صافکاری تویوتا کرولا

صافکاری تویوتا کرولا صافکاری و نقاشی تویوتا کرولا یکی از مواردی که در زمره ی تعمیرات خودرو قرار می گیرد صافکاری است ، صافکاری خودرو عبارت است از رفع هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خارجی خودرو .صافکاری به صورت کلی به دو دسته تقسیم می شود صافکاری با رنگ و صافکاری بدون …

صافکاری تویوتا کرولا ادامه »

تعمیرگاه تویوتا

صافکاری تویوتا کرولا

صافکاری و نقاشی تویوتا کرولا

یکی از مواردی که در زمره ی تعمیرات خودرو قرار می گیرد صافکاری است ، صافکاری خودرو عبارت است از رفع هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خارجی خودرو .صافکاری به صورت کلی به دو دسته تقسیم می شود صافکاری با رنگ و صافکاری بدون رنگ اینکه چه نوع صافکاری برای خودروی شما مناسب است باید پس از بررسی دقیق توسط صافکاری ماهر انتخاب شود. یکی از برند های معروف و محبوب در ایران برند تویوتا است، انواع خودرو های برند تویوتا در ایران هم در بازار خودرو های نو  و هم در بازار خودرو های دست دوم فروش خوبی دارد .

 

صافکاری تویوتا کرولا

تویوتا کرولا

تویوتا کرولا یکی از ریشه‌دارترین خودروها در بازار خودرو است. این خودروی کوچک نه تنها برای سازندگانش، بلکه برای میلیون ها مردم در جهان  که برای حمل و نقل ساده و مطمئن به آنها وابسته هستند، بسیار مهم است. به درستی انتظار می رود که طراحی مجدد در هر دو بخش خودروهای کامپکت را که با وجود محبوبیت شاسی بلندها همچنان قوی هستند.

سدان کرولا کم مصرف است، اما استایل فعلی، با حالت پایین‌تر و بدنه منحنی‌تر، فضای صندلی‌های عقب را به خطر انداخته و ورود و خروج را سخت‌تر کرده است. نسخه هیبریدی در مجموع سرعت قابل توجه 48 mpg را دریافت می کند. هر دو موتور هیبریدی و 1.8 لیتری شتاب آرامی را ارائه می دهند و گیربکس متغیر پیوسته صدای موتور را تقویت می کند.

یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری قدرتمندتر 169 اسب بخاری در خطوط تریم بالاتر و هاچ بک عرضه می شود. تویوتا چابکی هندلینگ کرولا را بدون به خطر انداختن کیفیت سواری بهبود بخشید. استفاده از کنترل ها آسان است و سازگاری Android Auto و Apple CarPlay استاندارد هستند. FCW و AEB استاندارد هستند. BSW و هشدار ترافیک متقابل عقب در دسترس هستند.

کرولا 2014 از نظر اندازه رشد کرد، اما در مجموع 32 مایل بر گالن مقرون به صرفه بود. اتاق داخلی رقیب برخی از سدان های متوسط با صندلی عقب جادار است. راحتی سواری ستودنی است و هندلینگ پاسخگو است. گیربکس متغیر پیوسته (CVT) هواپیمای بدون سرنشین موتور را هنگام بالا رفتن از تپه ها یا ادغام شدن تقویت می کند، اما در چرخیدن معمولی روزمره محجوب است. کنترل ها ساده هستند و شما یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی و همچنین تمام آخرین اتصالات را دریافت می کنید.

کنترل آب و هوای خودکار به صورت استاندارد در تریم های LE و بالاتر ارائه می شود. این راحتی در این کلاس غیر معمول است. 2017 هشدار برخورد رو به جلو استاندارد و ترمز اضطراری خودکار را به ارمغان آورد که با این قیمت قابل توجه است. به طور کلی، یک کرولا قدیمی قدیمی یکی از بهترین ارزش‌های خودروی استفاده شده است.

آخرین نسخه تویوتا کرولا دارای پنج سطح تریم، دو گزینه موتور، و مجموعه وسیعی از ویژگی های فنی، راحتی و ایمنی است. نسخه مدل سال جدید تویوتا کرولا تغییرات انگشت شماری را ایجاد می کند که قابل توجه ترین آنها اضافه شدن اتصال استاندارد Android Auto است. تویوتا کرولا جدید همچنین هشدار ترافیک متقابل عقب را به لیست طولانی ویژگی های کمک راننده اضافه می کند. خط تریم تویوتا کرولا شامل L، LE، SE، XLE و XSE است.

تویوتا کرولا جدید سبک بدنه برازنده و اسپرتی را ارائه می‌کند که بخش‌های آن آینده‌نگر و کلاسیک است. تویوتا کرولا جدید از جلوپنجره جلویی حیرت‌انگیز گرفته تا لهجه‌های بدنه ورزشی آن، یک گزینه سدان کامپکت کاملاً مدرن را در اختیار راننده‌های شانتیلی قرار می‌دهد.

ویژگی‌های بیرونی در بیشتر موارد از گزینه‌های چرخ‌ها خارج نمی‌شوند. با این حال، رانندگان می توانند منتظر اضافه شدن سقف مهتابی در دسترس همراه با برخی تغییرات جزئی بدنه خارجی باشند. در واقع، رانندگان می‌توانند منتظر تغییرات بیرونی مانند پانل‌های راکر اسپرت متالیک خاکستری، رینگ‌های 18 اینچی و جلوپنجره فلزی مشبک اسپرت با نورپردازی LED است.

تریم پایه تویوتا کرولا L مجهز به مجموعه‌ای از ویژگی‌های داخلی است که به رانندگان اسپرینگفیلد و لیزبورگ، اتصال Android Auto/Apple CarPlay، صفحه نمایش لمسی هفت اینچی، دوربین پشتیبان یکپارچه و صندلی‌های پارچه‌ای را ارائه می‌دهد. تریم LE کنترل آب و هوای خودکار را اضافه می‌کند، در حالی که تریم SE یک صفحه نمایش لمسی هشت اینچی اطلاعات سرگرمی و صندلی‌های اسپرت ممتاز با درج پارچه‌های اسپورت اضافه می‌کند. حرکت به سمت تریم XLE به رانندگان Chantilly صندلی‌هایی با روکش SofTex، صندلی‌های جلوی گرم‌کن، و مونروف برقی ارائه می‌کند. تریم سطح بالای XSE شامل صندلی‌های با روکش SofTex، سیستم صوتی ممتاز JBL و صندلی‌های جلو با گرمکن است.

 

صافکاری تویوتا کرولا

هزینه صافکاری تویوتا کرولا

هزینه ی صافکاری تویوتا کرولا با توجه به میزان آسیب وارد شده و بخشی که آسیب دیده است متفاوت است و باید پس از بررسی توسط صافکار ماهر میزان هزینه ی مورد نیازی برای صافکاری تعیین گردد. تویوتا کرولا در دسته ی صدان های محبوب در جهان است و به همین دلیل با توجه به کاربران زیادی که دارد میزان آسیب این خودرو در حوادث مختلف نیز بیشتر است به همین دلیل تویوتا در تمام کشور های جهان نمایندگی فعال برای صافکاری انواع خودرو های تویوتا دارد.

در ایران نیز تهران پلاس مرکز تخصصی تعیر و صافکاری تویوتا کرولا و انواع دیگر خودرو های توویتا است تمامی خودرو های تویوتا در تهران پلاس در ابتدا به صورت دقیق بررسی می شوند و میزان آسیب وارد شده به بدنه تخمین زده می شود سپس با توجه به میزان و شدت آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو و نوع قسمتی که دچار آسیب شده است مثل درب خودرو تویوتا کرولا ، کاپوت و صندوق روش مناسب برای صافکاری خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. در تمام کشور های جهان صافکاری خودرو جزو خدماتی است که با ضمانت ارائه می شود در تهران پلاس نیز برای رفاع حال شما و اطمینان شما از صافکاری تویوتا کرولا تمامی انواع خدمات صافکاری با ضمانت نامه ارائه می شوند.

صافکاری تویوتا کرولا

تویوتا کرولا با توجه به ویژگی هایی که برای آن ذکر کردیم یکی از خودرو های محبوب برند تویوتا به شمار می رود و به دلیل عمر و دوام بالایی که دارد انتخاب مناسب برای افرادی که دائما به دنبال تعویض خودرو نیستند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن