صافکاری بی ام و 428

صافکاری بی ام و 428 صافکاری و نقاشی بی ام و 428 بی ام و سری 4 مجموعه ای از خودروهای اجرایی جمع و جور است که از سال 2013 توسط بی ام و  تولید می شود. سری 4 زمانی ایجاد شد که بی ام و  مدل های 2 در (کوپه و کانورتیبل) سری 3 …

صافکاری بی ام و 428 ادامه »

تعمیر بی ام و

صافکاری بی ام و 428

صافکاری و نقاشی بی ام و 428

بی ام و سری 4 مجموعه ای از خودروهای اجرایی جمع و جور است که از سال 2013 توسط بی ام و  تولید می شود. سری 4 زمانی ایجاد شد که بی ام و  مدل های 2 در (کوپه و کانورتیبل) سری 3 را به یک سری جداگانه تبدیل کرد. سری 4 در حال حاضر در نسل دوم خود قرار دارد.خودروی مفهومی اصلی سری 4 در ژانویه 2013 در نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی در دیترویت، میشیگان رونمایی شد هر دو نسل در سبک های بدنه کوپه، کانورتیبل و لیفت بک 5 در (به بازار عرضه شده به عنوان “گرن کوپه”) تولید شده اند. موتورهای موجود برای نسل اول موتورهای توربوشارژ 3، خطی 4 و 6 خطی بودند که سوخت آنها با بنزین یا دیزل بود. برای نسل دوم، یک پیشرانه هیبریدی پلاگین معرفی شد.

مطابق با نسل های مشابه سری 3، طرح پیشرانه سری 4 به صورت چرخ متحرک یا چهار چرخ متحرک (“xDrive”) است.بی ام و M4 نسخه با کارایی بالا از سری 4 است. نسل اول M4 F82/F83 نام دارد و از همان موتور توربوشارژ شش خطی بنزینی F80/F81 M3 استفاده می کند.

این نسل از سال 2014 تولید شده است و اغلب در مجموع به عنوان F32 شناخته می شود. F32 به عنوان جانشین مدل های کوپه/کانورتیبل E92/E93 از سری 3 نسل پنجم معرفی شد. F32 در کنار سری F30 3 تولید می شود – و ویژگی های زیادی با آن مشترک است. مانند سری F30 3، F32/F33/F36 از موتورهای توربوشارژ بنزینی و دیزلی با 3 سیلندر (فقط بنزین)، 4 سیلندر و 6 سیلندر استفاده می کند.

ضربه گیرهای آسیب دیده

سپرها ممکن است در هنگام برخورد ترک خورده یا شل شوند. اگر به نظر می رسد سپر شما آماده سقوط است یا آسیب دیده است که ممکن است به عابران پیاده یا دیگران در جاده آسیب برساند، ممکن است قبل از بازگشت به جاده، سپر را تعمیر کنید.

کاپوت خم شده

درست مانند شیشه‌های جلوی ترک خورده، کاپوت‌هایی که خم شده یا شکسته‌اند ممکن است دید شما را در جاده مختل کنند. اگر بعد از تصادف قادر به دیدن کاپوت خود نیستید، ممکن است دور کردن اتومبیل خود ایمن نباشد. علاوه بر این، برداشتن کاپوت می تواند دشوار باشد و ممکن است باعث آسیب بیشتر شود. بسته به شدت آسیب، ممکن است یک یدک کش مناسب باشد.

آینه

استانداردهای فدرال ایمنی وسایل نقلیه موتوری شماره 111 همه وسایل نقلیه را ملزم به داشتن یک یا چند آینه بازبینی به عنوان راهی برای کاهش صدمات ناشی از انسداد بینایی می کند. اگر آینه‌های شما جدا می‌شوند یا به حدی آسیب می‌بینند که قابل استفاده نیستند، ممکن است تا زمانی که تعویض نشوند، قانوناً نتوانید ماشین خود را برانید.

پلاک

برای اینکه خودروی شما به صورت قانونی رانندگی کند، پلاک شما باید برای مجریان قانون قابل مشاهده باشد . اگر در حین برخورد سقوط کرده یا خراب شده است، قبل از حرکت، آن را جایگزین کنید یا به طور برجسته نشان دهید.

اگزوز، صدا خفه کن و سیستم های کنترل آلایندگی

این قطعات خارجی خودرو نقش مهمی در رسیدگی به محصولات جانبی موتور خودرو شما دارند. رانندگی بدون اگزوز کار می تواند منجر به تولید محصولات جانبی سمی شود که رانندگان و مسافران را در معرض خطر قرار می دهد.

قوانین در مورد وسایل نقلیه آسیب دیده

حتی اگر خودروی شما بعد از تصادف بتواند حرکت کند، ممکن است از نظر قانون قابل رانندگی نباشد. اگرچه قوانین ممکن است بر اساس موقعیت مکانی شما متفاوت باشد، اکثر ایالت ها قوانینی دارند که از رانندگی خودروهای آسیب دیده در صورتی که آسیب برای مسافران، سایر رانندگان و عابران پیاده خطری ایجاد کند، جلوگیری می کند.

به یاد داشته باشید، این قوانین برای حفظ ایمنی رانندگان، مسافران و عابران پیاده وضع شده اند. بسته به قوانین رانندگی ایالتی محلی شما، ممکن است به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های ایمنی جاده‌ای، شما را کنار بکشند و بلیت بگیرند.

تعمیر خودرو پس از تصادف

برخوردها اغلب بیشتر از آنچه در بازرسی اولیه به نظر می رسد به خودروها آسیب می رساند. اگر خودروی شما فوراً تعمیر نشود، رانندگی بیشتر خودرو ممکن است آسیب جدی‌تری ایجاد کند که تعمیر آن بسیار پرهزینه‌تر است.

شیشه های جلو ترک خورده یا آسیب دیده

شیشه های جلو ترک خورده بینایی را مختل می کنند و اغلب برای رانندگی با آن بسیار خطرناک در نظر گرفته می شوند. حتی اگر ترک یا بریدگی کوچک باشد، می تواند در طول زمان رشد کند و باعث اختلال بینایی بیشتر شود. اگر شکاف بیش از حد بزرگ باشد، حتی ممکن است در برخی ایالت‌ها کشیده شوید و بلیط بگیرید.

آسیب قاب

در حالی که اگر آسیب جزئی باشد، ممکن است بتوانید ماشین خود را با قاب خمیده رانندگی کنید، برخی از فریم ها ممکن است ناهموار، تیز یا ترک بخورند. فریم‌های آسیب‌دیده علاوه بر خطرناک بودن در صورت تماس با شخص یا خودروی دیگری، ممکن است در هنگام حرکت، سایر قسمت‌های خودرو مانند مخزن بنزین، موتور یا قطعات الکتریکی را نیز خراب کنند. اگر آسیب قابل توجه باشد، ممکن است مجبور شوید ماشین خود را به تعمیرگاه ببرید.

قطعات شل روی خودرو

اگر قسمتی از وسیله نقلیه شل باشد و به نظر می رسد که ممکن است بیفتد، این احتمال وجود دارد که این قطعه هنگام رانندگی از بین برود. این می تواند منجر به آسیب بیشتر به وسیله نقلیه شما شود و دیگران را در جاده در معرض خطر قرار دهد. حتی اگر بتوان قطعه را قبل از رانندگی جدا کرد، انجام نادرست این کار ممکن است پس از بازگشت به جاده منجر به آسیب بیشتر شود.

 

صافکاری بی ام و 428

با توجه به اینکه در زمان وقع حادثه ممکن است هر کدام از آسیب های گفته شده بسته به میزان و شدت تصادف در خودرو بی ام و 428 ایجاد شوند صافکاری این خودرو ها پس از تصادف از اهمیت بالایی برخوردار است در ایران نیز صافکاری این خودرو با توجه به محبوبیتی که دارد از رونق بالایی برخوردار است. تهران پلاس تنها مرکز تخصصی صافکاری انواع مشکلات بررسی شده در بدنه ی بی ام و 428 در ایران است در تهران پلاس تمامی موارد و آسیب های ذکر شده پس از برآورد میزان خسارت وارد شده توسط افراد متخصص رفع می شوند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن