صافکاری آئودی q5

صافکاری آئودی q5 صافکاری و نقاشی آئودی q5 در سال های اخیر مشکلات اقتصادی و نوسانات زیادی در بازار ایجاد شده اند.ف بازار خودرو نیز شامل این نوسانات عجیب شده است به همین دلیل افراد تمایل بیشتری نسبت به خرید خودروی دست دوم دارند. دو دلیل سبب ایجاد این تمایل در افراد شده است یکی …

صافکاری آئودی q5 ادامه »

تعمیرگاه آئودی

صافکاری آئودی q5

صافکاری و نقاشی آئودی q5

در سال های اخیر مشکلات اقتصادی و نوسانات زیادی در بازار ایجاد شده اند.ف بازار خودرو نیز شامل این نوسانات عجیب شده است به همین دلیل افراد تمایل بیشتری نسبت به خرید خودروی دست دوم دارند. دو دلیل سبب ایجاد این تمایل در افراد شده است یکی کمبود واردات خودرو و دیگری افزایش عجیب قیمت خودرو های نو در بازار. به همین دلیل اگر قصد فروش خودروی خودتان را دارید بهتر تا پیش از اقدام به فروش هر نوع آسیبی که در خودرو وجود دارد را به درستی بررسی و رفع کنید خصوصا آسیب های وارد شده به بخش هایم ختلف بدنه ی خودرو.

هنگام خرید خودروی دست دوم، ابتدا باید چند نکته مهم را بررسی کنید. یکی از این موارد آسیب به فریم خودرو است. تعمیر یک قاب آسیب دیده می تواند پرهزینه باشد و می تواند باعث تراز نادرست خودرو شود که می تواند باعث ساییدگی و پارگی بیشتر لاستیک های شما شود. برای اطمینان از خرید یک خودروی ایمن، قابل اعتماد و اقتصادی، بررسی کنید که آیا خودرو آسیب به قاب دارد یا خیر.

تراز درب

بررسی کنید که آیا درها و صندوق عقب بدون گیر کردن باز و بسته می شوند یا خیر. اگه گیر بیارن ممکنه فریم ماشین مشکل داشته باشه. اغلب، درب آسیب دیده نشانه تصادف یک وسیله نقلیه است.

زیر ماشین

زیر ماشین را از دو طرف با چراغ قوه چک کنید تا خمیدگی فلز یا آثار جوش روی ریل های اسکلت فلزی ماشین قابل مشاهده باشد. همه طرف های خودرو را بررسی کنید.

طول و عرض تمام درها باید به اندازه طرف دیگر باشد. دهانه ها را اندازه بگیرید تا ببینید آیا ناهماهنگی وجود دارد یا خیر.

رفع مشکل شیشه ی آئودی q5

یکی از رایج ترین مشکلات جزئی که رانندگان با آن مواجه می شوند، گیر کردن شیشه است. مشکل معمول این است که پنجره از مسیر خود در چارچوب در خارج شده است. پنجره چه دستی باشد و چه برقی، از طریق غلتک های روی یک مسیر بالا و پایین می رود. به دلیل سادگی، این یکی از ساده ترین مشکلاتی است که صاحب خودرو می تواند در گاراژ خود با آن برخورد کند.

مرحله 1

نمودار درب ماشین خود را مطالعه کنید. کتابچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید یا ببینید چه چیزی در کتابخانه یا آنلاین موجود است. پیچ‌هایی که پانل در را در جای خود نگه می‌دارند می‌توانند پنهان یا به سختی قابل دسترسی باشند، و یک دفترچه راهنمای تعمیر می‌تواند به شما در درک نحوه جدا کردن درب کمک کند.

گام 2

میل لنگ پنجره، تکیه گاه بازوها، جا لیوانی و سایر ضمائم روی پانل در را باز کرده و بردارید. پیچ های محکم کننده پانل درب را بر روی درب باز کنید.

مرحله 3

پانل در را بردارید. بررسی کنید که آیا غلتک های پنجره در مسیر خود ردیف شده اند یا خیر.

مرحله 4

غلتک ها را بررسی کنید. اگر فرسوده هستند، باید آنها را تعویض کنید. می توانید غلتک های جدید را از طریق فروشنده یا یک تجارت تخصصی پس از فروش تهیه کنید.

 

مرحله 5

پنجره و غلطک های مسیر را به درستی تراز کنید. روغن کاری نامناسب یا ناکافی اغلب دلیل غلتک های خارج از مسیر است، بنابراین این آخرین چیزی است که باید قبل از اینکه درب را به هم برگردانید، از آن مراقبت کنید. تمام آلودگی، چربی و گرد و غبار را از دستگاه پنجره تمیز کنید. غلتک ها و مسیرها را با گریس لیتیوم سفید روغن کاری کنید.پانل در را روی قسمت داخلی در محکم کنید. غلتک پنجره، تکیه گاه دست و سایر ملحقات را دوباره نصب کنید.

زمانی که درب ماشین شما باز نمی شود خسته کننده است، به خصوص زمانی که عجله دارید یا در حال مبارزه با آب و هوای شدید هستید. دلایل مختلفی برای باز نشدن درب خودرو وجود دارد. شناسایی مشکل و رفع علت اولین قدم برای تعمیر درب خودرو است. چند مشکل رایج وجود دارد که به شناسایی مشکل کمک می کند.

راه حل های آسان را بررسی کنید که قفل درب باز باشد. بسیاری از افراد بدون اینکه متوجه شوند درها را قفل می کنند یا با بسته شدن درب ها به طور خودکار قفل می شوند. اگر در از داخل باز نمی شود، بررسی کنید که قفل ایمنی کودک درگیر نباشد. اگر قفل کودک روشن باشد، در باز نمی شود.

کمربند ایمنی را چک کنید. اگر کمربند ایمنی به طور کامل جمع نشده باشد، ممکن است مکانیسم قفل در را مسدود کند. در حالی که دستگیره در را باز می کنید، از داخل آن را محکم تکان دهید. این ممکن است کمی به زور و تلاش های متعدد نیاز داشته باشد. پس از برداشتن کمربند ایمنی از قفل، در باز می شود.

برای دسترسی به اجزای مکانیکی، پانل در را بردارید. برای اطلاع از محل قفل درب ها و قطعات آن به دفترچه راهنمای خودرو مراجعه کنید. به دنبال میله شکسته یا کابل شل باشید. قطعه شکسته را در فروشگاه خودروی محلی خود تعویض کنید.

لولاهای درب را روغن کاری کنید. اگر درب به طور مداوم گیر می کند یا به سختی باز می شود، استفاده از یک روان کننده اسپری ممکن است تمام چیزی باشد که نیاز دارید. در را برای دسترسی به لولاها باز کنید. مقدار زیادی روان کننده را روی لولا اسپری کنید. برای کارکردن روان کننده در لولا، درب را بدون بستن کامل باز و بسته کنید. اگر به ترک خوردن ادامه داد یا به سختی باز شد، روان کننده بیشتری اضافه کنید.

صافکاری آئودی q5

در  نگاه اول رفع این مشکلات آسان به نظر می رسند اما واقعیت این است که اگر شما و یا فردی که برای تعمیر خودرو اقدام میکند دانش کافی و مهارت نداشته باشد نمی تواند مشکل ایجاد شده در بدنه ی آئودی  q5 شما را به درستی رفع کند هر چند که مشکل کوچک و ساده به نظر برسد. اگر مشکلات ایجاد شده در بدنه ی خودرو به این راحتی قابل رفع بودند هرگز صافکاری خودرو در جهان ایجاد نمی شد. تهران پلاس مرکز صافکاری و رفع انواع مشکلات ایجاد شده در درب و بدنه ی آئودی q5 در ایران است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن