صافکاری بنز cla45

صافکاری بنز cla45 صافکاری و نقاشی بنز cla45 با توجه به تاریخچه و اعتبار نشان مرسدس، اگر بدانید می‌توانید یک بنز کاملاً جدید را با قیمتی در حدود یک سدان خانوادگی محبوب سایز متوسط ​​بخرید، شگفت‌زده خواهید شد. در حالی که احتمالاً مرسدس بنز CLA 2021 کوچک را به عنوان خودروی خانوادگی اصلی خود انتخاب …

صافکاری بنز cla45 ادامه »

صافکاری و نقاشی بنز c200

صافکاری بنز cla45

صافکاری و نقاشی بنز cla45

با توجه به تاریخچه و اعتبار نشان مرسدس، اگر بدانید می‌توانید یک بنز کاملاً جدید را با قیمتی در حدود یک سدان خانوادگی محبوب سایز متوسط ​​بخرید، شگفت‌زده خواهید شد. در حالی که احتمالاً مرسدس بنز CLA 2021 کوچک را به عنوان خودروی خانوادگی اصلی خود انتخاب نمی کنید، این بنز سطح ابتدایی بسیاری از ویژگی های مشابه در سدان های بزرگتر و گران قیمت را ارائه می دهد.

نحوه باز کردن یخ درب خودرو بنز cla45

مرحله 1

در دیگری را امتحان کنید. اگر یکی از درهای سرنشین باز شد، می توانید سوار ماشین شوید و آن را روشن کنید. اجازه دهید کار کند تا ماشین به اندازه کافی گرم شود تا درب سمت راننده آب شود.

مرحله 2

از یخ شکن استفاده کنید دور چارچوب درب اسپری کنید. چند دقیقه به آن فرصت دهید تا کار کند، سپس سعی کنید به آرامی در را باز کنید. درب را با فشار و زور باز نکنید وگرنه ممکن است به درب ماشین آسیب برسانید.از سشوار استفاده کنید. احتمالاً به سیم اضافی نیاز خواهید داشت، اما سشوار خود را به برق بزنید و هوای گرم را روی درب ماشین بگذارید تا آزاد شود.

چگونه درب بنز cla45 را که بسته نمی شود تعمیر کنیم؟

درب ماشینی که به سختی بسته می شود یا اصلا بسته نمی شود می تواند ناشی از افتادگی در یا مشکل در قفل در باشد. گیره های درب را می توان در عرض چند دقیقه با چند ابزار تعمیر کرد، اما اگر شما بی تجربه باشید، آویزان بودن درب ممکن است نیاز به تعمیر حرفه ای باشد. ابتدا قفل را چک کنید تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و در حین کار، دوستی را برای نظر دوم و کمک به خدمت بگیرید.

مرحله 1

به دنبال یک چفت چرخان با شاخک در لبه درب ماشین باشید. چفت باید به سمت پایین بچرخد نه به سمت بالا. دستگیره در را به سمت بالا بلند کنید و بررسی کنید که آیا قفل در هنوز در وضعیت “بسته” است یا خیر. اگر اینطور است، از یکی از دوستان بخواهید دستگیره در را به سمت بالا نگه دارد در حالی که از پیچ گوشتی برای فشار دادن دستی چفت استفاده می کنید تا به سمت پایین بچرخد.

مرحله 2

در را ببند؛ اگر برای مدت کوتاهی بسته نمی ماند، از یکی از دوستان بخواهید درب داخل ماشین را بسته نگه دارد. 10 فوت عقب بایستید و هم ترازی درب را با بدنه خودرو بررسی کنید. اگر درب با بقیه ترازهای خودرو مطابقت ندارد، یک بلوک چوبی 2 در 2 زیر لولای پایینی درب قرار دهید.

مرحله 3

در را از بیرون فشار دهید تا لولای پایینی خم شود و بعد از هر فشار، تراز درب را بررسی کنید. هنگامی که تراز بازیابی شد، فشار را متوقف کنید. اگر تراز بیشتر بازیابی شده است، اتصال بین ضربه گیر و چفت را تنظیم کنید.

مرحله 4

از یک آچار برای شل کردن ضربه گیر روی چارچوب در استفاده کنید، اما آن را به اندازه ای شل کنید که فقط آن را حرکت دهید. ضربه گیر را به اطراف فشار دهید تا در هنگام بسته شدن به درستی ببندد. اجازه ندهید مهره نگهدارنده روی ضربه گیر هنگام شل کردن آن بیفتد.

اگر افتادگی شدید است و مراحل قبلی ایرادات در را برطرف نمی کند، پیچ های نصب لولا را باز کنید. کف در را روی یک جعبه نگه دارید، با استفاده از یک پیچ گوشتی یا سوله برای مشخص کردن تراز مناسب اطراف لولاها. پیچ ها را کمی شل کنید و هر بار تنظیمات را انجام دهید. بعد از هر تنظیم کار خود را بررسی کنید.

نحوه تنظیم مجدد پنجره برق خودرو

اگر پنجره خودروی شما از تراز خارج شود، می تواند باعث شود که عملکرد شیشه برقی دیگر به درستی کار نکند. محتمل‌ترین علت مشکل این است که پنجره به درستی روی رگولاتور پنجره محکم نشده است. اگر نتوانید به طور ایمن پنجره خود را ببندید، می تواند وسیله نقلیه شما را در معرض خطر سرقت قرار دهد. برای حل این مشکل باید پنجره را از رگولاتور جدا کرده و دوباره آن را به درستی وصل کنید.

مرحله 1

دری را که حاوی پنجره ای است که به درستی کار نمی کند باز کنید. از یک پیچ گوشتی سر صاف برای باز کردن جعبه کنترل اتوماتیک پنجره که در بین دو صندلی جلو قرار دارد استفاده کنید.

مرحله 2

برای جلوگیری از انتقال برق به رگولاتور پنجره، کانکتور برق داخل جعبه کنترل را با دست باز کنید. پیچ های نصب را روی پانل درب داخلی درب با استفاده از پیچ گوشتی سر فیلیپس باز کنید.

مرحله 3

پانل در را از درب جدا کنید. پیچ های متصل به قسمت دستگیره در را پیدا کنید. تزئینات و دستگیره در را از درب جدا کنید. دو بازوی اتصال را با دستان خود از داخل در باز کرده و از در خارج کنید. با این کار دسترسی بهتری به تنظیم کننده پنجره خواهید داشت.

مرحله 4

تنظیم کننده پنجره را به پایین ترین موقعیت ممکن در پانل دسترسی درب پایین بیاورید. برای جدا کردن پیچ های شش گوش که پنجره را به رگلاتور متصل می کند، از یک آچار شش گوش استفاده کنید. پنجره را از رگولاتور دور کنید.

پنجره را با رگلاتور به درستی تراز کنید تا سوراخ های رگلاتور کاملاً با سوراخ های روی پنجره هماهنگ شوند. با وصل کردن مجدد پیچ ​​های شش گوش آنها را در جای خود ثابت کنید. با دنبال کردن مراحل جداسازی به صورت معکوس، بقیه مجموعه درب را دوباره وصل کنید.

صافکاری بنز cla45

رعایت تمام این نکات و مراحل در کنار هم کاری دشوار و در اغلب موارد پییچده است و هر فردی توانایی انجام آن را ندارد اگر تعمیرات و صافکاری بدنه ی خودرو امری راحت و آسان بود هرگز تعمیرات و صافکاری انواع خودرو ها ایجاد نمی شدند. با توجه به اینکه برند بنز در ایران نمایندگی رسمی برای صافکاری خودرو های خود ندارد ، ما در مرکز تهران پلاس برای رفاه حال شما عزیزان مجموعه ای از خبره ترین و با تجربه ترین افراد در امر انواع صافکاری خودرو های بنز را گرد هم آورده ایم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن