صافکاری بی ام و 520

صافکاری بی ام و 520 صافکاری و نقاشی بی ام و 520 بی ام و 520 با مصرف سوخت 4.8 لیتر در 100 کیلومتر – 59 مایل در ساعت بریتانیا – 49 مایل در ساعت آمریکا (متوسط)، 0 تا 100 کیلومتر در ساعت (62 مایل در ساعت) در 8.1 ثانیه، حداکثر سرعت 141 مایل در …

صافکاری بی ام و 520 ادامه »

تعمیر بی ام و

صافکاری بی ام و 520

صافکاری و نقاشی بی ام و 520

بی ام و 520 با مصرف سوخت 4.8 لیتر در 100 کیلومتر – 59 مایل در ساعت بریتانیا – 49 مایل در ساعت آمریکا (متوسط)، 0 تا 100 کیلومتر در ساعت (62 مایل در ساعت) در 8.1 ثانیه، حداکثر سرعت 141 مایل در ساعت (227 کیلومتر در ساعت)، یک محدودیت F10 سری 5 سدان 520d با وزن 3737 پوند (1695 کیلوگرم)، دارای موتور 4 سیلندر خطی توربوشارژ، موتور دیزلی است.

این موتور حداکثر قدرت 184 اسب بخار (181 اسب بخار – 135 کیلووات) در 4000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 380 نیوتن متر (280 پوند فوت) در 1750-2750 دور در دقیقه تولید می کند. نیرو توسط موتور محرک چرخ عقب (RWD) با گیربکس 6 سرعته دستی به جاده منتقل می شود.

در مورد جزئیات شاسی که مسئول نگه داشتن جاده، رفتار هندلینگ و راحتی سواری هستند، سدان سری 5 F10 دارای فنرهای مارپیچ است. سیستم تعلیق جلو و فنرهای کویل. سیستم تعلیق عقب سایز لاستیک‌ها در رینگ‌های 17 اینچی 225/55 در جلو و 225/55 در رینگ‌های 17 اینچی در عقب است. برای قدرت توقف، سیستم ترمز F10 سری 5 سدان 520d شامل دیسک های تهویه در جلو و دیسک های تهویه در عقب است.مدل سدان 520 سری 5 خودروی توریسمو ساخت شرکت بی ام و  است که دارای 4 در و 5 صندلی است که از سال 2012 تا 2013 نو فروخته می شود و پس از آن به عنوان خودروی دست دوم در دسترس است.

 

صافکاری بی ام و 520

صافکاری و تعمیر سپر بی ام و 520

تقریباً هر سپر پلاستیکی ترک خورده را می توان تعمیر کرد و معمولاً با کمتر از نصف هزینه سپر جدید. در حالی که تقریباً هر ضربه گیر ترک خورده قابل تعمیر است، اما همیشه عملی نیست. کار تعمیر ترک سپر پلاستیکی به یک تکنیک جوش پلاستیک مخصوص به همراه استفاده از چسب های ساختاری نیاز دارد. در طول فرآیند، رنگ بدنه برای مطابقت با رنگ اصلی ترکیب می شود. کار تمام شده یک تعمیر بدون درز و نامرئی را فراهم می کند.

اگر ترک در یک ناحیه صاف روی سپر باشد، تعمیرات نسبتاً ساده است و به زمان و مواد کمتری نیاز دارد – به این معنی که احتمالاً هزینه کمتری نیز خواهد داشت. اما، وقتی آسیب شامل خطوط سبک خودرو، نواحی منحنی یا بخش‌های قالب‌گیری شده اطراف چراغ‌ها یا ورودی‌ها باشد، داستان متفاوت است. تعمیرات در این مناطق خاص نیاز به مراقبت بیشتری دارد که به زمان بیشتر و منابع بیشتر ترجمه می شود – معمولاً به معنای پول بیشتر. به همین دلیل است که یک فروشگاه بدنه خودرو حرفه ای تجزیه و تحلیل دقیق هزینه/فایده برای هر شغل ارائه می دهد. در حالی که در بیشتر موارد، ترمیم ترک سپر پلاستیکی ممکن است، اما برخی از آنها عملی نیست.

 

با این حال، در اکثر مواقع، تعمیر ترک سپر پلاستیکی بهترین گزینه است. در اینجا به چند دلیل اشاره میکنیم:

کمتر از فرانشیز شما – تعمیرات اساسی را اغلب می توان با کمتر از کسر اولیه بیمه خودرو انجام داد و از ادعای بیمه اجتناب کرد و حق بیمه را تا حد امکان پایین نگه داشت.

تعمیر سریعتر است – تعمیر اولیه اغلب سریعتر از سفارش و تعویض سپر است.

هزینه کلی کمتر است – یک بدنه فروشی سنتی، در بسیاری از موارد، تعویض سپر را توصیه می کند که هزینه آن بیشتر از بسیاری از تعمیرات است.

یک گزینه واقعی “سبز” – تعمیرات سپر پلاستیکی شما باعث می شود که مواد اضافی از محل های دفن زباله دور نشوند.

یک مزیت واقعی برای مدل‌های قدیمی‌تر – تعمیر ترک سپر پلاستیکی ممکن است تنها گزینه برای خودروهای مدل قدیمی‌تر باشد یا خودرویی که دیگر در جایی که قطعات به‌طور فزاینده‌ای گران‌تر و سخت‌تر می‌شوند ساخته نمی‌شود – اگر اصلاً در دسترس باشد.

سپرهای پلاستیکی ترک خورده در خودروهای امروزی یک واقعیت هستند. هنگامی که یک سپر پلاستیکی خراشیده، فرورفته یا ترک می خورد، نه تنها بد به نظر می رسد، بلکه ارزش خودرو را کاهش می دهد. تعمیر سپر پلاستیکی یکی از پر تقاضاترین خدمات بدنه فروشی است و رانندگان اغلب از مقرون به صرفه بودن تعمیر سپر پلاستیکی بی اطلاع هستند. تهران پلاس  خدمات تعمیر ترک سپر پلاستیکی را برای هر خودروی بی ام و در هر مدلی  ارائه می دهد.

هر تعمیر خودرو از مغازه ای به مغازه دیگر و از خودرویی به وسیله دیگر متفاوت است. معمولاً به این صورت است: هرچه قیمت وسیله نقلیه گران تر باشد، هزینه تعمیر وسیله نقلیه بیشتر خواهد بود.

اگر سپر شما آویزان است، نیمی از آن ها تصور می کنند به اندازه ای آسیب دیده اید که نیاز به تعویض سپر داشته باشید. هزینه این کار بیشتر از برداشتن یک خراش یا فرورفتگی است. هزینه سپر احتمالاً برای شما حدود 200 تا 500 دلار برای سپر جلو یا سپر عقب است. این برای وسیله نقلیه متوسط ​​شما است. باز هم، هرچه وسیله نقلیه گرانتر یا بزرگتر یا عجیب و غریب تر باشد، هزینه بیشتری برای سپر پرداخت خواهید کردهزینه رنگ و تعویض کامل سپر جدید به مغازه یا نمایندگی شما بستگی دارد. یک فروشگاه یا نمایندگی در حال افزایش احتمالاً تفاوت قیمت زیادی نخواهد داشت. بین هزینه رنگ آمیزی سپر و کار، شما حدود 900 تا 1500 دلار هزینه خواهید کرد.

این وسوسه انگیز است که بخواهید بدون سپر رانندگی کنید، زیرا از نظر فنی بر نحوه حرکت وسیله نقلیه شما تأثیری نمی گذارد، اما پلیس می تواند شما را به دلیل تجهیزات معیوب بکشد و یا یک بلیط تعمیر یا یک بلیط تعمیر با جریمه به شما بدهد. نکته دیگر: کشش سپر بسیار خطرناک‌تر است و تشخیص آن برای پلیس بسیار آسان‌تر از زمانی است که شما اصلاً سپر نداشته باشید. بنابراین اگر باید چند روز منتظر بمانید تا سپر خود را تعمیر کنید، بهتر است یکی از این دو کار را انجام دهید: سپر خود را ببندید یا با چسب به بالا و از مسیر خارج کنید یا کل سپر را بردارید.

صافکاری بی ام و 520

با توجه به مواردی که مورد بررسی قرار دادیم صافکاری بی ام و 520 با توجه به مزایا و قابلیت هایی که در خود جای داده است از خرید دوباره خودرو به صرفه تر است خصوصا در حال حاضر که هزینه های خرید خودرو در ایران به شدت افزایش یافته است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن