صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری با دستگاه مکش صافکاری با دستگاه مکش چگونه انجام میشود؟ صافکاری با دستگاه مکش در تهران چگونه است؟ آدرس صافکاری با دستگاه مکش در تهران کجاست؟ هزینه صافکاری با دستگاه مکش چقدر است؟ برای صافکاری با دستگاه مکش در تهران چه باید کرد؟ بهترین محل جهت صافکاری با دستگاه مکش در تهران کجاست؟ کسب …

صافکاری با دستگاه مکش ادامه »

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری با دستگاه مکش چگونه انجام میشود؟ صافکاری با دستگاه مکش در تهران چگونه است؟ آدرس صافکاری با دستگاه مکش در تهران کجاست؟ هزینه صافکاری با دستگاه مکش چقدر است؟ برای صافکاری با دستگاه مکش در تهران چه باید کرد؟ بهترین محل جهت صافکاری با دستگاه مکش در تهران کجاست؟

کسب اطلاعات بیشتر و کامل در رابطه با موارد بیان شده تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

صافکاری با دستگاه مکش در تهران

صافکاری با استفاده از دستگاه مکش یکی از روش های بسیار عالی جهت صافکاری خودرو ها می باشد که در واقع در این متد از دستگاه مکنده جهت از بین بردن فرورفتگی ها یا برآمدگی های خودرو استفاده می‌شود.

در واقع بهترین گزینه جهت صافکاری بدون رنگ می باشد که اکثراً در خودروهای خارجی و لاکچری استفاده می گردد، تا هیچ گونه آسیبی به رنگ خودرو وارد نشود.

که فرد صافکار باید تخصص و تبحر بالایی در رابطه با نحوه استفاده از دستگاه مکش را داشته باشد و به گونه ای تخصص فرد تعمیرکار است که می‌تواند باعث شود تا یک نتیجه عالی به دست بیاید.

که خوشبختانه امروزه وجود مراکز حرفه ای که در رابطه با بحث صافکاری خدمات ارائه می دهند باعث شده است تا انجام صافکاری با استفاده از دستگاه مکش در تهران به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام شود.

در واقع مجموعه تهران پلاس یکی از مراکز فوق العاده حرفه ای است که در رابطه با تمام خدمات مورد نیاز جهت رفع مشکلات ظاهری و فنی خودرو خدمات ارائه می دهد.

که یکی از این موارد بحث صافکاری خودرو های خارجی می‌باشد، پس کسانی که به دنبال یک مجموعه حرفه ای جهت صافکاری و نقاشی خودرو هستند، به راحتی می‌توانند به این مرکز تهران پلاس جهت صافکاری خودرو های لوکس و خارجی مراجعه نمایند.

 

آدرس صافکاری با دستگاه مکش

روند کار دستگاه مکش بگونه ای است که برخلاف متد های دیگر از گرما یا ضربه و یا با فشار به بدنه جهت رفع آسیب استفاده نمی کند.

در واقع استفاده نمودن از دستگاههای مکش پیشرفته باعث می‌شود تا هیچگونه آسیبی به رنگ بدن وارد نشود.

و به راحتی بتوان فرورفتگی ها یا برآمدگی های موجود در خودروهای گران قیمت را به صورت حرفه ای برطرف کرد.

در واقع نحوه کار با استفاده از دستگاه مکش بدین گونه می باشد که فرد صافکاری که تخصص فوق العاده بالایی دارد با استفاده از دستگاه مکش قسمت های فرو رفته را به سمت بیرون می‌کشد.

که خوشبختانه امروزه وجود دستگاههای مکش پیشرفته که قابلیت تنظیم فشار هوا را دارند باعث شده‌اند تا بحث صافکاری بدون رنگ با دقت و حساسیت بسیار بالایی انجام شود.

که خوشبختانه مرکز تعمیر تهران پلاس به خاطر داشتن تجهیزات فوق العاده حرفه ای و بروز که در رابطه با بحث صافکاری در تمام دنیا استفاده می‌شود باعث شده است تا به راحتی بتوان تمام مشکلات موجود در خودروهای گران قیمت را بسیار حرفه‌ای و مطمئن انجام داد.

در واقع دیگر استفاده کردن از روش‌های سنتی به هیچ عنوان چاره ساز نیست و امروزه باید بحث صافکاری با استفاده از تجهیزات و دستگاه های بسیار پیشرفته و افراد حرفه‌ای انجام شود تا بدین ترتیب بتوان نتیجه عالی را کسب کرد.

 

هزینه صافکاری با دستگاه مکش

هزینه صافکاری با استفاده از دستگاه مکش بر حسب میزان آسیب وارد شده به خودرو بستگی دارد، در واقع در برخی مواقع آسیبی که به سطح خودرو در اثر تصادف ایجاد می شود بسیار ناچیز است و خیلی سریع می‌توان در عرض چند ساعت مشکل را برطرف کرد.

ولی در برخی مواقع آسیب‌های بسیار شدیدی به خودرو وارد می‌شود و تایم زیادی جهت رفع مشکلات موجود در خودرو نیاز است.

که در حالت کلی اگر آسیب وارد شده زیاد باشد به همان میزان هزینه صافکاری افزایش پیدا می‌کند، ولی این مورد بدان معنا نیست که هزینه‌های بسیار گزافی جهت رفع مشکلات موجود در سطح خودرو دریافت می شود در واقع مرکز تعمیر تهران پلاس یکی از بهترین مراکز است که تمام خدمات را به صورت کاملاً حرفه ای و با هزینه های بسیار معقول و مناسب ارائه می دهد پس به هیچ عنوان نباید در رابطه با هزینه صافکاری خودرو نگرانی وجود داشته باشد.

 

 

مراحل صافکاری با استفاده از دستگاه مکش یا ساکشن چگونه است؟

روش کار بدین صورت می باشد که صافکار دستگاه را بر روی قسمت فرورفته خودرو قرار داده و بعد از آن با ایجاد نمودن خلاء، فشار منفی درست می کند.

و با کشیدن دستگاه به طرف مخالف باعث میگردد تا بدنه خودرو بدون ریزش رنگ و بروز مشکل در رنگ به حالت اولیه برگردد.

در واقع تنظیم نمودن فشار مناسب و قرار دادن دستگاه در جای مناسب جزو مهم‌ترین مواردی است که باعث می شوند تا بتوان با یک حرکت مشکل موجود را خیلی راحت برطرف کرد.

به همین دلیل است که همیشه توصیه می گردد تا به صافکاری های حرفه‌ای و مراکز معتبر مراجعه کنید مخصوصا قسمت در خودرو های لاکچری بسیار حساس و مهم هستند و این تخصص و تبحر فرد صافکار است که باعث می گردد تا بتوان تمام سطوح ناهموار در روی در خودرو را به صورت کامل از بین برد.

 

پس به جای مراجعه به چندین محل و پرداخت هزینه های گزاف خیلی راحت می توانید در همان مرحله ابتدایی به مرکز تعمیر تهران پلاس مراجعه کنید.

در واقع مهمترین تفاوت این مرکز با مراکز دیگر در این میباشد که تمام خدمات به صورت فوق العاده حرفه ای و به وسیله افراد بسیار متخصص ارائه داده می‌شود.

و به گونه‌ای این مرکز دارای یک تیم فوق العاده حرفه ای است که تمام خدمات را به صورت عالی ارائه می‌دهند و امکان رفع تمام مشکلات ظاهری و فنی تمام خودروهایی لاکچری و گرانقیمت مخصوصاً بحث صافکاری با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و به وسیله افراد مجرب انجام می‌شود.

و به راحتی  می توان تمام مشکلاتی که در بدنه خودرو به وجود آمده است را با کمترین هزینه و به صورت کاملاً حرفه ای برطرف کرد.

و با مدنظر قرار دادن این مورد که بروز مشکل در بدنه میتواند قیمت خودرو را تحت تاثیر قرار دهد پس باید همیشه مهمترین و معتبرترین محل را جهت صافکاری بدنه خودرو انتخاب کنید در این حالت می توانید نتایج عالی را با کمترین هزینه کسب نمایید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن