صافكاری و لیسه كاری گلگیر هیوندای i20

صافكاری و لیسه كاری گلگیر هیوندای i20 لیسه گیری لیسه گیری بهترین روش برای از بین بردن خراش های عمیق روی بدنه خودرو است. متخصص با استفاده از شوینده های مخصوص نقاط آسیب دیده را تمیز می کند، بعد آن نقاط را جلوی نور خورشید یا فرابنفش قرار می دهد، سپس نسبت به رنگ خودرو …

صافكاری و لیسه كاری گلگیر هیوندای i20 ادامه »

صافكاری و لیسه كاری گلگیر هیوندای i20

لیسه گیری

لیسه گیری بهترین روش برای از بین بردن خراش های عمیق روی بدنه خودرو است. متخصص با استفاده از شوینده های مخصوص نقاط آسیب دیده را تمیز می کند، بعد آن نقاط را جلوی نور خورشید یا فرابنفش قرار می دهد، سپس نسبت به رنگ خودرو عمل بتونه کاری و رنگ را انجام می دهد سپس اضافات رنگ را بر می دارد که به این کار لیسه گیری خودرو می گویند.

بدنه خودرو دارای سه لایه فلز است که در روشی که در این مقاله به آن اشاره شده است برای از بین بردن خش های عمیق که به لایه دوم و سوم نفوذ میکنند کاربرد دارد.

صافكاری و لیسه كاری گلگیر هیوندای i20 در تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس:

صافکاری و نقاشی

اگر بعد از از بین رفتگی رنگ خودرو عمل لیسه گیری را انجام ندهیم بعد از مدتی باید با صرف هزینه های به مراتب بیشتر نقاشی خودرو انجام دهیم.

لیسه گیری رنگ خودرو

تماس برای لیسه گیری رنگ خودرو

شما می توانید بدون اتلاف وقت و قبل از از بین رفتن رنگ رویه خودرو خود با متخصصین تهران پلاس تماس بگیرید و در صورت نیاز در محل شما حضور پیدا می کنند و از بابت هزینه های پایین تر و کیفیت کار بالاتر نسبت به صافکاری های دیگر مطمین باشید .

نکاتی که گفته شد اگر فردی بدون تجربه و با دقت پایینی انجام دهد هم محل خش بعد از مدتی به مراتب از روز اول بدتر می شود و غیر از این نکته ، نکته مهم تری وجود دارد و آن این است فردی که بدون تجربه یا کم تجربه اینکار را انجام دهد از قیمت خودرو به شدت کاسته می شود.

بجای اینکه شما با هزینه های به مراتب پایین تر که ما در اختیار شما قرار می دهیم به فرد ناشی بسپارید غیر از ، از بین رفتن رنگ خودرو ، زیبایی خود را از دست میدهد و هم چنین در آینده برای فروش خودرو خود با ضرر مواجه می شوید .

قیمت لیسه گیری خودرو

بستگی به مدل و رنگ خودرو و عمق خراش ایجاد شده و مدت زمانی که خراش گذشته دارد و همچنین همان طور که اشاره شد از شوینده های مخصوص استفاده می شود و به خاطر همین دلایل قیمت ها متفاوت است و برای اینکه از هرینه ها اطلاع پیدا کنید با متخصصان مجرب ما تماس بگیرید .

لزوم ­­­پولیش کاری در لیسه گیری خودرو

پس از عمل لیسه گیری ، نوبت به پولیش ناحیه آسیب دیده می‌رسد، پولیش‌کاری خودرو یکی از مراحل نهایی عملیات خشگیری بدنه است ، در این مرحله متخصصان مجرب ما با بهره‌گیری از پولیش‌های جامد قوی و دستگاه‌های پولیش تخصصی ، اقدام به پولیش‌کاری ناحیه خراش دیده می‌کنند.

در مرحله پولیش‌کاری بدنه اتومبیل باید کاملا خشک باشد تا مواد بکار رفته در فرو رفتگی خراش، پخش نشود .پولیشی که استفاده می شود باید حتما با رنگ ماشین شما مطابقت داشته باشد در غیر این صورت رنگ ماشین شما خراب می شود.

پس از انجام پولیش‌کاری نوبت به واکس بدنه می‌رسد ، در این مرحله متخصصین ما بر اساس میانگین دمای هوا و همچنین نوع کاربری خودرو ، اقدام به انتخاب واکس مناسب می‌کنند حتما به این نکته توجه داشته باشید که تمام واکس های استفاده شده از نوع نرم هستند تا از آسیب رسیدن به رنگ ماشین شما جلوگیری شود .

بازسازی رنگ و پولیش ماشین

لیسه گیری سبب افت قیمت می شود ؟
اگر آسیب وارده به رنگ خودرو باعث پایین آمدن ضریب کاهش امنیت مسافران خودرو شود بله از قیمت خودرو کاسته می شود و باز این هم بستگی به عمق آسیب دارد که باید متخصص در این باره نظر بدهد که آیا خراش وارده به عمق رنگ که در بالا اشاره شد کم است یا زیاد.

اگر فقط به رنگ رویه آسیب رسانده باشد باعث افت قیمت نمی شود . اما باید به این نکته توجه داشته باشید که تفاوت رنگ کارخانه ای ( رنگ بیس ) با رنگی که استفاده شده رنگ شدگی محسوب می شود .­­­

کیفیت کار ما

ما از بهترین شوینده های خارجی و از برند های شناخته شده جهانی استفاده می کنیم و با توجه به اینکه انواع شوینده های موجود در بازار که ظاهر زیبایی هم دارند که درجات به مراتب پایین تر از شوینده های مورد استفاده ما دارند باید بسیار مراقب باشید و همچنین تجربه ده ساله ما خود گویای این مسیله است و برای ما رضایت شما به مراتب بالاتر از هر چیز دیگری است .

مروری بر آنچه مطالعه کرده ایم :

منظور از لیسه گیری خودرو چیست ؟

لیسه گیری برای از بین بردن خراش های عمیق روی سطح بدنه ماشین انجام می شود، این کار دارای چند مرحله می باشد که همگی با هم به نام لیسه گیری شناخته می شوند. تمامی مراحل در مقاله به صورت کامل توضیح داده شده اند.

نحوه محاسبه قیمت لیسه گیری خودرو ؟

هزینه لیسه گیری خودرو به عوامل مختلفی بستگی دارد، برای مثال از مهم ترین عواملی که به صورت مستقیم بر روی قیمت لیسه گیری تاثیر می گذارند می شود به نوع و مدل خودرو ، عمق خراش ، رنگ خودرو ، منقطه خراشیده شده … اشاره کرد که با جزئیات در مقاله به آن پرداخته ایم.

آیا بعد از لیسه گیری، پولیش کاری باید انجام بگیرد ؟

پولیش کاری نیز باید بعد از انجام تمام مراحل لیسه گیری انجام بگیرد، دلیل اینکه پولیش کاری در مراحل لیسه گیری نیست این است که خود این عملیات از اهمیت بالایی برخوردار است و نیازمند تخصص و دانش بالایی می باشد.

آیا بعد از لیسه گیری، قیمت خودرو افت می کند ؟

بستگی به نوع خراشیدگی که وجود گرفته وهمینطور عمق آن، انجام عملیات لیسه گیری می تواند باعث افت قیمت خودرو شود. معمولا افت قیمت بعد از این مراحل به دلیل این اتفاق می افتد که قطر بدنه کمتر شده و در واقع ضریب امنیت مسافران کاهش یافته است، در متن مقاله به صورت جز به جز به این بخش پرداخته ایم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

1 دیدگاه دربارهٔ «صافكاری و لیسه كاری گلگیر هیوندای i20»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن