صافکاری تویوتا سولارا

صافکاری تویوتا سولارا صافکاری و نقاشی تویوتا سولارا تویوتا کمری سولارای 2006 که استاندارد جدیدی را در ظرافت و ارزش در بخش کوپه و کانورتیبل سایز متوسط ​​تنظیم می کند، بهترین لذت را از داخل دارد. تویوتا سولا را در حال حاضر در نسل های مختلف در بازار وجود دارد و شما می توانید با …

صافکاری تویوتا سولارا ادامه »

تعمیرگاه تویوتا

صافکاری تویوتا سولارا

صافکاری و نقاشی تویوتا سولارا

تویوتا کمری سولارای 2006 که استاندارد جدیدی را در ظرافت و ارزش در بخش کوپه و کانورتیبل سایز متوسط ​​تنظیم می کند، بهترین لذت را از داخل دارد. تویوتا سولا را در حال حاضر در نسل های مختلف در بازار وجود دارد و شما می توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید یکی از انواع تویوتا سولارا خریداری کنید. با توجه به اینکه قیمت خودرو های تویوتا در سال های اخیر در ایران افزایش پیدا کرده اند نگهداری از خرید و تعمیر انواع مشکلات آن اهمیت بیشتری پیدا کرده است. یکی از مواردی که در حوزه ی تعمیرات خودرو جای می گیرد صافکاری تویوتا سولارا است.

 

نمای کلی خودرو تویوتا سولارا

تویوتا سولارا کوپه و کانورتیبل که اولین بار در سال 1999 به عنوان خواهر پیچیده‌تر برای سدان خانوادگی کمری معرفی شد، بی سر و صدا از شهرت اکثر خودروهای تویوتا برخوردار است – قابل اعتماد، خوش ساخت و ظاهری غیر تهاجمی. برای اکثر انواع وسایل نقلیه، چنین کیفیت هایی اگر بهینه نباشد، مطلوب تلقی می شوند، اما وقتی صحبت از کوپه ها و کانورتیبل ها به میان می آید، باید امیدوار باشید که اسپرت، شیک و سرگرم کننده نیز در آنجا ظاهر شوند.

با معرفی نسل دوم سولارا در سال 2004، تویوتا تلاش کرد تا برخی از عناصر مطلوب تر را به کوپه و کانورتیبل سایز متوسط ​​خود بیاورد. سیستم تعلیق برای هندلینگ بهتر دوباره تنظیم شد، یک V6 بزرگتر قدرت بیشتری را ارائه می‌کرد و، اگرچه ظاهر هنوز هم برای جذابیت برای مخاطبان گسترده بود، خطوط جدید کافی برای جدا کردن آن از سدان کمری دال بر روی آن وجود داشت. مستقر. تویوتا سولارای کانورتیبل این بار بدنه خاص خود را دارد، به جای اینکه تبدیل به یک مدل کوپه باشد. این به مهندسان اجازه داد تا استحکام بیشتری ایجاد کنند و در نتیجه ویژگی‌های سواری و هندلینگ را بهبود بخشند.

نتیجه نسل دوم تویوتا سولارا است که بدون قربانی کردن عناصر سنتی که در اولین بار آن را بسیار جذاب کرده بود، میزان قابل توجهی از سرگرمی را اضافه می کند. کوپه SE Sport با سیستم تعلیق تهاجمی تر، چرخ ها و لاستیک های بزرگتر و تزئینات داخلی گرافیتی مشکی قابل توجه است. تناسب و پرداخت داخلی Solara به راحتی در کلاس بهترین است. ترکیبی از روکش های فلزی و ساتن که با پلاستیک های باکیفیت در هم آمیخته شده اند، به این خودروهای تویوتا ظاهری متمایزتر و مجلل تر از همتای سدان کمری خود می دهد. اتاق صندلی‌های عقب نسبت به سولارای قبلی سخاوتمندانه‌تر است و در واقع این صندلی اکنون یکی از جادارترین صندلی‌های عقب در بین هر کوپه یا کانورتیبل سایز متوسط ​​است.

کیسه‌های هوای جانبی در تمام مدل‌های کمری سولارا استاندارد هستند، با کیسه‌های هوای پرده‌ای جانبی که هم از سرنشینان جلو و هم از سرنشینان عقب محافظت می‌کنند، گزینه‌ای در دسترس در کوپه‌های سولارا است. صفحه برقی استاندارد سولارا کانورتیبل تنها در 10 ثانیه بالا و پایین می‌آید و به‌خوبی در زیر پوششی که با رنگ داخلی مطابقت دارد، قرار می‌گیرد. اگر مسافت پیموده شده نگران کننده است، چهار سیلندر استاندارد کوپه تا 33 مایل در هر گالن را می رساند، اما برای حداکثر عملکرد، V6 اختیاری ضروری است. اگرچه هنوز همراه با گیربکس دستی در دسترس نیست، یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک همراه با V6 سالم عملکرد همه جانبه ای را ارائه می دهد.

تویوتا سولارا با کوپه‌ها و کانورتیبل‌های سایز متوسط ​​موجود در بازار، رقیب چندانی ندارد. اما با وجود این، تویوتا هر چیزی را که یک خریدار می‌توانست بخواهد به سولارا داده است. ممکن است سریع‌ترین و متمایزترین ظاهری نباشد، اما وقتی صحبت از کیفیت، عملکرد و ارزش کلی به میان می‌آید، تعداد کمی از تویوتا کمری سولارا 2006 همه را در کنار هم قرار می‌دهند.

 

صافکاری تویوتا سولارا

مدل های تویوتا تویوتا سولارا 2006

تویوتا کمری سولارا به صورت کوپه یا کانورتیبل موجود است. کوپه در سطوح SE، SE Sport و SLE ارائه می شود، در حالی که کانورتیبل فقط در نسخه های SE و SLE عرضه می شود. کوپه پایه SE به خوبی مجهز به شیشه های برقی، قفل و آینه است. ورود بدون کلید؛ کروز کنترل؛ کنترل های صوتی فرمان ماهواره ای; یک سی دی استریو با شش بلندگو. چرخ و لاستیک 16 اینچی؛ و یک کامپیوتر سفری چند منظوره. SE Sport یک سیستم تعلیق محکم‌تر، چرخ و لاستیک‌های 17 اینچی، کیت بدنه بیرونی، تزئینات داخلی به سبک گرافیتی، یک دسته گیج منحصربه‌فرد و یک فرمان با روکش چرمی و دسته دنده اضافه می‌کند.

بیشتر این تجهیزات در SE کانورتیبل به همراه یک رویه پارچه برقی نیز موجود است. کوپه‌ها و کانورتیبل‌های پیشرفته SLE دارای کنترل آب و هوای خودکار، تزئینات چوبی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی، مونروف، سیستم صوتی ممتاز JBL با تعویض سی‌دی شش دیسک و در مدل‌های V6، صندلی چرمی هستند.

 

صافکاری تویوتا سولارا

صافکاری خودرو چیست ؟

صافکاری خودرو به مجموعه فرایند هایی گفته می شود که در آن صافکار تلاش می کند تا بخش ها یا قطعات آسیب دیده را توسط مجموعه ای از فرایند های صافکاری ترمیم و رفع کند. صافکاری خودرو هم مانند سایر امور خودرو نیازمند آموزش اصوا خاصی است و اگر می خواهید صافکاری خودروی شما به درستی انجام شود به یک صافکار خوب نیاز دارید.

صافکاری به نوعی دیگر در مواردی مورد نیاز است که بدنه ی خودرو با جسم یا بدن ی خودرو های دیگر برخورد کرده باشد، اغلب موارد در زمان بروز حوادث ممکن است بدنه ی خودرو دچار فرورفتگی ، خط و خش و یا حتی بریدگی رنگ خودرو شود یک صافکار حرفه ای می تواند با دستگاه پولیش بدنه ی خودرو تویوتا سولارا شما را مانند روز اول تمیز و نو کند و در این موارد دیگر نیازی به صافکاری نیست. تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و صافکاری انواع آسیب های ایجاد شده در بدنه ی تویوتا سولارا در ایران است و میزان آسیب وارد شده به تویوتا سولارا در تهران پلاس توسط صافکار حرفه ای بررسی و بهترین روش برای رفع مشکل ایجاد شده به کار گرفته می شود.

صافکاری تویوتا سولارا

تویوتا سولارا یکی از خودرو هایی است که در انواع و مدل های مختلف تولید و عرضه می شود.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن