صافکاری تویوتا کمری

صافکاری تویوتا کمری صافکاری و نقاشی تویوتا کمری حادثه به صورت ناگهانی برای خودرو رخ می دهد و در برخی از موارد نمی توان از بروز آن جلوگیری کرد در نتیجه صافکاری خودرو نیز مانند سایر تعمیرات خوئرو برای رفع مشکلات ایجاد شده در بدنه ی خودرو که عمدتا در اثر حوادث ایجاد می شوندف …

صافکاری تویوتا کمری ادامه »

تعمیرگاه تویوتا

صافکاری تویوتا کمری

صافکاری و نقاشی تویوتا کمری

حادثه به صورت ناگهانی برای خودرو رخ می دهد و در برخی از موارد نمی توان از بروز آن جلوگیری کرد در نتیجه صافکاری خودرو نیز مانند سایر تعمیرات خوئرو برای رفع مشکلات ایجاد شده در بدنه ی خودرو که عمدتا در اثر حوادث ایجاد می شوندف به کار برده می شود. مانند سایر تعمیرات مربوط به خودرو صافکاری خودرو نیز نیازمند دانش و مهارت است و اگر توسط افراد متخصص انجام نشود شاید مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو رفع شود اما کاملا مشخص است که خودرو رنگ شده است.

برای صافکاری بدنه ی خودرو با توجه به میزان آسیب وارد شده به تویوتا کمری دو حالت کلی وجود دارد:

اگر آسیب وارد شده به بدنه ی تویوتا کمری سطحی باشد و بدنه ی خودرو دچار خراشیدگی یا آسیب سطحی شده باشد می توان به راتحی با روش های مانند صافکاری بودن رنگ یا پولیش کاری ناهمواری ایجاد شده را رفع کرد. اگر آسیب وارد شده به بدنه ی تویوتا کمری عمقی باشد و شدت آسیب وارد شده زیاد باشد، تنها راه برای صافکاری خودرو چکش زدن است که در اغلب موارد بدون رنگ اماکن پذیر نیست و باید پس از چکش کاری و ترمیم بدنه آن را رنگ کرد.

تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و صافکاری تویوتا کمری در ایران است، تمامی موارد مربوط به تعمیر و صافکاری تویوتا کمری در  مرکز تهران پلاس توسط افراد متخصص و با جدیدترین روش ها انجام می شود تا ترمیم بدنه تویوتا کمری به بهترین شکل ممکن انجام شود و پس از ترمیم هیچ اثری از آسیب وارد شده در بدنه تویوتا کمری وجود نداشته باشد.

تویوتا کمری
تویوتا کمری

صافکاری تویوتا کمری

تویوتا کمری

تویوتا کمری یک پیشرانه تمام چرخ ارائه می دهد. با این حال، این اولین بار نیست که کمری با این ویژگی عرضه می‌شود. همچنین در دهه 80 و اوایل دهه 90 از AWD استفاده می کرد.اما امروزه سیستم های AWD بهبود یافته اند و راندمان سوخت کمی بهتر شده است. در واقع، US News 13 وسیله نقلیه را برای مدل سال 2021 فهرست کرده است که با پیشرانه تمام چرخ، مسافت پیموده شده بنزین خوبی دارند. و کمری یکی از آنهاست.

مدل های چهار سیلندر دیفرانسیل جلو تویوتا کمری 28 مایل بر گالن در شهر و 39 مایل بر گالن در بزرگراه تخمین زده می شوند. ارتقاء به موتور V6 22 ​​مایل بر گالن در شهر و 33 مایل بر گالن در بزرگراه است.انتظار می رود رتبه بندی EPA با AWD Camry کمی پایین بیاید. این نسخه می تواند 25 در شهر و 34 mpg در بزرگراه دریافت کند. اگرچه تویوتا AWD را در همه مدل ها ارائه نمی دهد. این حتی یک گزینه برای موتور V6 نیست.

فقط با موتور چهار سیلندر می توانید آن را تهیه کنید. سطوح تریم موجود با AWD عبارتند از LE، SE، SE Nightshade، XLE و XSE. اگرچه در مدل هیبریدی استاندارد است. اضافه کردن AWD به مدل های دیگر حدود 1400 دلار هزینه بیشتری دارد.

اگرچه پیشرانه تمام چرخ یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های کمری است، اما این سدان چیزهای بیشتری دارد. موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر آن 206 اسب بخار قدرت تولید می کند. همچنین یک موتور 3.5 لیتری V6 با قدرت 301 اسب بخار و یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک وجود دارد.

تویوتا کمری
تویوتا کمری

مانند تمام مدل‌های تویوتا در خط تولید امسال، کمری دارای Safety Sense 2.5+ جدید است. این بسته مجموعه ای از ویژگی های کمک راننده را ارائه می دهد. آنها شامل ترمز اضطراری خودکار، تشخیص عابر پیاده، نوربالای خودکار، کروز کنترل راداری و کمک خروج از خط هستند. همچنین استاندارد علائم جاده و کمک ردیابی خطوط هستند.

کمری 2021 همچنین دارای صفحه نمایش لمسی مرکزی 7.0 یا 9.0 اینچی است که امکان دسترسی به برنامه های اطلاعات سرگرمی و ناوبری را فراهم می کند. امکانات دیگر عبارتند از هدآپ نمایشگر 10 اینچی، اندروید اتو، اپل کارپلی و آمازون الکسا.تویوتا کمری، به خصوص مدل چهار چرخ متحرک، دارای ویژگی های بسیار خوبی است. اگرچه AWD معمولاً به معنای راندمان سوخت بدتر از FWD است، اما تفاوت زیادی با این مدل ایجاد نمی کند. اما قطعا رانندگی را سرگرم کننده تر می کند.

پیشرانه های چهار چرخ تویوتا کمری در شرایط بارانی یا برفی و یا در زمین های صخره ای قدرت بیشتری را به هر چهار چرخ ارائه می کنند و به راننده کمک می کند تا هنگام مانور دادن روی سطوح خیس و لغزنده، کنترل خودرو را حفظ کند. اما این نوع پیشرانه ها معمولاً بازده سوخت بدتری نسبت به مدل های دیفرانسیل جلو و عقب دارند.

یکی از دلایلی که خودروهای چهار چرخ متحرک مسافت پیموده شده بنزین کمتری نسبت به نسخه های دو دارند این است که AWD باید از انرژی اضافی برای ارسال نیرو به چرخ های دیگر استفاده کند. این انرژی از مخزن سوخت خودرو می آید.

دلیل دیگر کاهش مسافت پیموده شده بنزین این است که خودروهای AWD سنگین تر از خودروهای دیفرانسیل جلو یا دیفرانسیل عقب هستند. سیستم های AWD چند صد پوند بیشتر از همتایان دو چرخ خود وزن دارند. و هر چه وسیله نقلیه سنگین تر باشد، انرژی بیشتری مصرف می کند.

تویوتا کمری
تویوتا کمری

هر خودروسازی یک مدل پرفروش دارد. اما هر خودروسازی نمی تواند به پرفروش ترین سدان سایز متوسط جهان در تاریخ بماند. تویوتا کمری این عنوان را به خود اختصاص داده است. طبق گزارش Car and Driver، این خودرو در نسل سیزدهم خود، نه تنها برای 18 سال متوالی از هر سدان دیگری در ایالات متحده فروش بیشتری داشته است، بلکه همچنان یکی از محبوب ترین خودروهای دست دوم باقی مانده است.

تولیدکننده ژاپنی تویوتا از سال 1983 کمری را در سطح بین‌المللی به فروش رسانده است. در طول دهه 1990 و اوایل دهه 2000، تویوتا هر دو نسخه باریک و پهن را تولید می کرد. این خودرو آخرین کمری با بدنه باریک را در سال 2003 تولید کرد. و از زمان عرضه نسخه پهن بدنه، این خودروساز آن را به عنوان دومین “خودروی جهانی” خود تحسین کرد. کرولا اولین خودروی این شرکت بود.

صافکاری تویوتا کمری

تویوتا کمری یکی از خودرو های محبوب در جهان است که نسل های جدیدی از این خودرو هر ساله در بازار عرضه می شوند. در این مقاله تویوتا کمری و ویژگی های این خودرو و نکات صافکاری آن را بررسی کردیم .

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن