صافکاری بنز cls500

صافکاری بنز cls500 صافکاری و نقاشی بنز cls500 خودروهای مرسدس بنز cls 500 به لوکس بودنش می‌شناسند، چشم‌انداز بسیار خوبی دارد و با سبک‌های زیبای مدرنش همه را به سمت خود جذب می‌کند. این ماشینی است که باعث می شود افرادی که از نزدیکی عبور می کنند برای لحظه ای بایستند و دید خود را …

صافکاری بنز cls500 ادامه »

تعمیرگاه بنز cls350

صافکاری بنز cls500

صافکاری و نقاشی بنز cls500

خودروهای مرسدس بنز cls 500 به لوکس بودنش می‌شناسند، چشم‌انداز بسیار خوبی دارد و با سبک‌های زیبای مدرنش همه را به سمت خود جذب می‌کند. این ماشینی است که باعث می شود افرادی که از نزدیکی عبور می کنند برای لحظه ای بایستند و دید خود را به سمت آن معطوف کنند.مردم شیفته سبک لوکس آن می شوند. اگر می خواهید این لوکس بودن خودرو همیشگی باشد باید برای صافکاری خودرو در صورت نیاز اقدام کنید.

مرسدس بنز CLS 500 سبک لوکسی را ارائه می‌کند که از مردم می‌خواهد عاشق آن شوند، این خودروی فوق‌العاده با مشخصات کارآمد نیز است و موتور استفاده شده در آن V8 است. این خودرو با ظاهر خود بسیار لوکس به نظر می رسد، یک کوپه چهار در است، از نظر ظاهری شبیه یک ماشین کشیده به نظر می رسد. رنگ ماشین خاکستری گرانیتی است.

موتور مورد استفاده در این خودرو موتور V8 5.8 لیتری است که عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد. موتور cls500 302 اسب بخار را ارائه می دهد و عملکرد و نرمی بهتری را ارائه می دهد. مسافت پیموده شده خودرو در بزرگراه 14.1 کیلومتر در لیتر است. در شهر 7 کیلومتر در لیتر می دهد. ظرفیت مخزن سوخت 80 لیتر است. قدرت موتور 388 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 530 نیوتن متر در 2800 دور در دقیقه، 4 سیلندر در خودرو استفاده شده است و نوع سوخت مورد استفاده در خودرو بنزینی است. موتور 7 سرعته ارائه شده در خودرو امکان عملکرد بالا با نرمی ابریشمی را فراهم می کند.

ظاهر خارجی واقعا عالی با غنا و تجملاتی که i9s به آن می شناسد، ارتفاع ماشین 1430 میلی متر، طول کلی ماشین 4917 میلی متر، عرض ماشین 1873 میلی متر است. اطراف کنسول بالای سر در جلو دارای چراغ های هاله ای است که جلوه ای عالی به خودرو می دهد. سنسورها در چراغ های جلوی خودکار روشن و خاموش هستند. چراغ های روز قابل برنامه ریزی نیز گنجانده شده است.

قسمت عقب باعث می شود احساس کنید فضای سر به عقب کاهش یافته است، طراحی بسیار منحصر به فرد است، سیستم ناوبری فرمان ویژگی هایی را به cls 500 اضافه کرده است، همچنین امکان سرگرمی را نیز فراهم می کند، سیستم سرگرمی ارائه شده در خودرو اجازه می دهد یا بیشتر سرگرمی ها را فراهم می کند. تم های داخلی رنگارنگ تری در cls 500 گنجانده شده است. فرمان از چرم است.

سنسورهای تصادف برای اهداف ایمنی ارائه شده است، که تصادف را تشخیص می دهد و اطلاعات را از طریق شکاف ها به بستگان یا اعضای خانواده منتقل می کند، سیستم پزشکان عمومی آدرس محل را ارسال می کند و می توان محل تصادف را شناسایی کرد. Tele Aid Telematics نیز در خودرو گنجانده شده است که شامل خودکار، اعلان برخورد اتاق زیر شیروانی، انفورماتیک ترافیک، ردیابی خودرو، سیستم امنیتی، کنترل از راه دور برای باز کردن قفل و بسیاری موارد دیگر می شود.

در شیشه آنتن رادیویی برای سرگرمی نیز در خودرو تعبیه شده است. رادیو Fm با صدای حساس به سرعت در خودرو ارائه می شود که در مجموع 9 بلندگو گنجانده شده است.مرسدس بنز CLS 500، برای درب بنزین کنترل از راه دور ارائه شده است، ورود بدون کلید نیز در این نسخه گنجانده شده است، هشدار وحشت ارائه شده است.

بنز cls500 2021

CLS در کلاس جدید آوریل 2021 با طراحی تیز به خط شروع خواهد آمد. به ویژه قسمت جلویی، با جلوپنجره های رادیاتور و سپرهای جدید، پویایی کوپه چهار در را با قدرت بیشتری بیان می کند. در عین حال، فضای داخلی با ترکیب چرم و تریم اضافی و همچنین نسل جدیدی از فرمان ارتقا یافته است. آخرین نسل دیزل با استارت ژنراتور یکپارچه، محدوده مدل را گسترش می دهد. یک مدل خاص محدود از مرسدس-AMG CLS 53 4MATIC+، سر نیزه اسپرت انحصاری را تشکیل می دهد. CLS مدرن اولین نمایش جهانی خود را در آوریل جشن می گیرد و اولین مدل ها در ماه جولای به نمایندگی های اروپایی می رسند. به لطف به‌روزرسانی جامع تابستان گذشته با به‌روزرسانی‌های سیستم‌های کمک رانندگی، سیستم چندرسانه‌ای MBUX (تجربه کاربر مرسدس بنز) و ENERGIZING Comfort، CLS قبلاً از نظر فناوری به‌روز بود.

AVANTGARDE خارجی به عنوان استاندارد.

اکنون CLS ظاهری اسپورت‌تر را نشان می‌دهد. مدل پایه با نمای بیرونی AVANTGARDE به عنوان استاندارد دارای پیشبند جلوی جدید با ورودی های هوای چشمگیر، دو لوور در کناره ها و شکاف جلویی با کروم نقره ای است. پیش بند عقب دارای یک قسمت مشکی با ظاهر دیفیوزر و یک نوار تزئینی نقره ای کروم است. دو طرح جدید برای چرخ های آلیاژی سبک 19 اینچی موجود است: رینگ های 5 پره یا چند پره.

اگر CLS به AMG Line Exterior مجهز باشد، اسپورت بودن آن را با وضوح بیشتری نشان می دهد: اجزای استایل AMG در این نسخه تعبیه شده است. اینها شامل پیش بند جلو مخصوص AMG با بال A به رنگ مشکی، اسپلیتر جلو در کروم نقره‌ای، ورودی‌های هوای اسپرت و متمایز با میله‌های عمودی و چرخش‌های آیرودینامیکی شکل در مشکی براق است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به روکش رکاب AMG در کناره و لبه اسپویلر AMG در درب صندوق عقب اشاره کرد. در ترکیب با AMG Line Exterior، دو رنگ جدید را می توان برای چرخ آلیاژی سبک چند پره AMG 20 اینچی و براق با ظاهری دو رنگ انتخاب کرد: خاکستری ترمولیت یا مشکی براق.

همه ی مدل های بنز cls500 خصوصا مدل 2021 این خودرو به دلیل کارایی بالایی که دارند از جمله خودرو های محبوب در بازار هستند که صافکاری و تعمیران آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است با توجه به قیمت بالای خودرو های مرسدس بنز در ایران صافکاری این خودر وها در صورت بروز مشکل باید در مراکز تخصصی انجام شود. در ایران یکی از مراکز تخصصی صافکاری بنز cls500 مرکز تخصصی تهران پلاس است تمامی امور مربوط به صافکاری این خودرو با توجه به میزان آسیب وارد شده به بدنه توسط افراد متخصص انجام می شود.

صافکاری بنز cls500

خودرو های برند بنز در ایران همیشه از خودرو های لوکس و محبوب در بازار بوده و هستند و به همین دلیل فروش آن ها به صورت دست دوم نیز در بازار کاربرد دارد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن