دلایل زیاد استارت خوردن خودرو

دلایل زیاد استارت خوردن خودرو استارت خوردن خودرو 1. در صورتیکه موتور، با استارت خیلی زیاد روشن شود و پس از آن دود سفید از اگزوز خودرو خارج شود و موتور لرزش داشته باشد، احتمال دارد دلیل آن ورود آب به فضای احتراق باشد که دلیل آن خرابی واشر سرسیلندر است. یکی دیگر از نشانه …

دلایل زیاد استارت خوردن خودرو ادامه »

استارت زدن خودرو

دلایل زیاد استارت خوردن خودرو

استارت خوردن خودرو

1. در صورتیکه موتور، با استارت خیلی زیاد روشن شود و پس از آن دود سفید از اگزوز خودرو خارج شود و موتور لرزش داشته باشد، احتمال دارد دلیل آن ورود آب به فضای احتراق باشد که دلیل آن خرابی واشر سرسیلندر است. یکی دیگر از نشانه های آن ورود روغن به آب رادیاتور است.

2. در صورتیکه موتور پس از استارت زدن زیاد روشن شده و سپس دود سیاه از اگزوز خارج شود، دلیل آن زیاد بودن نسبت بنزین به هوا در فضای سیلندر است که دلیل آن می تواند یا خرابی سنسور دمای موتور و یا نشتی بنزین از انژکتور ها باشد.

3. در صورتیکه موتور دیر روشن شده و سپس دود آبی از اگزوز خارج شود، علت نشتی روغن به محفظه احتراق است و دلیل آن خرابی کاسه نمد سوپاپ ها می باشد.

4. در صورتیکه موتور دیر روشن شده و هیچ دودی از اگزوز خارج نمی شود، دلیل آن می تواند نسبت کم بنزین به هوا در محفظه احتراق، خطای سنسور دمای موتور، ضعیف بودن جرقه شمع، خرابی شمع یا کوئل، پایین بودن تراکم موتور به دلیل سفتی فیلر سوپاپ ها و یا نامرغوب بودن سوخت باشد.

دلایل زیاد استارت خوردن خودرو

تاثیر روغن موتور در دیر روشن شدن خودرو

یکی از عوامل مهم و تعیین کننده در دیر یا زود روشن شدن خودرو کیفیت روغن موتور می باشد؛ اگر بتوانید از روغن موتور های مناسب خودروی خودتان استفاده کنید، کمک بسیار زیادی به بهبود سرعت روشن خودرو کنید.

سعی کنید همواره روغن موتور خودروی خود را چک کنید و از هزینه کردن برای این بخش دریغ نکنید؛ زیرا استفاده از روغن موتور نامناسب می تواند به موتور خودروی شما ضربه وارد کند.

در فصل زمستان حتما از روغن موتور های مناسب و با کیفیت استفاده کنید؛ زیرا بیشتر خودرو ها در زمستان مشکلاتی مانند دیر روشن شدن را دارند و استفاده از روغن موتور های با کیفیت می تواند این مشکل را حل کند.

تعمیرگاه تویوتا با ضمانت یک ساله

 

تعمیرگاه نیسان با ضمانت طلایی

 

تعمیرگاه لکسوس به صورت تخصصی

 

تعمیرگاه هیوندا در تهران

 

تعمیرگاه مزدا با ضمانت یک ساله

 

تعمیرگاه کیا در تهران

 

تعمیرگاه میتسوبیشی در تهران

جمع بندی نهایی

همانطور که گفته شد دیر روشن شدن خودرو دلایل مختلفی دارد و مواردی که گفته شد، جزو عمده ترین و مورد انتظار ترین مشکلات بود.

همواره در تلاش باشید که مشکلات خودرو را به سرعت حل کنید زیرا در صورت نادیده گرفتن ممکن است مشکلات اصلی تر و جدی تری سراغ خودروی شما بیایند که جبران آن کمی سخت خواهد بود.

اگر موتور خودروی شما دچار مشکل شود هم از نظر هزینه و هم از نظر زمانی ضرر زیادی خواهید کرد و دیگر ممکن است خودروی شما کیفیت مطلوب گذشته را نداشته باشد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن