صافکاری تویوتا پرادو

صافکاری تویوتا پرادو صافکاری و نقاشی تویوتا پرادو تویوتا پرادو برای قرار گرفتن در سخت ترین زمین ها ساخته شده است، اما در داخل آن یک فضای داخلی مجلل را خواهید دید که با در نظر گرفتن راحتی ساخته شده است.موتور 2.8 لیتری توربو دیزل ارتقا یافته اکنون 150 کیلووات و 500 نیوتن متر گشتاور …

صافکاری تویوتا پرادو ادامه »

صافکاری تویوتا پرادو

صافکاری و نقاشی تویوتا پرادو

تویوتا پرادو برای قرار گرفتن در سخت ترین زمین ها ساخته شده است، اما در داخل آن یک فضای داخلی مجلل را خواهید دید که با در نظر گرفتن راحتی ساخته شده است.موتور 2.8 لیتری توربو دیزل ارتقا یافته اکنون 150 کیلووات و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.ردیف سوم صندلی‌ها، استاندارد در مدل‌های GXL و بالاتر به این معنی است که شما برای هفت نفر فضا دارید.ظرفیت بکسل 3000 کیلوگرمی [G6] ترمزدار به این معنی است که شما مجبور نیستید چیزی را پشت سر بگذارید.

با توجه به اینکه تویوتا پرادو یک خودرو برای سفر و عبور از مناطق سخت به حساب می آید بیشتر سایر خودرو ها درر معرض وارد شدن آسیب قرار دارد. عموما این آسیب ها به دلیل برخورد به سنگ یا رد شدن از مناطق تنگ و گلی بر روی بدنه ی خودرو ایجاد می شوند برخی از این اُسیب ها به پولیش کاری ساده و بدون رنگ رفع می شوند اما برای رفع برخی دیگر نیاز به صافکاری با رنگ است. فرورفتگی های روی بدنه ی تویوتا پرادو را در صورتی که خیلی عمیق نباشند می توان با چکش صاف کرد و اگر رنگ خودرو آسیب ندیده باشد و یکدستی بدنه ی خودرو از بین نرفته باشد دیگر نیازی به باقی مراحل رنگ کاری نیست.

صافکاری تویوتا پرادو در تعمیرگاه تویوتا تهران پلاس

نکته ی مهم در زمان صافکاری تویوتا پرادو انتخاب صافکار ماهر است، متاسفانه برخی از افراد آگاهی کاملی به جنس بدنه و روش های جدیدی که برای صافکاری خودرو در بازار ایجاد شده است و ندارند و همچنان به روش سنتی برای صافکاری خودرو اقدام می کنند البته این روش مشکلی ندارد نکته ی مهم این است که بدنه ی خودرو ها با توجه به موادی که در ساخت آن ها به کار رفته است با همدیگر متفاوت هستند و همین عامل سبب می شود تا صافکاری خودرو ها بسته به میزان آسیب وارد شده متفاوت باشد، در این صورت است که صافکاری همه ی خودرو ها با یکی فنون و با یک جنس مواد می تواند سبب وارد شده آسیب به خودرو شود.

در تهران پلاس در ابتدا میزان آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو توسط صافکاران ماهر بررسی می شود و سپس بسته به میزان آسیب از روش های صافکاری با رنگ و یا صافکاری بی رنگ برای رفع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو استفاده می شود. مهارت صافکاران شاغل در تهران پلاس به حدی بالا است که تمامی خدمات صافکاری در این مرکز با ضمانت معتبر ارائه می شوند.

ویژگی های تویوتا پرادو

در مقایسه با همتای بزرگتر خود، پرادو یک SUV با سایز متوسط ​​است. این موتور به طور قابل توجهی ضعیف تر است که شامل یک موتور 2982 سی سی با چهار سوپاپ / سیلندر خطی چهار سیلندر و همچنین یک میل بادامک دوگانه بالای سر درست مانند لندکروزر است. هر دو با دیزل کار می کنند، اما تفاوت هایی در عملکرد آن وجود دارد. در حالی که هر دو با سوخت دیزل کار می کنند، این خودرو به طور قابل توجهی اسب بخار و گشتاور کمتری در 171 اسب بخار در 3400 RPM و 410 نیوتن متر در 1600 RPM دارد. این خودرو از یک دنده گیربکس پنج سرعته اتوماتیک استفاده می کند، بنابراین از نظر فنی گزینه های کمتری برای کار در مقایسه با لندکروزر دارد.

دوربین دنده عقب

مانور با یک دوربین معکوس که نمای پشت سر را ارائه می‌دهد، به‌علاوه یک مانیتور نمای پانوراما (فقط VX و Kakadu) یک منظره چشم پرنده مفید در اطراف تویوتا پرادو شما ارائه می‌کند

سیستم ایمنی قبل از برخورد

سیستم ایمنی پیش از برخورد به گونه ای طراحی شده است که در صورت احتمال تصادف از جلو با وسیله نقلیه دیگری، عابر پیاده یا (در طول روز) دوچرخه سوار، به شما هشدار دهد. اگر تصادف تشخیص داده شود، وسیله نقلیه به اعمال فشار ترمز کمک می کند و حتی می تواند به طور مستقل ترمز کند تا به کاهش یا جلوگیری از تصادف کمک کند

نور بالا اتوماتیک

در شب، سیستم نوربالای خودکار بین نور بالا و پایین سوئیچ می‌کند تا بهترین دید ممکن را برای شما و دیگران در جاده تضمین کند

کمک علائم جاده ای

برای کمک به آگاهی شما از محدودیت سرعت فعلی، دوربین‌های هوشمند نصب‌شده در جلو، برخی از علائم سرعت استرالیا را تشخیص می‌دهند و زمانی که زمان تغییر سرعت است به شما هشدار می‌دهند.

سیستم هشدار خروج از خط پرادو به گونه‌ای طراحی شده است که هنگام خارج شدن از خط خود را تشخیص دهد و برای اطمینان از ماندن در مسیر، نیروی ترمز را اعمال کند.

کروز کنترل فعال

کروز کنترل فعال – سرعت بالا

در حین سفر با سرعت بیش از 40 کیلومتر در ساعت، پرادو از مجموعه ای از حسگرهای ایمنی استفاده می کند تا شما را در یک سرعت از پیش انتخاب شده نگه می دارد، شتاب و کاهش سرعت برای مطابقت با ترافیک جلویی .

 

تویوتا لندکروز پرادو 2021 چقدر قیمت دارد؟

رنج تویوتا لندکروز پرادو 2021 از 60830 دلار استرالیا (به اضافه هزینه های داخل جاده) برای نوع “لندکروزر پرادو GX” شروع می شود و با قیمت 87807 دلار استرالیا (به اضافه هزینه های داخل جاده ای) برای نوع “لندکروز پرادو کاکادو” به پایان می رسد.

 

تویوتا پرادو در کدام کشور ساخته می شود؟

تویوتا پرادو در ژاپن ساخته شده و سپس به استرالیا ارسال می شود.

ظرفیت یدک کش تویوتا لندکروزر پرادو چقدر است؟

تویوتا پرادو 2021 دارای ظرفیت بکسل ترمزدار 3000 کیلوگرم و ظرفیت بکسل بدون ترمز 750 کیلوگرم است.

فواصل سرویس تویوتا لندکروز پرادو چقدر است؟

تویوتا پیشنهاد می کند که مالکان تویوتا لندکروز پرادو خود را هر 6 ماه یا 10000 کیلومتر سرویس کنند، هر کدام زودتر انجام شود.

تویوتا پرادو چقدر ایمن است؟

تویوتا پرادو دارای پنج ستاره ایمنی ANCAP از پنج است.

تویوتا پرادو از چه نوع سوختی استفاده می کند؟

تویوتا پرادو 2021 فقط از دیزل استفاده می کند.

تویوتا پرادو چند در دارد؟

تویوتا پرادو مدل 2021 دارای 4 در است.

آیا تویوتا پرادو خوب است؟

در آخرین بررسی ما، تویوتا لندکروز پرادو امتیاز 7.7 از 10 را کسب کرد. بررسی کامل تویوتا لندکروز پرادو را اینجا بخوانید.

گارانتی تویوتا لندکروز پرادو چیست؟

تویوتا پرادو 2021 دارای 5 سال گارانتی کیلومتر نامحدود است.

صافکاری تویوتا پرادو

تویوتا پرادو با توجه به هدفی که از ساخت آن وجود داشته است خودرویی محکم برای استفاده در مسیر هاس سخت و جاده ها است اما مانند هر خودرویی دیگر ممکن است بدنه ی این خودرو نیز نیاز به صافکاری داشته باشد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن