صافکاری بی ام و x6

صافکاری بی ام و x6 صافکاری و نقاشی بی ام و x6 بی ام و  X6 یک کراس اوور SUV لوکس سایز متوسط توسط خودروساز آلمانی بی ام و  است. بی ام و  X6 مبتکر کوپه فعالیت های ورزشی (SAC) است که به طراحی سقف عقب شیب دار آن اشاره دارد. این خودرو ویژگی‌های یک …

صافکاری بی ام و x6 ادامه »

بی ام و x1

صافکاری بی ام و x6

صافکاری و نقاشی بی ام و x6

بی ام و  X6 یک کراس اوور SUV لوکس سایز متوسط توسط خودروساز آلمانی بی ام و  است. بی ام و  X6 مبتکر کوپه فعالیت های ورزشی (SAC) است که به طراحی سقف عقب شیب دار آن اشاره دارد. این خودرو ویژگی‌های یک SUV (ارتفاع بالا از سطح زمین، قابلیت تمام چرخ محرک و توانایی در هر شرایط آب و هوایی، چرخ‌ها و لاستیک‌های بزرگ) را با حالت یک کوپه (سبکی که دارای سقف شیب‌دار است) ترکیب می‌کند. این خودرو در کارخانه بی ام و  در آمریکای شمالی در گریر، کارولینای جنوبی در کنار بی ام و  X5 که پلتفرم آن مشترک است، ساخته شده است. قبل از عرضه X7، X6 به عنوان یک SUV پرچمدار بی ام و  در نظر گرفته می شد.

نسل اول (E71) در آوریل 2008 برای مدل 2008 عرضه شد، در حالی که نسل دوم X6 (F16) در نمایشگاه خودرو پاریس در سال 2014 عرضه شد. نسل سوم X6 در جولای 2019 معرفی شد.

بی ام و  X6 یک کوپه Sports Activity است – سری کراس اوورهای بی ام و  که سبک اسپرت را با جادار بودن و تطبیق پذیری SUV های سنتی ترکیب می کند. بدنه الهام گرفته از کوپه، قابلیت‌های عملکردی خود را بدون کاهش کاربرد وسیله نقلیه برجسته می‌کند.بی ام و  X6 2022 به صورت استاندارد با دستیار رانندگی فعال، که شامل هشدار برخورد از جلو با کاهش برخورد شهری و هشدار خروج از خط است، ارائه می شود. علاوه بر این، بسته حرفه‌ای Active Driving Assistant ویژگی‌های ایمنی مانند تغییر خط خودکار، دستیار ترافیک طولانی مدت و هشدار ترافیک متقاطع و غیره را اضافه می‌کند.

این مدل مفهومی در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2007 و X6 تولیدی به طور رسمی در نمایشگاه بین‌المللی خودرو آمریکای شمالی 2008 در دیترویت و نمایشگاه بین‌المللی خودرو مونترال معرفی شدند. در حالی که کمی طولانی تر و عریض تر از X5 است، به طور قابل توجهی پایین تر است و در ابتدا تنها چهار صندلی و از سال 2011، به صورت اختیاری پنج نفر است. در آوریل 2009، نسخه X6 M با نسخه 408 کیلووات (547 اسب بخار) از موتور 4.4 لیتری V8 توئین توربو BMW S63 معرفی شد.

بی ام و  X6 M و X5 M اولین خودروهایی از بی ام و  M GmbH هستند که دارای سیستم چهارچرخ متحرک xDrive و گیربکس اتوماتیک هستند و همچنین در مقایسه با خودروهای سواری کراس اوور هستند. X6 M در سال 2009 در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی شد و اولین بار در سپتامبر 2009 به فروش رسید.

 

صافکاری بی ام و x6

بی ام و  X6 M

مشتق M با کارایی بالا دارای نسخه توربو دوقلو اسکرول موتور 4.4 لیتری V8 بی ام و S63 با منیفولد جامع سیلندر (CCM) است.[9] قدرت موتور 408 کیلووات (547 اسب بخار) در 6000 دور در دقیقه و 677 نیوتن متر (499 پوند بر فوت) در 1500 تا 5650 دور در دقیقه است.

از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک M Sports با پدال‌های آلومینیومی روی فرمان، ویژگی حالت دینامیک M، سیستم تعلیق درایو تطبیقی ​​10 میلی‌متری (0.4 اینچ)، کالیپرهای ثابت 4 پیستونی با روتور 15.6 اینچی در جلو و تکی اشاره کرد. کالیپرهای شناور پیستونی با روتور 15.2 اینچی در عقب، چرخ‌های آلیاژی 20 اینچی با لاستیک‌های 275/40R20 جلو و 315/35R20، کنترل سرازیری، کنترل پایداری پویا، آبشش‌های ویژه در گلگیرهای جلو، چرخ‌های آلیاژی سبک 20 اینچی این خودرو می تواند از صفر تا 60 مایل در ساعت (0-97 کیلومتر در ساعت) در 4.5 ثانیه و 0-62 مایل در ساعت (0-100 کیلومتر در ساعت) در 4.7 ثانیه شتاب بگیرد.قطعات پرفورمنس M برای X6 M موجود بود. این قطعات شامل جلوپنجره مشکی مشکی، اسپویلر فیبر کربنی، پدال‌های فولادی، فرمان اسپرت و رینگ‌های M می‌شود.

بی ام و  Concept X6 ActiveHybrid اولین وسیله نقلیه فول هیبریدی بی ام و  است و در سپتامبر 2007 در نمایشگاه بین المللی اتوموبیل-Ausstellung فرانکفورت معرفی شد. اولین هیبریدی ملایم بی ام و  Concept سری 7 ActiveHybrid Generation 1 در نمایشگاه خودروی پاریس در اکتبر 2008 معرفی شد. هر دو خودرو در پایان سال 2009 در بازار عرضه شدند  و X6 Hybrid می تواند در حالت الکتریکی خالص در سرعت های پایین رانندگی کند. Active Hybrid 7 Generation 1 این قابلیت را ندارد.

 

بی ام و  Concept X6 ActiveHybrid از V8 Twin Turbo با تزریق دقیق بالا استفاده می کند که به بی ام و  X6 xDrive50i نیرو می دهد.

یکی از ویژگی‌های بارز بی ام و  Concept X6 ActiveHybrid گیربکس فعال دو حالته آن است، یک فناوری نوآورانه که تعامل موتورهای الکتریکی و موتور احتراق داخلی را کنترل می‌کند. ماشین می‌تواند در دو حالت کار کند: حالت 1 گشتاور بالایی را هنگام دور شدن از استارت ایستاده و در سرعت‌های پایین ارائه می‌کند، در حالی که حالت 2 برای سرعت‌های بالاتر مناسب است. نتیجه این است که خودرو همیشه با هر سرعتی که در حال حرکت است از منابع انرژی موجود به کارآمدترین شکل ممکن استفاده می کند.

در اواخر سال 2009، بی ام و  X6 را معرفی کرد که دارای نسخه‌ای از پیشرانه خودروهای هیبریدی همکاری جهانی هیبریدی بود که به عنوان سیستم هیبریدی دو حالته شناخته می‌شود.این خودرو با نام BMW ActiveHybrid X6 تایید شد و قدرتمندترین خودروی هیبریدی جهان است. در بریتانیا فروخته نمی شود. این خودروی تولیدی در کنار یک هیبریدی سری 7 در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2009 رونمایی شد. ActiveHybrid X6 در دسامبر 2009 در بازار ایالات متحده با قیمت پایه 89765 دلار آمریکا به فروش رسید.

با توجه به بررسی تمامی موارد ذکر شده خودروی بی ام و X6 یک خودروی لوکس در بازار ایران به حساب می آید و صافکاری آن مانند صافکاری تمام خودرو های لوکس از اهمست بالایی برخوردار است. دارا بودن ویژگی های مختلفی که بررسی کردیم سبب شده است تا صافکاری این خودرو در سرتاسر جهان رونق داشته باشد و افراد تلاش می کنند تا از حداکثر کارایی این خودروی کراس اوور لوکس بهره ببرند. در ایران نیز تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری و رفع هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه ی بی ام و X6 است و انواع آسیب های مختلف ایجاد شده در بدنه ی این خودروی لوکس در مرکز تهران پلاس توسط افراد مجرب  و متخصص انجام می شوند.

صافکاری بی ام و x6

خودروی بی ام و X6 یکی از کراس اوور های محبوب برند بی ام و است که در این مقاله ویژگی های این کراس اوور محبوب و مرکز صافکاری بی ام و X6 در ایران را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن