صافکاری بی ام و 525

صافکاری بی ام و 525 صافکاری و نقاشی بی ام و 525 سری 5 بی ام و  یک طراحی همه جانبه بی نقص است. با ترکیبی از عملکرد، کیفیت سواری فوق‌العاده و اندازه کابین جادار، سری 5 بی ام و  از هر نظر درخشان است. سری 5 عملکردی را به شما ارائه می دهد که …

صافکاری بی ام و 525 ادامه »

تعویض دیفرانسیل عقب بی ام و 525

صافکاری بی ام و 525

صافکاری و نقاشی بی ام و 525

سری 5 بی ام و  یک طراحی همه جانبه بی نقص است. با ترکیبی از عملکرد، کیفیت سواری فوق‌العاده و اندازه کابین جادار، سری 5 بی ام و  از هر نظر درخشان است. سری 5 عملکردی را به شما ارائه می دهد که از آن لذت می برید و در عین حال از امکانات کاربردی سطح بالا مورد نیاز برای یک خانواده به خطر نیفتد. مانند سایر خودروهای پرفورمنس، با گذشت زمان، سری 5 بی ام و می تواند مشکلات رایجی را برای شما ایجاد کند که ممکن است نیاز به رفع آنها داشته باشد. در اینجا نگاهی داریم به رایج ترین مشکلات سری 5، و اینکه چگونه یک برنامه معمول سرویس بی ام و  از بروز هرگونه اشتباه جلوگیری می کند.

مشکلات تهویه مطبوع متناوب یک مشکل رایج سری 5 است. مشکل اصلی تغییر سرعت فن بدون کنترل فعال از جانب راننده است. به عبارت دیگر، فن به خودی خود سرعت خود را تغییر می دهد و فقط در تنظیمات پایین هوای سرد را خارج می کند. اگر مدتی است سرعت فن خود را بالا نبرده اید ممکن است مدتی طول بکشد تا متوجه شوید. شاید ارزش آن را داشته باشد که سیستم تهویه مطبوع خود را در تمام تنظیمات سرعت فن بررسی کنید. رفع این مشکل در یک مرکز خدمات معتبر بی ام و آسان است.

پمپ های آب و ترموستات ها معمولاً از مشکلات رایج بی ام و سری 5 هستند. مراقب چراغ سرویس موتور و سنج دمای موتور خود باشید، زیرا در این موارد علائم هشداردهنده ممکن است وجود داشته باشد. سیستم خنک کننده در سری 5 مسئول 25 درصد از کل عیوب مکانیکی سری 5 است. باقی ماندن این مشکل می تواند منجر به آسیب دائمی موتور شود، بنابراین بهتر است سریع آن را بررسی کنید.

در دسامبر 2016، بی ام و  چندین مدل را به دلیل مشکل پمپ بنزین فراخوان داد. این شامل سری E60 5 و مدل 535i بود. این مشکلات منجر به کار نکردن پمپ بنزین شد که باعث عملکرد ضعیف موتور و توقف موتور شد. همانطور که می توانید تصور کنید، وقتی با سرعت بالا رانندگی می کنید، این یک مشکل بالقوه خطرناک است. این مشکل تا حدی به دلیل شکستگی اتصالات سیمی بود که منجر به ذوب شدن کانکتورها شد. اگر از این فراخوان اطلاعی نداشتید و با توقف موتور، مشکلات شتاب یا شلیک نادرست مواجه شدید، توصیه می‌شود مستقیماً به مرکز خدمات بی ام و  خود بروید تا سریعاً این مشکل برطرف شود

تعمیر بی ام و 525
تعمیر بی ام و 525

برخی از سانروف های سری 5 باعث ایجاد صدای سوت هنگام رانندگی می شوند. این به یک مشکل در مهر و موم لاستیکی اشاره می کند که همیشه به درستی نصب نمی شود. این یک خطای رایج تولید است و به راحتی قابل اصلاح است. حتی اگر از زندگی با صدای سوت خوشحال هستید، باز هم می‌تواند با ایجاد جلوه درگ بر مصرف سوخت شما تأثیر بگذارد. بهتر است آن مهر و موم لاستیکی را تعویض کنید.

کشنده ها ممکن است به مرور زمان فرسوده شوند، که اغلب منجر به صداهای جیغ نگران کننده ای می شود که از قسمت موتور شما می آید. اگر صدایی مانند این را می شنوید، اولین گام این است که یک بازرسی سریع بصری تسمه های موتور خود را انجام دهید. مراقب ترک ها یا سایر نشانه های ساییدگی باشید. با گذشت زمان، تسمه های آسیب دیده نیز منجر به مشکلاتی در سیستم خنک کننده شما می شوند، بنابراین بهتر است در صورت مشکوک شدن به مشکل، کشنده ها و تسمه های خود را بررسی کنید. کلید جلوگیری از فرسودگی کشش ها، سرمایه گذاری در یک برنامه تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده کارخانه برای بی ام و525 است.

زنجیر تایم معمولاً بسیار قابل اعتماد هستند، اما برخی از مدل‌های سری 5 بی‌ام‌و شناخته شده‌اند که با زنجیر زمان‌بندی برخورد می‌کنند . این ضربه ها می توانند موتور شما را به طور کامل از کار بیاندازند و شما را بی حرکت کنند. بازرسی های خدمات بی ام و  اطمینان حاصل می کند که زنجیر زمان شما به درستی نگهداری می شود و در صورت نیاز آن را جایگزین می کند.

 

صافکاری بی ام و 525

انواع مواد مورد استفاده برای پولیش بی ام و

  1. موم مایع

موم مایع بهترین موم برای تمیز کردن، براقیت و دوام است، اما استفاده از آن تا حدودی سخت تر از بقیه است. برخی از واکس های مایع نیز کمی ساینده هستند که می تواند به روکش خودرو شما آسیب برساند.

  1. چسب موم

استفاده از واکس های خمیری بسیار آسان است، اما درخشش خود را زودتر از موم های مایع از دست می دهند. همچنین ممکن است حاوی اجزای ساینده باشد، بنابراین هنگام استفاده از آن روی ماشین خود مراقب باشید.

  1. اسپری واکس

واکس‌های اسپری برای رنگ خودروهای جدید به خوبی عمل می‌کنند و در بین تمام واکس‌ها سریع‌ترین کاربرد را دارند، اما به اندازه یک موم مایع ماندگاری ندارند. واکس های اسپری معمولاً ساینده نیستند.با نمایندگی جایی که وسیله نقلیه خود را خریداری کرده اید یا با مغازه ای که آن را رنگ کرده است، مشورت کنید تا توصیه هایی در مورد اینکه کدام نوع واکس برای پایان خودرو و محیطی که در آن رانندگی می کنید بهتر است را دریافت کنید.

در تهران برند بی ام و نمایندگی رسمی ندارد و این عامل سبب شده است تا پولیش و صافکاری خودرو های بی ام و در ایران سخت تر از سایر کشور ها باشد. اما با در مرکز تهران پلاس برای آرامش خاطر شما عزیزان و جلوگیری از بروز هر نوع آسیب در بدنه ی خودرو مجموعه ای از صافکاران با تجربه و ماهر را گرد هم آورده ایم. تمامی این افراد علاوه بر مهارت دانش کافی در ارتباط با انواع روش های صافکاری خودرو و بررسی میزان آسیب وارد شده به خودرو های بی ام و را دارا می باشند.

صافکاری بی ام و 525

بی ام و 525 یکی از سان روف های محبوب و پر فروش در ایران است با توجه به اینکه این خودرو اغلب توسط جوانان خریداری می شوند بیشتر در معرض آسیب دیدگی قرار دارد به همین دلیل باید نسبت به صافکاری و تعمیرات این خودرو دقت کافی را داشته باشید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن