صافکاری بی ام و 530i

صافکاری بی ام و 530i صافکاری و نقاشی بی ام و 530i بی ام و سری 5 راحتی، قدرت و ویژگی‌های با تکنولوژی بالا را در یک سدان قابل شخصی‌سازی ترکیب می‌کند که دارای تجملات و موفقیت است. سری 5 در طول تست های جاده ای گوشه ها را حک می کند و در حالت …

صافکاری بی ام و 530i ادامه »

تعمیر بی ام و

صافکاری بی ام و 530i

صافکاری و نقاشی بی ام و 530i

بی ام و سری 5 راحتی، قدرت و ویژگی‌های با تکنولوژی بالا را در یک سدان قابل شخصی‌سازی ترکیب می‌کند که دارای تجملات و موفقیت است. سری 5 در طول تست های جاده ای گوشه ها را حک می کند و در حالت ایستاده سرها را می چرخاند.با این حال، این نمایش قدرت بهای گزافی دارد. از آنجایی که قیمت بی‌ام‌و سری 5 از بسیاری یا رقبای لوکس سایز متوسط ​​آن بیشتر است، طول عمر بی‌ام‌و باید کفه ترازو را به نفع آن کاهش دهد.

با مراقبت و نگهداری مناسب، یک بی ام و  سری 5 باید 150000 تا 200000 مایل دوام بیاورد. اگر قرار بود به طور متوسط ​​13500 مایل در سال رانندگی کنید، سری 5 جدید باید بین 10 تا 15 سال عمر کند. در حالی که برخی از مالکان مدل‌های سری 5 بی ام و  را بسیار بیشتر از این دوام می‌آورند، مدل دقیق و تعمیر و نگهداری معمول تعیین می‌کند که این خودروی لوکس چه مدت دوام خواهد.

یکی از مواردی که در دسته ی مراقبت و نگهداری از خودرو جای میگیرد صافکاری به موقع خودرو در صورت بروز هر نوع مشکل در بدنه ی خودرو است. صافکاری خودرو های سری 5 بی ام و به دلیل افزایش کارایی این خودرو ها خصوصا در مدل های جدید تر اهمیت بیشتری پیدا کرده است .در سال های اخیر قیمت خرید خودرو های بی ام و در ایران افزایش چشم گیری داشته اند و همین عامل سبب شده است تا خرید  فروش خودرو های لوکس در بازار خودرو های دست دوم نسبت به گذشته افزایش پیدا کند.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که بسیاری از مدل‌ها می‌توانند تا 370 هزار مایل دوام بیاورند، اما این نوع طول عمر تنها پس از چندین تعمیر و تعویض پرهزینه که خودرو را در جاده نگه می‌دارد، به دست می‌آید.علاوه بر این، نمی توان انتظار داشت که موتور کوچکتر به اندازه موتور V8 بزرگتر یا شش سیلندر خطی دوام بیاورد.به غیر از پیروی از روال‌های تعمیر و نگهداری واضح، تعمیرات اساسی سیستم خنک‌کننده پس از طی 100 هزار مایل کلید حفظ این خودروها است.موتورها و گیربکس های بی ام و به دلیل استحکام و طول عمر خود مشهور هستند.

Consumer Reports سری 5 2020 را از نظر قابلیت اطمینان در بین سدان‌ها بر اساس امتیاز قابلیت اطمینان پیش‌بینی‌شده (5/5) رتبه‌بندی کرد .جدیدترین نسل هفتم BMW سری 5 (2017-اکنون) نسبت به نسل ششم (2011-2016) رتبه بندی قابلیت اطمینان بسیار بالاتری کسب کرده است.

نسل قبلی پیشرفت هایی را نشان داد زیرا بی ام و  برخی از زمینه های مشکل را حل کرد، بنابراین مدل های 2015 و 2016 را باید خودروهای کارکرده نسبتا قابل اعتمادی در نظر گرفت.وقتی به مدل‌های قدیمی‌تر سری 5 نگاه می‌کنیم ، رانندگی  مدل سال‌های 1996-2003 (نسل چهارم) را به‌عنوان بهترین رتبه‌بندی کرد و به موتور قوی‌تر و هندلینگ بهتر اشاره کرد.

 

مشکلات رایج بی ام و  سری 5

در حالی که موتورهای بی ام و  به طور کلی قابل اعتماد در نظر گرفته می شوند، سری 5 دارای برخی  مشکلات تکراری است .

گرم شدن بیش از حد موتور به دلیل خرابی ترموستات

نشتی آب، به خصوص در اطراف سانروف

موتور دمنده تهویه مطبوع

بسیاری از سایت ها همچنین مشکلات مربوط به لوازم الکترونیکی، به ویژه هر قسمت مربوط به سیستم اطلاعاتی سرگرمی و دوربین های پشتیبان را لیست می کنند.

باتری بی ام و سری 5 معمولا بین 3 تا 5 سال کار می کند.

موتورهای سری 5 BMW چقدر عمر می کنند؟

موتور بی ام و سری 5 احتمالا آخرین قسمتی خواهد بود که از کار می افتد. با روال تعمیر و نگهداری، موتور BMW باید حداقل 200 هزار مایل و 15 سال دوام بیاورد.

 

ترمزهای BMW سری 5 چقدر دوام می آورند؟

لنت های ترمز باید در 30 هزار مایل بازرسی شوند و قبل از 70 هزار مایل تعویض شوند. اگر ماشین عمدتاً در داخل شهر با ترمز زیاد رانندگی می‌شود، احتمالاً باید لنت‌ها در حدود 30 هزار مایل تعویض شوند. موقعیت‌های توقف ثابت کمتر به این معنی است که لنت‌ها بیشتر دوام می‌آورند، اما همچنان باید از نظر ایمنی در مراحل اولیه بازرسی شوند.

لاستیک های سری 5 BMW چقدر عمر می کنند؟

لاستیک‌های BMW سری 5 بسته به مارک لاستیک باید 50 تا 60 هزار مایل دوام بیاورند. درست مانند هر ماشین دیگری، بررسی منظم لاستیک ها و شیوه های رانندگی ایمن باعث می شود تایرها دوام بیشتری داشته باشند. تراز کردن و چرخاندن لاستیک ها در صورت لزوم به ماندگاری لاستیک ها نیز کمک می کند.

 

صافکاری بی ام و 530i

صافکاری بی ام و به چه صورت است؟

صافکاری خودرو های برند بی ام ومانند سایرخودرو های لوکس به تخصص و مهارت اختصاصی نیازمند است و هر فردی نمی تواند برای صافکاری این خودرو ها اقدام کند. صافکاری خودرو به طور کلی عبارت است از استفاده از روش های مختلف برای رفع مشکلات ایجاد شده در بدنه ی خودرو این روش ها عموما به دو دسته ی صافکاری با رنگ و صافکاری بدون رنگ دسته بندی می شوند.

صافکاری بدون رنگ به نوعی از صافکاری گفته می شود که در آن تنها با پولیش کاری می توان آسیب ایجاد شده در بدنه را رفع کرد و نیازی به رنگ کاری مجدد نیست.

صافکاری با رنگ به نوعی از صافکاری گفته می شود که در آن نیاز است تا پس از رفع آسیب خودرو مجددا رنگ کاری شود

تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری و رفع انواع مشکلات ایجاد شده در بدنه ی بی ام و 530i در ایران است و تمامی آسیب ایجاد شده در بدنه ی بی ام و 530i در این مرکز در هر سطحی که باشند توسط افرد متخصص بررسی و رفع می شوند.

صافکاری بی ام و 530i

بی ام و به طور کلی با در نظر گرفتن علاقه مندان به رانندگی ساخته می شود. اگر مایل‌هایشان از سفرهای طولانی‌تر به جای سفرهای روزانه به سوپرمارکت نزدیک باشد، دوام بیشتری خواهند داشت. یکی از نکات کلیدی برای نظارت بر سلامت و اطمینان از طول عمر یک بی ام و ، توجه به دمای موتور است. بسیاری از مشکلات اصلی بی ام و  با دمای بالاتر موتور به عنوان یک علامت شروع می شود.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن