صافکاری بی ام و 330i

صافکاری بی ام و 330i صافکاری و نقاشی بی ام و 330i معرفی نسل جدیدی از یک خودروی شاخص نمادین نشان می دهد که زمان آن رسیده است که مدل قدیمی، چه محبوب و چه منفور، کنار گذاشته شود. موتور 2.0 لیتری توربوشارژ ب ام و قوی و روان است. با یک گیربکس 8 سرعته …

صافکاری بی ام و 330i ادامه »

تعمیرگاه بی ام و 330i

صافکاری بی ام و 330i

صافکاری و نقاشی بی ام و 330i

معرفی نسل جدیدی از یک خودروی شاخص نمادین نشان می دهد که زمان آن رسیده است که مدل قدیمی، چه محبوب و چه منفور، کنار گذاشته شود. موتور 2.0 لیتری توربوشارژ ب ام و قوی و روان است. با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک جفت می شود، تعویض دنده ها نرم و واضح است. این نیروگاه برای 258 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور خوب است. بی ام و مدعی است که این سدان باید بتواند شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت را تنها در 5.5 ثانیه طی کند، در حالی که ارقام تست MotorTrend تأیید می کند که می تواند آن را تنها در 5.4 ثانیه انجام دهد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که در مورد رنگ خود تصمیم بگیرید، چه رنگ جدید باشد یا یک رنگ موجود. مرحله بعدی این است که تصمیم بگیرید چه نوع رنگ و چه رنگی را می خواهید. این جزئیات ضروری است چه می خواهید ماشین را خودتان رنگ کنید یا از یک شرکت حرفه ای استفاده می کنید.

330i بی ام و استاندارد، با فرمانی تیز، پاسخگو و سواری متعادل، برای رانندگی بسیار عالی است. سری 3 پیچ ها را با اطمینان طی می کند، ترمزها قوی هستند و عموماً به آرامی از روی پیاده روهای ناهموار عبور می کند. مدل‌های ارتقا یافته مانند نسخه‌های M340i و M3 بسیار ورزشی‌تر هستند و دارای پیشرفت‌هایی مانند تنظیمات فرمان و سیستم تعلیق با تنظیم M و همچنین سیستم‌های ترمز قوی‌تر هستند.

 

صافکاری بی ام و 330i

انواع رنگ های مورد استفاده در صافکاری بی ام و 330i

اورتان

اورتان طولانی مدت است و به مدت بیش از ده سال در برابر تراشه سنگ و محو شدن رنگ بسیار مقاوم است. این رنگ همچنین به شما این امکان را می دهد که از هر رنگ موجود استفاده کنید.  اورتان بر خلاف برخی از رنگ های لعاب، در هنگام استفاده از آن تمایلی به اجرا ندارد و همچنین به سرعت خشک می شود.رنگ اورتان گرانتر از رنگ استاندارد مینا است.

اورتان یک رنگ باکیفیت است و جایگزینی عالی برای لاک می باشد. با این حال، مطمئن شوید که این رنگ کاملاً برای ماشین شما مناسب است زیرا لاک را نمی توان روی رنگ اورتان رنگ کرد.اگر خودتان ماشین را رنگ آمیزی می کنید، استفاده از اورتان را توصیه نمی کنیم، زیرا ممکن است کمی مشکل باشد و ممکن است در نهایت به یک نابه سامانی برسید.

مینای اکریلیک

مینای اکریلیک بسیار ماندگار است زیرا پوششی بادوام روی سطح رنگ شده ایجاد می کند.  دو رنگ مختلف مینا تک مرحله ای و دو مرحله ای هستند که در آن رنگ مینای تک مرحله ای از ترکیب شفاف و لایه پایه با هم استفاده می کند که شما را قادر می سازد فقط یک لایه را اعمال کنید. در مقابل، رنگ مینای دو مرحله ای نیاز به افزودن لایه شفاف و پوشش پایه در دو مرحله دارد.اگر خودتان ماشین خود را رنگ آمیزی می کنید، رنگ مینا توصیه نمی شود زیرا اعمال آن سخت است و رنگ باید روی ماشین پخته شود. بنابراین، اگر به دنبال استفاده از رنگ مینا هستید، توصیه می کنیم به یک شرکت حرفه ای مراجعه کنید.

لاک اکریلیک

لاک اکریلیک رنگ اصلی ماشین بود و سالها پیش تنها گزینه بود. لاک اکریلیک یک رنگ براق است و ساده ترین رنگ برای اعمال است.  تنها نقطه ضعف این است که این رنگ ماندگاری طولانی ندارد و بنابراین در طول زمان به سرعت محو می شود، بیشتر در تابستان که در معرض نور UV قرار می گیرد.

اورتان اکریلیک

اورتان اکریلیک یک رنگ نسبتا جدید است، به راحتی اعمال می شود و ماندگاری بسیار بالایی دارد. یکی از نقاط ضعف این رنگ این است که به صورت دو قسمتی همراه با کاتالیزور برای کمک به خشک شدن سریعتر است که اگر در خانه این کار را انجام می دهید، استفاده از آن را برای افراد کم تجربه چالش برانگیز می کند.

رنگ جامد

رنگ جامد کم هزینه ترین و تا حد زیادی رایج ترین است. این رنگ به راحتی قابل تطبیق رنگ است و بنابراین یک انتخاب محبوب برای ترمیم فرورفتگی ها و خراش های کوچک است.  تنها نکته منفی رنگ جامد این است که ممکن است هیجان انگیزترین گزینه نباشد.

رنگ فلزی

رنگ فلزی درخشش بیشتری در نور خورشید به خودرو می بخشد، زیرا حاوی پودر آلومینیومی است که نور خورشید را به رنگ های مختلف منعکس می کند.  یکی از مزایای این رنگ این است که به دلیل درخشندگی به پوشاندن خراش ها و فرورفتگی های کوچک کمک می کند.

رنگ متالیک نیز نسبتاً ارزان است، اما برای پوشاندن آسیب های بدنه کمی چالش برانگیزتر است. شما همچنین محدود به انواع رنگ های مختلف هستید.

رنگ مروارید

رنگ مرواریدی بسیار شبیه به فلز است، اما رنگ مرواریدی به جای داشتن پودر آلومینیوم، حاوی کریستال های سرامیکی (میکا) است. این کریستال های سرامیکی نه تنها منعکس می کنند، بلکه نور را نیز می شکنند و بنابراین، می توانند هر نوع و سایه ای از رنگ را نشان دهند.

اگر به دنبال متمایز شدن از بقیه وسایل نقلیه در جاده هستید، رنگ مرواریدی یک انتخاب رنگ عالی است.رنگ مرواریدی بسیار گران‌تر از رنگ‌های دیگر ذکر شده است، و پوشاندن آسیب‌ها و عیوب بدنه دشوار است زیرا تطبیق رنگ آن بسیار دشوار است.

رنگ مت

بسیاری از خودروهای اسپرت با ارزشی که امروزه در جاده ها می بینید رنگ مات را انتخاب می کنند.  رنگ مات گران است و حفظ کار رنگ پرستیژ شما کار سختی است.  امیدواریم این مطلب بینشی در مورد رنگ‌ها و پرداخت‌های مختلف خودرو به شما ارائه کرده باشد. رنگی را انتخاب کنید که با بودجه شما مطابقت داشته باشد، از رنگ آمیزی گرفته تا تعمیرات رنگ خودرو که در آینده مورد نیاز است.

با توجه به مواردی که بررسی کردیم صافکاری و رنگ کاری خودرو امری تخصصی است به همین دلیل باید توسط افراد متخصص انجام شود. در حال حاضر صافکاری انواع خودرو های بی ام و سری 3 در مرکز تهران پلاس توسط افراد متخصص انجام می شوند و با توجه به میزان آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو روش درست و رنگ کاری اصولی صافکاری انجام می شود.

صافکاری بی ام و 330i

در این مقاله انواع رنگ های مورد استفاده صافکاری خودرو و رنگ کاری خودرو های بی ام و را بررسی کردیم .

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن