صافکاری بنز s500

صافکاری بنز s500 صافکاری و نقاشی بنز s500 مرسدس بنز کلاس S که قبلاً با نام Sonderklasse (در آلمانی به معنای «کلاس ویژه»، به اختصار «S-Klasse») شناخته می‌شد، مجموعه‌ای از سدان‌های لوکس، لیموزین و سدان‌های زره‌دار تمام‌اندازه است که توسط خودروساز آلمانی Mercedes- تولید می‌شود. بنز، بخشی از شرکت آلمانی Daimler AG. S-Class نامی برای …

صافکاری بنز s500 ادامه »

بنز s500

صافکاری بنز s500

صافکاری و نقاشی بنز s500

مرسدس بنز کلاس S که قبلاً با نام Sonderklasse (در آلمانی به معنای «کلاس ویژه»، به اختصار «S-Klasse») شناخته می‌شد، مجموعه‌ای از سدان‌های لوکس، لیموزین و سدان‌های زره‌دار تمام‌اندازه است که توسط خودروساز آلمانی Mercedes- تولید می‌شود. بنز، بخشی از شرکت آلمانی Daimler AG. S-Class نامی برای مدل های برتر مرسدس بنز است و به طور رسمی در سال 1972 با W116 معرفی شد و از آن زمان تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است. S-Class خودروی شاخص مرسدس بنز است.

کلاس S بسیاری از آخرین نوآوری‌های این شرکت، از جمله فن‌آوری‌های پیشرانه، ویژگی‌های داخلی، و سیستم‌های ایمنی (مانند اولین پیش‌کشنده‌های کمربند ایمنی) را به نمایش گذاشته است. کلاس S به عنوان پرفروش ترین سدان لوکس جهان رتبه بندی شده است.در اصطلاح خودرویی، Sonderklasse به “یک ماشین با تجهیزات ویژه” اشاره دارد. اگرچه برای دهه‌ها به صورت محاوره‌ای استفاده می‌شد، پس از کاربرد رسمی آن در سال 1972، شش نسل از سدان‌های S-Klasse با نام رسمی تولید شدند.

در سال 1981، کلاس S دو در و چهار سرنشین، با نام SEC معرفی شد که موتورهای V8 بنزینی را با نسخه چهار در خود، W126 به اشتراک گذاشت. پس از معرفی طرح نامگذاری جدید، SEC به سادگی به S-Class کوپه تغییر نام داد. برای مدل سال 1996، کوپه از خط S کلاس جدا شد و به عنوان کلاس جدید CL نامگذاری شد (همراستا با سایر مدل های دو در: CLK، SL، و SLK). با این حال، CL-Class مجدداً در خط مدل S-Class ادغام شد (همانطور که CLK به کلاس E کوپه و کابریولت تبدیل شد). اولین کانورتیبل کلاس S از سال 1972 با نام داخلی A217 معرفی شد و تنها به مدل یک نسل تبدیل شد. پس از پایان تولید W222 در سال 2020، جانشینی برای C217 کوپه و A217 کانورتیبل برنامه ریزی نشده است، زیرا تقاضای پایین برای آن مدل ها و تقاضای قوی تر برای مدل های SUV است.

مانند W221 S500، W222 S کلاس از یک موتور V8 توئین توربو قوی تر با قدرت 455 اسب بخار (339 کیلووات) استفاده می کند، در حالی که S600 دارای یک موتور V12 توئین توربو است. همچنین نسخه S350 BlueTEC با موتور دیزلی، S400 هیبریدی با موتور الکتریکی 20 کیلوواتی (27 اسب بخار، 27 اسب بخار) و موتور V6 228 کیلووات (310 اسب بخار، 306 اسب بخار)، S300 BlueTEC هیبریدی دیزلی-الکتریکی نیز وجود دارد. S500 Plug-in Hybrid بعداً در نمایشگاه خودرو فرانکفورت (IAA) با عرضه در بازار در سال 2014 معرفی شد و ادعا کرد که مسافت پیموده شده 3 لیتر در 100 کیلومتر (94 مایل بر گالن، 78 مایل بر گالن در ایالات متحده) و رتبه CO2 69 گرم است. /km (3.9 اونس در مایل) و تا 30 کیلومتر (19 مایل) رانندگی بدون آلایندگی. S500 Plug-In هیبریدی به یک موتور 3 لیتری V6 با قدرت 245 کیلووات (334 اسب بخار، 329 اسب بخار) و یک موتور الکتریکی 80 کیلوواتی (110 اسب بخار، 110 اسب بخار) مجهز شده است. سدان های LWB S63 (V8 bi-turbo) و S65 (V12 bi-turbo) AMG نیز عرضه می شوند. همه مدل های کلاس S با گیربکس 7 سرعته اتوماتیک عرضه خواهند شد.

PRE-SAFE، ویژگی ایمنی کل نگر مرسدس بنز، در کلاس S در سال 2002 معرفی شد. اگر تصادفی رخ دهد، PRE-SAFE با هدف کاهش صدمات سرنشین است. در جدیدترین نسخه این سیستم پیش از برخورد، PRE-SAFE سیستم کمک ترمز را آماده می کند، درها را برای جلوگیری از باز شدن تصادفی در هنگام تصادف قفل می کند، صندلی ها را تنظیم می کند، شیشه ها و سانروف را می بندد و کمربندهای ایمنی را در هنگام انواع خاصی از برخورد محکم می کند. . در صورتی که تصادف منجر به واژگونی شود، ویژگی PRE-SAFE قفل درها را باز می‌کند و پنجره‌ها را تقریباً 1 سانتی‌متر (1⁄2 اینچ) پایین می‌آورد تا به شما امکان خروج را بدهد یا کارکنان ایمنی به راحتی دسترسی داشته باشند.

بنز s500
بنز s500

صافکاری بنز s500

رفع آسیب بدنه ی بنز s500

قیمت تعویض درب خودرو بر اساس چندین فاکتور مختلف به طور قابل توجهی متفاوت است، صرف نظر از اینکه چه نوع وسیله نقلیه ای دارید. شما می توانید چند صد دلار برای درب یک ماشین خرج کنید. یا می توانید چندین هزار دلار خرج کنید. این به اجزای مادی مانند پنجره، پانل ها و مکانیسم های داخلی و همچنین انتخاب شما از مغازه های خودرو برمی گردد.

جدید در مقابل کارکرده: می توانید درب ماشین جدید را مستقیماً از کارخانه خریداری کنید. یا می توانید یک درب ماشین قدیمی را از یک وسیله نقلیه دست دوم نجات دهید .

میزان آسیب: برخی از درهای خودرو از جمله پوسته و تمام قطعات داخلی باید به طور کامل تعویض شوند . سایرین آسیب نسبتاً جزئی دارند . حتی ممکن است برخی از آنها اصلاً نیاز به تعویض نداشته باشند.

رنگ: هنگامی که درب خودرو را تعویض می کنید، ممکن است نیاز به رنگ آمیزی مجدد داشته باشد – حتی اگر مستقیماً از کارخانه باشد. رنگ رنگ ممکن است دقیقاً با بقیه وسایل نقلیه شما مطابقت نداشته باشد.

هزینه کار: تعویض درب خودرو می تواند به 3 تا 6 ساعت کار از بدنه فروشی نیاز داشته باشد.

ساخت و مدل خودرو: تعویض درب یک SUV سطح بالا در مقایسه با یک سدان متوسط ​​و اقتصادی هزینه بیشتری دارد.

تعویض قطعات داخلی: درهای خودروهای مدرن بسیار بیشتر از باز و بسته شدن هستند. درب خودرو – به ویژه در سمت راننده – ممکن است دارای قطعات الکترونیکی داخلی گسترده ای باشد که باید تعویض شوند، از جمله شیشه های برقی، قفل برقی و غیره. هزینه تعویض دستگیره درب خودرو و هزینه تعویض قفل درب خودرو بر اساس عوامل متعددی متفاوت است.

تعویض شیشه: اگر درب ماشین شما آسیب ببیند، ممکن است نیاز به تعویض کامل شیشه داشته باشد.

پنجره های رنگی: اگر درب خودروی شما دارای شیشه های رنگی یا روش های دیگر بود، ممکن است هزینه تعویض آن شیشه در خودرو بیشتر باشد.

صافکاری بنز s500

در این مقاله نکات مهم مرتبط با بنز s500 و صافکاری درب و تعویض سایر بخش های این خودرو در مرکز تهران پلاس را بررسی کردیم. تهران پلاس مرکز تخصصی انواع مختلف صافکاری با توجه به میزان آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن