صافکاری بنز cls350

صافکاری بنز cls350 صافکاری و نقاشی بنز cls350 صافکاری خودروی بنز cls350 نیز مانند هر خودرویی دیگری در بازار به دانش و مهارت نیاز دارد، صافکاری بدنه ی خودروی بنز علاوه بر تاثیری که در ظاهر و زیبایی این خودرو دارد سبب می شود تا قطعات داخلی خودرو در تماس مستقیم با موارد خارجی نباشند …

صافکاری بنز cls350 ادامه »

تعمیرگاه بنز cls350

صافکاری بنز cls350

صافکاری و نقاشی بنز cls350

صافکاری خودروی بنز cls350 نیز مانند هر خودرویی دیگری در بازار به دانش و مهارت نیاز دارد، صافکاری بدنه ی خودروی بنز علاوه بر تاثیری که در ظاهر و زیبایی این خودرو دارد سبب می شود تا قطعات داخلی خودرو در تماس مستقیم با موارد خارجی نباشند در ادامه روش و نکات رفع خراش از روی خودروی بنز cls350 را بررسی خواهیم کرد.

هنگام استفاده از تفنگ حرارتی برای ترمیم خراش روی پلاستیک های داخلی خودرو، به خود تفنگ حرارتی، به علاوه مقداری کاغذ سنباده خوب و یک پاک کننده داخلی خودرو نیاز دارید.

با تمیز کردن سطح پلاستیکی شروع می‌کنید تا آن را برای تعمیر آماده کنید. مقداری از پاک کننده داخل ماشین خود را روی یک حوله میکروفایبر اسپری کنید و آن را با حرکات دایره ای روی سطح بمالید تا همه کثیفی ها و کثیفی ها پاک شود، سپس از یک حوله میکروفایبر دیگر برای پاک کردن کثیفی و محلول تمیز کننده اضافی استفاده کنید.

هنگامی که سطح پلاستیکی تمیز و خشک شد، تفنگ حرارتی را روی درجه حرارت توصیه شده روشن کنید و حرارت را روی قسمت خراشیده پانل پلاستیکی قرار دهید. برای اطمینان از قرار گرفتن در معرض گرما، تفنگ حرارتی را با سرعت ثابت به سمت بالا و پایین حرکت دهید. همچنین مطمئن شوید که سطح پلاستیک را برای مدت طولانی گرم نکنید، زیرا ممکن است ذوب شود یا برای همیشه آسیب ببیند. اگر دیدید که سطح شروع به از دست دادن بافت خود می کند، توقف کنید.

پس از سرد شدن و سفت شدن سطح، از کاغذ سنباده ریز خود برای سمباده زدن مناطق ناهموار استفاده کنید تا از صافی و یکنواختی آن اطمینان حاصل کنید. پس از آن یک بار دیگر سطح را تمیز کنید.

کیت های لهستانی خراش پلاستیکی

کیت های پولیش خراش پلاستیکی را می توان برای از بین بردن خراش های سبک استفاده کرد. اکثر کیت های پولیش خراش پلاستیکی شامل یک پاک کننده پلاستیک، یک ترکیب پولیش، حوله های میکروفیبر و پدهای پولیش/باف کننده هستند. برخی از این کیت ها ممکن است شامل ترکیب مالشی نیز باشند.

هنگام استفاده از این کیت ها، با صاف کردن ناحیه خراشیده شده با استفاده از کاغذ سنباده خوب شروع کنید. خراش ها را به آرامی ساب بزنید تا زمانی که نتوانید آنها را حس کنید. پس از آن، سطح پلاستیک را با یک پاک کننده پلاستیکی اسپری کنید و از یک حوله میکروفیبر برای پاک کردن کثیفی و باقی مانده استفاده کنید. سپس، از پدهای پولیش/باف کننده استفاده کنید تا به طور آزادانه بر روی ناحیه سمباده شده پولیش بزنید. از حرکات عقب و جلو استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که پولیش در خراش ها قرار می گیرد. هنگامی که نواحی خراشیده را صیقل دادید، با فشار کم، لایه دیگری از پولیش را روی ناحیه خراشیده بمالید. پس از آن، اجازه دهید پولیش خشک شود. وقتی خشک شد، از یک حوله میکروفایبر تازه استفاده کنید تا جلای اضافی را پاک کنید.

با کیت هایی که شامل ترکیب تماسی هستند، لازم نیست سمباده کاری را انجام دهید زیرا ترکیب مالشی می تواند سطح پلاستیکی ماشین شما را به همان اندازه کاغذ سنباده صاف کند. بنابراین، با استفاده از چنین کیت‌هایی، ابتدا با استفاده از یک حوله میکروفایبر، ترکیب مالشی را روی سطح خراشیده بمالید و با استفاده از حوله دوم، مقدار اضافی آن را پاک کنید. برای نتایج بهتر، یک ترکیب مالشی دیگر به سطح بدهید. پس از آن، لاک را روی سطح خراشیده بمالید و سپس با استفاده از یک حوله میکروفیبر دیگر لاک اضافی را پاک کنید.

این روش برای زمانی ایده آل است که با خراش های عمیق یا بریدگی هایی که باید پر شده و دوباره رنگ آمیزی شوند، سروکار دارید.هنگامی که با خراش های عمیق برخورد می کنید، زمانی که پانل پلاستیکی از ماشین جدا شده است، کار بر روی خراش ها آسان تر است. این به شما امکان دسترسی بهتر به طرف ها و سطوح مختلف پانل را می دهد. با این حال، اگر نمی‌توانید پانل خراشیده را جدا کنید، از نوار ماسک خودرو برای پوشاندن و محافظت از مواد اطراف پانل پلاستیکی استفاده کنید، به عنوان مثال. تزئینات چوبی، چرم یا وینیل.

 

ابتدا از یک تیغ برای جدا کردن قطعات پلاستیکی که ممکن است از ناحیه خراشیده بیرون زده استفاده کنید. سپس با استفاده از کاغذ سنباده، خراش ها را ساب بزنید. پس از سنباده زدن کامل سطح، سطح را تمیز کنید. پاک کننده داخلی خودرو خود را روی یک حوله میکروفایبر اسپری کنید و آن را به سطح پانل پلاستیکی بمالید تا زباله ها از سنباده و هرگونه کثیفی و کثیفی که ممکن است سطح داشته باشد پاک شود. پس از آن، کثیفی، کثیفی و زباله را با یک حوله میکروفیبر تازه پاک کنید.

مرحله بعدی این است که یک پد دانه درست کنید که می توانید برای بتونه پرکننده از آن استفاده کنید. قسمت کوچکی از پانل را با یک درزگیر و محافظ سطح اسپری کنید (برای جلوگیری از نگه داشتن چسب). پس از آن، با استفاده از یک تفنگ چسب حرارتی، چسب را روی یک تکه پلاستیک جداگانه که فقط کمی بزرگتر از ناحیه خراشیده است، بمالید. سپس قسمت چسب خورده قطعه پلاستیک را روی قسمتی از پانل که با درزگیر اسپری کرده اید فشار دهید. چسب خشک می‌شود و می‌توانید تکه پلاستیک را بدون مشکل جدا کنید. اگر این کار را به خوبی انجام دهید، بافت قسمت چسبانده شده قطعه پلاستیکی با الگوی دانه کارخانه پانل مطابقت دارد.

سپس یک لایه بتونه پرکننده بدن را روی سطح خراشیده بمالید و با استفاده از تیغ آن را به طور یکنواخت روی ناحیه خراشیده پخش کنید. همانطور که بتونه در حال خشک شدن است، از تکه پلاستیک چسبانده شده برای حک کردن الگوی دانه کارخانه روی ناحیه بتونه شده استفاده کنید. هنگامی که بتونه کاملاً خشک شد، کل صفحه پلاستیکی را با رنگی که مشابه رنگ پانل است اسپری کنید و بگذارید خشک شود.

صافکاری بنز cls350

تنها تعداد معدودی از مراکز در ایران تمامی مراحل را به دقت انجام می دهند تا مشکل ایجاد شده به درستی رفع شود یکی از این مراکز مرکز تهران پلاس است در این مراکز ما مجموعه ای از افراد ماهر و با تجربه را گرد هم آورده ایم تا هر نوع آسیب وارد شده بر روی بدنه ی بنز cls350 را رفع کنند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن