صافکاری بنز E250

صافکاری بنز E250 صافکاری و نقاشی بنز E250 اگر به دنبال بازیابی وسیله نقلیه خود هستید، در شرف آغاز یک فرآیند هیجان انگیز و در عین حال پیچیده هستید. قبل از هر چیز، مهم است که توجه داشته باشید که “ترمیم خودرو” با “نوسازی” متفاوت است. یک وسیله نقلیه کاملاً بازسازی شده خودرویی است که …

صافکاری بنز E250 ادامه »

تعمیر جلوبندی بنز

صافکاری بنز E250

صافکاری و نقاشی بنز E250

اگر به دنبال بازیابی وسیله نقلیه خود هستید، در شرف آغاز یک فرآیند هیجان انگیز و در عین حال پیچیده هستید. قبل از هر چیز، مهم است که توجه داشته باشید که “ترمیم خودرو” با “نوسازی” متفاوت است. یک وسیله نقلیه کاملاً بازسازی شده خودرویی است که تعمیر شده و به وضعیت اولیه خود ارتقا یافته است، به طوری که به نظر می رسد به تازگی از خط مونتاژ خارج شده است.

خودروها نیز مانند انسان ها از علائم قابل مشاهده پیری در امان نیستند. با این حال، برخلاف ما، می توان برای بازگرداندن یک خودرو به عظمت اولیه خود قدم هایی برداشت. اگر مکرراً اتومبیل خود را رانندگی می کنید اما علاقه ای به نمایش آن در نمایشگاه های اتومبیل ندارید، ترمیم جزئی وسیله نقلیه گزینه بسیار خوبی برای شما است. در اینجا برخی از ارتقاها و جایگزین هایی که می توانید به عنوان بخشی از بازسازی خودرو انجام دهید، آورده شده است.

در تهران پلاس، ما بهترین محصولات ممکن را در اختیار شما قرار می دهیم که به شما کمک می کند تا پروژه ترمیم خودروی تان را تا حد امکان بدون نقص انجام  شود و پس از انجام صافکاری آثاری از جراحت وارد شده بر روی بدنه ی خودرو باقی نخواهد ماند.

یک کیت معمولی ترمیم چراغ‌های جلو شامل محصولاتی است که بهترین تمیزی را به چراغ‌های جلوی شما می‌دهد و در عین حال هرگونه تیرگی یا تغییر رنگ را از سطح پاک می‌کند. اکثر کیت ها همچنین مجهز به یک پولیش مخصوص هستند که به از بین بردن هرگونه نقصی مانند خط و خش از چراغ های جلوی اتومبیل شما کمک می کند.

محصولات پیشگیری از زنگ زدگی

زنگ قاتل اتومبیل است. این نه تنها زیبایی یک ماشین را خراب می کند، بلکه می تواند ماشین آلات وسیله نقلیه شما را نیز از بین ببرد و به مرور زمان بر عملکرد و ایمنی وسیله نقلیه آسیب دیده تأثیر بگذارد.با این حال، می توانید طیف وسیعی از محصولات مختلف را خریداری کنید که به محافظت از داخل و خارج خودرو در برابر زنگ زدگی کمک می کند. لطفا توجه داشته باشید: این محصولات پیشگیرانه هستند و اگر وسیله نقلیه شما قبلا زنگ زده باشد، ممکن است بهترین گزینه نباشند.

به طور کلی، این محصولات با آب بندی سطح در برابر رطوبت، خاک و نمک و موارد دیگر عمل می کنند. آنها همچنین معمولاً از یک ترکیب ضد آب و ضد خوردگی ساخته می شوند که از وسیله نقلیه شما در برابر عوامل محافظت می کند.با ما تماس بگیرید تا بدانید کدام محصول ضد زنگ به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

بلوک سنباده

بلوک سنباده به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در کف دست شما قرار می گیرد و برای سنباده زدن خطوط و سطوح صاف استفاده می شود و برای تعمیر بدنه خودرو عالی است. اینها معمولاً قبل از اعمال یک لایه رنگ جدید از رنگ ماشین استفاده می شوند، زیرا بلوک های سنباده به اطمینان از اعمال رنگ بر روی سطح صاف و غیر متخلخل کمک می کند.

مواد پاک کننده سرب

برای تعمیر بدنه خودرو از مواد پاک کننده سرب استفاده می شود.  برخی از محصولات موجود در بازار عبارتند از چوب سرب، خمیر قلع، برس خمیر قلع، واکس پارویی و پارو سرب. این ابزارها و تجهیزات پاک کننده سرب هنگام بازیابی وسیله نقلیه بسیار ارزشمند هستند. می‌توانید از یکی از اعضای تیم دوستانه ما بپرسید که این فرآیند چگونه کار می‌کند و چه اقدامات احتیاطی ایمنی باید در هنگام کار با سرب انجام شود. علاوه بر این موارد، مطمئناً مجموعه ای از محصولات سفارشی، ممتاز و صنعتی رنگ خودرو و تفنگ های رنگ آمیزی اسپری برای انتخاب خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات خاصی که در دسترس داریم، و نکاتی در مورد اینکه کدام یک به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارند می توانید به مرکز تهران پلاس مراجعه کنید.

هنگامی که نمای بیرونی اتومبیل خود را بازسازی کردید، حتماً فضای داخلی را تازه کنید، اما آن را به طور کامل از نو انجام ندهید. این کار مستلزم تمیز کردن صندلی‌ها و کف (از جمله تشک‌ها) از گرد و غبار، برگ‌ها و هر گونه زباله دیگر است. برای نفوذ به پارچه‌های متراکم‌تر، می‌توانید داخل خودروی خود را با جوش شیرین پودر کنید که به دلیل سطح پایین pH به داخل خودرو آسیبی نمی‌رساند. همچنین می توانید یک خوشبو کننده هوا را در وسیله نقلیه خود نگه دارید یا هر نوع محلول خوشبو کننده را که به فضای داخلی آسیب نمی رساند اسپری کنید.

روند دادن ظاهری جدید و خیره کننده به وسیله نقلیه شما با اطمینان از اینکه نمای بیرونی ظاهری پر جنب و جوش دارد آغاز می شود. این شامل صاف کردن قاب به طوری که ماشین شما می تواند آزادانه در هر جاده ای حرکت کند و یک لایه رنگ تازه به بدنه اضافه کنید. هرگز دست کم نگیرید که انجام کارهای بدن چقدر می تواند تفاوت مثبت ایجاد کند.

یک ترمیم جزئی نیز شامل ارتقاء سیستم مکانیکی در حین بازیابی سیستم فعلی است. مطمئن شوید که سیستم های الکتریکی، خنک کننده و تحویل سوخت را نیز ارتقا و بازیابی کنید. سیستم‌های الکتریکی خودروها در طول سال‌ها به‌روزرسانی‌های متعددی دریافت کردند، عمدتاً به این دلیل که قطعات بیشتری که با نیروی الکتریکی کار می‌کنند در بازار در دسترس قرار گرفتند، که به این معنی بود که مصرف برق به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

بازیابی سیستم ترمز، فرمان و سیستم تعلیق موجود

تا زمانی که سیستم های ترمز، فرمان و سیستم تعلیق ارتقا نیافته باشند، وسیله نقلیه شما واقعاً ترمیم نخواهد شد. به هر حال، این سیستم‌ها برای اطمینان از رانندگی صحیح خودرو ضروری هستند.

نتیجه گیری

با توجه به موارد بررسی شده صافکاری و سلامت بدنه ی خودرو به اندازه ی  سلامت اجزای داخلی خودرو بنز  E250اهمیت دارد و نمی توان از اهمیت سلامت بدنه ی خودرو E250و نقش آن  در حداکثر کارایی و کیفیت بنز E250 چشم پوشی کرد. در حال حاضر تهران پلاس تنها مرکز تخصصی صافکاری و رفع انواع مشکلات ایجاد شده در بدنه ی بنز E250 به صورت اصولی و به کمک جدیدترین ابزار در ایران است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن