صافکاری با دستگاه

صافکاری با دستگاه صافکاری با دستگاه چیست؟ دستگاه صافکاری خودرو چند نوع دارد؟ دلیل اهمیت استفاده از دستگاه صافکاری مناسب چیست؟ هزینه صافکاری خودروهای خارجی چقدر است؟ بهترین محل برای صافکاری خودرو های خارجی کجاست؟ دلیل اهمیت توجه به صافکاری خودروها چیست؟ صافکاری خودرو چه تاثیری بر روی قیمت خودرو دارد؟ برای کسب اطلاعات کامل …

صافکاری با دستگاه ادامه »

صافکاری با دستگاه

صافکاری با دستگاه

صافکاری با دستگاه چیست؟ دستگاه صافکاری خودرو چند نوع دارد؟ دلیل اهمیت استفاده از دستگاه صافکاری مناسب چیست؟ هزینه صافکاری خودروهای خارجی چقدر است؟ بهترین محل برای صافکاری خودرو های خارجی کجاست؟ دلیل اهمیت توجه به صافکاری خودروها چیست؟ صافکاری خودرو چه تاثیری بر روی قیمت خودرو دارد؟

برای کسب اطلاعات کامل و جامع در رابطه با صافکاری با استفاده از دستگاه مناسب با ما همراه باشید.

صافکاری خودرو با دستگاه

بروز تصادف و ایجاد شدن سطوح ناهموار در روی خودرو یکی از اتفاق‌های بسیار عادی است که ممکن است برای تمام افراد با هر نوع خودرویی اتفاق بیافتد

که معمولاً بروز چنین موردی در خودروهای لاکچری و گرانقیمت باعث می‌شود تا به گونه ارزش خودرو تا حد زیادی پایین بیاید.

که به گونه‌ای در مرحله اول نخستین گزینه‌ای که می‌تواند باعث رفع مشکلات سطحی خودرو انجام گردد استفاده از صافکاری می‌باشد.

که تمام فرورفتگی‌های عمیقی و سطحی و تمام خط و خش ها، رنگ پریدگی ها با استفاده از صافکاری رفع  می گردد.

ولی مهمترین موردی که در این میان وجود دارد بحث کیفیت کار انجام شده می باشد.

چون خودروهای خارجی به گونه ای بسیار حساس هستند و انجام هرگونه نقاشی و یا صافکاری در سطح این خودروها با کیفیت پایین می‌تواند سبب افت قیمت در این خودروها گردد.

که به گونه ای صاحبان خودروها به هیچ عنوان نمی‌خواهند چنین مورد اتفاق بیافتد و همیشه به دنبال مراکز معتبر و مطمئن برای بحث صافکاری و نقاشی خودرو ها هستند.

تا بتوانند مشکلات سطح خودرو ره به بهترین شکل ممکن رفع نمایند که خوشبختانه امروزه وجود مراکز فوق العاده حرفه ای و معتبر مانند مرکز تعمیر تهران پلاس باعث گردیده است تا بحث صافکار کاری با استفاده از متدهای بروز و دستگاههای فوق العاده پیشرفته به بهترین شکل ممکن انجام شود.

در صورتی که در زمان های گذشته این چنین نبود و برای بحث صافکاری نیاز به زمان بالایی بود و همچنین دقت ظرافت کار هم بسیار پایین بود چون ممنون از روش های سنتی استفاده می شد.

در صورتی که هم اکنون تعمیرات فوق العاده عالی برای رفع مشکلات سطحی نیاز به نقاشی خودرو را به حداقل رسانده است.

و به گونه‌ای به راحتی می‌توان تمام مشکلات خودرو را با استفاده از انواع دستگاههای صافکاری رفع کرد و تنها مورد مهمی که در این میان وجود دارد.

شما باید بحث صافکاری را فقط به مرکز تعمیر تهران پلاس بسپارید چون تمام افرادی که در این مرکز خدمات ارائه می دهند دوره های فوق العاده حرفه ای را پشت سر گذاشته اند و تخصص و تبحر فوق العاده بالایی در این زمینه دارند.

و همچنین از دستگاههای فوق العاده عالی و بروزی استفاده می‌کنند که به گونه‌ای باعث تمایز این مرکز با مرکز های تعمیر دیگر شده است.

انواع دستگاه های صافکاری

مهمترین مزیت استفاده از دستگاه‌های صافکاری این است که امکان رفع فرورفتگی ها خودرو را بدون بروز آسیب در رنگ خودرو امکان پذیر می کند.

که خوشبختانه مرکز تعمیر تهران پلاس از بروزترین دستگاه ها برای این کار استفاده می‌کند که در لیست زیر چند نمونه از رایج ترین دستگاه های صافکاری برای رفع فرورفتگی های روی بدنه خودرو بیان شده است:

  • ابزار چسبی تگرگ کش

این دستگاه تقریباً با دستگاه مکش مشابه میباشد و تنها تفاوت آن در این می باشد که تنها برای از بین بردن فرورفتگی های سطحی استفاده می‌گردد.

استفاده از این دستگاه باعث افزایش سرعت و کیفیت کار شده و نتیجه کار به تخصص و تبحر فرد صافکار بستگی دارد.

و اگر به وسیله افراد تازه کار انجام گردد در این حالت ممکن است نتیجه خوبی در پی نداشته باشد.

به همین دلیل است که همیشه توصیه ما این است که برای صافکاری به مرکز تعمیر تهران پلاس مراجعه نمایید.

  • دستگاه صافکاری هات باکس

هات باکس نوع دیگر از دستگاه صافکاری می باشد که هنگام بروز حالت نقطه‌ای برای رفع مشکل سطح خودرو استفاده می گردد.

که در واقع منبع انرژی این دستگاه از نیروی الکترومغناطیس بوده و لازم به ذکر است که برای کسب نتیجه عالی با استفاده از این دستگاه نیز نیاز به افراد حرفه‌ای و متخصص می باشد.

  • دستگاه صافکاری مکش

دستگاه مکش نوعی دیگر از دستگاه‌های صافکاری می باشد که با هدف فرم دادن به بخش های آسیب داده استفاده می گردد.

در واقع روند کار این دستگاه به گونه ای است که با ایجاد مکش و به گونه‌ای وارد کردن فشار هوا به قسمت خارج از بدنه ماشین باعث می شود تا بخش های فرورفته و آسیب دیده به حالت اولیه خود برگردد.

  • دستگاه بادگیری بدون رنگ

اگر بخش آهنی خودرو دچار مشکل شده باشد در این حالت از دستگاه بادگیری بدون رنگ استفاده می‌شود که نتیجه استفاده از این دستگاه نیز به تخصص و تبحر افراد بستگی دارد.

  • صافکاری نقطه زن

در برخی از حالات برحسب مشکل به وجود آمده در بدنه دستگاه، نیاز به برش می شود که در واقع استفاده از دستگاه  این مورد را کنسل می کند و دیگر نیازی به برش نمی باشد

در واقع با استفاده از دستگاه نقطه زن به راحتی با سرعت و کیفیت بالا می توان بخش های آسیب دیده خودرو را به راحتی رفع کرد.

  • صافکاری با دستگاه لیزری

دستگاه لیزری یکی از بروز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های موجود در بازار می باشد که تنها در مراکز معتبر استفاده می گردد

و به گونه ای می‌توان گفت که بهترین دستگاه برای رفع مشکلات سطحی خودرو می باشد.

که کیفیت کار را فوق العاده عالی کرده و باعث کسب نتیجه فوق‌العاده دلخواه می گردد.

که در واقع مرکز تعمیر تهران پلاس با استفاده از بروزترین دستگاه های موجود در دنیا برای بحث صافکاری استفاده می‌کند.

و این مورد به گونه‌ای باعث شده است تا به راحتی بتوان رضایت تمام مشتریان را از سراسر ایران جلب کرد.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال مرکز معتبر برای رفع مشکلات ظاهری خودرو با هزینه مناسب هستید در این حالت می توانید بحث رفع مشکل خودرو را به مرکز تعمیر تهران پلاس بسپارید.

مهم ترین مزیت مرکز تعمیر تهران پلاس هزینه مناسب صافکاری با کیفیت فوق العاده عالی می باشد.

در واقع جزو بهترین و معتبرترین محل تعمیر در ایران  می باشد که تمام خدمات مربوط به رفع مشکلات خودرو های خارجی به به صورت کامل ارائه می دهد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن