رفع برق دزدی ماشین

رفع برق دزدی ماشین رفع برق دزدی ماشین چیست؟ برای رفع برق دزدی ماشین چه باید کرد؟ برق دزدی ماشین از کجاست؟ بهترین محل برای رفع برق دزدی ماشین کجاست؟ هزینه رفع برق دزدی ماشین چقدر می باشد؟ بهترین محل برای رفع برق دزدی ماشین های خارجی کجا می باشد؟ برای رفع برق دزدی ماشین …

رفع برق دزدی ماشین ادامه »

رفع برق دزدی خودرو

رفع برق دزدی ماشین

رفع برق دزدی ماشین چیست؟ برای رفع برق دزدی ماشین چه باید کرد؟ برق دزدی ماشین از کجاست؟

بهترین محل برای رفع برق دزدی ماشین کجاست؟ هزینه رفع برق دزدی ماشین چقدر می باشد؟ بهترین محل برای رفع برق دزدی ماشین های خارجی کجا می باشد؟

برای رفع برق دزدی ماشین چه باید کرد؟

به احتمال زیاد شما نیز تاکنون حداقل یک بار کلمه برق دزدی ماشین را شنیده اید ولی شاید اطلاعات کامل و جامعی در این باره نداشته باشید ولی در ادامه معنای کلی این کلمه و روش های رفع آن به وسیله بهترین مرکز در تهران بیان شده است برای کسب اطلاعات کامل در این‌باره با ما همراه باشید.

برق دزدی ماشین یک کلمه عامیانه می باشد مثلا وقتی که باتری خودرو سالم باشد و اگر خودرو در حالت خاموش باشد، مصرفی از باتری ماشین انجام گردد که به گونه‌ای باعث شود تا در تایم کوتاه باتری خالی گردد و در بلندمدت باعث شود تا نیاز به تعویض باتری باشد.

در این حالت باید مشکل را در جای دیگر بررسی کرد چون وجود یک اتصال نادرست و وجود مشکل در سیستم برقی خودرو می‌تواند باعث کم شدن ولتاژ شده و به گونه‌ای از عملکرد صحیح خود را جلوگیری نماید.

که این افت ولتاژ می‌تواند به خاطر اتصال موقتی یا دائمی ایجاد شود که در حالت کلی به این عمل و یا مشکل برق دزدی گفته می‌شود.

چه مواردی می‌تواند باعث برق دزدی در ماشین گردد؟

موارد مختلفی می‌تواند باعث برق دزدی در ماشین شود و احتمال خراب شدن باتری را افزایش دهد.

و به گونه‌ای باعث بروز هزینه تعویض باتری گردد.

پس شناخت سیستم برق خودرو و داشتن اطلاعات جامع و کامل در رابطه با ساختار خودرو ها مخصوصاً خودروهای خارجی در چنین مواردی بسیار مهم و حساس می باشد.

و تنها افراد حرفه‌ای و متخصص می‌توانند چنین مشکلاتی را در سریعترین زمان ممکن رفع کنند مثلاً بروز مشکل در دزدگیر ماشین، وجود مشکل در ضبط خودرو، وجود مشکل در قفل مرکزی و یا وجود مشکل در وایر شمع ها از مواردی مهمی هستند که به خاطر اتصالی اشتباه می توانند باعث شوند تا باتری سالم خراب گردد.

یا خیلی سریع تخلیه گردد یا وجود مشکل در کولر و وجود مشکل در وایر ها نیز از مهمترین موارد برق دزدی در ماشین می باشد.

که معمولا برای رفع این مشکل در خودروهای خارجی نیاز به حساسیت و دقت بالا است و تنها افرادی که تخصص فوق العاده بالایی در مورد ساختار جدید خودروها  خارجی دارند به راحتی می‌توانند چنین مشکلاتی را رفع نمایند

که خوشبختانه با وجود مرکز تعمیر تهران پلاس امکان رفع برق دزدی در ماشین های خارجی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود و شما بدون نگرانی می توانید تنها با یک بار مراجعه به این مرکز مشکل به وجود آمده در خود را برای همیشه رفع نمایید.

 

تشخیص برق دزدی در ماشین چگونه انجام میشود؟

روش های مختلفی برای تشخیص سریع برق دزدی در ماشین وجود دارد، معمولا این مشکل در خودروهای داخلی خیلی سریع تشخیص داده می‌شود.

ولی با توجه به اینکه خودروهای خارجی ساختاری بسیار متفاوت و پیچیده تری دارند به همین دلیل کمتر کسی پیدا می شود تا بتواند تشخیص صحیح در مورد برق دزدی در این ماشین‌های خارجی را انجام دهد.

چون معمولاً کسانی که فقط مشغول به تعبیر خودروهای داخلی هستند بر حسب آزمون و خطا سعی می‌کنند تا این مشکل را در خودروهای خارجی رفع کنند درصورتی که ممکن است شما در صورت مراجعه به یک محل تعمیر غیر حرفه ای که اطلاعاتی در مورد خودروهای خارجی ندارد به صورت موقتی مشکل را حل کنید.

و بعد از یک بازه زمانی مشخص ممکن است که این مشکل دوباره تکرار شود.

از مهمترین موارد در بحث رفع برق دزدی در ماشینهای خارجی مراجعه به مرکز حرفه‌ای و افراد متخصص می باشد.

چون تنها در این صورت است که می‌توانید مشکل خودروتان را به بهترین شکل ممکن و به صورت یکباره حل کنید.

لازم به ذکر است که کوچکترین خطایی در بخش دیگری از خودروهای خارجی به وسیله افراد غیرحرفه‌ای می تواند باعث بروز مشکل جدی دیگری شود که این مورد باعث میگردد تا هزینه تعمیر فوق العاده افزایش پیدا کند پس شما برای جلوگیری از بروز مشکل و افزایش هزینه و رفع صددرصدی مشکل تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که به مراکز مطمئن و حرفه‌ای مانند مرکز تعمیر تهران پلاس مراجعه کنید.

در این حالت مطمئن باشید که تمام مشکلات خودروتان به بهترین شکل ممکن رفع می گردد.

از جمله خدمات ویژه و خاصی که در مجموعه تهران پلاس برای خودروهای خارجی ارائه می گردد می توان به

تعمیر موتور خودروهای خارجی

تعمیر گیربکس خودروهای خارجی

تعمیر جلوبندی خودرو های خارجی

تعمیر کمک بادی خودروهای خارجی

رفع مشکلات برق خودروهای خارجی

کارشناسی خودرو های خارجی

و تمام خدمات تخصصی خودروهای خارجی به صورت کامل در این مجموعه ارائه می گردد.

با توجه به اینکه افراد فوق العاده حرفه ای و مجرب در این مجموعه خدمات ارائه می دهند به همین دلیل است که این مرکز به معروفیت فوق العاده بالایی در بین کسانی که صاحب خودروهای خارجی هستند، رسیده است.

لازم به ذکر است است که این مجموعه جزو مجهزترین مراکز تعمیر خودروهای خارجی در ایران می باشد که از دستگاه‌ها و تجهیزات فوق العاده پیشرفته و بروزی به همراه تیم فوق العاده مجرب و حرفه ای برای ارائه خدمات خود استفاده می‌کند.

به همین دلیل است که تمام مشتریان این مجموعه از خدمات ارائه شده نهایت رضایت را دارند و همیشه برای رفع مشکلات خودروشان به این مرکز مراجعه می کنند.

 

بهترین مرکز رفع مشکل برق دزدی ماشین در تهران

مرکز تعمیر تهران‌ پلاس جزو معتبر ترین و مجهزترین مراکز تعمیر خودروهای خارجی در ایران می باشد که تمام مشکلات فنی و ظاهری خودرو را به صورت کامل ارائه می دهد

و مخصوصاً رفع مشکل برق دزدی ماشین که یک مورد بسیار حساس می باشد و تنها در این مرکز به صورت کامل قابل رفع می باشد.

لازم به ذکر است که هزینه رفع مشکل برق دزدی ماشین در مرکز تعمیر تهران پلاس بسیار مناسب بوده و به هیچ عنوان نباید افراد نگرانی در رابطه با هزینه تعمیر خودروهای خارجی را داشته باشند.

برای کسب اطلاعات کامل و دقیق در رابطه با خدمات ارائه شده به وسیله مرکز تعمیر تهران پلاس می توانید به وب سایت این مجموعه کرده و اطلاعات جامع و دقیقی در رابطه با خدمات ارائه شده کسب نمایند.

لازم به ذکر است که امکان دریافت مشاوره آنلاین از متخصصین مربوطه جزو مهم‌ترین مواردی هستند که باعث می گردد تا شما خیلی سریع تر مشکل موجود در خودرو را تشخیص داده و در اسرع وقت به مرکز مطمئن و معتبر برای تعمیر خودرو مراجعه نمایید.

که در این صورت احتمال بروز هزینه‌های زیاد به حداقل می رسد و می توانید با هزینه بسیار پایین تمام مشکلات به وجود آمده در خودرو را رفع کنید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

6 دیدگاه دربارهٔ «رفع برق دزدی ماشین»

    1. تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس

      سلام دوست عزیز
      برای شروع باید سر باطری مثبت را باز کنید و آمپرمتر را بین باطری و سر باطری قرار دهید تا دقیق بررسی کنید که آیا برق مصرف می شود یا خیر. یک نفر باید آمپرمتر را نگاه کند و دیگری تک تک فیوزها را بکشد و جا بزند. در چنین شرایطی اگر آمپرمتر 0 را نشان دهد به این معنی است که فیوز مشکلی دارد. البته به صورت کلی برق دزدی یعنی شما ماشین خود را خاموش می کنید و یک مصرف کننده از باطری شما استفاده می کند و در نهایت باطری شما را خراب می کند. این تعریف یک تعریف عام و خلاصه از برق دزدی است.

    1. تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس

      روش اول:

      ابتدا سر مثبت باتری (باطری) را باز کنید. دستگاه آمپرمتر را بین باتری و سر باتری قرار دهید. از فرد دیگری کمک بگیرید تا دستگاه آمپرمتر را نگه دارد. حال شما باید یکی یکی فیوزها را جدا کنید و جا بزنید تا متوجه شوید کدام فیوز دچار مشکل است. اگر عدد 0 در آمپرمتر مشاهده شد، یعنی آن فیوز دچار مشکل شده است.

      روش دوم:

      یک عدد لامپ کوچک ۱۲ ولت حدود ۲ تا ۳ آمپر از نوعی که معمولا در چراغ سقف استفاده می شود تهیه کنید.

      – کلید را از جاسوئیچی استارت خودرو بردارید.
      – کلیه لامپها و وسایل برقی را خاموش کنید.
      – کلیه دربهای خودرو را به اضافه درب صندوق عقب آنرا ببندید.
      – درپوش موتور( کاپوت) را بالا بزنید.
      – در صورتیکه اتومبیلتان دارای سیستم دزدگیر است کلید فشاری دزدگیر درپوش موتور را با وسیله ای بحالت فشرده قرار دهید، تا سیگنال باز بودن درب کاپوت ارسال نشود.
      – کابل جریان منفی باطری را از محل اتصال آن به باطری جدا کنید.
      – کابل جریان منفی را با دست به بدنه لامپ چسبانده و ته سربی مانند لامپ را به قطب منفی باطری ( توجه : قطب منفی ) بزنید.
      برای مدت خیلی کوتاهی ( دو تا سه ثانیه ) لامپ بصورت خیلی ضعیف روشن شده و سپس خاموش خواهد شد.
      در نتیجه : خودرو در حالت ساکن برق دزدی ندارد.
      اگر لامپ بصورت روشن باقی بماند یعنی خودرو برق دزدی دارد. و اولین منبع ایراد احتمالا میتواند مربوط به سیستم دزد گیر باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن