صافکاری تویوتا سی اچ آر

صافکاری تویوتا سی اچ آر صافکاری تویوتا سی اچ آر تویوتا سی اچ آر 2020 جدید مبتنی بر زبان طراحی چشمگیر و عملکرد پویا است . اولین تویوتا سی اچ آر که در سال 2016 عرضه شد و به عنوان یک کراس اوور پویا ترکیبی از ظاهر فوق‌العاده با قدرت هندلینگ – در عین حال …

صافکاری تویوتا سی اچ آر ادامه »

تویوتا chr

صافکاری تویوتا سی اچ آر

صافکاری تویوتا سی اچ آر

تویوتا سی اچ آر 2020 جدید مبتنی بر زبان طراحی چشمگیر و عملکرد پویا است . اولین تویوتا سی اچ آر که در سال 2016 عرضه شد و به عنوان یک کراس اوور پویا ترکیبی از ظاهر فوق‌العاده با قدرت هندلینگ – در عین حال ارائه بهترین عملکرد آلایندگی تأثیر قدرتمندی بر بخش C-SUV داشت.

تویوتا سی اچ آر در سال اول تولید 120000 دستگاه در اروپا فروخت و بلافاصله 10 درصد از این بخش را به دست آورد. علاوه بر این، از هر 10 وسیله نقلیه 8 مورد به پیشرانه های هیبریدی مجهز بودند. داستان موفقیت ادامه یافته است و امروز بیش از 400000 اروپایی تویوتا  سی اچ آر رانندگی می کنند.

تویوتا chr
تویوتا chr

ایمنی تویوتا سی اچ آر

اساساً تویوتا سی اچ آر مجموعه ای جامع از سیستم هایی است که برای کمک به محافظت از رانندگان و سرنشینان آنها با جلوگیری از وقوع تصادف در وهله اول طراحی شده اند. سیستم TSS 2.5 مبتنی بر ویژگی هایی است که در دو نسخه قبلی معرفی شده بود. مهندسان تویوتا سیستم جدید TSS را برای تشخیص بهتر افراد در دوچرخه و عابران پیاده در شرایط کم نور به روز کرده اند.از دیگر ویژگی‌های TSS 2.5 می‌توان به کمک علائم جاده، کروز کنترل رادار دینامیکی برد کامل، فناوری حفظ خطوط، هشدار خروج از خط با کمک فرمان، کمک ردیابی بین خطوط و سیستم هشدار نوسان اشاره کرد.

برخی از افراد فکر می کنند اینکه تویوتا سی اچ آر موارد ایمنی مختلفی دارد به این معنی است که خودرو دچار حادثه نمی شوند و می توانند با هر سرعتی و در هر حالتی با این خودرو رانندگی کنند. در حالی که این تفکر کاملا غلط است، هر چند که تویوتا سی اچ آر یکی از سدان های ایمن در دنیا شناخته می شود اما اگر نکات ایمنی در هنگام استفاده از خودرو رعایت نشوند بروز آسیب در خودرو امری طبیعی است اما نمی توان انتظار داشت که با این خودرو هرگز تصادف نمی کنید.

یکی از مواردی که در زمره ی سرویس خودرو قرار می گیرد صافکاری است، صافکاری عبارت است از رفع هر نوع آسیب ایجاد شده در بدنه ی خودرو ، این آسیب ها می توانند بسیار شدید مانند جمع شدن کل کاپوت یا در حد افتادن چند خراش بر روی رنگ خودرو باشند. صافکاری علاوه بر حفظ ظاهر تویوتا سی اچ آر سبب می شود تا قطعات داخلی خودرو نیز از هوا و سایر موادی که با بروز به داخل خودرو سبب ایجاد آسیب می شوند در امن باشند.

در واقع پوشش بدنه ی خودرو علاوه بر زیبایی برای حفاظت از قطعات داخلی خودرو و استفاده بهتر و راحت تر از خودرو ایجاد شده است. در حال حاضر بدنه ی اغلب خودرو ها از مواد و فلزات محکم استفاده می شود که قدرت بالایی در گرفتن و جذب انواع ضربه ها دارند به همین دلیل عموما مشاهده می کتید که بدنه ی خودرو آسیب زیادی دیده است اما سرنشینان آسیب سدیدی ندیده اند. تویوتا سی اچ آر نیز یکی از همین خودرو ها در بازار است که بدنه ی محکمی دارد اما صد در صد در برابر انواع مواردی که به خودرو آسیب می زنند ایمن نیست.

تویوتا chr
تویوتا chr

تویوتا سی اچ آر 2020

مهمتر از همه، تویوتا سی اچ آر 2020 جدید از دومین سیستم هیبریدی قدرتمندتر اضافه شده به مجموعه پیشرانه سود می برد. همچنین دارای پویایی رانندگی بهبود یافته، طراحی داخلی و خارجی پیشرفته تر، و HMI (رابط ماشین انسانی) ارتقا یافته با آخرین فناوری چند رسانه ای است.معرفی پیشرانه هیبریدی اضافی به مشتریان امکان انتخاب دو گزینه هیبریدی مختلف را می دهد، ویژگی که در این بخش منحصر به فرد است. سیستم هیبریدی 1.8 لیتری 122 اسب بخاری باقی مانده است، عملکرد سازگار با محیط زیست آن با باتری لیتیوم یون ارتقا یافته، با انتشار CO2 تا 109 گرم در کیلومتر افزایش یافته است. (WLTP)

بالای این محدوده یک سیستم نیروی هیبریدی دینامیک قدرتمند 2.0 لیتری است. این سیستم با تولید 184 اسب‌بخار و انتشار گاز دی‌اکسید کربن از 118 گرم در کیلومتر (WLTP)، راندمان بالا را با افزایش قابل‌توجه قدرت و از طریق سیستم تعلیق به‌روز شده و NVH بهبودیافته، سواری نرم‌تر، آرام‌تر و سطوح جدیدی از دینامیک رانندگی را ترکیب می‌کند.

تویوتا سی اچ آر جدید به هویت بصری خود وفادار است. خطوط کوپه‌مانند آن استایلی جسورانه ایجاد می‌کند که همچنان هم در سری تویوتا و هم در بخش C-SUV برجسته است. تغییرات ظریف در جلو و عقب خودرو به سادگی، ظرافت و پویایی می‌افزاید، در حالی که چراغ‌های جلو و چراغ‌های عقب با جدیدترین فناوری LED پیکربندی شده‌اند.

پذیرش سیستم چندرسانه‌ای ۲۰۱۹ تویوتا اکنون امکان ادغام کامل گوشی‌های هوشمند را از طریق «Apple CarPlay»* و «Android Auto» می‌دهد. علاوه بر این، این سیستم به‌روزرسانی نقشه «Over The Air» را برای پلتفرم ناوبری تسهیل می‌کند: تویوتا خودرو را با اشتراک ۳ ساله رایگان برای این به‌روزرسانی‌ها تحویل می‌دهد و هر ۶ ماه یکبار در دسترس قرار می‌گیرد.

تویوتا سی اچ آر جدید مجهز به سیستم ارتباطی روی برد است که به خریداران خود امکان می دهد از خدمات متصل به برنامه MyT لذت ببرند. برای راه اندازی تویوتا سی اچ آر ، یک ویژگی جدید در برنامه منتشر خواهد شد: مربیگری هیبریدی. این امر رهبری تویوتا هیبریدی را با ارائه پیام مربیگری شخصی برای کمک به رانندگان برای افزایش رانندگی EV و با زنده کردن مزایای رانندگی هیبریدی به صورت روزانه تقویت می کند.بخش تحقیق و توسعه اروپایی تویوتا توسعه تویوتا سی اچ آر 2020 را رهبری کرده است و به طور خاص برای بازار اروپا ایجاد شده است. این خودرو در کارخانه تولید تویوتا موتور ترکیه ساخته شده است.

صافکاری تویوتا سی اچ آر

با توجه به اینکه خودروی تویوتا سی اچ آر یک سدان به حساب می آید و از لحاظ ایمنی نیز کیفیت بالایی دارد در بازار خودرو های دست دوم نیز فروش خوبی دارد، اگر دوست دارید خودروی شما ظاهر سالمی داشته باشد یا به دنبال فروش خودرو در بازار خودرو های دست دوم هستید صافکاری بهترین راه برای رفع مشکلات ایجاد شده در بدنه ی خودرو است. تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری و انواع ترمیم بدنه ی تویوتا سی اچ آر در ایران است و تمامی خدمات در تهران پلاس با ضمانت ارائه می شوند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن