صافکاری بی ام و x1

صافکاری بی ام و x1 صافکاری و نقاشی بی ام و x1 ب ام و X1 یکی از شاسی بلندهای لوکس ساب کامپکت تولید شده توسط بی ام و  است. اولین نسل X1 که در سال 2009 معرفی شد، بر اساس سری E90 3 ساخته شده است و طرح دیفرانسیل عقب را به صورت استاندارد …

صافکاری بی ام و x1 ادامه »

تعمیر بی ام و x1

صافکاری بی ام و x1

صافکاری و نقاشی بی ام و x1

ب ام و X1 یکی از شاسی بلندهای لوکس ساب کامپکت تولید شده توسط بی ام و  است. اولین نسل X1 که در سال 2009 معرفی شد، بر اساس سری E90 3 ساخته شده است و طرح دیفرانسیل عقب را به صورت استاندارد ارائه می دهد. در زمان معرفی، این خودرو به عنوان کوچکترین SUV در خط تولید بی ام و  زیر X3 قرار گرفت و به دلیل اندازه کوچکتر، افزایش کارایی و قیمت پایین تر به دلیل طرح چهارچرخ محرک (xDrive) طیف وسیع تری از مشتریان را هدف گرفت.

نسل دوم X1 با استفاده از پلتفرم UKL2 که با بی ام و  سری 2 Active Tourer و Mini Countryman به اشتراک گذاشته شده بود، تغییر به چیدمان مبتنی بر دیفرانسیل جلو را نشان داد.با وجود نامش، در حال حاضر تنها دومین SUV کوچک تولید شده توسط بی ام و  از زمان معرفی X2 است.

E84 X1 نسل اول مدل است و در اصل به عنوان بی ام و  X1 مفهومی در نمایشگاه اتومبیل پاریس در سال 2008 ارائه شد. توسعه این خودرو در سال 2006 آغاز شد، زمانی که بی ام و  با افزایش قیمت بنزین نیاز به مدلی کوچکتر و کارآمدتر را در خط تولید SUV خود تشخیص داد. به دلیل نیاز فوری به تولید خودرو، زمان توسعه و پیش تولید در مقایسه با مدل های قبلی سری X 40 درصد کاهش یافت.

این خودرو بر اساس پلتفرم مشابه E90 سری 3  ساخته شده است و دارای همان فاصله بین دو محور 2760 میلی متری (109 اینچ) است. X1 اولین بی ام و  سری X است که در تریم sDrive (دو چرخ متحرک) موجود است. تا سال 2012 به ایالات متحده معرفی نشد. در سال 2013، E84 X1 تحت یک فیس لیفت قرار گرفت، که شامل عناصر طراحی بیرونی و داخلی بازسازی شده، و همچنین ادغام بی ام و  EfficientDynamics در همه مدل‌ها بود. X1 اصلی 820529 دستگاه فروخته است.

F48 X1 مدل نسل دوم و فعلی است. این بر روی پلت فرم UKL2 مبتنی بر دیفرانسیل جلو ساخته شده است، و در انواع هیبریدی شاسی بلند و شاسی بلند در چین موجود است.این محدوده شامل موتورهای 3 سیلندر و 4 سیلندر توربوشارژر بنزینی و دیزلی است.مدل‌های پایه چرخ‌محرک جلو (با نام تجاری sDrive)، با تمام چرخ متحرک (xDrive) به عنوان یک آپشن موجود است و برای برخی از مدل‌های بالاتر استاندارد است.

بله، بی ام و  X1 یک SUV لوکس زیر کامپکت عالی است . این کراس اوور دارای ویژگی‌های جذاب متعددی است، از جمله ظرفیت بار زیاد و سیستم اطلاعات سرگرمی کاربرپسند. از نظر عملکرد، این بی ام و  با موتور قوی، هندلینگ جذاب، و مسافت پیموده شده بنزین عالی خود را تحت تاثیر قرار می دهد. این خودرو دارای چند ایراد است، مانند برخی از قطعات کابین پایین بازار و سواری سخت، اما همچنان یک وسیله نقلیه جذاب است.

بی ام و  X1 در مقابل مرسدس بنز GLA

مرسدس بنز GLA جذاب است ساب کامپکت SUV لوکس ، اما می آید تا کمی کوتاه در مقایسه با بی ام و . انواع پایه مرسدس بنز عملکرد کمتر چشمگیرتری دارند و دارای صفحه نمایش لمسی کوچکتر (حدود 2 اینچ) و حدود 8 فوت مکعب کمتر از فضای بار کلی هستند – همه اینها با قیمتی که تقریباً 800 دلار بیشتر از بی ام و  است. هیچ کدام از اینها به تنهایی تفاوت بزرگی ندارند، اما با هم نشان می دهند که اگرچه GLA انتخاب خوبی است، اما X1 بهتر است.

بی ام و  X1 در مقابل آئودی Q3

رقیب همیشگی X1 آئودی Q3 است . آئودی نسبت به بی ام و  داخلی لوکس‌تر به نظر می‌رسد و ویژگی‌های استاندارد بیشتری مانند صندلی‌های چرمی دارد. آن را با Android Auto نیز عرضه می‌کند که در هیچ X1 نخواهید یافت. از سوی دیگر، بی‌ام‌و هندلینگ تیزتر و محفظه بار بزرگ‌تری دارد. هر دو شاسی بلند آلمانی کراس اوورهای عالی هستند و هیچ انتخاب اشتباهی بین آنها وجود ندارد.

این بی ام و  با فضایی معادل 27.1 فوت مکعب در پشت صندلی‌های عقب و 58.7 فوت مکعب در پشت صندلی‌های جلو، نه تنها اکثر خودروهای این کلاس را تحت الشعاع قرار می‌دهد، بلکه با برخی از SUV‌های کامپکت لوکس نیز رقابت می‌کند . یک بالابر برقی استاندارد است.

 

این بی ام  پنج نفر را در خود جای می دهد. روکش چرم مصنوعی و صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی در هشت جهت به صورت استاندارد ارائه می شوند. روکش‌های چرم طبیعی مانند صندلی‌های جلوی گرم‌کن، صندلی‌های اسپرت جلو، صندلی‌های عقب کشویی و خمیده، و فرمان گرم شونده موجود است.

صندلی ها دارای استحکام کافی هستند تا شما را در جای خود نگه دارند و در عین حال احساس زیبایی داشته باشید. فضا برای یک SUV کوچک، با فضای مناسب برای سر و پا در هر دو ردیف، نسبتاً خوب است، اگرچه اگر قصد دارید به طور منظم مسافران را در عقب جابجا کنید، شاید بهتر باشد چیزی جادارتر مانند Volvo XC40 یا کامپکت داشته باشید.

نحوه ی رفع خراش ها

تعمیر یک خراش ساده رنگ ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، اما به آسانی پر کردن خراش با رنگ لمسی نیست. اگر خراش به اندازه ای عمیق باشد که پرایمر زیر آن نشان داده شود (رنگی که معمولاً از رنگ شما روشن تر است)، باید خراش را پر کنید. برای انجام این کار، از چند لایه رنگ لمسی یا پرکننده خراش استفاده کنید. وقتی خشک شد، باید محل را صاف کنید. برای این کار از سمباده بسیار ریز استفاده کنید، حتی اگر به نظر می رسد زمان زیادی طول بکشد. از سمباده 400 گریت به عنوان نقطه شروع استفاده کنید و به 800 گریت برسید. وقتی صاف شد، آن ناحیه را واکس بزنید تا براق شود . سعی کنید تا حد امکان روی یک منطقه کوچک کار کنید تا از افزایش حجم کاری که باید انجام دهید جلوگیری کنید.

رنگ مناسب را انتخاب کنید

اگر می‌خواهید قسمتی از رنگ خود را لمس کنید، فروشگاه قطعات خودرو طیف گسترده‌ای از رنگ‌های خودرو را به فروش می‌رساند که باید به خوبی مطابقت داشته باشند. می توانید کد رنگ خودروی خود را در دفترچه راهنمای مالک پیدا کنید. همچنین می توانید برچسب کد رنگ را که روی درب یا زیر کاپوت قرار دارد، بررسی کنید. یک فروشنده خودرو نیز می تواند کمک کند. اگر منطقه ای را به اندازه کافی بزرگ رنگ می کنید که بتوان آن را اسپری کرد، در نظر داشته باشید که رنگ خود را به صورت سفارشی مخلوط کرده و در یک اسپری آئروسل قرار دهید تا یک تطابق کامل داشته باشد.

صافکاری بی ام و x1

تهران پلاس یکی از مراکز تعمیر و حرفه ای در ایران در امر صافکاری و رفع انواع مشکلات ایجاد شده در بدنه ی خودرو های بی ام و مانند بی ام و x1 است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

2 دیدگاه دربارهٔ «صافکاری بی ام و x1»

  1. سلام به تیم متخصص و حرفه ای تهران پلاس
    خواستم بگم کارتون عالیه
    خدایی قبل و بعد نمونه کارهای صافکاریتون اصلا قابل مقایسه نیست
    خدا قوت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن