صافکاری بنز sl500

صافکاری بنز sl500 صافکاری و نقاشی بنز sl500 مرسدس بنز sl500L یک رودستر است که از سال 1989 تا 2001 توسط مرسدس بنز تولید می شد. sl500به عنوان یک رودستر دو در با سقف کانورتیبل اتوماتیک (الکترو هیدرولیک) پارچه ای عرضه شد. روکش تونیو خودکار با رنگ همسان؛ و یک سقف سخت جداشدنی دستی که …

صافکاری بنز sl500 ادامه »

تعمیرگاه بنز

صافکاری بنز sl500

صافکاری و نقاشی بنز sl500

مرسدس بنز sl500L یک رودستر است که از سال 1989 تا 2001 توسط مرسدس بنز تولید می شد.

sl500به عنوان یک رودستر دو در با سقف کانورتیبل اتوماتیک (الکترو هیدرولیک) پارچه ای عرضه شد. روکش تونیو خودکار با رنگ همسان؛ و یک سقف سخت جداشدنی دستی که می‌توان آن را روی سقف و سقف پارچه‌ای ذخیره‌شده نصب کرد.

sl500که در سال 1984 طراحی شد، بر اساس کفپوش کوتاه شده مرسدس بنز W124 بود. کلاس SL جدید در مارس 1989 در نمایشگاه خودرو ژنو ارائه شد که فروش فرمان چپ در تابستان و فروش فرمان راست در پاییز آغاز شد. این خودرو پس از سیتروئن XM برای جایزه خودروی سال اروپا نایب قهرمان شد.

از سال 1993 برای مدل سال 1994، R129 دوباره طراحی شد. به عنوان مثال، 500 SL تبدیل به SL 500 شد. از سال 1994، مرسدس بنز مدل های ویژه SL را هر از گاهی ارائه می کرد، مانند اتومبیل های نسخه Mille Miglia مدل سال 1994 یا نسخه SL مدل سال 2000.خودروهای 1994 (برای مدل سال 1995) به روز رسانی های جزئی برای خودرو داشتند

کیلومتر شمار از مکانیکی به الکترونیکی تبدیل شد

گزینه ای برای تلفن همراه قابل حمل با شماره گیری فعال صوتی

نشانگرهای چراغ راهنما جلو برای مدل های SPEC ایالات متحده را روشن کنید

استریو Bose اکنون استاندارد، بلندگوهای عقب و ساب ووفر

از سال 1995 به بعد، R129s برای مدل سال 1996 یک تغییر ظاهری جزئی برای این خودرو داشت:

دریچه های بال جلو به روز شد. فقط 2 شکاف گرد، به جای 3 شکاف مربع

سپرها اکنون رنگ بدنه هستند

V8 و V12 به گیربکس الکترونیکی 5 سرعته ارتقا یافته اند. گیربکس قبلی 4 سرعته هیدرولیک بود

چراغ های جلو زنون HID استاندارد در SL 600، اختیاری در SL 500

اضافه شدن کیسه هوای جانبی

در سال 1996 برای مدل سال 1997، خودروها اولین سالی بودند که آپشن سقف پانوراما داشتند. همچنین به تازگی موجود است:

حسگر جدید تشخیص سرنشین صندلی جلو می تواند کیسه هوای سمت راست را هنگامی که تشخیص دهد صندلی مسافر کمتر از 26 پوند وزن دارد غیرفعال کند.

بسته “ورزشی” به یک گزینه تبدیل شد

استاندارد برف پاک کن شیشه جلو با حسگر باران خودکار

فرستنده های سه طرفه درب بازکن قابل برنامه ریزی “HomeLink” تعبیه شده در آینه دید عقب

پنل کنترل تهویه مطبوع قبلی را با پنل با LCD بسیار بزرگتر جایگزین کرد

کنترل از راه دور از کنترل دوگانه مادون قرمز (IR) و رادیویی (RF) استفاده می کند

دومین فیس لیفت در سال 1998 برای مدل سال 1999 رخ داد که شامل موارد زیر بود:

سوئیچ موتور V8 از M119 به M113

صندلی‌های چرمی نرم ناپا جایگزین صندلی‌های چرمی سوراخ‌دار می‌شوند

طراحی جدید فرمان

دستگیره درب رنگ بدنه

چراغ های عقب با صورت های منحنی جایگزین چراغ های پلکانی مربعی کلاسیک می شوند

چرخ‌های 17 اینچی استاندارد: چرخ‌ها اکنون 8.25 x 17 اینچ با لاستیک‌های 245/45ZR17 هستند. بسته اسپرت به ترتیب 8 اینچ (جلو) و 9 اینچ (عقب) x 18 اینچ با لاستیک‌های 245/40 و 275/35 است.

به جای مس آنالوگ، صوتی دیجیتال فیبر نوری به پخش کننده سی دی لینک می شود

شروع با یک لمس – به نام “Tip-start”. هنگامی که کلید چرخانده می شود، موتور به خودی خود میلنگ می زند تا زمانی که بگیرد و روشن شود.

خوشه ابزار اکنون حلقه های نقره ای در اطراف هر سنج دارد

گیج فشار روغن با دمای روغن جایگزین شده است

روکش روشویی موتور متفاوت

قفل خودکار در محفظه ذخیره سازی عقب سمت چپ که ساب ووفر Bose را در خود جای داده است، برداشته شد

شبکه ذخیره سازی سمت سرنشین در تونل انتقال

خط و خش می تواند فضای داخلی ماشین شما را قدیمی و فرسوده نشان دهد. هیچ کس نمی خواهد زمان خود را در کابینی با ظاهر خسته بگذراند، بنابراین این علائم می توانند بر ارزش فروش مجدد خودرو شما نیز تأثیر منفی بگذارند. خوشبختانه، راه‌هایی وجود دارد که از طریق آن می‌توان این خراش‌ها و لک‌های روی تزئینات پلاستیکی داخلی خودروی شما را از بین برد. بیایید در مورد برخی از آنها بحث کنیم.

 

صافکاری بنز sl500

انواع خراش های بدنه ی بنز sl500

روکش پلاستیکی ماشین شما می تواند به طرق مختلف و توسط عوامل مختلف خراشیده شود. با این حال، این خراش ها به طور کلی از انواع زیر هستند. برای جزئیات بیشتر در مورد خط و خش ماشین، راهنمای کامل ما را در مورد انواع خش ماشین بررسی کنید.

زدگی

علائم خراش زمانی ایجاد می شوند که یک شی، به عنوان مثال. یک کفش یا چکمه، روی سطوح پلاستیکی ماشین شما ساییده می شود، و کثیفی و/یا رنگ بیرونی جسم روی پانل پلاستیکی منتقل می شود. آثار خراش اغلب بر روی صفحات رکاب درب خودرو، پانل های پلاستیکی بین صندلی و در و پانل های داخلی درب خودرو دیده می شود. آنها اغلب زمانی ساخته می شوند که افراد هنگام ورود یا خروج از اتومبیل خود پاهای خود را می کشند.خراش ها عمدتاً سطحی هستند، به این معنی که اغلب سطح پلاستیک را پاره نمی کنند یا به آن آسیب نمی رسانند.

خراش

از سوی دیگر، خراشیدگی، سطوح پانل پلاستیکی را می‌شکند یا پاره می‌کند، بنابراین عمیق‌تر از خراش‌ها هستند. آنها اغلب زمانی ایجاد می شوند که اشیاء با لبه های تیز، به عنوان مثال. چاقوهای جیبی یا پیچ گوشتی، به طور تصادفی به سطوح پلاستیکی داخلی خودرو ساییده می شوند.

گاهی اوقات، فرسودگی روزانه نیز می‌تواند باعث کنده شدن قطعات پلاستیکی از پنل‌های خودروی شما شود. تراشه اغلب در خودروهای قدیمی با پوشش پلاستیکی فرسوده اتفاق می افتد. همانطور که انتظار می رود، تراشه ها سخت ترین تعمیر هستند. هنگامی که متوجه شدید پانل های پلاستیکی شما شروع به تراشه شدن می کنند، تمام تلاش خود را برای حفظ قطعات جدا شده انجام دهید، زیرا یافتن قطعات پلاستیکی مشابه برای جایگزینی تراشه های شکسته دشوار خواهد بود.

ترک ها

بسته به چگالی و کیفیت آن، پلاستیک داخلی خودرو ممکن است در مناطق پر تماس شکننده شده و ترک بخورد. همچنین ممکن است در مناطقی که به طور مداوم در معرض نور مستقیم خورشید هستند، ترک ایجاد شود. برخی از ترک‌ها به سختی دیده می‌شوند، بنابراین باید هر از گاهی سطوح پلاستیکی داخلی خودرو خود را به دقت بررسی کنید.

صافکاری بنز sl500

در این مقاله موارد مهم در ارتباط با بنز sl500 و نکاتی که باید در ارتباط با صافکاری این خودرو مد نظر داشته باشید را بررسی کردیم. تهران پلاس تنها مرکز تخصصی صافکاری و تعمیر انواع خودرو های برند بنز در ایران است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن