صافکاری بنز slk200

صافکاری بنز slk200 صافکاری و نقاشی بنز slk200 هر کسی که با خط تولید مرسدس بنز آشنا باشد احتمالاً SLK را به خاطر خواهد آورد. این رودستر سریع یک مدل محبوب برای خودروساز آلمانی بود. در حالی که مرسدس بنز دیگر هیچ خودرویی با نشان “SLK” تولید نمی کرد، اما از نظر فنی همچنان در …

صافکاری بنز slk200 ادامه »

تعمیرگاه بنز slk200

صافکاری بنز slk200

صافکاری و نقاشی بنز slk200

هر کسی که با خط تولید مرسدس بنز آشنا باشد احتمالاً SLK را به خاطر خواهد آورد. این رودستر سریع یک مدل محبوب برای خودروساز آلمانی بود. در حالی که مرسدس بنز دیگر هیچ خودرویی با نشان “SLK” تولید نمی کرد، اما از نظر فنی همچنان در حال تولید است. مخفف SLK که برای اولین بار در سال 1996 ساخته شد، از کلمات “sportlich leight kurz” به معنای “کوتاه نور اسپورت” گرفته شده است که به خوبی نوع بدن آن را توصیف می کند. SLK قبل از تغییر نام در سال 2016، سه نسل را پشت سر گذاشت و در سال 2004 با فروش بیش از 38000 دستگاه در سراسر جهان به اوج خود رسید. پس از آن، به SLC تغییر نام داد. دلیل این امر این بود که SL نام پایه هر رودستر مرسدس بنز است در حالی که C معادل رودستر کلاس C است .

مرسدس بنز SLC جدید در دو سطح مختلف عرضه می شود: مدل پایه SLC 300 رودستر، درست مانند C 300، دارای یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ با 241 اسب بخار قدرت و 273 پوند فوت گشتاور، با وجود اینکه تنها دو سرنشین را در خود جای می دهد. . به AMG® SLC 43 ارتقا دهید و یک موتور 3.0 لیتری V6 biturbo خواهید داشت که 362 اسب بخار قدرت و 384 پوند فوت گشتاور و همچنین زمان 0 تا 60 را تنها در 4.6 ثانیه تولید می کند.

رنگ جامد

رنگ جامد گزینه اولیه رنگ است که در اکثر مدل ها موجود است – به جز اتومبیل های گران قیمت که رنگ متالیک را رایگان ارائه می دهند.تولیدکنندگان هزینه اضافی برای رنگ جامد دریافت نمی کنند، اغلب رنگ های اصلی مانند سیاه، سفید، قرمز یا آبی را ارائه می دهند. این یک انتخاب محبوب برای ون است زیرا هزینه اضافی ندارد، به همین دلیل است که بسیاری از ون ها در رنگ سفید فروخته می شوند.

برخلاف این قاعده کلی، یکی از تولیدکنندگانی که برای رنگ جامد هزینه دریافت می کند، تسلا است. برای مثال اگر مدل 3 مشکی می خواهید، 1000 پوند اضافی کنار بگذارید.رنگ با پوشاندن یک لایه رنگ با یک لایه شفاف تشکیل می شود که برای محافظت از خودرو در برابر آسیب های کوچک مانند خراش های سبک و تراشه های رنگ طراحی شده است.

با توجه به کاربرد ساده رنگ، تعمیر خودرو با رنگ جامد نسبتاً سریع و آسان است. با این حال، در برخی موارد، رنگ ممکن است یک اثر “پوست پرتقال” ایجاد کند، به این معنی که ممکن است بخش هایی وجود داشته باشد که رنگ ناهموار باشد، با ظاهری “لکه دار”.

رنگ جامد ویژه

رنگ جامد ویژه فقط در نام خاص است. ظاهری مشابه رنگ جامد دارد، اما سازندگان اغلب برای آن هزینه اضافی می گیرند. رنگ هایی که با عنوان “رنگ جامد ویژه” مشخص شده اند، معمولاً گزینه های محبوب تر هستند، مانند سفید یا سیاه.

رنگ فلزی

رنگ متالیک معمولاً یک گزینه مقرون به صرفه برای همه خودروها به جز خودروهای سطح بالا است. رنگ‌های متنوعی در اکثر مدل‌ها با روکش فلزی وجود دارد که از بنفش تیره و نارنجی گرفته تا سبز و آبی را شامل می‌شود.

مراحل ایجاد رنگ متالیک مشابه تولید رنگ جامد است، اما در طی فرآیند پودر فلز به مخلوط اضافه می شود. این به اثر نهایی یک درخشش متمایز می دهد که توسط انعکاس نور توسط ذرات فلز ایجاد می شود. رنگ عمیق تری ارائه می دهد که اغلب در پنهان کردن لکه های جزئی بهتر است.

تعمیرات رنگ متالیک به سادگی تعمیر رنگ جامد نیست. شاپ بدنه باید سعی کند رنگ موجود را مطابقت دهد، که بسته به آرایش رنگ متفاوت است.وقتی صحبت از اجاره به میان می‌آید، خودروهای دارای رنگ متالیک به دلیل محبوبیت رنگ‌های موجود در طیف متالیک، می‌توانند ارزش باقیمانده بهتری را نسبت به سایر انواع رنگ جذب کنند (که منجر به اجاره کمتر می‌شود).

رنگ مروارید

رنگ مرواریدی (همچنین به عنوان رنگ میکا شناخته می شود) یک گزینه هزینه برای اکثر وسایل نقلیه است. معمولاً فقط چند رنگ در هر مدل موجود است که رنگ متالیک اکثر گزینه ها را به خود اختصاص می دهد.

ساخت رنگ مرواریدی از همان فرآیند برای رنگ فلزی استفاده می کند، اما ذرات فلز را با کریستال های سرامیکی جایگزین می کند. نتیجه رنگی است که بسته به نوع نگاه شما به خودرو تغییر می کند، زیرا کریستال ها نور را می شکنند – اساساً نور را به رنگ های مختلف تقسیم می کند.رنگ مرواریدی به دلیل رنگ عمیق تر و متغیرتر نسبت به سایر انواع رنگ، مشکلات تعمیرات مشابهی با رنگ متالیک دارد.

رنگ مات

رنگ مات یک گزینه رنگ نادر است که رایج ترین رنگ آن مشکی و خاکستری است. رنگ با افزودن یک عامل صاف کننده به محلول پوشش شفاف و اعمال آن روی یک رنگ جامد تشکیل می شود. این یک روکش صاف و غیر براق ایجاد می کند که در خودروهای درجه یک جذاب به نظر می رسد.

مراقبت و صافکاری رنگ مات کاملاً تخصصی است – برخی از پولیش‌های ساینده می‌توانند لایه شفاف را از بین ببرند و نواحی براقی را باقی بگذارند که ظاهر کلی را خراب می‌کند، بنابراین مالکان باید مراقب باشند که روی خودروی خود چه چیزی اعمال می‌کنند.تعمیر آن نیز بسیار دشوار است، زیرا عیوب را نمی توان مانند انواع دیگر رنگ ها از بین برد.

خودرو های بنز از گذشته تا به امروز در قیمت های مختلف به عنوان خودرو هایی لوکس تلقی می شوند به همین دلیل هزینه ی تعمیرات این دسته از خودرو ها در ایران بالاتر از سایر خودرو های مرسوم در بازار است و صافکاری و تغییر رنگ این خودرو ها نیز به مهارت و تخصص بسیار بالاتری نیازمند است. تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری و رفع انواع نوقص ایجاد شده در بدنه ی خودروی بنز slk200 در ایران است ، هر نوع آسیب وارد شده به بدنه ی slk200 پس از بررسی میزان شدت آسیب وارد شده به کمک ابزار به روز رفع می شوند.

صافکاری بنز slk200

در این مقاله خودروی slk200 و مواردی که می توان به عنوان رنگ جایگزین این خودرو پس از آسیب به کار برد را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن