صافکاری تویوتا هایلوکس

صافکاری تویوتا هایلوکس صافکاری و نقاشی تویوتا هایلوکس برای کسانی که به دنبال یک وانت شاسی بلند هستند، تویوتا هایلوکس واقعاً وسیله نقلیه مناسبی است. این فیلم به دلیل شکست ناپذیر بودن نام خود را بر سر زبان ها انداخته است. تویوتا هایلوکس در حالی که پرفروش ترین خودروی تجاری است،برایخ انواده هایی که به …

صافکاری تویوتا هایلوکس ادامه »

تعمیرگاه تویوتا

صافکاری تویوتا هایلوکس

صافکاری و نقاشی تویوتا هایلوکس

برای کسانی که به دنبال یک وانت شاسی بلند هستند، تویوتا هایلوکس واقعاً وسیله نقلیه مناسبی است. این فیلم به دلیل شکست ناپذیر بودن نام خود را بر سر زبان ها انداخته است. تویوتا هایلوکس در حالی که پرفروش ترین خودروی تجاری است،برایخ انواده هایی که به دنبال یک خودروی با صرفه و بزرگ هستند انتخاب مناسبی است. تویوتا هایلوکس با توجه به اینکه عمدتا برای حمل و نقل و در جاده ها به کار گرفته می شود بیشتر ازسایر خودرو های تویوتا در معرض آسیب دیدگی بدنه قرار دارد به همین دلیل شناسایی مرکز مناسب برای صافکاری  تویوتا هایلوکس در ایران برای دارندگان این خودرو اهمیت زیادی دارد.

 

ویژگی های خودرو تویوتا هایلوکس

تویوتا هایلوکس – نامی مترادف با «نشکن» و یکی از پرفروش‌ترین خودروهای جهان است. نسل هفتم هایلوکس در ابتدای سال 2005 در بازار خودروسازی جهان عرضه شد ، با یک موتور 2.7 لیتری، یک موتور بنزینی 4 لیتری یا موتور 3 لیتری دیزل، و در تعدادی از سبک های بدنه از جمله در دسترس بود. کابین تک و دوتایی و کابین تکی توسعه یافته.

اگرچه هایلوکس لوکس‌ترین وسیله نقلیه نیست، اما انتخاب شماره یک خانواده‌هایی بود که می‌خواستند تعطیلات آخر هفته را ترک کنند، اما همچنان مجبور بودند در طول هفته مدرسه را در شهر انجام دهند. همچنین مورد توجه افراد عادی قرار گرفت، کسانی که عاشق تطبیق پذیری، فضای بار و ظرفیت یدک کش هایلوکس بودند. از آگوست 2019، هایلوکس همچنان پرفروش‌ترین خودروی جهان است.

هایلوکس اولین به روز رسانی خود را در سال 2008 دریافت کرد، با سپر جلوی بازطراحی شده و همچنین سیستم تعلیق و ایمنی به روز شده. در حالی که انواع موتورهای بنزینی عملکرد قوی دارند، اکثر مردم موتور 3 لیتری توربو دیزل را به دلیل افزایش مصرف سوخت و گشتاور آن انتخاب کردند که برای بکسل عالی بود.

این موتور که به عنوان موتور D-4D (مستقیم تزریق 4 زمانه Common Rail Diesel) شناخته می‌شود، از فشار سوخت نجومی – تقریباً 19000 psi – برای تزریق گازوئیل به سیلندرها از طریق انژکتورهای سوخت ویژه طراحی شده استفاده می‌کند و مصرف سوخت را کاهش می‌دهد و قدرت بیشتری تولید می‌کند.

هایلوکس همیشه ظاهری درشت و خشن داشته است و این برای این آخرین مدل تفاوتی ندارد. با این حال، تغییرات جزئی در طول چند نسل گذشته به وضوح بر روی دادن سبکی بیشتر به پیکاپ متمرکز شده است تا برای جمعیت سبک زندگی جذاب باشد.

اولین موتور 2.8 لیتری جدید است که به طور قابل توجهی قدرتمندتر از هر نمونه موجود در مدل قبلی است، در حالی که مشخصات آن بهبود یافته است.با این حال، شاید جالب‌ترین به‌روزرسانی، این خبر است که تویوتا اکنون سیستم تعلیق را طوری تنظیم کرده است که با تخت خالی کار کند.

هایلوکس جدید کار فوق‌العاده‌ای برای صاف کردن سواری انجام می‌دهد. هنوز هم «برای پیکاپ خوب» است نه اینکه مستقیماً با یک ماشین قابل مقایسه باشد، اما اگر اغلب بدون هیچ چیز روی تخت رانندگی می‌کنید، دیگر لازم نیست چیز زیادی از نظر راحتی به خطر بیاندازید.پس در جاده عالی است، اما در خارج از آن چطور؟ تویوتا می‌داند که شهرت خود را از طریق توانایی خود برای زنده ماندن بر روی چیزهای گل آلود به دست آورده است، و مدل جدید این توانایی را برای جذب خریداران جاده‌ای به خطر نینداخته است.در یک مسیر آفرود نسبتاً سنگین، هایلوکس با همه چیزهایی که به سمت آن پرتاب می‌شد، از شیب‌های لغزنده گرفته تا راه رفتن در آب، کنار آمد – علیرغم استفاده از لاستیک‌های استاندارد جاده.

تویوتا هایلوکس برای مدت طولانی پیشرو در کلاس برای خریداران تجاری بوده است، اما به نظر می رسد تلاش های آن برای جلب نظر خریداران خصوصی تا حد زیادی موفقیت آمیز بوده است. مدل‌های با مشخصات بالا دارای سطوح تجهیزات مناسب و موتور جدید قدرتمند، و همچنین ظاهری جذاب هستند که این معامله را برای بسیاری مهر و موم خواهد کرد.

با این حال، برای خریداران تجاری، مدل‌های ورودی همچنان جذاب خواهند بود، زیرا فضای داخلی برای زندگی سخت چندان شیک نیست، و آزمایش ما ثابت کرد که بهتر از همیشه خارج از مسیر شکسته است. آنهایی که از شاسی بلندها می آیند ممکن است مجبور شوند برای این کارایی بیشتر، برای راحتی و تجمل مصالحه کنند، اما این شکاف به طور قابل توجهی بسته شده است.

 

صافکاری تویوتا هایلوکس

ترمیم آسیب های بدنه تویوتا هایلوکس

تویوتا هایلوکس با وجود اینکه بدنه ای قوی و محکم دارد اما با توجه به اینکه خودرویی جاده ای به شمار می رود بیشتر از سایر خودرو های برند تویوتا دچار حادثه و آسیب می شود. تویوتا در تمام کشور های جهان با توجه به اهمیتی که تعمیرات تخصصی خودرو در سلامت و کارایی خودرو دارد، دارای نمایندگی های تخصصی برای امور مختلف است. صافکاری خودرو نیز مانند سایر تعمیرات خودرو امری تخصصی است و صافکاری هر خودرو با توجه به اینکه بدنه خودرو های مختلف با هم متفاوت هستند ، متفاوت است.

به طور کلی تویوتا از فلزات محکمی برای ساخت بدنه ی خودرو های خود استفاده می کند تا در زمان بروز حادثه حداقل آسیب به بدنه ی خودرو وارد شود اما همین آسیب نیز باید رفع شود تا بیشتر نشود و قطعات زیرین خودرو دچار مشکل نشوند. اگر خودروی تویوتا هایلوکس شما در ایران دچار آسیب در بدنه شده است و در صدد رفع آن هستید مرکز تهران پلاس بهترین انتخاب برای شما است ، در این مرکز ابتدا مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو از هر نوعی که باشد خراش ، فرورفتگی ، شکستگی به دقت بررسی می شوند و با توجه به میزان آسیب وارد شده تعیین می شود که چه نوع صافکاری برای ترمیمی بدنه مناسب است.

اگر آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو کم باشد می توان تنها با پولیش کاری آسیب را رفع کرد اما اگر آسیب وارد شده شدید باشد علاوه بر چکش کاری بدنه برای همسان سازی نیاز به رنگ کاری بدنه پس از چکش کاری است. برای اطمینان خاطر شما عزیزان تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس با ضمانت ارائه می شوند.

باتوجه به تمامی موارد گفته شده هزینه ی تمام شده صافکاری تویوتا هایلوکس کاملا متفاوت است و باید پس از بررسی توسط صافکاران ماهر تعیین شود.

صافکاری تویوتا هایلوکس

در این مقاله تویوتا هایلوکس و ویژگی های این خودروی محبوب برای سفر و حمل و نقل را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن