صافکاری بی ام و i8

صافکاری بی ام و i8 صافکاری و نقاشی بی ام و i8 BMW i8 شده است پلاگین هیبریدی خودرو ورزش توسعه یافته توسط بی ام و  . i8 بخشی از ناوگان برقی بی ام و  بود و تحت برند فرعی BMW i به بازار عرضه شد . نسخه تولیدی BMW i8 در نمایشگاه خودرو فرانکفورت …

صافکاری بی ام و i8 ادامه »

تعمیرگاه بی ام و i8

صافکاری بی ام و i8

صافکاری و نقاشی بی ام و i8

BMW i8 شده است پلاگین هیبریدی خودرو ورزش توسعه یافته توسط بی ام و  . i8 بخشی از ناوگان برقی بی ام و  بود و تحت برند فرعی BMW i به بازار عرضه شد . نسخه تولیدی BMW i8 در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2013 رونمایی شد و در ژوئن 2014 در آلمان عرضه شد. تحویل به مشتریان خرده‌فروش در ایالات متحده در آگوست 2014 آغاز شد. [13] یک نوع رودستر در می 2018 راه‌اندازی شد. .  تولید در ماه ژوئن سال 2020. به پایان رسید .

بی ام و  i8 2015 شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت (62 مایل در ساعت) را در 4.4 ثانیه داشت و حداکثر سرعت آن به صورت الکترونیکی 250 کیلومتر در ساعت (155 مایل در ساعت) محدود شد.  مدل سال 2015 i8 دارای یک بسته باتری لیتیوم یونی 7.1 کیلووات ساعتی بود که برد تمام الکتریکی 37 کیلومتر (23 مایل) را تحت چرخه رانندگی جدید اروپایی ارائه می کرد . تحت چرخه EPA ایالات متحده ، برد در حالت EV 24 کیلومتر (15 مایل) بود. ظرفیت باتری هر دو بی ام و i8 رودستر و i8 کوپه در سال 2018 به 11.6 کیلووات ساعت افزایش یافت و به برد الکتریکی NEDC اجازه داد تا به 55 کیلومتر (34 مایل) برای کوپه و 53 کیلومتر (33 مایل) برای خودرو افزایش یابد.

مارک تیسبورگر از BMW Group Classic شکی ندارد که پلاگین بی ام و  در خودروهای اسپرت هیبریدی i8 به این زودی ها فراموش نخواهد شد. کارشناس شرکت توضیح می‌دهد: «بی‌ام‌و i8 بسیاری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد را ترکیب می‌کند، خودروهای اسپرت، کوپه یا رودستر، پیشگام، شکل‌دهنده برند، مبتکر، طراحی آینده‌گرا. یک کلاسیک معمولی آینده.”

طراحی بی ام و  i8 زمانی که تولید آن در سال 2014 آغاز شد آینده نگرانه بود – و هنوز هم همینطور است. سن خود را نشان می دهد؟ برای این خودروی اسپورت بی ام و  دور از دسترس است. برعکس، چه یک بی‌ام‌و i8 رودستر یا کوپه، حتی امروز هم هر دو نمایانگر خودروی فردا هستند. طراحی پیچیده آیرودینامیکی بی ام و  i8 را می‌توان به مطالعه مفهومی BMW Vision EfficientDynamics که برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی خودرو (IAA) 2009 در فرانکفورت، آلمان به عموم ارائه شد، ردیابی کرد.

نسخه تولیدی بی ام و  i8 دارای کاپوت جلوی تخت، پرده های هوا در پیش بند جلو، بدنه پانل شده و کانال های هوا بین چراغ های عقب و قاب سقف بود. نتیجه: ضریب درگ (مقدار CW) فقط 0.26 است. مطالعه مفهومی در سال 2009 شامل درهای gullwing، پلاگین هیبریدی، تمام چرخ متحرک بود – و همه این ویژگی‌ها همچنین نسخه تولیدی را شکل دادند که در بهار 2014 به خیابان‌ها آمد.

موتور احتراقی با فناوری بی ام و  TwinPower Turbo نیرو را به چرخ های عقب می رساند، در حالی که موتور الکتریکی چرخ های جلو را به حرکت در می آورد. نتیجه یک موتور تمام چرخ محرک است. بنابراین، درجه کشش بالا همیشه تضمین شده است – و همچنین ضروری است.

به لطف گشتاور 250 نیوتن متری موتور الکتریکی و 320 نیوتن متر موتور احتراقی، بی ام و  i8 شمار خودروهای اسپرت را برای شتاب ارائه می دهد. در عین حال، در صورت تمایل، خودروی اسپورت هیبریدی می‌تواند در حالت برقی به سرعتی در حدود 75 مایل در ساعت (120 کیلومتر در ساعت) برسد، یعنی بدون آلایندگی محلی. در مجموع، این عملکرد پیشرفته به معنای عملکرد یک خودروی اسپرت با مصرف سوخت یک خودروی کوچک است. خودرویی اسپورت که به خوبی می تواند خود را در ردیف خودروهای کم آلایندگی قرار دهد.

موتور الکتریکی در ابتدا حداکثر توان خروجی 96 کیلووات (129 اسب بخار) را داشت که این رقم در پایان تولید به 105 کیلووات (141 اسب بخار) رسید. در ترکیب با موتور سه سیلندر بنزینی، این بدان معناست که رقم بی ام و  i8 اسب بخار برای خروجی سیستم خودرو 369 اسب بخار یا 275 کیلووات بوده است. این امکان دستیابی به ارقام کمتر از پنج ثانیه را برای تست استاندارد سرعت 0-60 مایل در ساعت (و تقریباً معادل 0-100 کیلومتر در ساعت تست سرعت) فراهم کرد به همان اندازه مهم، و برای تکمیل مشخصات بی‌ام‌و i8، در حالت تمام الکتریکی، این هیبریدی در چرخه تست قانونی به برد بیش از 30 مایل (50 کیلومتر) دست یافت.

انقلابی بودن شاسی و بدنه آن کمتر از پیشرانه نیست. سلول مسافری از پلیمر تقویت شده با فیبر کربن (CFRP) ساخته شده و با یک شاسی آلومینیومی ترکیب شده است: کمال در ساخت سبک وزن. نه تنها این، بلکه مهندسان بی ام و  به توزیع کامل بار محور 50:50 دست یافتند. و به دلیل موقعیت عمیق و مرکزی باتری، وسیله نقلیه از مرکز ثقل بسیار پایینی برخوردار است – در نتیجه تجربه رانندگی در مقیاس لذت رانندگی بالاتر می رود.

با توجه به مواردی که بررسی کردیم و تولید خودروی بی ام و i8 در سال های اخیر به صورت هیبریدی صافکاری و تعمیر این خودرو نسبت به گذشته اهمیت بیشتری پیدا کرده است. صافکاری خودرو موارد متفاوتی را شامل می شود و به دو دسته ی کلی صافکاری با رنگ و صافکاری بدون رنگ تقسیم می شوند اینکه چه نوع صافکاری برای بی ام و i8 مناسب است باید توسط افراد متخصص و صافکاران ماهر پس از بررسی میزان خسارت وارد شده تعیین شود.

در برخی از موارد پس از صافکاری خودرو با توجه به شدت آسیب وارد شده نیاز است تا خودرو دوباره رنگ کاری شود، رنگ کاری خودرو نیز باید به صورت تخصصی و با توجه به آلیاژ به کار رفته در بدنه ی خودرو انجام شود. هر رنگی را نمی توان بر روی هر خودرویی به کار برد. تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری و رفع هر نوع آسیب وارد شده به بدنه ی بی ام و i8 در ایران است ، در مرکز تهران پلاس تمامی خدمات مربوط به صافکاری و در صورت نیاز رنگ کاری بی ام و i8 توسط صافکاران مجرب و با تجربه انجام می شوند تا در کنار رفع آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو آسیب دیگری نیز به خودرو وارد نشود.

صافکاری بی ام و i8

تمامی خودرو های برند بی ام و در حال  حاضر با توجه به قیمت بالای این خودر ها در ایران در دسته ی خودور های لوکس قرار می گیرند و صافکاری این خودرو ها در حال حاضر اهمیت بالاتری نسبت به گذشته دارد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن