صافکاری بی ام و 328

صافکاری بی ام و 328 صافکاری و نقاشی بی ام و 328 از زمانی که 328i در سال 1996 وارد بازار ایالات متحده شد، این خودرو به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های سدان اسپرت رده بالا تبدیل شد و در کنار مرسدس بنز و دیگر خودروهای لوکس در محله‌های خوش‌پاشنه‌دار در همه جا حاضر شد. با …

صافکاری بی ام و 328 ادامه »

تعمیر بی ام و

صافکاری بی ام و 328

صافکاری و نقاشی بی ام و 328

از زمانی که 328i در سال 1996 وارد بازار ایالات متحده شد، این خودرو به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های سدان اسپرت رده بالا تبدیل شد و در کنار مرسدس بنز و دیگر خودروهای لوکس در محله‌های خوش‌پاشنه‌دار در همه جا حاضر شد. با مهندسی آلمانی که عملکرد و قابلیت اطمینان با کیفیت بالا را تضمین می کند، جای تعجب نیست که اینقدر محبوب شده است. اکثراً تجربه رانندگی را با فضای داخلی زیبا و ویژگی‌های با تکنولوژی بالا بی‌نظیر توصیف می‌کنند. نسل چهارم E46 و نسل نهم مدل E90 همگی رقبای شایسته و قابل توجهی هستند، اما اکثر آنها ترجیح داده‌اند از هر مدلی بین سال‌های 2006 و 2011 استفاده کنند، و همچنین مدل‌های بعدی که با فناوری بیشتری همراه هستند.

هنگام خرید بی ام و  328i، مانند هر وسیله نقلیه دست دوم دیگری، باید هزینه های مختلفی را علاوه بر قیمتی که می پردازید، در نظر بگیرید. داشتن یک راهنمای خرید قابل اعتماد می تواند به شما کمک کند هنگام خرید بی ام و ، تصمیمی آگاهانه بگیرید ، اما راه های دیگری برای تعیین هزینه واقعی خرید وجود دارد.

میانگین مصرف سوخت : بی ام و  328i اتوماتیک 2016 دارای امتیاز ترکیبی مایل بر گالن 27 است و مدل دستی به همراه تغییرات چهار چرخ متحرک ترکیبی 26 مایل بر گالن دارد. در همین حال، 328id دارای امتیاز 36 مایل بر گالن ترکیبی برای سدان دیفرانسیل عقب و 34 مایل بر گالن ترکیبی برای مدل های سدان و واگن چهار چرخ متحرک است. بهترین زمان برای خرید بی ام و 328 از آنجایی که بی ام و  328i دیگر مدل جدیدی نیست، می توانید هر زمان که بخواهید خرید کنید.

هرگونه لرزش یا نیروی ارتعاشی غیرمعمولی که از موتور وارد می شود باعث نگرانی است. این می تواند چیزی به سادگی شمع های جرقه زنی قدیمی باشد که قدرت نابرابر تولید می کند، می تواند چیزی جدی مانند پایه های موتور فرسوده یا شکسته باشد، یا در مورد آسیب های داخلی موتور می تواند حتی جدی تر باشد.

دلایل رایج برای این اتفاق:

شمع ها و سیم های قدیمی و فرسوده (شایع ترین مشکل)

شلنگ‌های شل یا جدا شده روی و اطراف موتور (نه شیلنگ‌های مایع خنک‌کننده که به رادیاتور می‌روند و از رادیاتور خارج می‌شوند) معمولاً عامل اصلی عملکرد متناوب موتور هستند.

اتصالات شل در پایانه های مثبت و منفی باتری

فیلترهای هوای بسیار کثیف یا گرفتگی نیز می تواند باعث عملکرد ضعیف موتور شما شود.

شل بودن تسمه تایم یکی دیگر از دلایل احتمالی است. مکانیک آنها را بررسی می کند و اگر شل و فرسوده به نظر می رسند آنها را تعویض می کند. برای بررسی مشکلات نصب موتور، مکانیک ممکن است سعی کند در حالی که موتور در حال کار است، از حالت “خنثی” به “درایو” و عقب برود. اگر ارتعاشات در حالت “خنثی” ناپدید یا به طور چشمگیری کاهش یابد، احتمالاً به پایه های موتور جدید نیاز دارید.

موتور وسیله نقلیه شما در طول زمان با استفاده کارایی  اولیه خود را از دست می دهد. تنظیم کردن، تعمیر و نگهداری را برای تصحیح این اتلاف فراهم می کند، که بر مصرف سوخت خودرو شما 4 تا 12 درصد تأثیر می گذارد. به علاوه، تنظیم می تواند از تبدیل مشکلات جزئی به مشکلات بزرگ جلوگیری کند. هنگامی که از فروشگاه خودرو دور می شوید، خودروی شما عملکرد بهتر، ایمنی و مصرف سوخت بهتری خواهد داشت. با برنامه‌ریزی تنظیم منظم، روی سلامت طولانی‌مدت خودرو خود سرمایه‌گذاری می‌کنید و به مرور زمان این امر به شما کمک می‌کند در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید. به آن به عنوان راهی برای اضافه کردن سال های اضافی به طول عمر موتور خودروی خود فکر کنید.

برای تعیین زمان برنامه ریزی برای تنظیم، مسافت پیموده شده وسیله نقلیه خود را پیگیری کنید. دفترچه راهنمای مالک شما باید شامل توصیه‌های سازنده باشد، بنابراین می‌دانید کدام نقاط عطف نیاز به تنظیم را نشان می‌دهند. علاوه بر این، مایل خودرو در هر گالن را زیر نظر داشته باشید و مراقب کاهش کارایی باشید. هنگامی که میانگین مایل در هر گالن 10٪ یا بیشتر کاهش می یابد، باید یک تنظیم انجام شود.

اگر ماشین شما قدیمی است، بارهای سنگین زیادی را می کشد، یا رانندگی توقف و حرکت زیادی را انجام می دهد، نسبت به یک ماشین معمولی نیاز به تنظیم مکرر بیشتری دارد. در نهایت، اگر موتور خودروی شما به طرز عجیبی عمل می‌کند (ایستادگی مکرر، موتور تقریباً کار می‌کند، مشکل در راه‌اندازی خودرو)، آزمایش و عیب‌یابی باید قبل از انجام تنظیم انجام شود. اغلب، بسیاری از چیزهای دیگر وجود دارند که می‌توانند مشکلاتی از این قبیل در اجرا ایجاد کنند، که مربوط به تنظیم نیستند.

علاوه بر تنظیمات داخلی خودرو یکی دیگر از مواردی که در دسته ی تنظیمات خودرو قرار می گیرد صافکاری به موقع خودرو پیش از افزایش آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو است. صافکاری به دو صورت بی رنگ و با رنگ انجام می شود به همین دلیل است که باید توسط فرد ماهر با توجه به میزان خسارت وارد شده به بدنه یکی از روش های صافکاری مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به اینکه خودرو های بی ام و در ایران کمتر از سایر خودرو ها خرید و فروش می شوند، صافکاری و تعمیرات خودرو های بی ام و سخت تر از سایر خودرو ها است. برای صافکاری بی ام و نمی توان به هر فردی تکیه کرد چرا که الیاژ به کار رفته در ساخت بدنه ی خودرو های بی ام و و موادی که برای رنگ کردن این خودرو ها به کار برده می شوند با خودرو های معمول در بازار متفاوت هستند به همین دلیل هر فردی نمی توان روش و رنگ مناسب برای صافکاری بی ام و 328 را در صورت نیاز مورد استفاده قرار دهد.

تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری بی ام و 328 در ایران است ، در مرکز تهران پلاس مجموعه ای از افراد متخصص در امر صافکاری بی ام و 328 گرد هم جمع شده اند تا هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودروی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن رفع کنند.

صافکاری بی ام و 328

خودروی بی ام و 328 با توجه به کاربرد ها و ویژگی های زیادی که دارد هر چند با قیمت بالا اما در بازار خودروی ایران خرید و فروش می شود و مشتریان خاص خودش را دارد

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن