صافکاری با لیزر

صافکاری با لیزر وقتی حوادثی از جمله تصادف دامان ما را می گیرد ابتدا سراغ صافکار می رویم. صافکار ها و تعمیر گاه ها با به کارگیری ابزار و دستگاه های مورد نیاز در این زمینه سرویس های متنوعی را برای ترمیم بدنه خودرو در اختیار مشتریان قرار می دهد. صافکاری خودرو از جمله شغل …

صافکاری با لیزر ادامه »

صافکاری با لیزر

صافکاری با لیزر

وقتی حوادثی از جمله تصادف دامان ما را می گیرد ابتدا سراغ صافکار می رویم. صافکار ها و تعمیر گاه ها با به کارگیری ابزار و دستگاه های مورد نیاز در این زمینه سرویس های متنوعی را برای ترمیم بدنه خودرو در اختیار مشتریان قرار می دهد. صافکاری خودرو از جمله شغل هایی محسوب می شود، که به تجربه و دقت بسیاری نیازمند است تا با تسلط و مهارت بیشتری صورت بگیرد.

یکی از روش های نوین و پیشرفته برای صافکاری بدون رنگ، صافکاری با لیزر می باشد که مدرن ترین نوع صافکاری در حال حاضر به شمار می رود لیزر با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در همه حرفه ها و زمینه ها خود را جای داده است با ورود لیزر به صافکاری تعمیرکاران دیدگاه ویژه ای نسبت به صافکاری و ترمیم هر چه بهتر خودرو ها پیدا کردند.

انواع صافکاری

صافکاری شاخصه های متنوعی دارد که ما به مهم ترین و پر کاربرد ترین آن ها می پردازیم یکی از آن ها صافکاری بدون رنگ است در هر تصادف بسته به نوع و شدت آسیب وارده به بدنه خودرو نشان می ده که چه نوع صافکاری نیاز است صافکار پس از مشخص شدن نوع صافکاری اقدام به انجام صافکاری می نماید.

ابزار های به کار گیری در صافکاری لیزری متفاوت می باشند که ما به چند نمونه از آن ها اشاره میکنیم.

دستگاه صافکاری تی هاتباکس:

یکی از دستگاه های صافکاری خودرو که در سال های اخیر فعالیت خود را در گرو رفع خراش ها و گودگی های موجود در بدنه خودرو آغاز کرده است. این نوع از صافکاری عملکردی همانند یک دستگاه اتو عمل میکند. این دستگاه با انتشار حرارت بر روی مناطق تعیین شده و مشخص شده از جانب صافکاران انجام می شود که در نتیجه خودرو به حالت اولیه خود برمی گردد.

دستگاه صافکاری اتوماتیک:

دستگاه صافکاری اتوماتیک در دسته دستگاه هایی قرار می گیرد که در صافکاری بدنه خودرو نقش مهمی را ایفا می کنند.  این دستگاه به صورت اتوماتیک عمل می کند. برای عملکرد بهتر دستگاه از تشعشعات استفاده می کنند و جزو آن دسته دستگاه هایی به شما می آید هر صافکاری باید داشته باشد تا در مواقع لزوم و نیاز به این ابزار آن را به کار بگیرد.

 

یک صافکار ماهر و مجرب چه ویژگی هایی باید داشته باشد:

  • سعی می کند ترمیم ماشین را بیشتر به سمت صافکاری بدون رنگ سوق ده تا صاحب خودرو قیمت کمتری متحمل شود و از افت قیمت ماشین جلوگیری شود.
  • یک صافکار ماهر حدالامکان از روش ها و راهکار هایی استفاده می کند که نیاز به تعویض قطعاتی از خودرو نباشد و آسیب های وارده به ماشین را بیشتر به سمت صافکاری بدون رنگ یا نقاشی سوق دهد.
  • یکی دیگر از ویژگی هایی که یک صافکار ماهر می تواند داشته باشد این است که کار او به قدری با ظرافت و تدبیرانه انجام گرفته باشد که فرقی بین نقاط رنگ شده و قسمت های سالم وجود نداشته باشد و از لحاظ کارشناسی کاملا تایید شده باشد و بتواند یک کار تضمینی ارائه دهد.
  • یک صافکار با تجربه و ماهر قیمت مناسبی ارائه می دهد و از ابتدای کار نرخ را تعیین می کند و مدت زمانی که برای این کار نیاز است را قبل از شروع کار برای مشتری بازگو می کند و تصمیم گیری را بر عهده صاحب ماشین می گذارد

 

مزایای صافکاری با لیزر

اولین مزیت استفاده از صافکاری با لیزر این است که باعث می شود صافکاری با بهترین روند صورت بگیرد. زیرا لیزر با حرارتی که از خود بر جای می گذارد سبب می شود هیچ رد و نشانی از صافکاری نماند به طوری که بعد ها نتوان با هیچ ابزار و دستگاهی متوجه این شد که صافکاری لیزری در بدنه خودرو انجام گرفته است.

مزیت دیگری که می توان به آن اشاره کرد، این است که صافکاری لیزری کاهش قیمت خودرو را به حداقل می رساند از آنجایی که امروز قیمت ماشین آلات افزایش پیدا کرده است همه خواستار این می باشید که ماشین خود را با قیمت بالایی به فروش برسانند.

تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس همه ویژگی ها و مزیت هایی که شمرده شد را دارا است و شما می توانید با اطمینان کامل صافکاری ماشین خود را به این مجموعه بسپارید این تعمیرگاه تخصصی با جذب افراد ماهر و با تجربه در این زمینه کاری با کیفیت و با مناسب ترین قیمت  خدمات خود را به سراسر  نقاط تهران عرضه می کند.

 

قیمت صافکاری با لیزر

در تعیین صافکاری با لیزر همانند سایر صافکاری هایی که در بدنه خودرو انجام می گیرد به عوامل بسیاری بستگی دارد که تعیین کننده می باشند.یکی از این عوامل نوع و شدت آسیبی که ممکن است به بدنه خودرو وارد شده باشد دومین عامل بستگی به مدل ماشین دارد مسلما ماشین های لوکس هزینه بالایی در برمی گیرند ولی تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس از روش های مدرن و جدید برای ارائه بهترین صافکاری بدون رنگ و با کمترین  و مناسب ترین هزینه شروع به ترمیم بدنه خودرو شما  میکند.

 

در چه مواقعی از صافکاری لیزری بهره می گیریم؟

با توجه به انواع صافکاری که در بخش های قبل توضیح داده شد، دانستیم صافکاری لیزری نوعی صافکاری بدون رنگ محسوب می شود. زمانی که تصادفی رخ می دهد ابتدا باید نوع و شدت آسیب هایی که به خودرو وارد شده است برآورد شود که از چه نوع صافکاری باید  استفاده شود. اگر ضربات وارد شده به گونه ای باشد که علائمی مانند شکنندگی رنگ خودرو توسط کارشناسان تشخیص داده شود از صافکاری لیزری کمک می گیرند.

 

صافکاری لیزری در تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس

صافکاری لیزری یکی از صافکاری های مدرن و قدرتمند در میان صافکاری های بدون رنگ به شمار می آید. نکته قابل توجه و مهمی که در صافکاری لیزری در تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس در نظر گرفته شده است این است که علاوه بر مزیت ها و خدماتی که به آن ها اشاره شد بعد از صافکاری شما علائمی از هیچ گونه آسیب و خدشه به رنگ و بدنه خودرو مشاهده نخواهید کرد و می توانید خودروی خود را مانند روز اول از تعمیرگاه تحویل گرفته و از آن لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن