تعمیر موتور

تعمیر موتور خودرو

تعمیر موتور خودرو

خدمات ارائه شده در تعمیرگاه تهران پلاس فقط مختص به خودروهای لوکس خارجی است.

از پذیرفتن خودروهای ایرانی معذوریم. لطفا تماس نگیرید.

تعمیر موتور خودرو

مشکلات موتور هرگز خوشایند نیست، به خصوص اگر به شما گفته شود که موتور خودروی شما سوخته است. این مورد می تواند تعدادی از مسائل مختلف را نشان دهد، اما معمولاً به این معنی است که یک خرابی بزرگ در موتور رخ داده است که به تعویض کامل یا بازسازی نیاز دارد.تعمیر موتور خودرو با توجه به نقشی که موتور در سلامت و کارایی خودرو دارد امری کاملا تخصصی است و باید توسط افراد متخصص و اهل فن انجام شود.

رعایت یک برنامه تعمیر و نگهداری معمول برای افزایش عمر هر ماشینی ضروری است و موتور خودروی شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. اجازه دادن به کثیفی، روغن قدیمی و آسیب های کوچک بدون مراقبت مناسب، احتمالاً باعث می شود موتور خودروی شما زودتر از موعد از بین برود. با این حال، اگر به برنامه خدمات تعمیر و نگهداری مناسب پایبند باشید، می توانید طول عمر موتور خود را افزایش دهید و از هزینه های بالای تعویض موتور جلوگیری کنید. اقدامات کوچکی که می توانید برای حفظ موتور خود انجام دهید شامل تعویض منظم روغن موتور و فیلتر هوا می باشد.

اگر می خواهید روغن خود را تمیز نگه دارید و مطمئن شوید که سیستم خنک کننده شما به طور موثر کار می کند، ماشین خود را برای تست تشخیصی کامل به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و سرویس انواع موتور خودرو های خارجی در ایران است تمامی موارد مربوط به تعمیر موتور خودرو در مرکز تهران پلاس توسط افراد متخصص انجام می شوند و پس از بررسی نوع مشکل ایجاد شده بهترین روش برای رفع مشکل ایجاد شده در موتور به کار گرفته می شود.

عدم رسیدگی به مشکلات کوچک باعث می‌شود که گلوله برفی به آسیب‌های بسیار بزرگ‌تر و مشکل‌سازتری تبدیل شود که به تعمیرات گران‌قیمت نیاز دارد و حتی ممکن است شما را برای روزها بدون استفاده از ماشین خود رها کند. به عنوان مثال، تعویض روغن موتور طبق پیشنهاد، کمتر از 100 دلار هزینه دارد و بیش از 20 دقیقه طول نمی کشد. امتناع از تعویض روغن و در نتیجه خرابی موتور، صدها دلار هزینه تعمیر یا تعویض برای شما خواهد داشت. تعمیر و نگهداری صحیح موتور در دراز مدت باعث صرفه جویی در وقت و پول شما می شود و آن را به یک تلاش ارزشمند تبدیل می کند.

ممکن است متوجه این موضوع نباشید، اما نگهداری صحیح موتور در واقع می تواند به افزایش مسافت پیموده شده تا 15 درصد کمک کند. تعویض منظم فیلتر هوای موتور، هرگونه انسداد یا انسدادی را که در طول زمان ایجاد شده است برطرف می‌کند، که به عملکرد کلی موتور شما کمک می‌کند. بهبود توانایی جذب هوا از محیط به آن امکان می دهد در هنگام کار تلاش کمتری انجام دهد که به نوبه خود باعث کاهش مصرف سوخت و بهبود مسافت پیموده شده بنزین شما می شود. هنگامی که خودروی خود را برای سرویس بعدی وارد کردید، فیلتر هوای موتور را تعویض کنید تا فوراً مسافت پیموده شده بنزین خود را تا 15 درصد بهبود بخشید.

علائمی که نشان می دهند موتور خودرو دچار مشکل شده است عبارتند از:

 خارج شدن دود بیش از حد از خودرو

شنیدن صدای تق تق از کاپوت خودرو

خارج شدن خودرو از خودرو

گرم شدن بیش از حد موتور خودرو

با این حال، این مشکلات لزوماً به این معنی نیست که وسیله نقلیه شما به پایان عمر خود رسیده است. اگر هزینه تعمیر موتور را در مقابل هزینه یک وسیله نقلیه جدید در نظر بگیرید، سود اقتصادی تعمیر وسیله نقلیه فعلی شما با موتور بازسازی شده می تواند تصمیم مالی بهتری برای شما باشد.

تعمیر موتور خودرو

اگر خودروی شما مشکل موتور دارد و به درستی کار نمی کند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که خودروی خود را برای تعمیر موتور خودرو تحویل بگیرید. ااز آنجایی که موتور نیروی حیاتی ماشین شما است، شما می خواهید که کار در اولین بار به درستی انجام شود. هرگز متعهد نشوید که ماشین خود را در یک مغازه تعمیر کنید مگر اینکه از چندین مغازه تخمین زده و آنها را با هم مقایسه کنید. داشتن تخمین های زیاد به آسانی انتخاب شما کمک می کند. فقط به یاد داشته باشید که ارزان ترین گزینه همیشه بهترین نیست و گران ترین قیمت برای تعمیر هم نشان دهنده ی کیفیت خوب نیست. برای انجام تعمیر موتور خودرو مهم ترین عامل استفاده از ابزار و تجهیزات مناسب و تخصص و دانش کافی تکنسین است.

بعد از اینکه موتور خود را تعمیر کردید، تعدادی کار وجود دارد که می توانید برای حفظ موتور خود انجام دهید تا عمر آن به حداکثر برسد و نیازی به تعمیر موتور در آینده نباشد. این موارد عبارتند از: تعویض منظم فیلتر هوای خودرو، تمیز کردن سیستم خنک‌کننده، تعویض منظم شمع‌ها، تعویض فیلتر بنزین قبل از گرفتگی، بردن خودرو به سرویس تعویض روغن، و تمیز کردن انژکتور بنزین هر زمان که آن را عوض می‌کنید. روغن همچنین به شما توصیه می شود که به طور منظم اجزای مختلف موتور خودروی خود را از نظر آسیب و خوردگی بررسی کنید. برای تعویض یا تعمیر قطعات فرسوده سریع اقدام کنید. انجام این کارها به حفظ موتور ماشین شما کمک زیادی می کند.

موتورها انواع مختلفی دارند که معمولاً بر اساس تعداد سیلندرها و به نوبه خود میزان قدرتی که می توانند تولید کنند تعریف می شوند. در داخل موتور منطقه ای به نام محفظه احتراق وجود دارد، این جایی است که موتور شما انرژی لازم را برای حرکت پیستون ها و نیرو دادن به وسیله نقلیه شما ایجاد می کند. سوخت داخل محفظه احتراق سوخته و تبخیر می شود و برای تولید انرژی که ماشین شما را به حرکت در می آورد استفاده می شود.

موتور به عنوان یک جزء عظیم از هر وسیله نقلیه، آن را در هنگام بروز مشکل بسیار آشکار می کند. اگر می‌پرسید که آیا موتور شما نیاز به تعمیر دارد یا خیر، در اینجا چند علامت وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

مشکلات راه اندازی: کلید در احتراق است، برای شروع می چرخد، و کلیک کنید، کلیک کنید، کلیک کنید، ضربه بزنید! این خوب نیست. اگر در راه اندازی وسیله نقلیه خود با مشکل مواجه هستید، دلایل مختلفی برای این مشکل وجود دارد که یکی از آنها موتور است. اگر موتور شما در حین استارت از واژگونی خودداری کرد، وقت آن است که به مکانیک مراجعه کنید و مطمئن شوید که چیز جدی نیست. گاهی اوقات، مشکل راه اندازی می تواند به دلیل سیم کشی معیوب، شارژ باتری ها یا مشکل در دینام باشد. در تعمیرگاه خودرو گلن، ما یک تشخیص کامل را ارائه می دهیم و هر بار خدمات سریع مقرون به صرفه و با کیفیت را تضمین می کنیم.

لرزش و صدا: اگر ماشین شما معمولاً به آرامی کار می‌کند و ناگهان احساس می‌کنید تکان می‌خورید یا صداهای عجیبی از زیر کاپوت می‌شنوید، ممکن است موتور شما در حال خروج باشد. آسیاب کردن، ناله کردن یا کلیک کردن هرگز نشانه های خوبی نیستند، به خصوص زمانی که با سفرهای متلاطم یا بوهای غیرعادی از موتور ترکیب شوند.

تعمیر موتور

تعویض منظم روغن بخش مهمی از کارکرد هر خودرو در بهترین حالت آن است. روغن موتور کمک می کند تا قطعات موتور به خوبی روغن کاری شوند تا به درستی کار کنند و بیش از حد گرم نشوند. به همین دلیل است که در طول حرفه تعمیر خودرو، به مشتریان یادآوری می شود تا در زمان های مقرر و منظم روغن خودرو را بررسی و چک کنند.

با گذشت زمان، روغن موتور می تواند کربنه شده و به صورت لجن سیاه یا رسوبات کربن در داخل موتور انباشته شود. این لجن می تواند روی سوپاپ ها جمع شود و ذرات فلزی و سایر آلاینده ها می توانند باعث ساییدگی و پارگی موتور شوند. سطح روغن نیز می تواند به مرور زمان کاهش یابد زیرا مقداری روغن توسط موتور می سوزد. سطح پایین روغن در صورت کنترل نشدن می تواند باعث آسیب دائمی به موتور شود، که یکی دیگر از دلایل مهم بررسی منظم روغن برای تعمیر و نگهداری موتور است.تعویض منظم روغن به موتورهای خودرو کمک می کند تا برای مدت طولانی بدون مشکل کار کنند.

تعمیر رنو فلوئنس
تعمیر رنو فلوئنس

تعمیر موتور

هماهنگی موتور خودرو با چرخ ها و گیربکس سبب حرکت خودرو می شود اگر هر کدام از این قسمت ها کارایی کافی را نداشته باشند حرکت خودرو دچار اختلال می شود. موتور خودرو هم مانند سایر بخش ها در خودرو به دلیل کارایی دائمی که دارد به تعمیر و سرویس نیازمند است و اگر سرویس موتور در زمان های مقرر انجام شود تا حد زیادی می توان از بروز آسیب های جدی و هزینه بر در موتور جلوگیری کرد.

 

عللل خرابی موتور خودرو

  1. داغ شدن بیش از حد موتور
  2. تسمه تایم پاره. 
  3. سطح پایین روغن موتور 
  4. موتور هیدرولاک شده. پیستون های موتورهای احتراقی برای فشرده سازی مخلوطی از سوخت و هوا در سیلندر طراحی شده اند. 

چهار علت اصلی هستند که به عنوان عامل خرابی موتور خودرو را شناخته می شوند. موتور خودرو به دلیل حرکت دائمی که دارد به شدت در معرض گرم شدن قرار دارد اگر در مکانی زندگی می کنید که دمای هوا بالا است بهتر است تا نکات ایمنی درج شده در دفترچه ی راهنمای خودرو برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد موتور خودرو را به کار ببرید.

 

عیب یابی مشکلات موتور خودرو

رینگ های پیستون خود را بررسی کنید و ببینید که آیا فرسوده به نظر می رسند یا خیر . دریچه های ورودی و خروجی خود را بررسی کرده و از آب بندی مناسب آن ها مطمئن شوید. حتی ممکن است در یکی از سیلندرهای موتور سوراخی ایجاد شده باشد.اگر موتور شما روشن نمی شود یا جرقه نمی زند، یکی از دلایل آن ممکن است خرابی شمع موتور یا قطع شدن اتصالات آن باشد.

آب موجود در سوخت خودرو، موتور خودرو را متوقف می کند زیرا فرآیند احتراق را مختل می کند . گاز روی آب شناور است (و شکر در آب حل می شود)، بنابراین خط سوخت به جای گاز، یا مخلوطی از آب و بنزین، آب را پر می کند.این مشکل اگر چندین بار تکرار شود به دلیل وجود آب سبب اختلال در فرایند سوختن می شود و با توجه به کارکرد بیشتر موتور در زمان کوتاه می تواند سبب خرابی موتور شود.

سلامت روغن موتور

وجود روغن و توزیع آن برای ادامه کار موتورها کاملاً حیاتی است. موتورها می‌توانند بدون روغن کار کنند، اما اثر آن‌قدر مخرب است که فقط می‌توانند کمتر از 30 دقیقه کار کنند تا زمانی که از کار بیفتند – و در بیشتر موارد، بسیار سریع‌تر از آن است.به همین دلیل است که باید روغن موتور را سریع پس از فاسد شدن و یا تمام شدن تعویض کرد.

این که چگونه روغن در واقع از سایش جلوگیری می کند، با توجه به تنش های وارد شده بر موتور، کاملاً باورنکردنی است. علیرغم تمام گرما، فشار و سایش ناشی از احتراق داخلی، اگر روغن وجود داشته باشد و به اندازه کافی جریان داشته باشد، قطعات هرگز در تماس با یکدیگر قرار نمی گیرند – روغن یک مانع بین آنها ایجاد می کند.

چرخش یا حرکت خطی قطعه متحرک، روغن را به فضای بین آن و جزء ثابت می کشد و آن را فشرده می کند و لایه ضخیم تری را جلوتر از نقطه فشار – گوه تشکیل می دهد. ویسکوزیته روغن مانع از خروج آن می شود و فشاری که پس از آن تحت آن قرار می گیرد باعث می شود تا دو قسمت از یکدیگر جدا باشند و از اصطکاک جلوگیری می کند.

 

خنک کننده موتور از گرم شدن بیش از حد موتور جلوگیری می کند. متأسفانه، ممکن است نشتی رخ دهد و سطح مایع خنک کننده بسیار پایین بیاید. هنگامی که این اتفاق می افتد، مشتریان آینده شما ممکن است متوجه شوند که موتور آنها بیش از حد معمول گرم می شود، که می تواند باعث آسیب دائمی به موتور و خودرو شود.

به همین دلیل است که به مشتریان یادآوری می شود که به طور منظم مایع خنک کننده موتور خود را بررسی کنند. علاوه بر این، مطمئن شوید که به آنها هشدار داده اید که در زمانی که موتور هنوز داغ است، سطح مایع خنک کننده را بررسی نکنند. در غیر این صورت، خطر پاشیده شدن توسط مایع خنک کننده داغ یا آسیب رساندن به بلوک موتور با افزودن مایع خنک کننده سرد وجود دارد.

بنزین حاوی رسوبات مختلفی است که در ته مخزن بنزین شما جمع می شود. بعد از اینکه برای مدت طولانی از ماشین استفاده کردید، تجمع آن بسیار زیاد خواهد بود. بنابراین اگر با بنزین کم رانندگی می کنید، رسوبات ممکن است به پمپ بنزین نیز کشیده شوند.مقداری رسوب می تواند از فیلترها عبور کند و به موتور آسیب برساند یا سایش و پارگی را افزایش دهد. همیشه باک بنزین خود را تا سطح بالاتری پر کنید تا از موتور خود محافظت کنید.

تعمیر موتور خودرو بسته به نوع و میزان آسیب وارد شده به خودرو متفاوت است و باید توسط افراد متخصص انجام شود ما برای رفاه حال شما عزیزان تیمی متخصص و حرفه ای را در تهران پلاس گردهم آورده ایم.

تعمیر موتور خودرو نیازمند تخصص می باشد و به گونه ای باید تعمیر خودروها به مراکز حرفه ای سپرده شود تا افراد حرفه ای و متخصص این کار را انجام دهند.

داشتن شناخت کافی در رابطه با اجزای موتور خودرو بسیار حائز اهمیت است و می تواند باعث شود تا خیلی سریع مشکل موجود در موتور تشخیص داده شود، به همین دلیل همیشه سعی کنید بحث تعمیر خودرو را به شرکت ها و مراکز معتبری مانند تهران پلاس بسپارید در این حالت تمام مشکلاتی که وجود دارد به وسیله تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه رفع می گردد.

بدین ترتیب میتوانید با حداقل هزینه تمام مشکلاتی که در موتور خودرو وجود دارد را برطرف کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعمیر موتور خودرو با ما همراه باشید.

تعمیر موتور خودروهای لوکس خارجی
تعمیر موتور خودروهای لوکس خارجی

 

چه مواردی باعث بروز خرابی در موتور خودرو می شود؟

عدم توجه به برخی از موارد ساده می‌تواند باعث شود تا مشکلات جدی در موتور خودرو به وجود بیاید و با توجه به اینکه تعمیر و یا تعویض موتور خودرو بسیار پرهزینه می باشد به همین دلیل باید رانندگان به مواردی که در ادامه مطالب بیان شده است دقت نمایند تا از بروز مشکل جلوگیری شود.

عدم تعویض روغن موتور

عدم تعویض به موقع روغن موتور یکی از موارد مهمی است که باعث می‌شود تا به مرور زمان مشکلاتی در موتور خودرو به وجود بیاید.

همچنین لازم به ذکر است که باید در نوع روغن انتخابی دقت نمایید چون روغن هایی که در بازار موجود است کیفیت متفاوتی دارند و اگر از روغن باکیفیت استفاده کنید در این حالت احتمال بروز مشکل به حداقل می‌رسد.

عدم توجه به نشتی روغن

یکی دیگر از مواردی که می تواند باعث شود تا به مرور زمان مشکلاتی در موتور خودرو به وجود بیاید و نیاز به تعمیر داشته باشد عدم دقت به نشتی روغن می باشد.

مخصوصاً اگر نشتی زیاد باشد در این حالت سایر قطعات خودرو به گونه ای به دلیل عدم وجود روغن کافی دچار فرسایش می‌شوند که این مورد هم می تواند باعث خراب شدن زودهنگام موتور گردد.

عدم توجه به روشن نشدن چراغ هشدار روغن

چراغ هشدار روغن از وجود مشکل اطلاع می‌دهد و اگر چراغ هشدار خراب باشد در این حالت نمیتوانید از وجود روغن کافی در موتور اطلاع داشته باشید که این مورد هم باعث می گردد تا بحث رسیدگی به روغن موتور به موقع انجام نگردد که در نتیجه باعث بروز آسیب به موتور خودرو می شود.

عدم توجه به سیستم خنک کننده خودرو

بعد از پیمودن ۴۸ هزار کیلومتر مسافت باید مایع خنک کننده موتور تعویض گردد که در واقع پیمودن این مسافت به میزان استفاده شما از خودرو دارد

در واقع می‌توان گفت که عدم تعویض به موقع مایع خنک کننده باعث می گردد تا عمر قطعات داخلی کاهش پیدا کند چون گرم شدن بیش از اندازه موتور یکی از موارد مهمی است که نشان دهنده کم شدن مایع خنک کننده در خودرو می باشد، این مورد نیز می‌تواند باعث بروز مشکل در موتور گردد.

در واقع اگر کمبود مایع خنک کننده به موقع تشخیص داده  شود در این حالت می‌توان در سریعترین زمان ممکن مشکل را رفع کرد.

نفوذ آب به داخل موتور

یکی دیگر از موارد مهمی که می‌تواند باعث شود تا موتورخودرو آسیب ببیند و نیاز به تعمیر داشته باشد، نفوذ بیش از اندازه آب به داخل موتور میباشد که مخصوصاً این مورد بیشتر در محل‌های طوفانی و یا محل‌هایی که بیشتر دچار سیل می شود مشاهده می گردد.

در واقع نفوذ آب به داخل خودرو باعث میگردد تا شمع های موتور آسیب ببیند این مورد هم باعث می گردد تا نیاز به تعمیر و بررسی موتور باشد که باید این مورد به وسیله افراد حرفه‌ای انجام گردد.

تعمیر موتور بنز
تعمیر موتور بنز

 

کدام بخش ها در موتور خودرو باید بررسی شود؟

برخی از قسمت هایی که در موتور بسیار حساس و مهم هستند و به گونه ای باید بررسی شوند می توان به:

  • آب رادیاتور
  • روغن موتور
  • آب باطری
  • ضد یخ
  • روغن موتور
  • صدای سوپاپ
  • بلبرینگ ها
  • زنجیرها
  • یاتاق
  • سیلندر
  • پیستون ها
  • رینگ

و… اشاره کرد.

 

بخش های مهم موتور خودرو

میل لنگ ها مهمترین بخش موتورخودرو هستند که وظیفه حرکت پیستون را به صورت دورانی به عهده دارند

که اگر خرابی در میل لنگ به وجود بیاید در این حالت با بروز صدای تق تق هنگامی که به پدال گاز فشار می‌آورید مشاهده می گردد که در حالت عوامانه به آن یاتاق زدن نیز گفته می‌شود.

از علائم دیگر خراب شدن میل لنگ می توان به روشن نشدن موتور اشاره کرد در واقع به هیچ عنوان امکان روشن شدن آن وجود ندارد

که علت اصلی خراب شدن میل لنگ نرسیدن روغن به آن است به همین دلیل است که بررسی بموقع میزان روغن موتور بسیار مهم است و می‌تواند باعث جلوگیری از بروز خرابی‌ها و مشکلات زیادی شود.

بخش مهم دیگر در موتور یا تا قان می باشد که بین میل لنگ و سیلندر قرار گرفته است و نقش اصلی این بخش کاهش دادن میزان اصطکاک بین میل لنگ شاتون و جلوگیری از ساییدگی می باشد.

همچنین وظیفه کاهش دادن میزان ساییدگی و خوردگی بین میل لنگ و سیلندر را دارد.

که از نشانه های خراب شدن این قطعه می توان به صدای غیر عادی مانند صدای تق تق اشاره کرده که علت خرابی هم نرسیدن روغن به موتور می باشد.

شاتون از بخش های مهم دیگر موتور خودرو می باشد که به پیستون و میل لنگ متصل است

از نشانه های خراب شدن شاتون می توان به از کار افتادن موتور اشاره کرد

و در واقع می‌توان از علت‌های اصلی خرابی شاتون به مواردی مانند اعمال فشار زیاد به موتور، عدم وجود روغن و همچنین بی‌کیفیت بودن آلیاژ شاتون و یا قطعات دیگر اشاره کرد.

تعمیر موتور لکسوس Rx350
تعمیر موتور لکسوس Rx350

 

اشتباهات رایج مصرف کنندگان خودرو

زمانی که شما روغن خودرو را دیر تعویض می کنید و همین مورد باعث لجن گرفتن و لخته شدن روغن می شود، مثل سابق عمل نخواهد کرد و دچار مشکلات زیادی در این خصوص خواهد شد. ساچمه های فنر آن دچار شکستگی خواهد شد و در نهایت خودروی شما دچار یاتاقان زدن خواهد شد. یکی از راه های مهمی که باعث می شود تا خودروی شما دچار این مشکلات نشود و یا کمتر بشود، تعویض به موقع و زود هنگام روغن موتور می باشد، تعویض روغن باعث می شود موتور خودرو همیشه سالم و تمیز بماند و دچار مشکلاتی از این دست نشود.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که تقریبا بیشتر رانندگان دچارش هستند این است که فکر می کنند روغن را باید حتما در کیلومتری 8000 تعویض کرد، اما از این امر قافل هستند که نهایت عمر مفید روغن های ایرانی 4000 کیلومتر می باشد، شما نباید صرفا کیلومتر را بررسی کنید.

 این نکته را نیز در نظر بگیرید که خودروی شما شاید در بسیاری از موارد اصلا ایستاده کار کرده است و همین نیز باعث مصرف روغن می شود. خب طبیعی است وقتی این نکات را رعایت نمی کنیم به مرور خودروی ما دچار مشکل می شود و مجبور به تعمیر سنگین موتور خواهیم شد و این کار قطعا باعث ایجاد هزینه های بسیار زیادی نیز برای ما خواهد شد.

همچنین از دیگر اشتباهات رایج مردم این است که فکر می کنند فقط زمانی باید روغن موتور را عوض کنند که روغن کاملا سیاه شده باشد، گاهی اوقات این چنین نیست و روغن حتی کاملا سیاه نیز نمی شود اما نیاز به تعویض دارد و عمرش تمام شده است.

طبیعی می باشد که رعایت نکردن هر کدام از این نکات باعث آسیب دیدگی جدی خودرو می شود و شاید به راحتی نتوان آن را تعمیر کرد، گاهی اوقات شما می توانید با تعویض زودهنگام روغن موتور از این خرابی ها تا حد زیادی جلوگیری کنید، همچنین از دیگر راه هایی که می توانید با استفاده از آن از خرابی خودروی خود جلوگیری کنید چک کردن مداوم خودروی خود می باشد، به طوری که شما باید چند ماه  یک بار خودروی خود را نزد یک تعمیرگاه بسیار حرفه ای برده و موتور آن را به صورت کامل چک کنید، انجام این کار چند فایده مهم برای شما خواهد داشت، اول اینکه باعث می شود از عیب و ایراد خودروی خود به موقع مطلع شوید و دوم اینکه اگر متوجه شدید خودروی شما دارای عیب و نقصی شده است هرچه سریعتر برای تعمیر آن اقدام کنید، اگر این کار را درست و به موقع انجام ندهید ممکن است خودروی شما دچار آسیب دیدگی شده باشد اما شما از آن بی اطلاع باشید و به مرور زمان این ایراد خودرو نیز بیشتر شود و در نهایت یک خرج بسیار سنگین بر روی دست شما بگذارد.

تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس با کادری بسیار مجرب و حرفه ای آماده انجام هر گونه تعمیر موتور خودرو می باشد و می توانید خودروی خود را با خیالی راحت برای تعیر موتور نزد این تعمیرگاه ببرید.

تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل
تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل

نتیجه گیری در رابطه با تعمیر موتور ماشین

با توجه به اینکه موتور جزو حساس‌ترین و مهمترین بخش خودرو است به همین دلیل اگر تعمیر موتور به مراکز معتبر سپرده شود در این حالت با حداقل هزینه و به بهترین شکل ممکن می توان مشکل به وجود آمده را رفع کرد.

در واقع وجود متخصصین حرفه ای و با تجربه امکان تعمیر کامل را بدون هزینه زیاد و به راحتی امکان پذیر کرده است.

ولی این بدان معنا نیست که شما نسبت به برخی از امور مانند تعویض به موقع روغن بی‌تفاوت باشد چون بعضی از نکات بسیار ساده و روز مره می‌تواند باعث جلوگیری از بروز مشکلات بسیار جدی در موتور و سایر بخشهای خودرو شود

به همین دلیل باید تمام توصیه‌ها و مواردی که به وسیله متخصصین گوشزد می‌شود را به موقع انجام دهید تا از بروز خرابی در موتور خودرو جلوگیری کنید.

برای تعمیر انواع موتور خودرو به راحتی می توانید به مرکز تهران پلاس مراجعه کرده و موارد مختلفی مانند تعمیر گیربکس، جلوبندی، صافکاری، تعمیر تخصصی، برق خودرو و… را برای تعمیر به افراد متخصص بسپارید.

تعمیر موتور خودرو به صورت تضمین شده

متاسفانه امروز امکان دریافت خدمات با کیفیت در رابطه با تعمیر موتور خودروهای خارجی مخصوصاً تعمیر موتور هیوندا به راحتی امکان پذیر نیست و به هیچ عنوان نمی تواند تعمیر موتور ماشین خارجی را به افراد غیر حرفه‌ای سپرد که در اکثر مواقع  تشخیص دادن میزان تخصص تعمیرکاران برای افرادی که نخستین بار به یک مرکز خاص جهت تعمیر موتور خودرو مراجعه می کنند به راحتی امکان پذیر نیست و در اکثر مواقع هم صاحبان خودرو ها نتایج دلخواهی را به دست نمی آورند.

در واقع دریافت خدمات عالی و مطمئن در رابطه با تعمیر موتور خودرو هنگامی مادری می‌گردد که بتوان بهترین افراد را جهت تعمیر موتور خودرو پیدا کرد که با توجه به پیچیده و زمانبر بودن مراحل تعمیر خودرو باید حرفه ای ترین افراد جهت این کار انتخاب گردد که متاسفانه موزه اکثر کسانی که موتور خودروهای خارجی را تعمیر می کنند تخصص چندان زیادی ندارند و همیشه پیدا کردن یک مجموعه معتبر و افراد فوق العاده حرفه‌ای یکی از مشکلات اساسی صاحبان خودروهای خارجی بوده و می باشد در واقع زیاد بودن مراکز تعمیر باعث شده است تا امکان پیدا کردن بهترین گزینه به راحتی امکان پذیر نگردد.

و با مدنظر قرار دادن این موضوع که به تعمیر موتور کاری بسیار دشوار می باشد و بروز کوچکترین اشتباه و خطایی می تواند منجر به بروز مشکلات بسیار شدیدتر و هفت سایش فوق العاده بالای هزینه تعمیر گردد پس به هیچ عنوان نباید برحسب اطلاعات نادرست به تعمیر موتور خودرو خود را به مرکز غیر حرفه ای بسپارید.

ولی یگر با وجود یک مجموعه تأمین تهران پلاس تمام نگرانی ها در رابطه با تعمیر تخصصی تمام خودروهای خارجی به صورت کامل برطرف شده است و تمام افراد به راحتی می‌تواند تعمیرات تخصصی خودرو خود مخصوصاً به تعمیر موتور خودرو را به این مجموعه حرفه‌ای بسپارند.

در واقع بحث تعمیرات تخصصی موتور خودرو نیاز به دانش فوق العاده بالا و به روز در رابطه با خودروهای خارجی دارد که متاسفانه بیشتر از ۹۰ درصد مجموعه‌های ترمیم هیچگونه اطلاعات کافی و جامعی را در رابطه با خودروهای خارجی ندارند و با مدنظر در دادن این موضوع که تمام خودروهای جدید عرضه شده به بازار که توسط کشورهای خارجی تولید شده اند ساختاری بسیار پیچیده و متفاوت دارند پس باید نهایت دقت در انتخاب محل تعمیر موتور خودرو شود.

تعمیر موتور بنز
تعمیر موتور بنز

نه در کشور ما کمتر جایی پیدا می‌شود که خدمات تعمیر موتور را با استفاده از تجهیزات پیشرفته و افراد فوق العاده حرفه‌ای ارائه دهد و به هیچ عنوان مجموعه‌ای که به متر بر حسب متد قدیمی مشغول به فعالیت هستند نمی‌توانند این کار را به صورت تضمین شده انجام دهد و به گونه ای که تفاوت های اساسی و چشمگیر مجموعه تعمیر تهران پلاس با مراکز دیگر سبب شده است تا این مجموعه به محبوبیت و معروفیت فوق‌العاده بالایی در بین صاحبان خودروهای خارجی برسد در واقع تمام افرادی که در این مجموعه تعمیر مشغول به فعالیت هستند تخصص فوق العاده بالایی را در رابطه با تعمیری سمت‌های مختلف خودروهای خارجی دارند در واقع این مجموعه تعمیر دارای یک تیم تخصصی در رابطه با تعمیر خودروهای خارجی می باشد که تمام خدمات را به صورت فوق‌العاده حرفه‌ای ارائه می‌دهد مخصوصا به تعمیر موتور خودروهای خارجی مانند تعمیر موتور بنز تعمیر موتور پورشه، تعمیر موتور لامبورگینی و … به صورت کاملاً حرفه‌ای و با حداقل هزینه در این مجموعه ارائه می گردد.

بدین ترتیب شما نیز به راحتی می توانید از هر جای ایران جهت تعمیر موتور خودرو خود به صورت کاملاً حرفه ای و با حداقل هزینه به این مجموعه تعمیر فوق العاده حرفه ای مراجعه نمایید.

مشاهده ویدیوهای بخش تعمیر موتور

خدمات ارائه شده در تعمیرگاه تهران پلاس فقط مختص به خودروهای لوکس خارجی است.

از پذیرفتن خودروهای ایرانی معذوریم. لطفا تماس نگیرید.

 

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن