صافکاری بنز e350

صافکاری بنز e350 صافکاری و نقاشی بنز e350 بله مرسدس بنز کلاس E خودرو خوبی است. این خودرو چندین موتور قدرتمند از جمله گزینه های چهار و شش سیلندر توربوشارژ و یک توربو دوقلو V8 را ارائه می دهد. کیفیت سواری فوق‌العاده است و تعداد کمی از خودروهای سایز متوسط ​​لوکس دیگر می‌توانند با مجلل …

صافکاری بنز e350 ادامه »

تعمیرگاه بنز

صافکاری بنز e350

صافکاری و نقاشی بنز e350

بله مرسدس بنز کلاس E خودرو خوبی است. این خودرو چندین موتور قدرتمند از جمله گزینه های چهار و شش سیلندر توربوشارژ و یک توربو دوقلو V8 را ارائه می دهد. کیفیت سواری فوق‌العاده است و تعداد کمی از خودروهای سایز متوسط ​​لوکس دیگر می‌توانند با مجلل داخلی این مرسدس بنز برابری کنند. کابین آرام و شیک، با صندلی‌های راحت و بسیاری از ویژگی‌های فنی استاندارد است.

مرسدس بنز کلاس E یکی از بهترین خودروهای این کلاس است و اگر توانایی خرید آن را دارید باید به آن نگاهی بیندازید. با این حال، این آخرین نکته کلیدی است، زیرا مسلماً بزرگترین ایراد این مرسدس، برچسب قیمت آن است که به راحتی از قیمت بسیاری از رقبا در هر دو انتهای طیف تریم فراتر می رود. با این حال، این یک ماشین عالی است و بسیاری از خریداران استدلال می کنند که ارزش هر پنی را دارد.انتظارات خاصی برای فضای داخلی مرسدس بنز وجود دارد و کلاس E ارائه می دهد. دارای ویژگی های با تکنولوژی بالا و مواد مخملی، از جمله تزئینات چوبی و چرمی جذاب است.

 

صافکاری بنز e350

روش های رفع مشکلات بدنه ی e350

استفاده از کیت DIY استفاده کنید

می‌توانید کیت رفع فرورفتگی را به‌صورت آنلاین سفارش دهید یا از فروشگاه‌های قطعات محلی خریداری کنید. تمام موارد مورد نیاز برای از بین بردن فرورفتگی و دستورالعمل ها را به همراه دارد. دستورالعمل ها را دنبال کنید و سعی نکنید بداهه بگویید. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که شما باید کیت رفع فرورفتگی را خریداری کنید که برای نوع فرورفتگی ماشین شما در نظر گرفته شده است.

رویکرد اولیه – از چکش استفاده کنید

ناگفته نماند که مشکلی در قسمت فلزی با چکش قابل رفع است. اگر فرورفتگی دارید که به هیچ روش دیگری پاسخ نمی دهد، چکش همیشه یک گزینه است.

موارد مورد نیاز:

برای اعمال این روش در فرورفتگی ماشین خود باید موارد زیر را داشته باشید:

یک چکش (با اندازه مناسب برای فرورفتگی)

یک حوله کهنه

ابزارهای اولیه مانند پیچ ​​گوشتی و آچار

چگونه با چکش یک فرورفتگی از ماشین خود خارج کنیم؟

روش بسیار ساده است. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید.

شما باید به قسمت پشتی پانل با فرورفتگی دسترسی داشته باشید.

از ابزارهای اولیه برای رسیدن به آن طرف فرورفتگی استفاده کنید.

سر چکش را در یک حوله بپیچید تا ضربه به حداقل برسد.

با چکش به آرامی روی فرورفتگی ضربه بزنید.

به ضربه زدن ادامه دهید تا فرورفتگی به خودی خود بیرون بیاید.

بهترین مناسب برای

فرورفتگی هایی که با هیچ روش دیگری پاک نمی شوند.

فرورفتگی هایی که روی پانل های بدنه با دسترسی آسان به سمت عقب قرار دارند.

فرورفتگی های بزرگ

هشدارها برای این روش

همیشه چکش را در یک پارچه بپیچید.

خیلی محکم ضربه نزنید، می تواند به پانل بدنه آسیب برساند.

احتیاط کنید، انگشتانتان را له نکنید.

همه اینها در مورد از بین بردن فرورفتگی ها از پانل های فلزی بدنه خودرو بود. اگر فرورفتگی روی سپر باشد چه؟ شما هم می توانید آن را بیرون بیاورید! بیایید ببینیم چگونه .

چگونه فرورفتگی ها را از سپر ماشین خود پاک کنیم؟

سپر بیشتر خودروهای خیابانی از پلاستیک ساخته شده است. با استفاده از آب داغ می توانید به راحتی فرورفتگی های این ضربه گیرها را باز کنید. در اینجا نحوه عملکرد آن است.

آب جوش را روی قسمت فرورفته سپر بریزید.

با یک چکش به اطراف فرورفتگی ضربه بزنید تا جایی که فرورفتگی بیرون بیاید.

سوالات متداول

آیا می توان تمام فرورفتگی های خودرو را از بین برد؟

نه، همه آنها را نمی توان حذف کرد. اگر ابزار مناسبی برای این کار دارید، می‌توانید اکثر فرورفتگی‌های خودرو را از بین ببرید.

آیا از بین بردن فرورفتگی های خودرو به رنگ آسیب می رساند؟

نه در همه موارد، اما می تواند. این امر مخصوصاً اگر ماشین قدیمی دارید یا رنگ در اثر نور خورشید و محیط اکسیده شده باشد، صادق است. اگر فرورفتگی را با دقت بردارید، تقریباً هرگز به رنگ آسیب نمی رساند.

برداشتن فرورفتگی ماشین در خانه چقدر طول می کشد؟

این بستگی به ماهیت فرورفتگی و روشی دارد که برای از بین بردن آن استفاده می کنید. به طور کلی، یک ساعت برای برداشتن فرورفتگی DIY کافی است.

آیا کیت های رفع فرورفتگی ماشین DIY واقعا کار می کنند؟

بله، کیت های رفع فرورفتگی DIY در صورتی موثر هستند که دستورالعمل های ارائه شده در آنها را دنبال کنید.

آیا ترک های ناشی از فرورفتگی در خانه قابل رفع هستند؟

نه، آنها نیاز به توجه یک متخصص دارند. ورق فلزی جدید باید جوش داده شود و در صورت ایجاد ترک بر روی پانل بدنه به دلیل فرورفتگی، آسیاب و سنباده زدایی شود.

آیا یک مکنده واقعاً می تواند فرورفتگی ها را از بین ببرد؟

بله، از ساکشن کاپ ها می توان برای از بین بردن فرورفتگی های خودرو استفاده کرد. شما باید چندین بار امتحان کنید، اما این یک روش موثر است.

آیا سپر ترک خورده در خانه قابل تعمیر است؟

بله، می تواند باشد. برای این کار به چند زیپ نیاز دارید.

با ساکشن کاپ چقدر می توان یک فرورفتگی را بیرون کشید؟

این به اندازه پمپ مکشی که استفاده می کنید بستگی دارد. به طور کلی، با استفاده از پمپ های مکنده مورد استفاده در دستشویی ها، به راحتی می توانید فرورفتگی هایی به اندازه یک فوت را از بین ببرید.

خودرو های بنز در کنار کارایی بالایی که دارند ظاهر زیبایی دارند و به همین دلیل در بین خودرو های محبوب در بازار قرار می گیرند هر چند قیمت بالایی دارند در ایران نیز این رویه ادامه دارد. با توجه به اینکه قیمت تمامی خودرو های بنز در سال های اخیر افزایش زیادی داشته است تمایل به تعمیران و افزایش عمر خودرو اهمیت بیشتری پیدا کرده است. صافکاری خودرو یکی از مواردی است که سبب می شود خودرو در کنار ظاهر زیبا از آسیب های جانبی ناشی از ورود مواد خارجی به بخش های داخلی خودور در امان باشد. تهران پلاس مرکز جامع و تخصصی رفع هر نوع آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو های بنز در ایران با جدیدترین متد است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن