صافکاری بی ام و x4

صافکاری بی ام و x4 صافکاری و نقاشی بی ام و x4 بازار خودرو های  SUV در حال انفجار است، به این معنی که ساخت خودرویی که از بین مردم متمایز باشد، فوق العاده مشکل است. این مشکل تا حد زیادی توضیح می دهد که چرا بی ام و  X4 طراحی کوپه-SUV را به خود …

صافکاری بی ام و x4 ادامه »

تعمیر بی ام و

صافکاری بی ام و x4

صافکاری و نقاشی بی ام و x4

بازار خودرو های  SUV در حال انفجار است، به این معنی که ساخت خودرویی که از بین مردم متمایز باشد، فوق العاده مشکل است. این مشکل تا حد زیادی توضیح می دهد که چرا بی ام و  X4 طراحی کوپه-SUV را به خود اختصاص داده است و برخی از کاربردی بودن ارائه شده توسط X3 را که بر اساس آن طراحی شده است را برای هماهنگی با طراحی بیرونی اسپرت تر و دینامیک رانندگی عوض می کند. X4 از نظر اندازه و قیمت یکی از بهترین شاسی‌بلندهای هندلینگ است که عملکرد آن را با حس برتر در داخل ترکیب می‌کند. با این حال، گران‌تر بودن و کمتر قابل استفاده بودن نسبت به X3 باعث می‌شود حداقل بگوییم لذت بخش است، به خصوص با توجه به اینکه به هر حال X3 تقریباً می‌تواند با آن مطابقت داشته باشد.

بی ام و  X4 در حال حاضر در نسل دوم خود قرار دارد و مسیری را دنبال می کند که توسط سلف خود برای آن ترسیم شده است. همانند قبل، در X4 نیز از تجهیزات راه‌اندازی X3 استفاده شده است، اگرچه مدل دوم دارای سقف متمایز تری به سبک کوپه است و محدوده مدل بیشتر برای عملکرد و هیجان راننده طراحی شده است.

اصطلاحات خود بی ام و  برای X4 یک «وسیله نقلیه ورزشی» است و تأکید می‌کند که رانندگی با این خودرو  بیشتر از یک SUV معمولی و کمتر در مورد ملاحظات عملی طراحی شده است، شبیه به X6 بزرگتر است . در نتیجه، رقبای مستقیم زیادی به جز مرسدس GLC کوپه وجود ندارد ، که همان رویکردی را اتخاذ می‌کند که مدلی طراحی‌شده‌تر را از یک SUV معمولی تولید می‌کند. اما اگر به X4 نگاه می‌کنید، دیگر شاسی‌بلندهای ممتازی که ارزش بررسی دارند عبارتند از پورشه ماکان ، آئودی Q5 و جگوار F-.

 

صافکاری بی ام و x4

پولیش خودرو

در برخی از موارد آسیب های وارد شده به خودرو تنها با پولیش کاری رفع می شود و نیاز به صافکاری کامل و رنگ کاری دوباره خودرو نیست. قبل از خرید واکس  یا همان پولیش خودرو، توجه داشته باشید که بر اساس آخرین آزمایش‌های ما، برندهای واکس خودرو ممتاز لزوماً بهتر از گزینه‌های ارزان‌تر نیستند. در واقع، برخی از مایعات با قیمت متوسط ​​نزدیک به رتبه‌بندی‌های ما امتیاز گرفتند – بهتر از قیمت برخی از محصولات دوبرابر.

 

با این حال، هیچ یک از 19 محصول آزمایش شده به اندازه کافی خوب نبودند که به عنوان عالی رتبه بندی شوند، و اکثر آنها در عرض چند هفته نشانه هایی از خراب شدن را نشان می دهند.ما همچنین دریافتیم که خمیرها به طور کلی عملکرد بهتری از مایعات ندارند، اگرچه دو خمیر با امتیاز بالا تنها موم هایی بودند که از نظر دوام عالی رتبه بندی شدند. هر دو نوع موم امتیازات مشابهی برای سهولت استفاده داشتند.

ما این بار محصولات اسپری روی/پاک‌شونده را ارزیابی نکردیم، زیرا آزمایش‌های قبلی نشان داده‌اند که آنها برای تمیز کردن مؤثر نیستند، در برابر آب و هوا بی‌اثر هستند و بدترین‌ها را برای دوام ارزیابی می‌کنند. آنها فقط برای روکش های جدیدتر و اگر مرتباً شسته و اپیلاسیون می شوند، بهترین هستند.

به لطف پوشش‌های شفاف امروزی، آزمایش‌های ما نشان می‌دهد که حتی بهترین واکس نیز احتمالاً درخشش خودروی جدید را بهبود نمی‌بخشد. شستشوی منظم همچنان مهمترین قدم برای محافظت از روکش خودرو شماست. اما یک لایه موم می تواند حداقل برای مدتی یک لایه محافظ در برابر شیره درختان، فضولات پرندگان و سایر آلاینده ها اضافه کند. اکثر محصولاتی که ما آزمایش کردیم در عرض حدود پنج هفته از دست دادن قابل توجه محافظت را نشان دادند. به همین دلیل توصیه می کنیم حتی خودروهای جدید را هر دو یا سه ماه یکبار واکس بزنید. و اگر ماشین شما قدیمی‌تر است یا پایان کار شروع به کسل‌کردن کرده است، تأثیرات می‌تواند حتی چشمگیرتر باشد. اپیلاسیون می‌تواند نقص‌های نهایی را پر کند، و واکس‌هایی که امتیاز بالایی برای بهبود براقیت دارند، اکسیداسیون را حذف کرده و رنگ را تیره‌تر و زنده‌تر نشان می‌دهند.

اما توجه داشته باشید که رنگ روی برخی از خودروهای تیره‌تر ممکن است توسط برخی از واکس‌های ساینده‌تر آسیب ببیند که می‌تواند آثار چرخشی را به جا بگذارد. رتبه بندی ما را برای محصولاتی که در این زمینه امتیاز پایین تری دریافت کرده اند بررسی کنید.

از آنجایی که این آزمایش در سال 2011 انجام شد، انتشار قوانین دولتی در مورد ترکیبات آلی فرار (VOCs) صنعت را به سمت تغییر فرمولاسیون سوق داد. در آخرین بررسی، این محصولات آزمایش شده هنوز برای فروش در دسترس هستند، اما انتظار می رود تغییرات جدیدی در قفسه های فروشگاه ظاهر شود. هنگام خرید بر اساس رتبه‌بندی‌های ما، مطمئن شوید که محصول دقیقاً با موارد آزمایش شده مطابقت دارد.

واکس ماشین را با نیازهای مراقبت از ماشین خود مطابقت دهید. واکس خودرو به سه شکل مایع، خمیری و اسپری تولید می شود. به طور کلی، ما دریافتیم که استفاده از موم های خمیری راحت تر از موم های مایع است. موم های مایع به بهترین شکل تمیز می شوند. و واکس های اسپری راحت ترین استفاده را داشتند و کمترین لکه را روی قطعات پلاستیکی باقی می گذاشتند، اما به اندازه سایر انواع موم دوام نداشتند.

واکس های مایع

برای تمیز کردن، براقیت و دوام مناسب هستند. اما استفاده یکنواخت و صاف کردن آنها ممکن است دشوارتر باشد. اکثر آنها در عرض یک دقیقه تا مه خشک می شوند، اما این با باد، نور خورشید و ضخامت کاربرد متفاوت است.

خمیر موم

برای سهولت استفاده خوب است. اما عملکرد کلی به خوبی مایعات نیست، و جدا کردن موم از ظرف در نزدیکی ته ظرف ممکن است دشوار باشد. موم های خمیری معمولاً در عرض 30 ثانیه خشک می شوند.

واکس اسپری

مناسب برای خودروهای جدید با پرداخت عالی. همچنین برای راحتی، سازگاری با پلاستیک، سهولت استفاده و اپیلاسیون نقطه ای. آنها به سرعت اعمال می شوند و بسیاری از آنها را می توان بدون خشک شدن پاک کرد. اما برای تمیز کردن خوب نیستند و از نظر دوام بدترین هستند.

پولیش و صافکاری خودرو امری کاملا تخصصی است و با توجه به موارد گفته شده باید توسط افراد متخصص انجام شود. تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری و انواع پولیش خودرو های بی ام و در ایران است.

صافکاری بی ام و x4

صافکاری و پولیش کاری خودرو های بی ام و با توجه به لوسک بودن این خودرو ها باید توسط افراد متخصص انجام شوند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن