تعمیر کمک بادی

تعمیر کمک بادی

تعمیر کمک بادی

خدمات ارائه شده در تعمیرگاه تهران پلاس فقط مختص به خودروهای لوکس خارجی است.

از پذیرفتن خودروهای ایرانی معذوریم. لطفا تماس نگیرید.

کمک بادی یا همان کمک فنر یکی از اجزای خودرو است که سبب می شود خودرو در تمام مسیر ها حرکت درستی داشته باشد و دچار مشکل و تکان نشود. تعمیر کمک بادی باید توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام شود تا مشکل پیش آمده به بهترین و درست ترین شکل ممکن رفع شود. در اصل وظیفه ی اصلی کمک فنر یا کمک بادی جذب تمام ضربه هایی است که به دلیل وجود پستی بلندی و ناهمواری ها وجود در مسیر های مختلف به خودرو وارد می شوند با توجه به اهمیت این بخش در خودرو و کارایی بالایی که دارد در ادامه ی مقاله قصد داریم تا تعمیر کمک بادی و موارد مربوط به آن را بررسی کنیم.

 

تعمیر کمک بادی

کمک بادی خودرو یکی از بخش های مهم در خودرو است که سبب می شود تا خودرو در هنگام حرکت تعادل خود را حفظ کند و دچار مشکل نشود. اگر کمک بادی خودرو دچار اختلال شود خودرو در زمان حرکت تکان می خورد و نمی توان در زمان حرکت به درستی خودرو را کنترل کرد.

کمد بادی خودر وظیفه دارد تا تمام آسیب ها و ضربه هایی که در حین حرکت به خودرو وارد می شوند را کنترل کنند تا آسیب و ضربه ها به خودرو و بخش های داخلی آن وارد نشوند، اغلب زمین ها دارای پستی و بلندی و ناهمواری های مختلفی هستند به همین دلیل است که تمام خودرو را از سیستم کمک بادی بهره می برند. در برخی ازخودرو ها خرابی کمک بادی به صورت لغزش خودرو در زمان حرکت و تکان خوردن در زمان عبور از ناهمواری را بروز می کند.

اگر کمک بادی خودروی شما هم دچار مشکل شده است و قصد تعمیر آن را دارید ضروری است تا به مراکز معتبر مراجعه کنید که در این امر تخصص و دانش کافی دارند، تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر انواع مشکلات ایجاد شده در خودرو های لوکس و خارجی از جمله کمک بادی است در این مرکز به کمک ابزار مجهز و به روز کمک بادی خودرو به صورت کامل بررسی می شوند تا در حین حرکت مشکلی برای خودروی شما ایجاد نشود.

برای تعمیر کمک بادی با توجه به اینکه این قسمت از خودرو از بخش های مختلفی تشکیل شده است در ابتدا باید چک لیستی از قسمت های مختلف کمک بادی تهیه شود و با توجه به چک لیست بخش های مختلف بررسی شوند تا هیچ قسمتی از قلم نیفتد. کمک بادی از اجزای فنری و اتصالات مختلفی تشکیل شده است این بخش ها نیز مانند سایر بخش های خودرو پس از مدتی دچار مشکل می شوند که با سرویس به موقع می توان نسبت به این دسته از خرابی ها آگاهی پیدا کرد.

در مواردی که خودرو بدون کمک بادی باشد می توان برای کنترل حرکت و حرکت روان خودرو در ناهمواری ها از نصب کمک بادی بر روی خودرو استفاده کرد. کمک بادی خودرو با توجه به نوع خودرو و کارایی خودرو متفاوت است و به همین دلیل است که مانند سایر اجزای خودرو تعمیر کمک بادی یا همان کمک فنر خودرو هم به دانش تخصصی نیازمند است.

برای تعمیر کمک بادی پس از تهیه چک لیست باید اتصالات، رگلاژ و میل لنگ بررسی شوند در صورتی که مشکل از این قسمت ها نباشد باید سایر بخش های کمک بادی مورد بررسی قرار گیرند.

در حال حاضر خودرو های روز دنیا از سیستم کم فنر پییچده بهره می برند که می تواند ارتعاشات بیشتری را کنترل کند؛ اغلب خودرو های پورشه مجهز به این نوع از سیستم کمک بادی هستند.

با توجه به اینکه سیستم های کمک بادی در خودرو ها نیز دائما در حال تکامل هستند و هر خودرو کمک بادی مختص خودش را دارد شناسایی و تعمیر کمک بادی در مرکز تهران پلاس توسط افراد متخصص نسبت به هر خودرو انجام می شود.

تعمیر تخصصی کمک بادی

در گذشته از کمک فنر تنها در تعدادی محدودی از خودرو ها استفاده می شد اما در حال حاضر اغلب شرکت ها و برند های محبوب در جهان از کمک فنز برای افزایش کارایی خودرو استفاده می کنند، در حال حاضر کمک فنز های تولیدی با گذشته متفاوت هستند و متد های تولیدی کمک بادی نسبت به گذشته تغییر جدی داشته است در نتیجه تعمیر این بخش از خودرو نیز مانند گذشته نیست و نیاز به دانش و مهارت بالا دارد.

 اگر می خواهید هر نوع مشکل ایجاد شده در کمک بادی به سرعت شناسایی و به درستی رفع شود باید به مراکز معتبر مراجعه کنید که در این امر تخصص و دانش کافی دارند، تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر انواع مشکلات ایجاد شده در خودرو های لوکس و خارجی از جمله کمک بادی است.

تعمیر کمک جنسیس
تعمیر کمک جنسیس

تعمیر کمک خودرو

کمک بادی خودرو یکی از بخش های خودرو است که سبب حفظ تعادل و حرکت درست خودرو در قسمت های مختلف می شود. با توجه به اهمیت و نقشی که کمک بادی در خودرو دارد تعمیرات مربوط به کمک بادی باید توسط افراد متخصص و ماهر انجام شود تا مشکلات ایجاد شده در سیستم کمک بادی خودرو به بهترین شکل ممکن رفع شوند.

پکمک فنر بادی سبب می شود تا اتومبیل در قسمت های مختلف که گاهی دارای پستی و بلندی های فراوانی هستند به راحتی و بدون مشکل حرکت کند وظیفه ی اصلی کمک فنر بادی در خودرو جذب ضربه های وارد شده به خودرو در پستی بلندی ها و ناهمواری ها است، در این مواقع کمک بادی خودرو کمک می کند تا چرخ ها در شرایطی باشند که با کف جاده در تماس نباشند.

در حال حاضر کمک بادی های به کار رفته در خودرو ها تفاوت زیادی با نمونه های اولیه دارند و به کمک فناوری و روش های به روز تولید می شوند. کمک فنر بادی خودرو در کنار حفظ تعادل و کمک به حرکت درست خودرو در ناهمواری ها سبب افزایش ایمنی خودرو و قابلیت مانور خودرو می شود، دو عاملی که در ابتدا سبب محوببیت سیستم های کمک بادی جدید شدند.

اگر کمک بادی خودرو با مشکل مواجه شود باید در اسرع وقت برای تعمیر آن اقدام کنید، تعمیر کمک بادی با توجه به نقشی که در ایمین و حرکت خودرو دارد باید در مراکز معتبر و توسط افرادی انجام شوند که بتوانند بدون مشکل، خرابی کمک بادی را رفع کنند.

 

نشانه های خرابی کمک بادی خودرو

یکی از نشانه های بارز خرابی کمک بادی خودرو کم شدن ارتفاع خودرو است، در این مواق شما احساس می کنید که ارتفاع کل خودرو و یا ارتفاع یک قسمت از خودرو کم شده است و خودرو در یک بخش بالاتر و در یک بخش پایین تر قرار دارد. اگر این مشکل را در خودرو احساس کردید به احتمال زیاد کمک بادی خودرو دچار مشکل شده است و باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید.

تعمیر به موقع کمک بادی خودرو سبب کاهش هزینه های تعمیر می شود اما اگر مشکل ایجاد شده در کمک بادی خودور نادیده گرفته شود و برای تعمیر آن به موقع اقدام نکنید، این مشکلات بیشتر می شوند و با پیشرفت سبب خرابی در بخش های دیگر خودرو نیز می شود که هزینه های اضافی زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. مرکز تهران پلاس با دارا بودن کادر حرفه ای و متخصص در امر تعمیر کمک بادی خودرو می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن با بهره گیری از فناوری های به روز مشکل ایجاد شده در کمک بادی را رفع کند. اگر شما به مراکزی مراجعه کنید که از تکنسین های متخصص استفاده نکنند امکان دارد که با تشخیص اشتباه قطعه ی دیگری را تعمیر کنند که این امر علاو بر سرف زمان زیاد هزینه ی بیشتری را برای شما به همراه دارد چرا که شما مجبور خواهید بود تا دوباره خودرو را برای تعمیر به مرکزی دیگر ببرید.

 

مراحل تعمیر کمک بادی خودرو

افرادی که در زمینه ی تعمیر کمک بادی فعالیت میک نند باید مهارت و دانش بالایی در زمینه ی تعمیر کمک بادی داشته باشد تا بتوانند به راحتی تمام مشکلات ایجاد شده را رفع کنند. برای تعمیر کمک بادی چک لیستی وجود دارد و باید مراحلی به صورت گام به گام طی شود که در ادامه آن را ها بررسی خواهیم کرد.

در صورتی که خودرو فاقد کمک بادی باشد باید پس از بررسی اولیه کمک فنر بادی برای بهبود عملکرد خودرو و افزایش امنیت برای رانندگی آسان تر بر روی خودرو نصب شود. در مواردی که سرویس خودرو در زمان های مناسب انجام نمی شود این امکان وجود دارد که کمک فنر مستهلک شده و از بین برود به همین دلیل فرد به دلیل عدم سرویس خودرو از این مشکل آگاهی ندارد.

تنظیم فنر و انجام رگلاژ، این امور سبب می شود تا خودرو بدون ضربه حرکت کند.

 منشأ این مشکلات اغلب عدم نگهداری یا وضعیت نامناسب اجزای تامین کننده مانند فیلترها، رگولاتورها، روان کننده ها، اتصالات، شیلنگ ها و اتصالات است . مطمئن شوید که از شلنگ هایی با اندازه مناسب برای برآوردن نیازهای جریان استفاده می شود.

وقتی زباله‌ها در خطوط هوایی قرار می‌گیرند، می‌توانند به داخل ابزار شما ختم شوند. این زباله ها ممکن است از زنگ زدگی داخل مخزن هوا یا از جفت های شلنگی باشد که در خاک یا روغن قرار گرفته اند. این آلاینده ها می توانند به سرعت اجزای داخلی ابزارهای پنوماتیک را از بین ببرند و سایش را تسریع کنند. اکثر سازندگان ابزار توصیه می کنند که کمپرسور و خطوط هوا را روزانه تخلیه کنید تا از ورود آب و آلاینده ها به ابزار جلوگیری شود. استفاده از شیلنگ روی قرقره های جمع شونده با دور نگه داشتن کوپلرها از زمین، آلودگی را کاهش می دهد. تمیز نگه داشتن ابزار به طولانی شدن عمر و حفظ عملکرد کمک می کند.

تعمیر کمک بادی باید به وسیله افراد متخصص و حرفه ای مانند متخصصین مرکز تعمیر تهران پلاس انجام گردد، تا بدین ترتیب تمام مشکلاتی که در این بخش وجود دارد به بهترین شکل ممکن رفع شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعمیر کمک بادی با ما همراه باشید.

 

تعمیر حرفه‌ای کمک بادی

کمک بادی یا همان کمک فنر باعث می گردد تا خودروها در مسیرهایی که ناهموار هستند حرکت روان و راحتی داشته باشند.

در واقع وظیفه اصلی کمک فنر جذب ضربه هایی است که به خاطر وجود ناهمواری ها در مسیر به خودرو وارد می شود، که این مورد هم باعث می شود تا سطح چرخ ها در هر شرایطی با کفش جاده در تماس باشد

امروزه شرکت های داخلی و خارجی که مشغول به تولید کمک فنر هستند از متد های جدیدی در تولید این قطعات استفاده می کنند

در واقع امروزه تولید کمک فنر بادی باعث افزایش یافتن ایمنی و همچنین افزایش قابلیت مانور در خودروها شده است به همین دلیل است که بیشتر از این محصولات استفاده می گردد.

مهمترین موردی که در این میان وجود دارد این است که باید برای تعمیر کمک فنر های بادی به تعمیرگاه های تخصصی مراجعه شود تا به گونه‌ای هرگونه مشکلی که وجود دارد به راحتی رفع گردد.

با توجه به اینکه کمک فنر های بادی جدید هستند به همین دلیل هر کسی توانایی و اطلاعات کافی را برای تعمیر این قطعات ندارد پس همیشه باید رانندگان، تعمیرگاه تخصصی و معتبر را برای تعمیر پیدا کنند

بدین ترتیب می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی تمام مواردی که ممکن است در کمک فنر های بادی وجود داشته باشد  را به راحتی رفع نمایند.

سیستم کمک فنر
سیستم کمک فنر

 

مزیت های استفاده از کمک بادی چیست؟

چند مورد بسیار مهم و اساسی وجود دارد که به گونه ای استفاده از کمک بادی ها را در بین رانندگان افزایش داده است که در لیست زیر چند نمونه از این موارد بیان شده است:

مهمترین موردی که باعث محبوبیت این قطعه در بین رانندگان شده است این است که با جذب کامل ضربه از انتقال آن به سرنشینان جلو گیری می کند، بدین ترتیب هنگام عبور از سطوح ناهموار هیچگونه مشکلی و ناراحتی در سرنشینان به وجود نمی‌آید.

مورد مهم دیگری که وجود دارد استفاده از کمک بادی باعث می گردد تا امکان سرخوردن خودرو هنگام عبور از پیچ ها به حداقل برسد، در واقع این قطعات به راحتی می‌توانند روند حرکت خودرو را کنترل کنند.

و بدین ترتیب امکان تغییر مسیر و یا مشکل به خاطر سر خوردن خودرو در پیچ را به حداقل می‌رسد.

از موارد مهم دیگر این است که استفاده از کمک بادی باعث می گردد تا کنترل بیشتری در روی فنر ها وجود داشته باشد که این مورد یکی از مهم ترین مزیت کمک بادی ها در مقایسه با کمک فنرهای استیل جذب ضربه را در سطح بسیار بالاتری دارد

بدین ترتیب امکان حرکت روان و بدون هیچ موردی را برای رانندگان در سطوح ناهموار امکان‌پذیر می‌کند

در واقع ضربه گیر انطباقی ADS  استفاده شده مهمترین علت این موضوع می باشد.

همچنین در خودروهایی مانند مزدا، استفاده از این کمک بادی ها باعث می‌شود تا رانندگی بسیار راحت تر شود

تعمیر جلوبندی بنز
تعمیر جلوبندی بنز

آیا استفاده از کمک بادی گزینه درستی است؟

نخستین بار کمک بادی ها در خودروهای مرسدس بنز استفاده شدند و سپس بعد از آن شرکت های دیگری که در زمینه تولید قطعات خودرو و یا تولید خودرو فعالیت داشتند به گونه ای شروع به استفاده بیشتر از این قطعات در تولید خودروها و یا تولید این قطعات کردند.

مورد بسیار مهمی که وجود دارد استفاده کردن از مواد اولیه بی کیفیت باعث می گردد تا بحث تعمیر کمک بادی بسیار حساس تر شود ولی خوشبختانه امروز وجود مراکز تعمیر تخصصی و حرفه ای مانند تهران پلاس باعث شده است تا هرگونه مشکلی که در این کمک بادی ها وجود دارد خیلی سریع تشخیص داده شده و تعمیر گردد.

نصب کردن کمک بادی در خودروهایی که گزینه مناسبی نیستند باعث می گردد تا عملکرد سیستم کمک فنر دچار مشکل شود

پس به هیچ عنوان نباید به صورت خودسرانه اقدام به این کار کنید و معمولاً باید نصب کمک بادی در روی خودروهای مختلف به وسیله متخصصین حرفه ای انجام شود در واقع با توجه به اینکه این قطعات در روی برخی از خودروها و یا به گونه ای بر روی عملکرد کمک فنر تاثیر مثبتی ندارد به همین دلیل باید این موضوع را به افراد متخصص بسپارید

چون معمولاً تعمیرکاران متخصص اطلاعات کاملی در رابطه با عملکرد صحیح قطعات بعد از نصب برای خودروی خاص را دارند پس مشاوره و کمک گرفتن از افراد متخصصی که در مجموعه تهران پلاس خدمات ارائه می دهند می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای دریافت عملکردی بسیار عالی از کمک بادی باشد.

 

تعمیرکاران کمک‌بادی چه خدماتی را ارائه می‌دهند؟

تعمیرکاران تخصصی که در زمینه تعمیر و ارائه خدمات کمک‌بادی فعالیت می‌کنند اطلاعات فوق العاده بالایی در این زمینه دارند به همین دلیل به راحتی می توانند تمام نیازهای مشتریان و به گونه مشکلاتی که در کمک‌بادی ممکن است وجود داشته باشد را رفع ‌کنند.

که در لیست زیر چند نمونه از خدمات خاصی که به وسیله تعمیرکاران حرفه ای کمک بادی ارائه می گردد بیان شده است.

  • بررسی خودرو و نصب کردن کمک فنر بادی برای افزایش امنیت و همچنین بهبود عملکرد خودرو و مهیاء کردن یک زمینه مناسب برای رانندگی بهتر.
  • انجام عمل رگلاژ و همچنین تنظیم نمودن فنر برای ایجاد حرکتی بسیار آسان و روان بدون هیچگونه ضربه و یا مشکلی در خودرو ها.
  • تعمیر کردن کمک بادی و همچنین تنظیم کردن کمک بادی ها در خودروهای مختلف مانند بنز.

و همچنین یکی از خدمات مهم دیگر تبدیل نمودن فنرهای پیچشی و پرسی به سیستم بادی می باشد.

  • همچنین انتخاب کردن یک محل مناسب برای قرار گرفتن کمک بادی و انجام تغییرات و تنظیمات لازم برای افزایش راندمان و همچنین به‌گونه‌ای راحتی و روانی در طول رانندگی می باشد.
  • مورد بسیار مهمی که باید هنگام نصب کردن کمک بادی ها مدنظر قرار داده شود این می باشد که بیش از اندازه نرم بودن کمک فنرها همیشه یک مورد مناسبی نمی باشد مثلا در خودروهایی مثل مزدا یا ال نود استفاده نمودن از فنر های بسیار نرم باعث از دست دادن تعادل خودرو می گردد، که متاسفانه در برخی مواقع بعضی از تعمیرکاران برای دریافت کردن پول زیاد این قطعات را روی خودرو نصب می نمایند.

در واقع باید برحسب خود مدل خودرو کمک بادی مناسب انتخاب گردد در این حالت است که می توان بازدهی مناسب را دریافت کرد پس همیشه سعی کنید برای نصب کردن کمک بادی ها به مراکز متخصص و حرفه ای مانند تهران پلاس مراجعه کنید.

چون هیچ وقت مراکزی که حرفه ای و یا معروف هستند به هیچ عنوان مشتریان خود را فقط به خاطر دریافت پیش پول بیشتراز دست نمی دهند و همیشه سعی می کنند با ارائه خدمات با کیفیت و بهتر مشتریان زیادی را جذب کرده و مشتریان خود را هم حفظ کنند

به همین دلیل بهترین و مناسب ترین جا برای تعمیر و یا تعویض کمک بادی و همچنین نصب کردن  کمک بادی مراجعه به مراکز تخصصی تعمیر مانند تهران پلاس می باشد در این حالت می توانید بهترین خدمات را با مناسبترین قیمت دریافت نمایید.

تعمیر جلوبندی بنز
تعمیر جلوبندی بنز

علائم خرابی کمک فنر بادی

گاهی ممکن است در حین رانندگی حس کنید که ارتفاع خودروی شما کم شده است، و یا گاهی اوقات نیز ارتفاع یک سمت خودروی شما بالا تر و یا پایین تر از سمت دیگر آن می باشد. و یا حس می کنید خودروی شما آن کیفیت سابق را ندارد و شما به عنوان مالک خودرو این را حس می کنید. گاهی اوقات نیز احساس می کنید یک طرف ماشین شما می کوبد. در هنگام مشاهده این مشکلات باید بدانید که خودروی شما در قسمت کمک بادی دچار نقص فنی شده است و باید هرچه زودتر برای تعمیر این قسمت اقدام کنید.

اگر سریع و بدون معطلی برای رفع این مشکل اقدام کنید ممکن است با هزینه ای بسیار کم بتوانید این مشکلات را بر طرف کنید، اما اگر در این کار کوتاهی کنید و اجازه دهید تا خودروی شما با همین مشکل راه برود، ممکن باعث ایجاد مشکلات بسیار زیاد دیگری برای خودرو بشود که با هزینه های پایین نشود آن را بر طرف کرد.

پس در هنگام بروز این مشکلات هیچگاه نگویید که به مرور زمان خوب می شود و… چراکه به مرور زمان نه تنها خوب نمی شود بلکه مشکل بدتر نیز می شود. پس بدون هرگونه معطلی سریعا خودروی خود را به یک تعمیرگاه حرفه ای ببرید و چه تعمیرگاهی بهتر و حرفه ای تر از تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس.

تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس با داشتن کادری بسیار مجرب و حرفه ای در خصوص تعمیر کمک بادی، می تواند در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت خودروی شما را تعمیر کرده و خیال شما را از این بابت راحت کند. نکته ی بسیار مهمی که باید در این خصوص رعایت کنید این است که اگر شما خودروی خود را نزد تعمیرگاه های حرفه ای مانند تهران پلاس نبرید، ممکن است مشکل خودروی شما نه تنها حل نشود بلکه شدید تر نیز بشود.

علت این کار این است که برخی قسمت های خودرو مانند کمک های بادی، از قسمت های تخصصی خودرو می باشند، این قسمت ها در تعمیر نیاز به حساسیت های بسیار زیادی دارند، این قسمت ها باید توسط تعمیرکارانی تعمیر شود که در آن تخصص دارند و سال ها در این زمینه کار کرده اند، چراکه باید علاوه بر تعمیر خوب تشخیص خوب نیز بدهند. گاهی اوقات ممکن است تعمیرکاری که در این کار حرفه ای نیست،دچار تشخیص اشتباه در مورد قطعه خودروی شما بشود و به اشتباه یک قطعه ی دیگر را باز کند، این کار علاوه بر گرفتن زمان بسیار زیاد از شما باعث ایجاد ضرر های مالی بسیار زیادی نیز برای شما می شود.

به همین دلیل است که ما به شما تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس را معرفی می کنیم، این تعمیرگاه از کادری بسیار مجرب و حرفه ای تشکیل شده است که می توانند تمام مشکلات موجود در خودرو را بدون کوچک ترین اشتباهی تشخیص داده و در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه اقدام به تعمیر کنند. با مراجعه به این تعمیرگاه شما نیز خیالتان راحت خواهد بود چراکه مطمعن هستید که خودروی شما سریعا و با بهترین کیفیت تعمیر خواهد شد.

پیدا کردن مرکز تعمیر کمک بادی به راحتی ممکن می باشد و خیلی راحت می‌توان از طریق دنیای مجازی به لیستی از مراکز تعمیر مختلف دسترسی پیدا کرد

 که متاسفانه تمامی مراکز، خدمات حرفه‌ای را در رابطه با تعمیر کمک بادی ارائه نمی‌دهند و صاحبان خودرو ها باید نهایت دقت را در این مورد داشته باشد و همیشه سعی کنند مطمئن ترین و معتبرترین مجموعه را جهت تعمیر کمک بادی انتخاب نمایند.

 که در حالت کلی یکی از روش های ساده جهت دسترسی به مرکز معتبر این است که شما به نوع خدماتی که در یک مرکز معتبر را ارائه داده می‌شود توجه کنید.

 در واقع همیشه مجموعه‌های حرفه‌ای تمام خدمات را به صورت یکجا ارائه می‌دهند و دارای تیمهای تخصصی جهت رفع تمام مشکلات مخصوصاً به تعمیر کمک بادی می باشند.

مثلاً مجموعه تعمیر تهران یکی از مراکزی است که تمام خدمات مورد نیاز مشتریان را در رابطه با رفع تمام مشکلات به صورت یکجا ارائه می دهد و تا به امروز تمام افرادی که به این مجموعه جهت رفع مشکلات به وجود آمده مخصوصا تعمیر کمک بادی مراجعه کرده و در نهایت رضایت را داشته اند.

در واقع مجموعه تعمیر تهران پلاس به خاطر ارائه خدمات تخصصی و مد نظر قرار دادن تمام جوانب در رابطه با بحث تعمیر کمک بادی در کنار پیشرفته‌ترین تجهیزات نهایت تلاش خود را می‌کند تا بتواند تمام مشکلات موجود را به صورت صد در صدی برطرف نماید.

 در واقع امکان بررسی کمک فنر بادی و بررسی میزان مناسب بودن آن با نوع مدل خودروی شما

یا استفاده کردن از انواع فنرهای پیچشی و پرسی در سیستم بادی

 انجام دادن رگلاژ و تنظیم کردن فنر در کمک بادی خودروهای مختلف

 بررسی کردن بالشتک و ضربه گیر فنر جهت حرکت راحت خودرو

و یا مواردی مانند تعمیر و یا تنظیم کمک بادی در تمام خودروهای خارجی جزو موارد مهمی هستند ک بصورت حرفه ای در مجموعه تهران پلاس انجام می شوند.

 و یا تمام بررسی‌های لازم در رابطه با بخش های مختلف بصورت کاملا حرفه ای در این مرکز ارائه داده می‌شود در واقع همیشه یکی از مهمترین مشکلات تعمیرکاران این است که نمی توانند کمک بادی اورجینال را از تقلبی تشخیص دهند و به گونه‌ای همیشه وجود قطعات اورجینال در خودرو می باشد که می تواند باعث شود تا عملکرد خود را مانند روز اول گردد

 و متاسفانه با مدنظر قرار دادن این موضوع که امروزه قطعات تقلبی بسیار زیاد شده است و قیمت و با توجه به اینکه قیمت پایین‌تری نسبت به قطعات اورجینال دارد اکثر مراکز تعمیر غیرحرفه ای استفاده از قطعات تقلبی را ترجیح می دهند که توجه خاص مجموعه تعمیر تهران پلاس به این موارد و به گونه‌ای و با توجه به اینکه بخش کمک بادی و یا سیستم کمک فنر در خودروها ترین گزینه است که باعث می‌شود تا یک لذت رانندگی راحت را تجربه کنید و هر گونه مشکلی که در کمک فنر یا در سیستم کمک باد ایجاد می گردد می تواند باعث اذیت رانندگان گردد و به گونه‌ای ایمنی سرنشینان را به خطر بیندازد پس باید همیشه جهت رفع تمام مشکلات به وجود آمده در کمک بادی به مرکز تعمیر تهران پلاس مراجعه گردد که خوشبختانه امکان تعمیر کمک بادی تمام خودروهای خارجی مانند لکسوس لامبورگینی پورشه بی ام و میتسوبیشی فراری بنز و تمام برندهای دیگر به صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای در این مرکز انجام می‌شود. 

تعمیر کمک بادی

استفاده از سیستم کمک فنر بادی در خودرو امکان مانور بیشتری را برای راننده فراهم می کند و به شما این فرصت را می دهد تا در مسیر های ناهموار و سخت حرکت آسان تری داشته باشید. کمک بادی یا همان کمک فنر ضربه هایی که به خودرو وارد می شوند را جذب می کند و سبب می شود تا سطح تایر و لاستیک های خودرو با جاده در تماس باقی بمانند. در حال حاضر اغلب خودرو های خارجی که در بازار تولید و عرضه می شوند ار جدیدترین نسل های کمک بادی بهره می برند.

درست است که کمک بادی سبب می شود تا خودرو حرکت روان تر و راحت تری داشته باشد اما مانند سایر قطعات به کار رفته در خودرو عمر مفیدی دارد و باید برای سرویس و بررسی کمک بادی نیز اقدام کنید. تعمیر کمک بادی به توجه و دقت بالایی نیاز دارد چرا که جدید بودن این قطعات در خودرو های خارجی سبب می شود تا اغلب تعمیرکاران مهارت و دانش کافی در ارتباط با این قطعات نداشته باشند به همین دلیل است که سرویس و تعمیر کمک بادی یک چالش بزرگ به شمار می رود.

 برای حل این مشکل و جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر در خودرو، ما در مرکز تهران پلاس مجموعه ای از افراد متخصص و ماهر را گرد هم آورده ایم، این افراد علاوه بر دارا بودن دانش کافی تخصص و مهارت بالایی در تعمیر انواع بخش های خودرو های خارجی خصوصا کمک بادی خودرو دارند.

خدمات مرتبط با تعمیر کمک بادی

تعمیر کمک بادی خودرو با توجه به نوع آسیب وارد شده و قطعه ای که آسیب دیده است متفاوت است و پس از بررسی دقیق توسط کارشناسان خبره و مشخص شدن نوع آسیب روش مناسب تعمیر کمک بادی اتخاذ می گردد.رعایت تمام این مراحل سبب می شود تا کمک بادی بدون بروز مشکل تعمیر شود.

انواع خدماتی که عموما برای تعمیر کمک بادی مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

برقراری تعادل در خودرو با نصب و استفاده از استرس بار

تنظیم فنر و انجام رگلاژ

تبدیل کمک فنر پیچی به کمک فنر پرسی در سیستم بادی

نصب کمک فنر بادی مناسب خودرو برای افزایش کارایی

نصب ضربه گیر فنر و بالشتک برای روان بودن حرکت خودرو

بررسی میزان نرم بودن کمک بادی : باید توجه داشته باشید که نرم بودن بیش از حد کمک بادی خوب نیست. استفاده از کمک بادی هایی که بیش از حد نرم هستند سبب می شود تا خودرو تعادل خودرو را در زمان حرکت سریع از دست بدهد.

علت اصلی اغلب مشکلاتی که در کمک بادی خودرو ایجاد می شوند وضعیت نامناسب و عدم نگهداری درست بخش های مختلف کمک بادی مانند روان کننده ها، اتصالات، فیلتر ها و شیلنگ ها است. شیلنگ هایی که در کمک بادی مورد استفاده قرار می گیرند باید اندازه ای متناسب با میزان جریان داشته باشند.

زمانی که گرد و غبار و زباله داخل خطوط هوایی کم کبادی جمع می شوند اگر تمیز نشوند به بخش های داخلی وارد می شوند و سبب زنگ زدگی در این قسمت ها می شوند.

مشاهده ویدیوهای بخش تعمیر کمک بادی

خدمات ارائه شده در تعمیرگاه تهران پلاس فقط مختص به خودروهای لوکس خارجی است.

از پذیرفتن خودروهای ایرانی معذوریم. لطفا تماس نگیرید.

 

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن