صافکاری تویوتا جی تی 86

صافکاری تویوتا جی تی 86 صافکاری و نقاشی تویوتا جی تی 86 تویوتا جی تی 86 یکی دیگر از خودرو های دو در برند تویوتا است که به دلیل ظاهر لوکسی که دارد در دسته ی خودرو های لوکس در ایران قرار می گیرد. هر چند که تلاش شده است تا بدنه ی تویوتا جی …

صافکاری تویوتا جی تی 86 ادامه »

تعمیرگاه تویوتا جی تی 86

صافکاری تویوتا جی تی 86

صافکاری و نقاشی تویوتا جی تی 86

تویوتا جی تی 86 یکی دیگر از خودرو های دو در برند تویوتا است که به دلیل ظاهر لوکسی که دارد در دسته ی خودرو های لوکس در ایران قرار می گیرد. هر چند که تلاش شده است تا بدنه ی تویوتا جی تی 86 بدنه ی محکمی داشته باشد اما این خودرو هم همچنان در صورت بروز حادثه دچار آسیب می شود، در زمانی که بدنه ی خودرو دچار آسیب می شود تنها راه رفع آسیب صافکاری است. به صورت عمده صافکاری خودرو تویوتا جی تی 86 به دو صورت صافکاری با رنگ و صافکاری بدون رنگ انجام می شود. با توجه به اهمیتی که صافکاری خودرو در زیبایی و کارایی آن دارد در ادامه ی مقاله تویوتا جی تی 86 و سایر موارد مربوط به صافکاری و ویژگی های این خودرو لوکس را بررسی خواهیم کرد.

 

ویژگی خودرو تویوتا جی تی 86

تویوتا جی تی 86 کوپه 2020 سریع است. حداکثر سرعت آن 140 مایل در ساعت خارج از خط تولید است. با مجهز شدن به جعبه دنده شش سرعته دستی که همتراز با سوبارو BRZ و سریعتر از هوندا سیویک کوپه است، می تواند شتاب 0-60 مایل در ساعت را در 6.4 ثانیه انجام دهد. این به لطف چهار لیتری تخت 2.0 لیتری زیر کاپوت است. 200 اسب بخار قدرت و 151 پوند فوت گشتاور تولید می کند. و به لطف تخت چهار، 86 در واقع مصرف سوخت عالی دارد.

برآورد رسمی EPA آن 24/32/27 mpg است. یک ویژگی استاندارد قابل توجه برای 86 دیفرانسیل لغزش محدود است.ویوتا 86 بر ارائه یک تجربه رانندگی جذاب متمرکز شده است. پکیج TRD Handling شوک‌های عملکردی ساکس با تنظیم اسپرت را برای تعادل دقیق و هندلینگ، ترمزهای Brembo عملکردی برای کنترل پاسخگو و مطمئن، و تایرهای Michelin Pilot Sport 4 برای کشش بی‌نظیر و احساس جاده اضافه می‌کند.

برخی از خودروها آنقدر لذت بخش هستند که صرفاً برای سرگرمی با آنها رانندگی می کنید. این چیزی است که اخیراً در تویوتا کم بود، اما تویوتا جی تی 86جدید قرار است آن را تغییر دهد. تویوتا جی تی 86که برای ارائه یک تجربه خودروهای اسپورت کلاسیک طراحی شده است، از برخی از خودروهای اسپرت بزرگ تویوتا در گذشته، از جمله تویوتا جی تی 86 و Celica الهام گرفته است. این کوپه با مشارکت سوبارو توسعه یافته است و کوپه دیفرانسیل عقب و موتور بوکسری نوید یک رانندگی هیجان انگیز در دقیقه را می دهد. اما با رقابت سختی روبروست. آئودی TT سخت به چشم پوشی است، به خصوص به عنوان ورود به سطح 1.8 TFSI باعث می شود آن مقرون به صرفه تر از همیشه.

به علاوه برای رانندگی عالی و ارزان است. برای هیجان قدیمی، چیز کمی برای شکست دادن نیسان 370Z وجود دارد. قیمت آن بیشتر از تویوتا جی تی 86است، اما عملکرد V6 بزرگ و هندلینگ سنتی درایو عقب را ارائه می دهد. ما به سمت برخی از بهترین جاده‌های بریتانیا حرکت کردیم تا ببینیم کدام یک از رقبای ما در جایگاه برتر قرار می‌گیرند.

تویوتا جی تی 86 خودروی اسپورت مبتنی بر اصول اولیه است که از یک دستور العمل کلاسیک پیروی می کند تا یک تجربه رانندگی با لبخند در دقیقه ارائه دهد. این خودرویی است که باعث می شود به جای انتخاب مسیر مستقیم، به دنبال یک جاده پرپیچ و خم بگردید – و در این آزمون برنده می شود. اما فقط با کوچکترین حاشیه – زیرا ما فکر می کنیم 1.8 TFSI بهترین TT در این محدوده است.

موتور منگنه، تصفیه شده و کارآمد است. دسته های آئودی مانند هات هچ است، به علاوه راحت است، کابینی عالی دارد و نسبت به رقبای خود ارزان تر است. با این حال، این واقعیت که تویوتا چابک به طرز شگفت‌آوری پیشرفته است و زندگی با آن آسان است، آن را از TT شیک جلوتر نگه می‌دارد. متأسفانه، جدای از مزیت قدرتی که دارد، نیسان 370Z گران‌تر به‌طور کلی از کلاس خارج شده و در رتبه سوم قرار دارد.

تویوتا ثابت کرده است که بخشی از درخشش خود را دوباره کشف کرده است و GT 86 انتخاب ماست. تویوتا جی تی 86 با مهندسی زیبا نوعی درگیری را ارائه می دهد که معمولاً برای خودروهایی مانند Lotus Elise محفوظ است. موتور باکسر عاشق کار سخت است و هندلینگ تقریباً عالی است. با این حال، علیرغم تمرکز، به خوبی سوار می شود، و کابین راحت است، اگر کمی قدیمی باشد.

تعمیرگاه تویوتا
تعمیرگاه تویوتا

صافکاری تویوتا جی تی 86

صافکاری چیست ؟

در حالت کلی صافکاری خودرو به تمامی مواردی گفته می شود که برای رفع مشکل بدنه ی خودرو به کار برده می شوند صافکاری ترمیمی و رفع هر نوع آسیب ایجاد شده در بدنه ی خودرو به کمک ابزار و تهجیزات استو با توجه به میزان آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو کیی از روش های صافکاری با رنگ و یا صافکاری بدون رنگ برای رفع آسیب ایجاد شده مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته ی مهم در ارتباط با صافکاری تویوتا جی تی 86 این است که اگر میزان آسیب از ابتدا به درستی تخمین زده نشود و روش مناسب برای رفع آن به کار برده نشود مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو به درستی رفع نمی شود و کاملا مشهود است که خودروی شما قبلا دچار تصادف و حادثه شده است.

به همین دلیل گفته می شود در انتخاب مرکز مناسب برای صافکاری خودرو تویوتا جی تی 86 دقت بالایی داشته باشید. تویوتا در اغلب کشور های جهان دارای شعب مختلف برای صافکاری است اما به دلیل تحری مها تویوتا نمایندگی برای انجام امور صافکاری در ایران ندارد به همین دلیل است که صافکاری تویوتا جی تی 86 در ایران سخت تر سایر کشورها است.

در مرکز تهران پلاس هر نوع آسیب ایجاد شده در بدنه ی تویوتا جی تی 86 در ابتدا توسط صافکاران ماهر بررسی و میزان آسیب تخمین زده می شود سپس تعیین می شود که چه نوع صافکاری برای رفع مشکل بدنه ی خودرو مناسب است و روش مناسب بهک ار گرفته می شود مطابق تمام مراکز صافکاری در جهان در تهران پلاس نیز خدمات با ضمانت نامه ارائه می شوند.

صافکاری تویوتا جی تی 86

تویوتا جی تی 86 یکی از انواع خودرو های دو در محبوب در ایران است که در این مقاله ویژگی های این خودرو و موارد مربوط به صافکاری این خودرو را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن