صافکاری تویوتا اف جی کروز

صافکاری تویوتا اف جی کروز صافکاری و نقاشی تویوتا اف جی کروز تویوتا اف جی کروز در سال 2014 متوقف شد و تویوتا اف جی کروز 2014 را به آخرین سال مدل تبدیل کرد. با این حال، هیجان و توانایی با وسایل نقلیه تویوتا آماده ماجراجویی مانند 4Runner و سری TRD Pro آماده برای آفرود …

صافکاری تویوتا اف جی کروز ادامه »

تعمیرگاه تویوتا

صافکاری تویوتا اف جی کروز

صافکاری و نقاشی تویوتا اف جی کروز

تویوتا اف جی کروز در سال 2014 متوقف شد و تویوتا اف جی کروز 2014 را به آخرین سال مدل تبدیل کرد. با این حال، هیجان و توانایی با وسایل نقلیه تویوتا آماده ماجراجویی مانند 4Runner و سری TRD Pro آماده برای آفرود است. تویوتا اف جی کروز 2007 در میان خودروهای SUV جمع و جور قیمت گذاری شده است. به گفته ادموندز، “برای خریدارانی که خواهان یک SUV مقرون به صرفه است که از نظر سبک، عملکرد و قابلیت خارج از جاده بدرخشد نخریدن تویوتا اف جی کروز دشوار است.” IntelliChoice به تویوتا اف جی کروز بر اساس کل هزینه مالکیت، در مقایسه با سایر خودرو ها در کلاس خود، رتبه “عالی” را دریافت کرده است.

 

خرید تویوتا اف جی کروز دست دوم

خرید تویوتا اف جی کروز کارکرده دارای معایبی است، از جمله مصرف سوخت کمتر از ایده آل و نیاز به گاز درجه یک در مدل های قدیمی تر. رزمناوهای تولید شده در سال‌های 2008-2009 دارای مایل بر گالن 16/20 در شهر/بزرگراه با گاز درجه یک هستند، در حالی که مدل‌های 2010-11 با گاز معمولی 17/21 مایل بر گالن رتبه‌بندی می‌شوند. جدیدترین مدل‌ها، 2012-2013، فقط به گاز معمولی نیاز دارند و دارای شهری/بزرگراه 17/20 مایل بر گالن هستند.

مشکل دیگری که برخی از رانندگان تویوتا اف جی کروز با آن مواجه شده اند، دید است. در حالی که صندلی راننده مرتفع به داشتن راحتی و دید خوب از جلو معروف است، ستون‌های پهن و لاستیک زاپاس دید جانبی و عقب را مهار می‌کنند. آینه های جانبی بزرگتر کمک می کنند، اما پشتیبان گیری و تغییر مسیر همیشه کار آسانی نیست.مسافران صندلی عقب نگرانی خود را در مورد راحتی صندلی ها و دشواری دسترسی به صندلی های عقب ابراز کرده اند. در حالی که صندلی‌های عقب کروزر تا می‌شوند، صاف نمی‌شوند، که می‌تواند برای بسته‌بندی SUV برای یک سفر طولانی مشکل ایجاد کند.

 

اهمیت تست درایو

هنگام خرید تویوتا اف جی کروز کارکرده، ضروری است که یک تست درایو داشته باشید. این وسیله نقلیه معمولی شما نیست، به همین دلیل مهم است که اطمینان حاصل کنید که می توانید تمام جنبه های SUV، از جمله دید، را کنترل کنید. از آنجایی که دید می‌تواند با مدل‌های قبلی چالش‌برانگیز باشد، توصیه می‌شود یک کروزر که در سال 2009 یا بعد از آن تولید شده است خریداری کنید، یا یک دوربین پشتیبان برای کمک به دید عقب نصب کنید.مورد دیگری که در زمان خرید تویوتا اف جی کروز باید مد نظر قرار دهید میزان سلامت و کارایی بدنه ی خودرو است.

با توجه به اینکه تویوتا اف جی کروز یک خودروی آفرود و سفری به شمار می رود در مقایسه با سایر خودرو ها بیشتر در معرض آسیب دیدگی بدنه قرار دارد دلیل این امر این است که عموم افرادی که خودرو های آفرود را خریداری میک نند به دنبال سفر و در جاده ها و یا برخی از مناطق امکان عبور بسیار سخت می شود و به همین دلیل بدنه ی خودرو خراش می خورد یا دچار فرورفتگی می شود. تویوتا اف جی کروز در حال حاضر در ایران نیز موجود است و به دلیل قابلیت هایی که دارد بسیار بیشتر از سایر خودرو های کروز و آفرود هم رده خرید و فروش می شود.

در ارتباط با صافکاری بدنه ی تویوتا اف جی کروز اگر جزو افرادی هستید که به آفرود و تجربه های جدید علاقه ی زیادی دارید بهتر است تا پیش از هر سفر هر نوع ایراد در قطعات و بدنه ی خودرو را برطرف کنید،اغلب افراد تویوتا اف جی کروز پیش از شروع ماجراجویی جدید برای جکاپ سرویس قطعات می برند اما از بررسی و رفع نواقص موجود در بدنه غافل می شوند. در حالی که هر نوع ایراد موجود در بدنه ی تویوتا اف جی کروز خصوصا خراش و یا فرورفتگی و ایجاد شدن سوراخ در بدنه ی خودرو اگر تریمیم و رفع نشود می تواند سبب وارد شدن آسیب به بخش های داخلی خودرو شود. به عنوان مثاب اگر سفر جدیدی که در پیش دارید از مکان های پر آب و رودخانه ها عبور کند، آب می تواند از سوراخ ایجاد شده روی کاپوت وارد موتور و گیربکس شود و سبب خرابی و یا سوختن بخش برقی خودرو شود که به مراتب وقت  هزینه ی بیشتری از شما خواهد گرفت

به همین دلیل است که گفته می شود صافکاری تویوتا اف جی کروز همانند سرویس موتور و گیربکس خودرو اهمیت دارد. البته صافکاری موارد مختلفی را شامل می شود و با توجه به میزان آسیب ییک از دو روش رایج صافکاری برای رفع مشکل بدنه ی خودرو تویوتا اف جی کروز به کار برده می شود. عموما آسیب هایی که تنها در سطح خراش یا فرورفتگی های سطحی هستند با پولیش و چکش کاری تنها درست می شوند و نیاز به مراحل بیشتر برای ترمیم ندارند.

صافکاری خودرو مانند سایر امور مربوط به تعمیر خودرو امری تخصصی است و باید توسط فرد متخصص انجام شود، برخی از افراد تصور میک نند صافکاری تنها ترمیم و رفع مشکا ایجاد شده در بدنه ی خودرو به هر صورتی است در حالی که این تصور بر خلاف تصوری است که صافکاران ماهر و حرفه ای دارند ، صافکاری هر چند در تعریف به معنای رفع هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه خودرو و ترمیم و آسیب خودرو است اما در عمل باید آسیب ایجاد شده در بدنه به نوعی رفع شود که گویی این آسیب در بدنه ایجاد نشده است.

تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و صافکاری تویوتا اف جی کروز در ایران است با توجه به اینکه برند تویوتا نمایندگی رسمی برای انجام صافکاری در ایران ندارد شناخت افراد ماهر برای صافکاری مناسب خودرو سخت تر از سایرکشور ها است. اما در تهران پلاس تمامی صافکاران مجرب و ماهر برای خدمت رسانی به شما دور هم جمع شده اند و شما می توانید بدون دغدغه و نگرانی برای رفع مشکل ایجاد شده در بدنه ی تویوتا اف جی کروز خودتان مراجعه کنید.

صافکاری تویوتا اف جی کروز در تعمیرگاه تویوتا تهران پلاس

در این مقاله خودروی سفری تویوتا اف جی کروز و مواردی که باید در زمینه ی سرویس و صافکاری این خودرو مد نظر قرار دهید را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن