صافکاری تویوتا لندکروز

صافکاری تویوتا لندکروز صافکاری و نقاشی تویوتا لندکروز از زمان عرضه در سال 1951، لندکروزر همچنان توسط مشتریان به عنوان یک وسیله نقلیه ایمن و مطمئن نماد تویوتا انتخاب شده است.مجموعاً 10.4 میلیون دستگاه و بیش از 300000 دستگاه در سال در 170 کشور و منطقه در سراسر جهان فروخته شده است.مدل پرچمدار استیشن واگن …

صافکاری تویوتا لندکروز ادامه »

تویوتا لندکروز

صافکاری تویوتا لندکروز

صافکاری و نقاشی تویوتا لندکروز

از زمان عرضه در سال 1951، لندکروزر همچنان توسط مشتریان به عنوان یک وسیله نقلیه ایمن و مطمئن نماد تویوتا انتخاب شده است.مجموعاً 10.4 میلیون دستگاه و بیش از 300000 دستگاه در سال در 170 کشور و منطقه در سراسر جهان فروخته شده است.مدل پرچمدار استیشن واگن لندکروز کاملاً بازطراحی شده است.تویوتا در این هفتادمین سالگرد لندکروزر، شخصیت خود را با ادغام فناوری‌های انباشته شده در طول سالیان متمادی با جدیدترین فناوری‌ها، کاملاً بازطراحی کرده است و قصد دارد از تابستان 2021 آن را در سراسر جهان عرضه کند.

 

تاریخچه ی تویوتا لندکروز

تویوتا لندکروز که نماد تاریخچه تویوتا در ارائه ایمنی و امنیت به مردم برای بیش از 70 سال است. لندکروزر در آگوست 1951 به عنوان تویوتا BJ چهار چرخ محرک مجهز به موتور قدرتمندی عرضه شد که سطح بالایی از عملکرد خارج از جاده را در محیط های نامطلوب نشان داد، به عنوان مثال، اولین وسیله نقلیه ای بود که تا رتبه ششم صعود کرد. ایست بازرسی کوه فوجی تا حدی به دلیل سابقه عملکرد آن، این خودرو به عنوان یک ماشین گشت پلیس در سراسر ژاپن پذیرفته شد.

بنابراین سنت “تلاش برای ارائه ایمنی و امنیت به همه مشتریان و همچنین سایر افراد مرتبط با این وسیله نقلیه” آغاز شد. این سنت به مدت 70 سال ادامه خواهد داشت و می توان آن را پایه و اساس یک شرکت حمل و نقل در نظر گرفت.به عنوان یک ابزار ضروری که از امرار معاش مردم در مکان هایی پشتیبانی می کند که فقط با استفاده از لندکروز می توان رفت و آمد کرد.به عنوان وسیله نقلیه ای که از زندگی در کمک های بشردوستانه و تلاش های امدادرسانی در بلایا پشتیبانی می کند.

لندکروزر جدید بازطراحی شده (سری 300)، جانشین سری 200 که در سال 2007 معرفی شد، یک مدل استیشن واگن است. به‌عنوان پرچم‌دار سری لندکروزر، در هر نسلی با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها، در تکامل خودرو پیشرو بوده است.

اهداف توسعه لندکروزر جدید به شرح زیر بود

تکامل ماهیت لندکروزر “قابلیت اطمینان، دوام و عملکرد خارج از جاده” ایجاد یک تجربه سواری که به راننده این امکان را می دهد تا با خیالی آسوده در هر نوع جاده در جهان بدون خستگی به راحتی رانندگی کند.

با در نظر گرفتن این اهداف، تویوتا پلتفرم جدید GA-F مبتنی بر TNGA را در عین حفظ ساختار قاب، که پایه‌ای است که از ذات لندکروزر محافظت می‌کند، اتخاذ کرد. علاوه بر این، تویوتا شخصیت لندکروزر را با ادغام فناوری‌های انباشته شده در طول سال‌ها با جدیدترین فناوری‌ها، برای دستیابی به پیشرفت‌هایی مانند کاهش وزن خودرو، کاهش مرکز ثقل، اتخاذ یک پیشرانه جدید و طراحی‌های جدید داخلی و خارجی، دوباره طراحی کرد.

تویوتا لندکروز
تویوتا لندکروز
تویوتا لندکروز
تویوتا لندکروز

طراحی مجدد ویژگی های لندکروزر با پذیرش پلت فرم جدید GA-F

خود قاب برای کاهش وزن و افزایش استحکام دوباره طراحی شده است. اقدامات مختلفی از جمله کاهش وزن کل وسیله نقلیه (200 کیلوگرم) از جمله قاب و بدنه، کاهش مرکز ثقل، توزیع وزن و بهبود ساختار تعلیق انجام شد. بر اساس این پیشرفت‌ها در ویژگی‌ها، و همچنین از طریق پیشرفت‌هایی که از طریق تست‌های رانندگی واقعی توسط اعضای ارزیابی، از جمله رانندگان داخلی با مهارت‌های فنی پیشرفته یا سطح کارشناسی ارشد و رانندگانی که در رالی داکار شرکت کرده بودند، به‌دست آمد، هدف تویوتا ایجاد یک خودرو بود. که به راحتی رانندگی می کند و راننده را هم در جاده و هم در خارج از جاده به راحتی خسته نمی کند.

برای بهبود بیشتر عملکرد سنتی خارج از جاده، پیشرفت‌ها و فناوری‌های جدید زیر اتخاذ شده‌اند

بهبود عملکرد پایه سیستم تعلیق

بهبود عملکرد نگه داشتن جاده از طریق پذیرش E-KDSS (سیستم تعلیق دینامیکی جنبشی الکترونیکی) (اولین بار در جهان)

استفاده از مانیتور چند زمینی، که فوراً موانع را از دید راننده نشان می دهد.

انتخاب Multi Terrain Select، که به طور خودکار سطح جاده را قضاوت می کند و بهترین حالت رانندگی را انتخاب می کند

دستیابی همزمان به عملکرد رانندگی پیشرو در کلاس، تجربه رانندگی دلپذیر و عملکرد محیطی بر اساس یک پیشرانه جدید

یک موتور V6 توئین توربوی جدید توسعه یافته (3.5 لیتری بنزینی و 3.3 لیتری دیزلی) برای دستیابی به عملکرد رانندگی پیشرو در کلاس و قابلیت رانندگی که از موتورهای V8 معمولی پیشی می گیرد، استفاده می شود. از نظر عملکرد زیست محیطی، تویوتا با ترکیب Direct Shift-10AT (گیربکس اتوماتیک 10 سرعته) جدید توسعه یافته با وزن بدنه سبک تر، قصد دارد انتشار گاز CO2 را تقریباً 10%* در سال در مقایسه با مدل قبلی کاهش دهد.

لندکروزر جدید جدیدترین پکیج ایمنی فعال تویوتا Safety Sense را با عملکردهای پیشرفته دیگر پذیرفته است. دو عملکرد به سیستم پیش از برخورد اضافه شده است که با تشخیص عابران پیاده (روز و شب) و دوچرخه سواران (در روز) به جلوگیری از برخورد یا کاهش آسیب کمک می کند.

اولین مورد، عملکردی است که خودروهای روبرو را در تقاطع ها و عابران پیاده روبه رو که از خیابان عبور می کنند، هنگامی که وسیله نقلیه در هر جهت می چرخد، تشخیص می دهد. دومی یک فرمان اضطراری و عملکرد اجتناب از تصادف است که به فرمان و حفظ خطوط کمک می کند و زمانی که راننده مانور فرمان را برای جلوگیری از برخورد انجام می دهد فعال می شود. علاوه بر این، لندکروزر جدید از ترمز پشتیبانی پارکینگ جدید استفاده کرده است که با تشخیص موانع جلو و عقب خودرو در پارکینگ، نزدیک شدن به وسایل نقلیه در هنگام عقب‌نشینی و عابران پیاده به جلوگیری از تصادفات کمک می‌کند.

درست است که تویوتا لندکروز در مدل های جدید برای جلوگیری از تصادف از آپشن های زیادی استفاده می کند اما همچنان هم تویوتا لندکروز دچار حوادث می شود اما کمتر از سایر خودرو ها. حوادث ایجاد شده برای بدنه ی خودرو لزوما نباید شدید و سهمگین باشند، هر نوع خراش وارد شده به بدنه ی خودرو را آسیب می نامند.

تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و صافکاری تویوتا لندکروز در ایران است که هر نوع آسیب وارد شده در بدنه ی تویوتا لندکروز در تهران پلاس علاوه بر اینکه توسط افراد متخصص و صافکاران با تجربه انجام می شود، مانند تمام مراکز معتبر در جهان با ضمانت نامه ارائه می شوند.

صافکاری تویوتا لندکروز در تعمیرگاه تویوتا تهران پلاس

تویوتا لندکروز با توجه به محبوبیتی که دارد در نسل های مختلفی در بازار تولید و عرضه می شود.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن