صافکاری تویوتا راوفور

صافکاری تویوتا راوفور صافکاری و نقاشی تویوتا راوفور تویوتا راوفور یک کراس اوور جمع‌وجور SUV (خودروی کاربردی اسپرت) است که توسط خودروساز ژاپنی تویوتا تولید می‌شود. این اولین کراس اوور کامپکت SUV بود؛ اولین بار در ژاپن و اروپا در سال 1994،  و در آمریکای شمالی در سال 1995، در ژانویه 1996 عرضه شداین وسیله …

صافکاری تویوتا راوفور ادامه »

تعمیر جلوبندی تویوتا راوفور

صافکاری تویوتا راوفور

صافکاری و نقاشی تویوتا راوفور

تویوتا راوفور یک کراس اوور جمع‌وجور SUV (خودروی کاربردی اسپرت) است که توسط خودروساز ژاپنی تویوتا تولید می‌شود. این اولین کراس اوور کامپکت SUV بود؛ اولین بار در ژاپن و اروپا در سال 1994،  و در آمریکای شمالی در سال 1995، در ژانویه 1996 عرضه شداین وسیله نقلیه برای مصرف کنندگانی طراحی شده است که خواهان خودرویی هستند که بیشتر مزایای SUV ها را داشته باشد، مانند فضای بار، دید بیشتر، و گزینه چهار چرخ متحرک تمام وقت، همراه با مانورپذیری و مصرف سوخت یک خودروی جمع و جور. نام خودرو مخفف «خودروی فعال تفریحی با 4 چرخ متحرک» است، اگرچه همه مدل‌ها مجهز به چهار چرخ متحرک نیستند.

تویوتا برای مدل نسل سوم، هم نسخه های شاسی کوتاه و هم شاسی بلند RAV4 را ارائه کرد. نسخه های شاسی کوتاه در ژاپن و اروپا فروخته می شود. نسخه های شاسی بلند در استرالیا و آمریکای شمالی. تویوتای ژاپن همچنین نسخه‌ی شاسی بلندتر را به‌عنوان تویوتا پیشتاز در مکان‌های فروشگاه تویوپت می‌فروشد. تویوتا راوفور مانند سایر خودرو های برند تویوتا در ایران فروش خوبی دارد.

 

تویوتا راوفور

تویوتا با تسلا موتورز برای توسعه نسل دوم راوفور EV همکاری کرد و قرار بود این SUV الکتریکی در اواخر سه ماهه سوم سال 2012 به بازار عرضه شود. تولید به 2600 دستگاه در طول سه سال اول محدود شد، و فروش فقط به کالیفرنیا محدود شد، که از منطقه خلیج سانفرانسیسکو، لس آنجلس/اورنج کانتی و سن دیگو شروع شد.

نسل دوم راوفور EV دارای یک موتور 115 کیلووات (154 اسب بخار؛ 156 اسب بخار) است که توسط یک بسته باتری لیتیوم یونی 41.8 کیلووات ساعتی نیرو می گیرد، که تویوتا انتظار دارد برد ارزیابی شده توسط آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده را در حالت شارژ استاندارد ارائه دهد. و 182 کیلومتر (113 مایل) در حالت شارژ طولانی مدت، برای برد ترکیبی 166 کیلومتر (103 مایل). و رتبه مصرف سوخت ترکیبی 3.1 بسته باتری راوفور EV و قطعات الکترونیکی مشابه موارد استفاده شده در سدان تسلا مدل S است که در ژوئن 2012 عرضه شد، زیرا تسلا موتورز سازنده پیشرانه است.

راوفور Adventure یک وسیله نقلیه مفهومی است که ظاهر خودرو را برای تقویت قابلیت های خارج از جاده برجسته می کند. این خودرو شامل رنگ بدنه قرمز تیره، قوس چرخ‌های کشیده، رینگ‌های آلیاژی 20 اینچی و سپرهای جلو و عقب رنگ‌شده مات بود.

راوفور Premium یک خودروی مفهومی با رنگ بدنه Deep Bronze، سپرها در Deep Bronze، اسپویلر روکش کرومی، درج های کرومی در سپر عقب، صفحات اسکید آلومینیومی برس خورده، لوله اگزوز یکپارچه در سپر عقب، چرخ های 20 اینچی، روکش داخلی چرم است. طراحی شده توسط بخش طراحی تویوتا ، صندلی هایی با لوله کشی مشکی و طرح V شکل، دوخت دو رنگ و چرم خاکستری و مشکی روی پانل ابزار و پانل درها.هر دو خودرو در مارس 2013 در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شدند.نسخه تولیدی راوفور Adventure در سپتامبر 2017 به خط تولید ایالات متحده اضافه شد.

تعدادی محدودی از این مدل جدید راوفور در ایران نیز موجود هستند و تبدیل به انتخاب اول افرادی شده اند که علاقه مند به سفر و گشت گذار هستند در حالی که این نسخه از راوفور همچنان از ضعف در بدنه رنج می برد و نمی توان انتظار داشت که در صورت بروز حادثه از هر نوعی که باشد آسیبی به بدنه ی خودرو وارد نمی شود. اگر این تفکر درست بود صافکاری راوفور در اغلب مراکز معتبر تویوتا در جهان به انجام نمی رسید، این واقعیت وجود دارد که صافکاری تویوتا راوفور سهم بیشتری از بازار صافکاری و تعمیرات خودرو در جهان را به خود اختصاص می دهد.

در ارزیابی‌های موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS)، مدل RAV4 مدل 2013 و 2014 به رتبه «خوب» قابلیت تصادف برای تکیه‌گاه‌های سر و صندلی‌ها، استحکام سقف، کناره‌ها و همپوشانی متوسط ​​در جلو دست یافت، در حالی که رتبه «ضعیف» را به دست آورد. آزمون همپوشانی کوچک فرونتال IIHS. تغییراتی در مدل 2015 انجام شد که رتبه همپوشانی کوچک جلویی را به “خوب” افزایش داد.

در ایران نیز صافکاری راوفور برای رفع نواقص ایجاد شده در بدنه ی خودرو رواج دارد. با توجه به اینکه سایر قطعات این خودرو کارایی بالایی دارند و قیمت خودرو در مقایسه با زیبایی و کارایی آن معقول به صرفه است ، هر چند که بدنه ی خودور کمی ضعیف است اما همچنلن در بازار فروش بالایی دارد.

اگر می خواهید خودروی تویوتا راوفور پس از صافکاری نیز مانند روز اول زیبا و درخشان باشد باید صافکاری مناسب و با تجربه را برای صافکاری تویوتا راوفور تان انتخاب کنید فردی که علاوه بر انجام دادن چند باره ی این کار نسبت به نوع بدنه ی خودرو و قطعاتی که ممکن است در صورا آسیب دیدن بدنه دچار آسیب شوند دانش کافی را داشته باشد. در این صورت است که می توان انتظار داشت مشکل ایجاد شده در بدنه ی تویوتا راوفور در بهترین حالت ممکن صافکاری و رفع شود.

تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری تویوتا راوفور در ایران است و تمامی موارد مربوط به صافکاری و تعمیر و ترمیم بدنه ی راوفور در این مرکز توسط افراد متخصص و با تجربه انجام می شوند.

صافکاری به طور کلی بسته به میزان آسیب وارد شده به خودرو به دو صورت صافکاری با رنگ و صافکاری بدون رنگ انجام می شود در صافکاری بدون رنگ مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو عمیق نیست و با پولیش عادی رفع می شود امادر صافکاری بدون رنگ به دلیل استفاده از چکش برای رفع فرورفتگی بدنه ی تویوتا راوفور رنگ بدنه نیز دچار مشکل میشود و نیاز است تا بدنه ی خودرو نیز دوباره رنگ کاری شود.

صافکاری تویوتا راوفور

تویوتا راوفور یکی از خودروی های پر فروش برند تویوتا در ایران پس از سانتافه است و به دلیل فروش بالایی که دارد سریوس و صافکاری آن نیز رونق بالایی دارند به همین دلیل است که متاسفانه افراد بدون دانش برای انجام صافکاری تویوتا راوفور اعلام آمادگی می کنند. این افراد شاید با مبلغی کمتر خودروی شما را صافکاری کنند ام به هیچ وجه نمی توانند به صورت کامل و بدون نقص ایراد ایجاد شده در بدنه ی تویوتا راوفور شما را رفع کنند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن