفاوت در دسترس است. دیزل یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر است که با انتخاب dCi95 با 95 اسب بخار قدرت همراه با گیربکس 5 سرعته دستی یا dCi110 با 110 اسب بخار با گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک در دسترس است. dCi110 احتمالا بهترین گزینه برای ارائه بهترین ترکیب از عملکرد و اقتصاد است. گیربکس دستی نیز گزینه بهتری است زیرا اتوماتیک می تواند کمی کند باشد و در تعویض دنده کند باشد.

 

سواری و هندلینگ رنو فلوئنس

فلوئنس یک رزمناو بزرگراهی بسیار راحت است و مایل ها را به راحتی طی می کند، زیرا محیط رانندگی مطلوب آن است. سیستم تعلیق آن بسیار انعطاف پذیر است، اما این امر در گوشه هایی که رول بدنه قابل توجه است، بسیار مشهود است. فلوئنس فاقد پیشرانه اسپرت و احساسی است که از مگان دریافت می کنید و فرمان نیز فاقد هرگونه بازخوردی است.

فلوئنس با انتخاب چهار سطح تریم برای انتخاب ارائه می شود. اینها عبارتند از Expression، Dynamique، Limited و R-Link. مجدداً، تجهیزات استاندارد در فلوئنس به اندازه سایر مدل‌های رنو سخاوتمندانه نیست، سطح مبتدی Expression فقط از ورود بدون کلید، شیشه‌های جلو برقی، تهویه مطبوع دستی و رینگ‌های آلیاژی 15 اینچی بهره می‌برد. با تفاوت بسیار کمی از نظر قیمت بین سطوح تریم، بالاترین محدوده R-Link بهترین ارزش را دارد و با صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی R-Link 7 اینچی با Sat Nav، روکش نیمه چرمی، فرمان چرمی و 17 اینچی عرضه می شود. چرخ های آلیاژی

 

کیفیت و قابلیت اطمینان رنو فلوئنس

فلوئنس به طور کلی احساس خوبی از کیفیت در مورد آن دارد. کابین در این مرحله از زندگی خود کمی قدیمی احساس می شود و بدون سیستم R-Link، فاقد جذابیت مدرن واقعی است. بدون آن، کنسول مرکزی به دلیل تعداد دکمه هایی که در سراسر آن پخش می شود کمی گیج کننده می شود. داشبورد ممکن است جذاب‌ترین مدل رنو نباشد، اما از مواد باکیفیت در سرتاسر کابین استفاده می‌شود و تزئینات کرومی کنتراست روی داشبورد و کنسول میانی وجود دارد.

 

ایمنی رنو فلوئنس

رنو فلوئنس در تست تصادف Euro NCAP موفق به کسب 4/5 ستاره شد. این خودرو ممکن است رتبه کامل پنج ستاره را کسب نکرده باشد اما یک خودروی خانوادگی بسیار ایمن است. همچنین دارای سطح مناسبی از فناوری ایمنی استاندارد است که شامل ترمزهای ضد قفل، کمک ترمز اضطراری و نقاط اتصال ISO-FIX صندلی کودک می شود.

 

فضا داخلی رنو فلوئنس

رنو فلوئنس در برابر رقبایی مانند اشکودا رپید، فورد فوکوس سالن و مزدا 3 قرار می‌گیرد. از طرف دیگر فلوئنس در داخل جادار است و سطوح خوبی از راحتی را برای مسافران صندلی های جلو و عقب فراهم می کند. فضای صندوق عقب با ظرفیت 530 لیتری بسیار چشمگیر است و فضای زیادی برای چمدان ها و وسایل بزرگ ایجاد می کند. صندلی های عقب نیز به سمت جلو جمع می شوند تا برای تطبیق پذیری بیشتر، قسمت عقب کابین باز شود.

ویژگی هایی برای افزایش کارایی وجود دارد. شامل حالت Eco Mode است که عملکردهای کنترل آب و هوا و گرمایش و همچنین سیستم پیش گرمایش و تهویه مطبوع را محدود می کند، که می تواند از راه دور در زمانی که خودرو هنوز شارژ است، برنامه ریزی شود. یک شارژ کامل بین شش تا هشت ساعت طول می کشد، بنابراین رنو استفاده از یک نقطه شارژ خانگی یا محل کار را به عنوان منبع اصلی برق توصیه می کند.

صافکاری رنو فلوئنس

رنو فلوئنس یکی از خودرو های محبوب اروپایی در بازار ایران است که به دلیل ویژگی هایی که دارد علاوه بر مدل های جدید مدل های قدیمی این خودرو نیز در بازار خودرو های دست دوم خرید و فروش می شوند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن