صافکاری بی ام و 750i

صافکاری بی ام و 750i صافکاری و نقاشی بی ام و 750i مجموعه پیشرانه آن شامل یک موتور شش سیلندر، دو V8، یک V12 و یک هیبریدی پلاگین است که همه آنها تقریباً در هر موقعیت رانندگی قدرتمند هستند. هندلینگ خوب است، و سواری حتی روی پیاده‌روی ناهموار نیز انعطاف‌پذیر است. سری 7 دارای فضای …

صافکاری بی ام و 750i ادامه »

تعمیر بی ام و

صافکاری بی ام و 750i

صافکاری و نقاشی بی ام و 750i

مجموعه پیشرانه آن شامل یک موتور شش سیلندر، دو V8، یک V12 و یک هیبریدی پلاگین است که همه آنها تقریباً در هر موقعیت رانندگی قدرتمند هستند. هندلینگ خوب است، و سواری حتی روی پیاده‌روی ناهموار نیز انعطاف‌پذیر است. سری 7 دارای فضای داخلی شیک و خوش ساخت با بسیاری از ویژگی های فنی بصری و صندوق عقب بزرگ است. همانطور که در خور یک ماشین فوق‌العاده لوکس است، هر دو ردیف صندلی‌ها شیک و پشتیبان هستند و تعداد زیادی ارتقاء صندلی‌های سطح بالا وجود دارد.

 

قیمت بی ام و سری 7 چقدر است؟

سری 7 از 86800 دلار شروع می شود که یک قیمت اولیه معمولی برای یک خودروی فوق لوکس است. 745e پلاگین هیبریدی 95900 دلار قیمت دارد. دو تریم عملکرد محور با برچسب های قیمتی بسیار بالا وجود دارد. Alpina B7 از 143200 دلار شروع می شود و M760i xDrive دارای قیمت اولیه MSRP از 157800 دلار است. این یک تن پول است، اما هنوز هم بسیار پایین تر از بالاترین قیمت تریم برتر در کلاس است.

 

هزینه بیمه بی ام و سری 7 چقدر است؟

هزینه بیمه بی ام و سری 7 به عوامل مختلفی از جمله فرانشیز شما، سطح پوشش مورد نظر و نوع بیمه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد. سن، جنسیت، موقعیت مکانی، امتیاز اعتباری و سابقه رانندگی شما نیز می تواند بر نرخ بیمه شما تأثیر بگذارد.

 

بی ام و سری 7 در مقابل مرسدس بنز کلاس S

مرسدس بنز S کلاس معمولاً در رتبه‌بندی خودروهای فوق‌العاده لوکس ما رتبه اول را به خود اختصاص می‌دهد و مسلماً بهترین فضای داخلی هر خودروی موجود در بازار را نشان می‌دهد. S-Class دارای ظاهری زیبا، مواد درجه یک و راحتی و فضای صندلی استثنایی است. همچنین مملو از فناوری است. در مورد عملکرد، S کلاس موتورهای قدرتمند و سواری انعطاف پذیری دارد. قیمت این مرسدس از سری 7 بیشتر است، اما ارزش پول اضافی را دارد.

آئودی A8 یکی دیگر از انتخاب های برجسته در این کلاس است. این و سری 7 هر کدام هندلینگ متشکل، سواری راحت در پیاده‌روی ناهموار، فضای سخاوتمندانه برای صندلی‌ها، و بسیاری از ویژگی‌های استاندارد را ارائه می‌کنند، همه با قیمت اولیه مشابه. با این حال، A8 یک سیستم اطلاعات سرگرمی تقریباً آینده نگرانه با صفحه نمایش لمسی دوگانه دارد که کاملاً خوب کار می کنند. آئودی همچنین طراحی داخلی تازه‌تری دارد و متریال‌های با کیفیت‌تر. سری 7 از نظر فضای صندوق عقب برتری دارد و گزینه های موتور متنوع تری را ارائه می دهد.

 

کیفیت داخلی بی ام و 750i

این ب ام و نمی تواند با استانداردهای تعیین شده توسط فضای داخلی نخبه برخی از رقبا مطابقت داشته باشد. با این حال، سری 7 دارای یک فضای داخلی شیک با مواد با کیفیت در بیشتر زمینه ها است.

 

سری 7 اطلاعات سرگرمی، بلوتوث

سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی سری 7 به لطف منوهای ساده و کنترل‌های فیزیکی اضافی به خوبی کار می‌کند. دسترسی به همه چیز از روی صندلی راننده آسان است، و رابط کاربری پاسخگو و به طور کلی بصری است، اگرچه سیستم تشخیص حرکات دست و دستیار صوتی “Hey BMW” معمولا دستورات را اشتباه متوجه می شوند یا به طور کلی آنها را از دست می دهند.

ویژگی های استاندارد اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 10.2 اینچی، ناوبری، تشخیص صدا و حرکت، سیستم صوتی هارمن کاردون با 16 بلندگو، رادیو ماهواره ای، رادیو HD، شارژ دستگاه بی سیم، نقطه اتصال Wi-Fi، پورت های USB، بلوتوث، اندروید خودکار و اپل کارپلی

ویژگی های اطلاعات سرگرمی موجود: سیستم صوتی Bowers & Wilkins و سیستم سرگرمی صندلی عقب با دو صفحه نمایش لمسی 10 اینچی و یک تبلت

ویژگی های استاندارد اضافی: مونروف پانوراما، کنترل آب و هوای خودکار چهار منطقه ای، و استارت از راه دور

آنچه باید در مورد یک کار اسپری رنگ ناهموار بدانید

پوست پرتقال

همانطور که از نام آن مشخص است، سطحی که به درستی رنگ آمیزی نشده است، به  دلیل عیوب بافت می تواند  شبیه پوست پرتقال باشد. این یکی از رایج ترین خطاهای رنگ پاش ناهموار است که به دلیل نصب نامناسب تفنگ اسپری، رنگ آمیزی اسپری از زاویه اشتباه، تبخیر زودرس تینر و استفاده بیش از حد رنگ ایجاد شده است.

قطره رنگ

ممکن است  بارها با  قطرات رنگ مواجه شده باشید . آنها به دلیل استفاده از نوع نادرست تینر رنگ یا استفاده بیش از حد از تینر ایجاد می شوند.

چشم ماهی

دهانه های ریز و دایره ای شکل روی سطوح رنگ شده به چشم ماهی معروفند. آلودگی زیرلایه توسط روغن پوست یا ابزار شما باعث این اشتباه اسپری رنگ ناهموار می شود. در طول فرآیند رنگ آمیزی اسپری، بسیار مراقب باشید که آب یا روغن وارد جریان هوا نشود. نتایج اگر انجام دهید؟ چشم ماهی روی سطح رنگ شده ظاهر می شود.

اقدامات احتیاطی لازم برای جلوگیری از رنگ آمیزی ناهموار با اسپری چیست؟

اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از پوست پرتقال

از نوع صحیح تفنگ اسپری یا قوطی رنگ اسپری مورد نیاز برای یک سطح و ماده خاص استفاده کنید.

مطمئن شوید که تفنگ اسپری را به درستی تنظیم کرده اید.

با پاک کردن ذرات گرد و غبار، سطح صافی را آماده کنید.

از آنجایی که پوست پرتقال حاصل ذرات درشت رنگ است، نازک شدن رنگ شما نتایج بهتری به همراه خواهد داشت.

اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از چکه شدن رنگ

هنگام پاشش، قوطی رنگ پاش یا تفنگ اسپری را حداقل 6 تا 8 اینچ از سطح دور نگه دارید تا از تشکیل گودال ها جلوگیری شود.

از انجام یکبار اسپری مداوم خودداری کنید. لایه های سبک رنگ بهتر عمل می کنند.

قبل از انجام لایه بعدی، اجازه دهید هر لایه کاملا خشک شود.

صافکاری بی ام و 750i

با تو.جه به مواردی که در ارتباط با رنگ کاری و صافکاری بی ام و 750i بررسی کردیم ، اگر می خواهید دچار این مشکلات در بدنه ی خودرو پس از رنگ کاری و صافکاری نشوید باید مرکزی مناسب را برای صافکاری خودرو مد نظر داشته باشید تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری و رنگ کاری بدنه ی بی ام و 750i در ایران است  که تمامی موارد صافکاری و رنگ کاری این خودروی لوکس توسط افراد متخصص و با جدید ترین اماکنات برای به حداقل رساندن آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو انجام می شوند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن