صافکاری بی ام و 528

صافکاری بی ام و 528 صافکاری و نقاشی بی ام و 528 صافکاری کامل خودرو شامل جداسازی کامل یک وسیله نقلیه و بازیابی هر سیستم و جزء است. اگر قصد دارید وسیله نقلیه خود را به نمایشگاه خودرو ببرید، بازسازی کامل ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. ممکن است برای تکمیل ترمیم کامل نیاز …

صافکاری بی ام و 528 ادامه »

تعمیر بی ام و

صافکاری بی ام و 528

صافکاری و نقاشی بی ام و 528

صافکاری کامل خودرو شامل جداسازی کامل یک وسیله نقلیه و بازیابی هر سیستم و جزء است. اگر قصد دارید وسیله نقلیه خود را به نمایشگاه خودرو ببرید، بازسازی کامل ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. ممکن است برای تکمیل ترمیم کامل نیاز به تنظیم برنامه نگهداری خود داشته باشید.

حذف مکانیکی رنگ معمولاً شامل استفاده از رنگ‌بر خودکار مانند سنباده می‌شود. با این حال، وسایل نقلیه خاصی (مانند اتومبیل های کلاسیک) ممکن است توسط این نوع پاک کننده ها آسیب ببینند. برای از بین بردن رنگ شیمیایی، ممکن است لازم باشد قبل از اضافه کردن رنگ، بخشی از خودرو را که می‌خواهید جدا کنید، بردارید. در غیر این صورت، ممکن است مجبور شوید اقدامات احتیاطی بیشتری را برای محافظت از خودرو خود در برابر آسیب انجام دهید.

تزئینات بیرونی خودرو شما اساساً شامل سپرها، چاه چرخ ها، چراغ های جلو و درزگیر پنجره ها و درها می شود. تعویض تریم بسیار مهم است زیرا به راحتی می تواند فرسوده شود یا لکه شود.

بازسازی یا تعویض موتور

شما می‌توانید موتور خودروی خود را بازسازی کنید یا آن را با یک موتور جعبه جایگزین کنید ، موتوری که – همانطور که از نامش مشخص است – در جعبه تحویل داده می‌شود و اغلب توسط بازارهای فرعی فروخته می‌شود.

سیستم های ترمز، فرمان و تعلیق را ارتقا دهید

درست مانند ترمیم جزئی، ارتقای سیستم ترمز، فرمان و سیستم تعلیق خودروی شما بسیار مهم است. تا زمانی که این کار انجام نشود، وسیله نقلیه شما هرگز نمی تواند به درستی در خیابان ها گردش کند.

نحوه استفاده از Touch Up Paint در ماشین

پرایمر یک عامل باندینگ است. این بدان معنی است که پرایمر باعث ایجاد پیوند بین سطح زیر آن و رنگی می شود که روی آن اسپری می شود. شما می خواهید رنگ شما قوی باشد و به خوبی به سطح زیر آن بچسبد، بنابراین باید همیشه قبل از رنگ آمیزی یک لایه آستر بزنید، درست است؟ لازم نیست. مواقعی وجود دارد که پرایمر بسیار مهم است، مواقعی که اهمیت کمی دارد و حتی مواقعی که می تواند تأثیر نامطلوبی بر کاری که می خواهید به پایان برسانید داشته باشد.

همانطور که در بالا ذکر شد، پرایمر عامل اتصال، چسب، بین هر چیزی که در زیر آن است و رنگ ماشین شما است. وقتی ماشین شما نو بود، یک تکه تکه‌ای از پانل‌ها و قطعات فولادی تازه جوش داده شده بود. این فلز بکر، اگر برهنه رنگ شود، در نهایت رنگی که با دقت روی آن پاشیده می‌شود را پس می‌زند و به سرعت زنگ می‌زند و در کمترین زمان یک ماشین کاملاً جدید را به زباله تبدیل می‌کند. همین امر در مورد هر فلز لخت، چه جدید و چه غیر جدید صادق است. هر زمان که بدنه ماشین خود را انجام می دهید، احتمالاً فلز خالی را کشف خواهید کرد.

در اکثر موارد، شما باید از فلز ساده استفاده کنید، مثلاً زمانی که با فیلر بدنه کار می کنید. سنباده زدن منطقه تعمیر شده خود به فلز لخت تضمین می کند که تعمیر قابل اعتمادی خواهید داشت که بسیار بیشتر از کار پارکینگی که فقط یک وصله روی آسیب دیده است دوام خواهد آورد. برخی از لایه های پرایمر خوب آن را حتی قوی تر می کند.

چه زمانی به پرایمر نیاز ندارید؟

بسیاری از خودروسازان وجود دارند که می گویند قبل از اسپری کردن آخرین پوشش های رنگی، یک لایه آستر ارزش 100% استفاده را دارد. من مخالفم پرایمر در بیشتر موارد بسیار ارزشمند است، اما اگر تعمیر بسیار کوچکی را انجام می دهید که حداقل آسیب به ورق فلز ماشین شما را شامل می شود، ممکن است پرایمر بیش از حد باشد.

بدتر از آن، می تواند تعمیر شما را سخت تر کند. تعمیر کوچکی را در نظر بگیرید که به فلز لخت شن زنی نشده است. شما باید یک فرورفتگی کوچک را پر کنید ، و سپس باید آن را رنگ کنید تا با بقیه قسمت های بیرونی ماشین خود مطابقت داشته باشد، لبه ها را کاملاً ترکیب کنید، بنابراین هیچ ناحیه برجسته ای وجود ندارد که نشان دهنده انجام تعمیر باشد. هرچه منطقه تعمیر کوچکتر باشد، می تواند سخت تر باشد. گاهی اوقات دو لایه پرایمر می تواند ناحیه تعمیر را به اندازه ای افزایش دهد که پنهان شدن آن را بسیار دشوارتر کند.

ایمنی حرف اول را می زند. مطمئن شوید که از ماسک صورت و عینک خود استفاده می کنید تا از تماس رنگ با چشم ها یا ریه ها جلوگیری کنید.

ابتدا تکنیک اسپری خود را تمرین کنید. با استفاده از یک تکه ضایعات، تفنگ اسپری را در فاصله حدود 6 اینچ از سطح نگه دارید . اسپری را از پهلو به پهلو با حرکت مداوم انجام دهید، ماشه را فقط زمانی که تفنگ را حرکت می دهید فشار دهید، در غیر این صورت رنگ ناهموار و پف می شود. هنگامی که احساس راحتی کردید که می توانید یک کت یکنواخت و یکنواخت بزنید، وقت آن است که به سراغ پرایمینگ بروید.

برای آماده کردن وسیله نقلیه خود، باید آستر خود را با تینر مطابق جهت قوطی رنگ مخلوط کنید. مقادیر بر اساس نوع رنگی که انتخاب کرده اید متفاوت است.

با سمپاشی از سقف به پایین شروع به آماده سازی وسیله نقلیه خود کنید. حدود 2 تا 3 لایه طول می کشد تا کل سطح را به طور یکنواخت بپوشاند و زمان پخت پرایمر روی قوطی ذکر می شود. استفاده از هر لایه پرایمر حدود 10 دقیقه در هر پانل و بین 20 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد تا عمل شود.

قبل از ادامه دادن به مرحله بعد، اجازه دهید پرایمر بین هر لایه کاملا خشک شود.

پس از آماده‌سازی کامل، باید قبل از رنگ‌آمیزی، وسیله نقلیه‌تان را دوباره آغشته کنید تا جلوه‌های پودری را کاهش دهید و سطح صاف و یکدست را به دست آورید. از کاغذ سنباده 2000 استفاده کنید و سپس ماشین خود را با تینر و پارچه تمیز پاک کنید. مراقب باشید از رقیق کننده زیاد استفاده نکنید زیرا این کار می تواند پرایمر را به طور کامل از بین ببرد – نه چیزی که شما در تلاش برای رسیدن به آن هستید.

تفنگ اسپری خود را تمیز کنید و یک بار دیگر برای اطمینان از پوشاندن قسمت هایی که نمی خواهید رنگ آمیزی شود، وقت بگذارید. در صورت لزوم محل کار خود را مرتب کنید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن