صافکاری تویوتا پریوس

صافکاری تویوتا پریوس صافکاری و نقاشی تویوتا پریوس تویوتا پریوس خودرویی است که دارای پیشرانه هیبریدی است که موتور احتراق داخلی را با موتور الکتریکی ترکیب می کند. این خودرو در ابتدا به عنوان یک سدان 4 در عرضه می شد و از سال 2003 تنها به صورت لیفت بک 5 در تولید می شد.تویوتا …

صافکاری تویوتا پریوس ادامه »

تعمیرگاه تویوتا پریوس

صافکاری تویوتا پریوس

صافکاری و نقاشی تویوتا پریوس

تویوتا پریوس خودرویی است که دارای پیشرانه هیبریدی است که موتور احتراق داخلی را با موتور الکتریکی ترکیب می کند. این خودرو در ابتدا به عنوان یک سدان 4 در عرضه می شد و از سال 2003 تنها به صورت لیفت بک 5 در تولید می شد.تویوتا پریوس در حال حاضر به صورت محدود تولید می شود و در مقایسه با گذشته تعداد محدود تری از این خودرو در بازار موجود است همین مورد سبب شده است تا این خودرو به یکی از خودرو های لوکس و کمیاب تبدیل شود. تویوتا پریوس در نسخه و مدل های مختلفی در بازار موجود است و برند تویوتا تلاش کرده است تا هر مدل نسبت به مدل پیشین بهتر و با کیفیت تر باشد.

با توجه به اینکه تویوتا پریوس در حال حاضر نسبت به گذشته کمتر تولید می شود صافکاری خودرو نسبت به گذشته رواج بیشتری دارد  به دو دلیل دلیل اول اینکه افرادی که خودروی تویوتا پریوس دارند ترجیح می دهند تا عمر خودروی خودرو را افزایش دهند و به همین دلیل هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو را رفع می کنند. دلیل دوم این است که با توجه به تعداد محدود این خودرو در ایران و حتی جهان بازار فروش این خودرو به صورت دست دوم رونق بالاتری نسبت به سایر خودرو ها دارد.

یکی از مواردی که در خرید و تعیین میزان قیمت خودرو های دسته دوم نقش دارد میزان کارکرد خودرو و سلامت قطعات داخلی و بدنه ی خودرو است. به طور کلی بدنه خودرو های تولیدی تویوتا استحکام مناسبی دارند اما باز هم از آسیب در امان نیستند اگر قصد فروش خودرویتان را دارید حتما پیش از اقدام به فروش برای صافکاری خودرو اقدام کنید در این صورت می توانید با هزینه ای کم، تویوتا پریوس را با مبلغ بیشتری به فروش برسانید.

صافکاری هر خودرویی باید با توجه به نوع و جنس مواد به کار رفته در ساخت بدنه ی خودرو و میزان و شدت آسیب تعیین و انجام شود به همین دلیل است که بر خلاف تصور عمومی صافکاری فقط رنگ کردن خودرو نیست و این صافکار است که باید با مهارت  تجربه ی بالای خود هر نوع ایراد ایجاد شده در بدنه ی تویوتا پریوس را به نوحی رفع کند که اثری از آسیب باقی نماند و مشخص نباشد که خودرو ترمیم شده است.

در ایران برند تویوتا نمایندگی رسمی برای صافکاری خودرو های تولیدی خود ندارد و همین امر صافکاری تویوتا پریوس در ایران را سخت تر از باقی کشور ها کرده است ، مرکز تهران پلاس برای رفاه حال شما عزیزان و جلوگیری از بروز مشکل در بدنه ی تویوتا پریوس پس از صافکاری مجموعه ای از صافکاران ماهر ، با تجربه و حرفه ای را گرد هم آورده است و شما می توانید با خیال راحت برای رفع کامل مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرویتان به این مرکز مراجعه کنید. در تهران پلاس بسته به میزان خسارت وارد شده به خودرو هر نوع صافکاری که مورد نیاز باشد با جدیدترین امکانات انجام می شود. در انتها نیز مانند تمام مراکز صافکاری و تعمیر حرفه ای در دنیا ضمانت نامه ای به شما ارائه می شود.

تویوتا کمری
تویوتا کمری

تویوتا پریوس

در سال 2007، آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) و هیئت منابع هوایی کالیفرنیا (CARB) پریوس را به عنوان تمیزترین وسایل نقلیه فروخته شده در ایالات متحده بر اساس انتشار مه دود رتبه بندی کردند.پریوس اکو مدل 2018 به‌عنوان دومین خودروی بنزینی کم‌مصرف بدون قابلیت پلاگین موجود در آن سال در ایالات متحده، پس از هیوندای آیونیک آبی هیبریدی، رتبه‌بندی شد.

پریوس اولین بار در سال 1997 در ژاپن به فروش رفت و در هر چهار زنجیره نمایندگی تویوتا ژاپن در دسترس بود و آن را به اولین خودروی هیبریدی تولید انبوه تبدیل کرد. متعاقباً در سال 2000 در سراسر جهان معرفی شد. تویوتا پریوس را در بیش از 90 بازار به فروش می رساند که ژاپن و ایالات متحده بزرگترین بازارهای آن هستند.

در سال 2011، تویوتا خانواده پریوس را به پریوس v، یک هاچ بک توسعه یافته، و پریوس c، هاچ بک ساب کامپکت، گسترش داد. نسخه تولیدی پریوس پلاگین هیبریدی در سال 2012 منتشر شد. نسل دوم نوع پلاگین، پریوس پرایم، در نوامبر 2016 در ایالات متحده عرضه شد. پریوس بالاترین امتیاز مایل در هر گالن معادل (MPGe) را در حالت تمام الکتریکی از هر وسیله نقلیه‌ای که توسط EPA دارای موتور احتراق داخلی رتبه‌بندی شده بود، به دست آورد. فروش جهانی نوع c Prius از مرز یک میلیون نفر در نیمه اول سال 2015 گذشت. خانواده پریوس در ژانویه 2017 مجموعاً 6.1 میلیون دستگاه فروش جهانی داشت که نشان دهنده 61 درصد از 10 میلیون هیبریدی فروخته شده در سراسر جهان توسط تویوتا از سال 1997 است.

پریوس پلاگین هیبریدی (ZVW35) مبتنی بر نسل سوم معمولی (ZVW30) با باتری لیتیوم یونی 4.4 کیلووات ساعتی است که برد تمام الکتریکی 18 کیلومتر (11 مایل) را امکان پذیر می کند. یک برنامه نمایش جهانی شامل 600 خودروی آزمایشی پیش تولید در اواخر سال 2009 آغاز شد و در ژاپن، اروپا، کانادا، چین، استرالیا، نیوزلند و ایالات متحده انجام شد.

نسخه تولیدی در سپتامبر 2011 در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی شد.تحویل در ژاپن در اواخر ژانویه 2012 آغاز شد، و پس از آن در اواخر فوریه در ایالات متحده عرضه شد.تحویل در اروپا در ژوئن 2012 و در بریتانیا در اوت 2012 آغاز شد.در طول اولین سال حضور خود در بازار، فروش جهانی به 27181 پریوس PHV رسید که باعث شد پریوس PHV دومین خودروی برقی برقی پرفروش در سال 2012 پس از شورولت ولت باشد.

تولید اولین نسل پریوس پلاگین هیبریدی در ژوئن 2015 به پایان رسید. تا آوریل 2016، فروش تجمعی نسل اول پریوس PHV در مجموع به 75400 دستگاه رسید که در سراسر جهان تحویل داده شد. ایالات متحده با فروش 42345 دستگاه تا سپتامبر 2016، پس از آن ژاپن با 22100 دستگاه و اروپا با 10600 دستگاه، هر دو تا ژانویه 2017، پیشتاز فروش بودند. تا دسامبر 2019، فروش جهانی هر دو نسل پلاگین پریوس از زمان آغاز به کار بالغ بر 209000 دستگاه بوده است که باعث شد پریوس PHV پس از میتسوبیشی اوتلندر P-HEV، دومین خودروی هیبریدی پلاگین پرفروش تاریخ باشد.

صافکاری تویوتا پریوس در تعمیرگاه تویوتا تهران پلاس

تویوتا پریوس یکی از خودرو های قدیمی برند تویوتا است که هر ساله مدل های جدیدی از این خودرو در بازار تولید و عرضه می شوند با وجود افزایش استحکام در بدنه ی خودرو اما صافکاری همچنان یکی از تعمیرات مهم این خودرو به شمار می رود.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن