صافکاری بنز c200

صافکاری بنز c200 صافکاری و نقاشی بنز c200 مرسدس بنز کلاس C مجموعه ای از خودروهای اجرایی جمع و جور تولید شده توسط دایملر AG است. کلاس C که در سال 1993 به عنوان جایگزینی برای طیف 190 (W201) معرفی شد، تا زمانی که W168 A-Class در سال 1997 وارد بازار شد، کوچکترین مدل در …

صافکاری بنز c200 ادامه »

صافکاری و نقاشی بنز c200

صافکاری بنز c200

صافکاری و نقاشی بنز c200

مرسدس بنز کلاس C مجموعه ای از خودروهای اجرایی جمع و جور تولید شده توسط دایملر AG است. کلاس C که در سال 1993 به عنوان جایگزینی برای طیف 190 (W201) معرفی شد، تا زمانی که W168 A-Class در سال 1997 وارد بازار شد، کوچکترین مدل در خط تولید مارک بود. کلاس C با “4MATIC” در دسترس بوده است. گزینه چهار چرخ متحرک از سال 2002. نسل سوم (W204) در سال 2007 و نسل فعلی W205 در سال 2014 راه اندازی شد.در ابتدا در مدل‌های سدان و استیشن واگن در دسترس بود، یک نوع فست‌بک کوپه (SportCoupé) به دنبال داشت و بعداً به کلاس CLC مرسدس بنز تغییر نام داد. این خودرو تا سال 2011 در تولید باقی ماند تا اینکه یک کوپه جدید کلاس C W204 جایگزین آن برای مدل سال 2012 شد.

W206 C-Class در 23 فوریه 2021 رونمایی شد. در چین، کلاس C در یک نسخه شاسی بلند (V206) عرضه شد. برای اولین بار، هر مدل W206 C کلاس مجهز به موتورهای چهار سیلندر همراه با یک ژنراتور استارت یکپارچه (موتور الکتریکی 15 کیلو وات) و یک سیستم الکتریکی 48 ولتی است.

C-Class All-Terrain (X206) به عنوان یک مدل مستغلات متمرکز خارج از جاده و متقاطع الهام گرفته شد. این مدل دارای روکش خارجی بدنه، افزایش 40 میلی متری ارتفاع سواری، 4Matic AWD و حالت های رانندگی اضافی است.

صافکاری و نقاشی بنز c200
صافکاری و نقاشی بنز c200

مراقبت از بدنه ی خودرو بنز c200 در فصل زمستان

از پارک کردن در خیابان خودداری کنید. گاوآهن ها و کامیون های نمک در تمام ساعات عبور خواهند کرد تا جاده ها در زمستان پاک باشند. شما نمی خواهید وسیله نقلیه شما برف و نمک بر روی آن ریخته شود. پارک کردن در خیابان نیز خودرو را در برابر آسیب های ناشی از رانندگی خودروهای دیگر در جاده یخ زده آسیب پذیر می کند. برای محافظت از رنگ و کل وسیله نقلیه، بهتر است در یک گاراژ یا حداقل در خیابان پارک کنید.

اگر ماشین شما در زمستان برای مدتی بیرون می‌نشیند، آن را با یک کاور در برابر عوامل محیطی محافظت کنید. روکش مخصوص خودرو که برای محافظت در هوای سرد طراحی شده است، رطوبت و یخ اضافی را از رنگ خودرو دور نگه می دارد. به‌علاوه، سایش ناشی از خراشیدن یخ و برف‌کشی روی خودرو را کاهش می‌دهد. صاحبان خودرو عاشق این نوع روکش ها هستند زیرا در زمان آماده شدن خودرو در صبح صرفه جویی می کنند.

خراشیدگی و خط و خش یکی از مشکلات رایج در جلوی خودروها است. استفاده از لایه محافظ رنگ یک راه موثر برای نجات خودرو از آسیب های ناشی از خاک، شن و نمک است. این فیلم‌های خودرویی که به‌طور خاص طراحی شده‌اند، شفاف و نازک هستند – به سختی قابل مشاهده هستند – در عین حال بادوام هستند.

در ابتدای زمستان، هر خودرو و لوازم جانبی خودرو مجموعه‌ای استادانه از یخ‌خراش‌ها و برس‌ها را ارائه می‌کند. اما حقیقت این است که این ابزارهای خشن در دراز مدت برای رنگ خودرو خوب نیستند. استفاده از خراش ها و برس های سخت می تواند باعث خراش خودرو و ایجاد خراش های ریز روی سطح رنگ شود. در عوض، یک برس با موهای نرم یا یک جارو مخصوص برف روب با سر فوم انتخاب کنید.

در طول زمستان، هنگامی که اتومبیل ها از میان لجن های نمکی عبور می کنند، زنگ به طور تهاجمی به هر فلز محافظت نشده حمله می کند. رنگ تراشیده یا خراشیده، فلز بدنه خودرو را برای مقابله با خوردگی درمانده می کند. اگر تراشه یا خراش قابل مشاهده ای روی خودروی شما وجود دارد، حتماً رنگ را لمس کنید یا در اسرع وقت آن را توسط یک کارگاه خودرو حرفه ای تعمیر کنید.

وقتی زمستان بالاخره به پایان رسید، از هوای گرم بهاری استفاده کنید. از این زمان برای تمیز کردن کامل ماشین خود استفاده کنید و یک لایه موم تازه بمالید. رفتن به کارواش نیز می تواند مفید باشد زیرا آنها در شستن زیرانداز بهتر عمل می کنند.

برای تعمیر خودرو، تعمیر شیشه و رنگ آمیزی خودرو با تکنسین های ماهر در تهران پلاس تماس بگیرید. ما می دانیم که چگونه ماشین شما را در هر فصلی عالی نگه داریم.

بهترین راه برای درمان فرورفتگی این است که فلز را تقریباً به سطح اولیه خود برسانید، سپس سطح را با یک لایه نازک پرکننده بدنه پلاستیکی صاف کنید. شما می توانید این کار را با اکثر کیت های پرکننده پلاستیکی موجود انجام دهید.

دو نوع پرکننده وجود دارد – پودری که آن را با رزین و گاهی اوقات با سخت کننده نیز مخلوط می کنید. و خمیر آماده که به آن هاردنر اضافه می کنید.استفاده از خمیر آسان تر است، اگرچه کمی گران تر از رزین و پودر است. با هر کدام، حتماً دستورالعمل های سازنده را به دقت دنبال کنید.در یک فضای خشک و گرم، در دمای 60 درجه فارنهایت (16 درجه سانتیگراد) یا بالاتر کار کنید. اگر هوا سردتر است، از بخاری برقی یا سشوار برای کمک به سفت شدن فیلر استفاده کنید.

آماده سازی سطح

یک تکه چوب صاف را روی قسمت بیرونی فرورفتگی نگه دارید. از انتهای گرد یک چکش گلوله ای استفاده کنید تا به آرامی فرورفتگی را از داخل بکشید.

فرورفتگی را تا حد امکان کم عمق کنید. اگر می‌توانید به پشت پانل برسید، آن را با دست یا با استفاده ملایم از یک چکش گلوله‌ای که تکه‌ای چوب در بیرون نگه داشته‌اید، فشار دهید. فرورفتگی را کمی زیر سطح اطراف رها کنید.

برای بیرون کشیدن یک فرورفتگی بزرگ، یک پیچ خودکار را در مرکز پیچ کنید و از یک چکش پنجه ای در زیر سر پیچ و اهرم در مقابل یک تکه چوب استفاده کنید.

اگر نمی توانید به پشت پانل برسید، یک سوراخ کوچک در عمیق ترین قسمت فرورفتگی دریل کنید. پیچ خودکشی را پیچ کنید، اما بگذارید حدود 1/2 اینچ (13 میلی متر) بیرون زده باشد.

فرورفتگی‌های کوچک را می‌توان با سهولت بیشتری بیرون کشید، بسته به محل آنها. یک سوراخ کوچک در مرکز فرورفتگی دریل کنید و یک پیچ خودکار را به داخل آن بپیچید، اما سر و چند نخ را در معرض دید قرار دهید. سر را با دستگیره های خود قفل شونده بگیرید و به سمت بیرون بکشید.

یک چکش پنجه ای را زیر سر پیچ قلاب کنید. چکش را بکشید تا فرورفتگی بالا برود. برای کشش سخت‌تر، اهرمی را با سر چکش که روی یک تکه چوب پهن است قرار دهید. برای فرورفتگی های کوچک، پیچ را با دستگیره های خود قفل شونده بگیرید و بکشید تا فرورفتگی بالا برود.

صافکاری بنز c200

مراقبت از خودرو های لوکس در فصل زمستان با توجه به آب و هوا از اهمیت بیشتری برخوردار است در کنار این مورد احتمال بروز حادثه در این فصل بیشتر از سایر فصول ها در ایران است. تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری و رفع هر نوع مشکل و آسیب وارد شده به بدنه ی بنز c200 در ایران است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن