صافکاری بنز s350

صافکاری بنز s350 صافکاری و نقاشی بنز s350 آسیب به بدنه ی خودرو s350 در فصل زمستان در بسیاری از نقاط کشور، زمستان با شدت در حال سپری شدن است و برف در جاده‌هایی که رانندگان روزانه تردد می‌کنند، می‌بارد. خوشبختانه اداره حمل و نقل محلی شما (DOT) در حال شخم زدن، شن و ماسه …

صافکاری بنز s350 ادامه »

تعمیرگاه بنز cls350

صافکاری بنز s350

صافکاری و نقاشی بنز s350

آسیب به بدنه ی خودرو s350 در فصل زمستان

در بسیاری از نقاط کشور، زمستان با شدت در حال سپری شدن است و برف در جاده‌هایی که رانندگان روزانه تردد می‌کنند، می‌بارد. خوشبختانه اداره حمل و نقل محلی شما (DOT) در حال شخم زدن، شن و ماسه و نمک پاشی جاده ها است تا سفری ایمن تا حد امکان داشته باشد. برف و یخبندان جاده می تواند باعث تصادفات رانندگی شود. سالانه بیش از 100000 نفر به دلیل شرایط ناایمن جاده های زمستانی مجروح می شوند. همچنین به همین دلیل است که نمک در جاده ها استفاده می شود زیرا به آب شدن برف و یخ در جاده ها کمک می کند، اما در ترکیب با ماسه نیز کشش بیشتری را ایجاد می کند.

شستن ماشین در فصل زمستان برای حذف نمک تجمع یافته مهم است. حذف نمک استفاده شده در جاده بهترین روش برای کمک به جلوگیری از آسیب زنگ زدگی است. خطوط ترمز معمولاً یکی دیگر از مناطق تحت تأثیر قرار می گیرند، بنابراین بررسی مکرر آنها مهم است.

تعمیرگاه بنز cls350
تعمیرگاه بنز cls350

چرا ماشین از نمک جاده زنگ می زند؟

قطعات فلزی خودرو با آب بارشی حاوی دی اکسید کربن و اکسیژن در تماس هستند. نمک جاده حاوی یون های رادیکال آزاد است و آنها با آب بارش در تماس هستند. پس از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اکسیژن، اکسید آهن تشکیل می شود که روند زنگ زدن را سرعت می بخشد.

نمک جاده چگونه کار می کند؟

نمک جاده اولین بار در دهه 1930 به عنوان یک جنگنده برای ایمن تر کردن جاده ها برای رانندگی معرفی شد. کلرید سدیم یک واکنش شیمیایی ایجاد می کند که نقطه انجماد آب را کاهش می دهد، یخ را ذوب می کند تا لاستیک ها بتوانند با روسازی تماس پیدا کنند و کشش پیدا کنند. این به جلوگیری از سر خوردن خودرو در هنگام وجود یخ در جاده کمک می کند. نقطه ضعف این اقدام ایمنی جاده این است که برای وسایل نقلیه بسیار خورنده است و به مرور زمان باعث زنگ زدگی می شود.

زنگ زدگی یکی از بزرگترین تهدیداتی است که پسماند نمک جاده می تواند برای وسایل نقلیه ایجاد کند و قرار گرفتن در معرض مکرر آن منجر به خوردگی قابل توجه شاسی و موتور می شود. نمک جاده بر رنگ خودرو تأثیر می گذارد و باعث خوردگی می شود. زنگ زیر آن شروع به تشکیل حباب می کند و فلز شکننده و پوسته پوسته می شود.

در نهایت، ناحیه آسیب دیده آزاد می شود و اگر درمان نشود، ممکن است سوراخ ایجاد شود. از آنجایی که نمک جاده باعث ایجاد زنگ زدگی می شود و می تواند بر مکانیزم آن تأثیر بگذارد، زیر خودرو یا کامیون دارای مناطق متعددی است که نمک جاده در صورت عدم نگهداری می تواند به آن آسیب برساند. مکان یابی مناطق آسیب دیده می تواند دشوار باشد و نظارت بر خودرو توسط یک متخصص ایده خوبی است.

از قاب تا سیستم ترمز هیدرولیک، زنگ زدگی می تواند آسیب جدی وارد کند و خودرو را برای رانندگی ناامن کند. به عنوان مثال، سیستم ترمز هیدرولیک مایع ترمز را به ترمزها می برد تا آنها منبسط شوند. اگر نمک باعث آسیب به خط و در نتیجه نشتی شود، ترمزها به درستی کار نمی کنند یا در برخی موارد اصلاً کار نمی کنند.

برای افزایش عمر وسیله نقلیه خود در ماه های زمستان، بسیار مهم است که بدانید چگونه زنگ زدگی روی خودرو را متوقف کنید . شما می توانید چندین راه حل ساده را به عنوان بخشی از برنامه تعمیر و نگهداری منظم خود برای محافظت از وسیله نقلیه خود در برابر آسیب های خورنده پیاده سازی کنید.

بعد از هر برف یا طوفان یخ، ماشین خود را در اسرع وقت بشویید. حداکثر هر ده روز یکبار.

وقتی دمای هوا به 40 درجه فارنهایت یا بیشتر رسید، ماشین خود را بشویید.

شستن خودرو در ساعات روشنایی روز شانس بیشتری برای خشک شدن کامل قبل از کاهش دما در شب می دهد.

تمام درها، دریچه ها و صندوق عقب را بعد از شستن ماشین خود باز و بسته کنید و درها را چندین بار قفل و باز کنید. این کار باید در اسرع وقت انجام شود تا از انجماد بسته جلوگیری شود.اجتناب از رانندگی در برف عمیق؛ در قسمت پایین ماشین جمع می شود. این می تواند به زنگ زدگی کمک کند و باعث خطرات رانندگی شود.

بنز s350
بنز s350

صافکاری بنز s350

صافکاری بدنه ی خودرو

از یک مته و دیسک یا چرخ فلپ برای ساب زدن روی فلز لخت به مدت حدود 25 میلی متر در داخل و اطراف فرورفتگی استفاده کنید.از یک مته برقی با برس سیمی، دیسک ساینده یا چرخ فلپ استفاده کنید تا تمام رنگ را تا فلز لخت در فرورفتگی و حدود 1 اینچ (25 میلی متر) در اطراف آن پاک کنید. امتیاز این فلز با افزایش برای کمک به پرکننده کلیدی به آن است.

فیلر را طبق دستورالعمل مخلوط کنید. سعی کنید بیشتر از چیزی که نیاز دارید مخلوط نکنید. هنگامی که سخت کننده را اضافه کردید، با استفاده از کاردک پلاستیکی ارائه شده یا یک کاغذ دیواری قابل انعطاف، آن را به سرعت اعمال کنید.پس از آماده شدن سطح، فیلر بدنه کافی را مخلوط کرده و با کاردک پلاستیکی صاف کنید.

بگذارید تا کاملا سفت شود. زمان سفت شدن به مقدار هاردنر اضافه شده و دمای هوا بستگی دارد. در یک فضای گرم و با دستورالعمل سازنده مخلوط شده است، بیشتر پرکننده ها در عرض 30 دقیقه تنظیم می شوند. سعی نکنید آن را زمانی که هنوز نرم است سمباده بزنید: ممکن است آن را از فلز دور کند.

سطح سخت شده را با سوهان به طور تقریبی شکل دهید، سپس آن را به یک بلوک سنباده لاستیکی سخت که با یک ورق کاغذ ساینده خیس و خشک درشت پیچیده شده است تغییر دهید.آن را در آب فرو کنید و شروع به شکل دادن به فیلر کنید: وقت خود را صرف کنید. همانطور که به شکل مناسب نزدیک می شود، در مراحل به کاغذ متوسط ​​(240 گریت) و کاغذ ظریف (320 گریت) تغییر دهید.برای مراحل آخر از کاغذ ریز (400 گریت) استفاده کنید. کاغذ را همیشه خوب آبکشی و مرطوب نگه دارید.

صافکاری بنز s350

تهران پلاس اولین مرکز تخصصی صافکاری و رفع انواع مشکل وارد شده به بدنه ی خودرو های برند بنز در ایران است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن