صافکاری رنو تالیسمان

صافکاری رنو تالیسمان صافکاری و نقاشی رنو تالیسمان خودروسازان فرانسوی تا کنون با شرکت‌های ما هم‌کاری نزدیکی داشته‌اند و علی‌رغم تمام صحبت‌ها درباره استهلاک بیشتر (در مقایسه با ژاپنی‌ها) و سهل‌انگاری آن‌ها در طول تحریم‌ها، در حال حاضر همچنان خودرو های ساخته شده شرکت های فرانسوی فروش بالایی در ایران دارند. حتی می‌توان گفت که …

صافکاری رنو تالیسمان ادامه »

صافکاری بدون رنگ، کشیدن کف صندوق تالیسمان

صافکاری رنو تالیسمان

صافکاری و نقاشی رنو تالیسمان

خودروسازان فرانسوی تا کنون با شرکت‌های ما هم‌کاری نزدیکی داشته‌اند و علی‌رغم تمام صحبت‌ها درباره استهلاک بیشتر (در مقایسه با ژاپنی‌ها) و سهل‌انگاری آن‌ها در طول تحریم‌ها، در حال حاضر همچنان خودرو های ساخته شده شرکت های فرانسوی فروش بالایی در ایران دارند. حتی می‌توان گفت که بخش بزرگی از چرخ صنعت خودرو با کمک این محصولات فرانسوی رو به رو شده‌است. با این حال، برند های این سرزمین موفق به فتح بازار اتومبیل‌های لوکس شدند و بارها رقبای ژاپنی و کره‌ای خود را شکست دادند. با این حال، این بار رنو، با ارائه یک خودروی جذاب و متفاوت، تصمیم گرفت وضعیت را به نفع خود تغییر داده است.

از همان آغاز عرضه رنو تالیسمان به کشورمان، ما می‌توانستیم حدس بزنیم که این محصول خوب، پتانسیل لازم برای موفقیت را دارد، اما متاسفانه، تحریم‌ها به زودی آغاز شدند و برند رنو تنها چند مدل از رنو تالیسمان را در ایران عرضه کرد. همین عامل سبب شده است تا خرید و فروش رنو تالیسمان دست دوم در بازار ایران رونفق بالایی داشته باشد یکی از مواردی که در تعیین قیمت خودرو چه نو و چه دست دوم نقش اساسی را ایفا میکند سلامت قطعات و بدنه ی خودرو است در ارتباط با رنو تالیسمان نیز این امر صادق است.

رنو تالیسمان
رنو تالیسمان

از زمانی که برند رنو به دلیل تحریم ها بازار ایران را ترک کرد نمایندگی های مستقیم این برند در ایران نیز تعطیل شدند و این عامل سبب شد تا مالکان رنو تالیسمان برای رفع آسیب و صافکاری بدنه ی خودرو دچار مشکلاتی شوند. پیدا کردن صافکاری که بتواند علاوه بر تشخیص درست مشکل ایجاد شده را نیز به بهترین شکل ممکن رفع کند بسیار سخت است.

تهران پلاس از گذشته تا به امروز یکی از مراکز تخصصی و فعال در امر سرویس ، تعمیر و صافکاری انواع خودرو های تولیدی برند رنو بوده و همچنان نیز هست، تمامی صافکارانی که در این مرکز مشغول به کار هستند علاوه بر مهارت و تجربه نسبت به روش های نوین صافکاری رنو تالیسمان نیز آگاهی کافی دارند و با اطمینان می توان گفت که تهران پلاس همپای نمایندگی های فعال رنو در سرتاسر جهان فعالیت میکند. مانند سایر مراکز معتبر در جهان تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس نیز با ضمانت نامه ارائه می شوند موردی که در ایران کمتر به آن اهمیت داده می شود.

صافکاری بدون رنگ، کشیدن کف صندوق تالیسمان
صافکاری بدون رنگ، کشیدن کف صندوق تالیسمان
صافکاری بدون رنگ، کشیدن کف صندوق تالیسمان

کارایی رنو تالیسمان

گیربکس اتوماتیک دوکلاچه کارآمد، راحتی یک گیربکس اتوماتیک را با واکنش پذیری و صرفه جویی در یک گیربکس دستی تلفیق می کند. این گیربکس هفت سرعته که با موتور Energy TCe 190 جفت شده است، انعطاف پذیری، عملکرد پویا و کاهش مصرف سوخت را به شما ارائه می دهد. علاوه بر این، پاسخگویی آن با حالت رانندگی انتخابی شما سازگار است.

موتور انرژی TCe 190 رنو تالیسمان با جدیدترین فناوری که هم کارایی و هم کارایی را ارائه می دهد، برای لذت رانندگی و مصرف سوخت به همان اندازه موثر است. مجهز به Stop & Start و بازیابی انرژی در هنگام ترمزگیری است. این جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک EDC با کلاچ دوبل، انعطاف پذیری و پاسخگویی را در تمامی سرعت ها به شما ارائه می دهد.

با پیشرانه ENERGY TCe 190 EDC به بهره وری سوخت تا 17 کیلومتر در لیتر برسید. با انتشار کمتر از 139 گرم در کیلومتر، در مصرف سوخت و محیط زیست صرفه جویی کنید.مصرف سوخت و انتشار CO2 با استفاده از یک روش استاندارد و تنظیم شده تایید شده است. برای همه سازندگان منطقه یکسان است و امکان مقایسه خودروها را فراهم می کند.

ایمنی

رنو تالیسمان، 5 ستاره در آزمون EURONCAP 2015 دریافت کرد. بر اساس ارزیابی خودرو در چهار زمینه – حفاظت از سرنشین بزرگسال، حفاظت از سرنشین کودک، فناوری‌های حفاظت از عابر پیاده و کمک ایمنی – آزمون EURONCAP معیار ایمنی خودرو در اروپا است. رنو تالیسمان موفق به کسب 5 ستاره شده است – رتبه برتر. مهندسان ما بهترین تجهیزات امنیتی فعال و غیرفعال را برای شما طراحی کرده‌اند: کیسه‌های هوا، پیش‌کشنده کمربند ایمنی، سپرها و کاپوت که برای کاهش برخورد عابر پیاده سازگار شده‌اند، سیستم‌های کمک رانندگی و کمک بسیار پیشرفته. با آرامش بیشتری رانندگی کنید!

سیستم صوتی فراگیر Bose

با سیستم صوتی Bose® Surround به سفرهای خود جان بخشید. 13 بلندگوی با کارایی بالا که در سرتاسر کابین پخش شده‌اند، همراه با فناوری Bose centerpoint2®، صدایی استثنایی ارائه می‌دهند. رنو تالیسمان شما به یک محل اجرای موسیقی زنده تبدیل شده است و صدایی با کیفیت کنسرت را به شما ارائه می دهد.

ویژگی های نوآورانه

از ویژگی های متعدد گروه بندی شده بر اساس موضوع استفاده کنید. برای یافتن نقشه ها روی نماد “Navigation” کلیک کنید. از دستگاه تلفن همراه خود به موسیقی گوش دهید یا با کلیک بر روی “چند رسانه ای” به عکس ها و فیلم های خود دسترسی پیدا کنید. با استفاده از بلوتوث با هندزفری تماس بگیرید و قابلیت تبدیل متن به گفتار سیستم را در بخش «تلفن» فعال کنید. تنظیمات را تغییر دهید و سیستم های کمک راننده خود را در بخش “خودرو” پیکربندی کنید. در نهایت، برای دسترسی به تنظیمات مدیریت برنامه، نماد «برنامه‌ها» را دنبال کنید.

تبلت لمسی جدید، بصری و متصل R-LINK 2® که به طور یکپارچه در داشبورد تعبیه شده است به شما امکان می دهد تمام عملکردهای رنو تالیسمان خود را مدیریت کنید. به لطف رابط کاربری ساده و روان R-LINK 2، می توانید هر جنبه ای از تجربه سواری خود را با استفاده از صفحه نمایش 8.7 اینچی آن سفارشی کنید. رنگ صفحه های کنترلی، اطلاعات نشان داده شده و سبک نمایش را انتخاب کنید. خواه صفحه اصلی، رادیو، سیستم ناوبری، تهویه مطبوع، صندلی ها یا سیستم MULTI-SENSE® باشد، می توانید همه چیز را برای ایجاد محیط شخصی خود پیکربندی کنید. تنها با یک کلیک می توانید حداکثر شش نمایه را ذخیره کنید. می‌توانید از صفحه لمسی یا کنترل مرکزی برای دسترسی به محتوای چندرسانه‌ای، تنظیمات برگزیده ناوبری و تنظیمات سیستم کمک راننده استفاده کنید.

صافکاری رنو تالیسمان

خودرو های فرانسوی همواره در ایران بازار فروش خوبی داشته اند اما در سال های اخیر خرابی و آسیب بدنه ی خودرو های برند رنو به یک کابوس برای ماکلان خودرو تبدیل شده است. به همین دلیل در این مقاله علاوه بر ویژگی های رنو تالیسمان نکات مربوط به صافکاری این خودرو را نیز بررسی کردیم .

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن