صافکاری بی ام و 630i

صافکاری بی ام و 630i صافکاری بی ام و 630i بی ام و 630i یکی از خودرو های لوکس سری 6 بی ام و است که در ایران نیز مانند سایر کشور های جهان خودرویی گران به حساب می اید به همین دلیل مراقبت و نگهداری از آن اهمیت بالاتری دارد. برای شروع، هر چهار …

صافکاری بی ام و 630i ادامه »

تعمیر بی ام و

صافکاری بی ام و 630i

صافکاری بی ام و 630i

بی ام و 630i یکی از خودرو های لوکس سری 6 بی ام و است که در ایران نیز مانند سایر کشور های جهان خودرویی گران به حساب می اید به همین دلیل مراقبت و نگهداری از آن اهمیت بالاتری دارد.

برای شروع، هر چهار دیسک ترمز کوچکتر هستند، باتری مخفی شده در صندوق عقب منقبض شده است و چرخ ها و لاستیک های استاندارد بی سر و صدا یک اینچ از قطر و عرض خود را از دست داده اند. با این حال، کاهش وزن 130 کیلوگرمی نباید به دینامیک سری 6 آسیبی وارد کند. در جاده‌های اسپانیا، موتور جدید به طرز قاطع‌تری نسبت به موتور 3 لیتری قدیمی‌تر احساس می‌کند، حتی اگر رقم اوج ثابت باقی بماند. بنابراین احساس دلپذیرتر از 1500 دور در دقیقه به بعد باید به لطف تمام فناوری هوشمند جدید Valvetronic باشد.

این سیستم دریچه گاز را حذف می کند و به جای آن از بالابر متغیر سوپاپ استفاده می کند که به موتور کمک می کند در دورهای پایین تر تنفس کند. نیروی رانش عالی درست از طریق اوج گشتاور و به سمت خط قرمز جدید 7000 دور در دقیقه (از 6500 دور در دقیقه قبلی) ارائه می شود، بنابراین مایه شرمساری است که باید گزارش دهید که هیچ گونه تحریک شنیداری واقعی در طول مسیر وجود ندارد. تاریخچه BMW در ساخت موتورهایی با صدای فوق‌العاده باعث می‌شود که از شش خودرو جدید انتظار چیز خاصی داشته باشیم، به خصوص با توجه به افزایش قدرت، اما این موتور واقعاً کمی یکنواخت به نظر می‌رسد.

از نظر دینامیکی، داستان کمی مبهم‌تر می‌شود – عمق تجربه رانندگی سری 6 همیشه به شدت به مشخصات خودروی آزمایشی بستگی دارد. برای مثال فرمان Active Steering را در نظر بگیرید. هرچه بیشتر از آن استفاده کنم، فکر نمی‌کنم ایده خوبی باشد، زیرا یک لایه تداخل بیشتری را بین راننده و هر احساس فرمانی که ممکن است ارائه شود معرفی می‌کند.

هر خودرویی که فروخته می‌شود از چیزی به نام استهلاک رنج می‌برد. به محض خروج خودروی جدید از نمایندگی، درصد قابل توجهی از ارزش خود را از دست می دهد. هر چه یک ماشین جدید گرانتر باشد، سریعتر مستهلک می شود.به عنوان یک قاعده کلی، یک خودروی سه ساله نصف قیمتی است که در زمان جدید ارزشش را داشته است، اما برخی از خودروها می توانند سریعتر از سایرین مستهلک شوند (ارزش بیشتری از دست می دهند). اما عوامل دیگری مانند وضعیت خودرو و آپشنی که در اختیار دارید نیز در استهلاک تاثیر دارد.

 

صافکاری بی ام و 630i

رنگ کاری و صافکاری بی ام و 630i

اقدامات  احتیاطی برای جلوگیری از چشم ماهی هنگام رنگ کاری

برای جلوگیری از آلودگی سطح نقاشی توسط روغن بدن خود از دستکش لاتکس استفاده کنید.

مراقب ابزار خود باشید . قوطی اسپری یا تفنگ اسپری شما نباید نشتی داشته باشد.

لوازمی که برای رفع ناهمواری رنگ اسپری به آن نیاز دارید :

تفنگ اب پاش

دستگاه تنفس

مقوا

پارچه را رها کنید

سمباده

بلوک سنباده

برس سیمی

الکل

تری سدیم فسفات (TSP)

می‌توانید از تفنگ اسپری یا اسپری استفاده کنید.

قوطی اسپری یک ظرف فلزی است که رنگ را تحت فشار بالا نگه می دارد و خرید در مقادیر کم نسبتاً ارزان است.

از سوی دیگر، یک تفنگ اسپری از 50 تا 5000 دلار سرمایه گذاری تجهیزاتی است که شبیه یک تفنگ است و رنگ را اسپری می کند. یک تفنگ اسپری برای رنگ آمیزی هر ناحیه ای که به بیش از مثلاً پنج قوطی رنگ اسپری نیاز دارد، بهترین است.

حتی بهترین خودرو ها هم  پس از بروز آسیب نیاز به صافکاری و رنگ کاری دارند. در حالی که صافکاری  سریع و آسان به نظر می رسد، می تواند کاملاً یک چالش باشد. تطبیق کار رنگ اصلی سخت ترین قسمت است و با موانعی مانند موجود بودن همان رنگ مورد استفاده در پروژه و سن رنگ روی دیوار که ممکن است با گذشت زمان تغییر رنگ داده باشد، وجود دارد.اما، اگر به درستی انجام شود، صافکاری باید به طور قابل قبولی با ناحیه رنگ اطراف ترکیب شود.

سطح را تمیز کنید – مطمئن شوید که سطح آن تمیز و عاری از هرگونه آلودگی، گرد و غبار، گریس یا روغن است. سطح باید خشک و عاری از هرگونه رنگ شل یا پوسته پوسته شود.

از همان دسته رنگ استفاده کنید – امیدوارم هر رنگ استفاده نشده ای حفظ شود. این بهترین شانس شما برای هماهنگی رنگ است. اگر رنگ اصلی در دسترس نیست، مطمئن شوید که رنگ تاچ‌آپ به درستی رنگ شده است (پایه صحیح، فرمول رنگ صحیح و محصول). کاربردی. اگر پوشش اصلی اسپری شده باشد، ممکن است انجام تاچ‌آپ با استفاده از همان روش کاربردی امکان‌پذیر یا عملی نباشد.

رنگ را نازک کنید – هنگام انجام یک لمس روی دیوار صاف با رنگ مبتنی بر آب و غیر مسطح، رنگ باید رقیق شود (حدود 5٪ تا 10٪ با آب تمیز) تا به حداقل رساندن تفاوت درخشندگی از بین برود.

در صورت امکان از غلتک استفاده کنید – غلتک کیفیت و ترکیب بهتری نسبت به قلم مو به شما می دهد. غلتک ترجیحی یک غلتک “weenie” با روکش مصنوعی خوب و با کیفیت است. ضخامت چرت را از ¼ تا ½ اینچ انتخاب کنید.

از رنگ کمتر استفاده کنید – هنگام بارگیری غلتک، از حداقل رنگ لازم استفاده کنید. این به محدود کردن ساخت بیش از حد فیلم در ناحیه صافکاری و رنگ کاری شده کمک می کند.

یکی از مراحل صافکاری خودرو رنگ کاری خودرو است، رنگ کاری خودرو باید درست و اصولی انجام شود در غیر این صورت صافکاری خودرو ناقص پیش می رود، اگر خودرو به صورت درست رنگ کاری نشود ، رنگ بدنه ی جدید و قدیمی با هم تفاوت دارند و کاملا مشخص است که خودرو قبلا آسیب دیده و صافکاری شده است که این مورد برای خودرو ها خصصوا خودرو های لوکس اصلا خوب نیست.

به همین دلیل باید برای انتخاب مرکز مناسب برای صافکاری خودرو دقت بالایی به خرج دهید. تهران پلاس برای سهولت و آرامش شما عزیزان مجموعه ای از صافکاران زبده و با تجربه را گرد هم آورده است، در مرکز تهران پلاس تمامی خدمات صافکاری و رنگ کاری خودرو با توجه به نوع صافکاری و رنگ کاری مورد نیاز توسط جدیدترین تجهیزات انجام می شوند.

صافکاری بی ام و 630i

در این مقاله خودروی بی ام و 630i و مواردی که باید در ارتباط با رنگ کاری این خودروی لوکس مد نظر داشته باشید را بررسی کردیم .

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن