صافکاری آئودی tt

صافکاری آئودی tt صافکاری و نقاشی آئودی tt یکی از مواردی که سبب افزایش سلامت و کارایی خودرو می شود سلامت و کیفیت مواد به کار رفته در ساخت بدنه ی خودرو است. این امر زمانی اهمیت بیشتری پیدا میک ند که بدانیم تمام خودرو ها در معرض آسیب دیدگی قرار دارند و نمی توان …

صافکاری آئودی tt ادامه »

تعمیرگاه آئودی

صافکاری آئودی tt

صافکاری و نقاشی آئودی tt

یکی از مواردی که سبب افزایش سلامت و کارایی خودرو می شود سلامت و کیفیت مواد به کار رفته در ساخت بدنه ی خودرو است. این امر زمانی اهمیت بیشتری پیدا میک ند که بدانیم تمام خودرو ها در معرض آسیب دیدگی قرار دارند و نمی توان ادعا کرد که خودرویی در بازار وجود دارد که هرگز تصادف نمی کند یا خراشی بر روی آن ایجاد نمی شود. به همین دلیل صافکاری انواع خودرو ها در بازار خصوصا خودرو های لوکس و گران قیمت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه ی مقاله خودروی آئودی tt و موارد مربوط به صافکاری درب این خودرو را بررسی خواهیم کرد.

TT Coupe یک نماد طراحی اساسی آئودی است که دارای فضای داخلی متمرکز بر راننده با ادغام استثنایی از فناوری و سرگرمی اطلاعاتی است و در عین حال عملکرد واقعی خودروهای اسپرت را ارائه می‌کند.با این حال، به استثنای پورشه باکستر و کیمن، از جایگزین‌های اسپورت‌تر پیشی گرفت و بیشتر آنها را پشت سر گذاشت. این تا حدی به لطف عملی بودن زیربنای فروتن بود: کاربرد یک درب عقب و چهار صندلی. شما می توانید یک دوچرخه را با یک TT یا بیش از یک مسافر حمل کنید، به شرطی که به اندازه کافی کوچک باشند که به عقب خودرو متصل شوند.

موفقیت پدران زیادی دارد، با طراحان زیادی که مایلند مشارکت آنها با TT تایید شود. دو بزرگ‌ترین تأثیرات فریمن توماس، که طرح مفهومی اصلی 1995 را طراحی کرد، و پیتر شرایر، که بیشتر آن جادو را به مدل تولیدی ترجمه کرد، بودند. همچنین اشاره ویژه ای به رومولوس روست می شود که فضای داخلی پیشگامانه را انجام داد. بیست سال بعد، TT اغلب در فهرست تاثیرگذارترین طراحی‌های خودرو قرار می‌گیرد. وجود اینکه از سال 2006 مدیر طراحی کیا بوده است، شرایر هنوز هم مالک یکی از آن ها است و به طور منظم رانندگی می کند .

آئودی
آئودی

صافکاری آئودی tt

صافکاری درب آئودی tt

پانل های درب از ورقه های نازک فلزی ساخته شده اند که روی قاب های سبک وزن کشیده شده اند که درب را می سازند. ورق های فلزی پانل درها به اندازه گلگیرها محکم نیستند و به راحتی فرو می روند. پانل درب ها به راحتی تعمیر می شوند، اما بدون نیاز به بردن خودرو به تعمیرگاه بدنه حرفه ای. حتی ممکن است بتوانید فرورفتگی پانل درب را بدون نیاز به تعمیر رنگ تعمیر کنید.

مرحله 1

سطح اطراف فرورفتگی را با آب و صابون ظرفشویی خیس کنید تا سطح آن لغزنده و مرطوب شود. پیستون را در مرکز فرورفتگی قرار دهید و به آرامی آن را روی در فشار دهید تا مکش ایجاد شود.

مرحله 2

پیستون را به آرامی به عقب بکشید تا فرورفتگی بیرون بیاید. اگر اولین کشش جواب نداد، بیشتر بکشید. هر بار بیشتر بکشید تا فرورفتگی را از پانل در بیرون بکشید. اگر فرورفتگی باقی ماند، پیستون را به سمت پایین بلغزانید تا مکش آزاد شود و صابون را از درب بشویید.

مرحله 3

در را تا جایی که می شود باز کنید. از پیچ گوشتی فیلیپس برای جدا کردن تمام پیچ ها از پانل در استفاده کنید. پیچ هایی در بالا و پایین پانل های درب و جیب های داخلی وجود دارد. از پیچ گوشتی تخت برای باز کردن روکش های مربع یا دایره کوچکی که برخی از پیچ های فیلیپ را می پوشانند، باز کنید.

مرحله 4

پانل در را از در امتداد لبه ها دور کنید تا پانل داخلی از درب جدا شود. به پشت پانل برسید و سیم کشی را از در به سمت پشت پانل داخلی جدا کنید. پانل را بالا بیاورید و از در بیرون بکشید.

مرحله 5

ورق پلاستیکی را از قاب فلزی درب جدا کنید. این ورق با چسب قوی به در می چسبد. آن را جدا کرده و صاف کنید تا چسب به چیزی برخورد نکند و بتوان دوباره از آن استفاده کرد.

مرحله 6

قسمت پشتی فرورفتگی را لمس کنید و با دست به آرامی آن را به بیرون فشار دهید. از فشار بیشتر یا چکش لاستیکی استفاده کنید تا به آرامی فرورفتگی را به بیرون و در جای خود بکوبید.ورق پلاستیک و پانل درب داخلی را به ترتیب مخالفی که برای جدا کردن آن استفاده کردید، تعویض کنید.

درها می توانند از چند طریق خم شوند. کسی می‌تواند سگک کمربند ایمنی در را بکوبد، یا لولاها ممکن است کهنه و فرسوده شوند. مهم نیست که چگونه درب شما از تراز خارج می شود، اگر نمی توانید آن را تا انتها ببندید، باید آن را تعمیر کنید. اکثر درها از همان مکانیزم اولیه استفاده می کنند. با چند ابزار می توان درب شما را به راحتی تنظیم کرد.

مرحله1

در را باز کنید و دو لولا را در جایی که در از خودرو می چرخد ​​پیدا کنید.

مرحله 2

به دنبال هرگونه سایش یا خمیدگی در هر یک از لولاها باشید. لولای که خمیده یا آسیب دیده به نظر می رسد همانی است که می خواهید تنظیم کنید.

مرحله 3

پیچ‌ها را با آچار سوکت روی لولای آسیب‌دیده به اندازه‌ای باز کنید که می‌توان آن را به جایی که می‌توان با میله پرکننده حرکت داد.

مرحله 4

لولا را با افزایش فشار کم کوچک به جلو یا عقب حرکت دهید، سپس به آرامی سعی کنید در را ببندید تا ببینید آیا در تراز قرار گرفته است یا خیر. اگر اینطور نیست، به حرکت آن به سمت جلو یا عقب ادامه دهید تا درب به طور ایمن و بدون کوبیدن بسته شود.

آئودی
آئودی

با توجه به اینکه آئودی tt در ایران خودروی لوکس به حساب می آید، تعمیر درب خودرو و صافکاری آن اگر می خواهید به صورت کامل و بدون مشکل انجام شود باید توسط صافکاران متخصص انجام گیرد، ما برای رفاه حال شما عزیزان مجموعه ای از ماهر ترین صافکاران ایران را در مرکز تهران پلاس گرد هم آورده ایم، تمامی این افراد از دانش و مهارت کافی در ارتباط با انواع مختلف صافکاری مورد نظر بدنه ی  آئودی tt با توجه به میزان آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو برخوردار هستند و شما می توانید بدون نگرانی از خرابی و ایجاد مشکل برای آئودی tt به ما مراجعه کنید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن