تعمیر تخصصی خودروهای خارجی

تعمیر تخصصی خودروهای خارجی

تعمیر تخصصی خودروهای خارجی

خدمات ارائه شده در تعمیرگاه تهران پلاس فقط مختص به خودروهای لوکس خارجی است.

از پذیرفتن خودروهای ایرانی معذوریم. لطفا تماس نگیرید.

تعمیر تخصصی خودروهای خارجی نیازمند داشتن تخصص فوق العاده بالا در زمینه تعمیر خودرو می باشد

که خوشبختانه امروزه وجود مراکز تعمیر معتبری مانند تهران پلاس باعث شده است تا امکان دسترسی به افراد متخصص و حرفه ای برای تعمیر تخصص‌های خودروهای خارجی به بهترین شکل ممکن است به راحتی امکان پذیر شود.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید به یک مجموعه معتبر و متخصص برای تعمیر تخصصی خودروهای خارجی مراجعه نمایید در این حالت تهران پلاس می تواند مناسب‌ترین گزینه برای انجام این کار باشد.

تعمیر تخصصی خودروهای خارجی

خودرو های خارجی در ایران به دلیل تعداد کمک این خودرو ها و عدم وجود نمایندگی های رسمی ازجانب شرکت ها برای تعمیر و سرویس به دقت و توجه به مراتب بالاتری نسبت به سایر خودرو ها نیاز دارند تعمیر خودرو های خارجی با توجه به تفاوت های زیادی که این خودرو ها با خودرو های رایج در بازار ایران دارند امری تخصصی است و در کنار تخصص به گذراندن دوره های مختلف آموزشی نیازمند است. 

فردی که در امر تعمیر تخصصی خودرو های خارجی فعالیت میکند علاوه بر آشنایی با بخش های مختلف خودرو های خارجی باید تفاوت های بین قطعات در برند های مختلف را بداند و در زمان تعمیر خودرو این تفاوت ها را هر چند ریز مد نظر قرار دهد تا خودرو پس از اتمام تعمیر با مشکلی مواجه نشود.

به عنوان مثال تمامی خودرو های خارجی از یک سیستم تعلیق و گیربکس واحد استفاده نمی کنند فرد متخصص می داند که در خودروی شما چه نوع سیستمی به کار برده شده است و این سیستم چه میزان اتصالات دارد و برای تعمیر باید چگونه اتصال بین قطعات را قطع کرد تا مشکلی در سیستم ایجاد نشود. اگر اتصالات در زمان خارج کردن گیربکس به درستی جداسازی نشوند به راحتی می توانند سبب خرابی های بزرگی در گیربکس خودرو شوند.

برای تعمیر تخصصی خودروهای خارجی مراحل مختلفی وجود دارد اما در کل در مراکز معتبر تعمیرخودرو های خارجی مراحل زیر طی می شوند:

عیب یابی درست و صحیح خودرو

اگر کتنسین دانش و آگاهی کافی در مورد خودرو های شما داشته باشد با شنیدن توضیحات شما و دیدن نشانه های بروز خطا و بررسی دقیق خودرو می تواند درک وتاه ترین زمان ممکن به درستی مشکل ایجاد شده در خودروی شما را تشخیص داده و نسبت به رفع آن اقدام کند. اگر مشکل ایجاد شده در خودرو به درستی ریشه یابی نشود تمام مواردی که برای تعمیر خودرو نام برده می شوند در واقع مانند مسکنی هستند که تنها سبب می شوند تا خودرو مدتی بدون مشکل کار کند اما دوباره مشکل و خرابی بروز می کنند.

علاوه بر موارد فوق عیب یابی درست و صحیح خرابی خودرو در وقت و هزینه ی شما نیز صرفه جویی زیادی به همراه خواهد داشت و اگر مشکل ایجاد شده در خودرو به درستی شناسایی شود نیاز به هزینه های مجدد برای تعمیر دوباره خودرو و صرف وقت دوباره نیست.

استفاده از ابزار به روز

تعمیر خودرو های خارجی مانند خودرو های داخلی نیست و به ابزار و تهجیزات کامل و به روز نیاز دارد که تنها در مراکز تخصصی موجود هستند استفاده با این ابزار ها برای شناسایی و رفع خرابی خودرو کار هر فردی نیست و این جاست که نیاز به تکنسین متخصص مشهود است. در مرکز تهران پلاس علاوه بر اینکه برای رفع انواع مشکلات خودرو هایخ ارجی تمامی ابزار و تجهیزات به روز موجود هستند، همگی تکنسین ها آموزش و دانش کافی را در کنار مهارت برای تعمیر و شناسایی مشکل ایجاد شده در خودرو فراگرفته اند تا بدون ایجاد هیچ مشکلی خرابی خودروی شما رفع شود.

تعمیرگاه کیا
تعمیرگاه کیا

 

تعمیر تخصصی خودروهای خارجی

خودروهای خارجی اغلب برای تعمیر به مهارت خاصی نیاز دارند و ممکن است مجبور شوید وسیله نقلیه خود را مسافت بیشتری بکشید تا به مغازه مناسب برسید. با دانش و تجربه مناسب، تعمیر خودروهای خارجی می تواند مانند تعمیر خودروهای داخلی چالش برانگیز باشد ، اما ابتدا باید یک مکانیک واجد شرایط را پیدا کنید.تعمیر خودرو های خارجی در ایران با توجه به شرایط متفاوت اقتصادی و نبود نمایندگی رسمی برند های خودرو سازی دشوار تر از سایر کشور ها است و به دقت بیشتری در امر شناسایی مرکز معتبر و تعمیر نیاز دارد.

قطعات به کار رفته در اغلب خودرو های خارجی عمدتا به روز هستند و به کمک جدیدترین فناوری های روز تولید شده اند به همین دلیل با تعمیر خودرو های داخلی کاملا متفاوت هستند. در مرکز تهران پلاس تمامی موارد مربوط به تعمیر خودرو های خارجی توسط تکنسین های مجرب انجام می شود.

لاستیک زاپاس خود را بررسی کنید

باد نگه داشتن لاستیک پشتیبان به همان اندازه مهم است که چهار لاستیک زیر خودروی شماست. آخرین چیزی که می خواهید این است که وقتی جک را از صندوق عقب خود بیرون می آورید، متوجه شوید که زاپاس شما صاف است. آن وقت است که باید با یک کامیون یدک‌کش تماس بگیرید که می‌تواند صدها دلار برای شما کار کند. بهتر است یک دلار برای پمپ باد خرج کنید تا وسایل یدکی خود را باد کنید. به این ترتیب از هزینه یدک کش در امان خواهید ماند.

روغن را عوض کنید

روغن ماشین شما چقدر می تواند بر بودجه شما تاثیر بگذارد؟ اوه، فراوان است. مشکلات روغن می تواند یکی از پرهزینه ترین مشکلات تعمیر و نگهداری خودرو باشد، زیرا روغن بر بسیاری از عملکردهای خودرو شما تأثیر می گذارد. بهتر است فقط 25 دلار برای تعویض روغن خرج کنید تا اینکه آن را به تعویق بیندازید و خطر فرسودگی موتور خود را داشته باشید – که هزینه تعویض آن بسیار بیشتر از 25 دلار است.

باتری را تمیز نگه دارید.

خوردگی (که مانند پودر سفید یا آبی به نظر می رسد) می تواند روی پایانه های باتری شما ایجاد شود. اگر آنها را تمیز نگه ندارید، باتری ممکن است ترک بخورد یا به درستی کار نکند و شما را سرگردان کند. از آنجایی که یک باتری ماشین باکیفیت می تواند بیش از 100 دلار قیمت داشته باشد – و یک یدک کش می تواند حتی بیشتر شما را کار کند – خرید یک برس سیمی 5 دلاری و سفت نگه داشتن پایانه ها هزینه ای است که به خوبی خرج می شود.

لنت های ترمز را تعویض کنید.

وقتی ترمز می زنید صدای جیرجیر می شنوید؟ اگر چنین است، لنت های ترمز شما ممکن است روی آخرین پایه های خود باشند. یک مجموعه جدید می تواند تا 300 دلار برای هر چهار چرخ قیمت داشته باشد، به علاوه هزینه کار در صورت نصب آنها توسط یک متخصص. ما می دانیم که این برچسب قیمت ممکن است سنگین به نظر برسد. اما اینکه بتوانید قبل از پایان دادن به لکسوس جلوی شما متوقف شوید، قیمتی ندارد.هر بار که روغن را تعویض می کنید، روغن ترمز را چک کنید تا مطمئن شوید رنگ آن تیره نیست. اگر اینطور است، باید زودتر سیستم ترمز را عوض کنید.

تعمیر خودرو های خارجی با توجه به نوع مشکل ایجاد شده در خودرو و علت ایجاد مشکل متفاوت است و باید توسط افراد متخصص انجام شود.

بی ام و ایکس 3

تعمیر تخصصی خودروهای خارجی

در بازار خودروسازی ایران به خودرو هایی که در داخل ایران تولید نشده و به اصطلاح بومی نیستند خودرو های خارجی گفته می شود مسلم است که نوع تکنولوژی و قطعات به کار رفته در خودرو های خارجی با خودرو های داخلی تفاوت هایی دارند که همین تفاوت ها سبب تمایز بین این خودرو می شود.

تعمیر انواع بخش های خودرو در خارج از ایران به عنوان رشته ای تحصیلی تدریس می شود و این نشان دهنده ی اهمیت تعمیر و سرویس خودرو است، با توجه به کمبود نیروی متخصص در امر تعمیر تخصصی خودرو های خارجی در ایران تعمیرات مربوط به این خودرو ها کمی دشوار است. تعمیر تخصصی خودرو های خارجی باید با توجه به ساختار خودرو و میزان و نوع خرابی انجام شود؛ متاسفانه در ایران با توجه به عدم دارا بدون دانش کافی اغلب افراد به جای تعمیر اقدام به تعویض قطعه می کنند که در کنار هزینه ی بالا سبب میشود تا قطعه ی اصلی کارخانه از خودرو خارج شود، امری که شدیدا باید از انجام آن اجتناب کرد.

مرکزی برای تعمیر تخصصی خودرو های خارجی مناسب است که در کنار دارا بودن نیروی های متخصص ویژگی های زیر را نیز داشته باشد:

مساحت مناسب

خودرو های خارجی اندازه های متفاوتی دارند، زیاد بودن فضای تعمیرگاه سبب می شود تا تکنسین ها راحت تر به بخش های مختلف خودرو دسترسی داشته باشند و فضای بیشتری برای کار داشته اند، تمیز بدون و بزرگ بودن فضای تعمیرگاه حس خوبی را در مشتری نیز ایجاد می کند.

 عیب یابی دقیق و سریع

پیدا کردن علت اصلی خرابی خودرو یکی از مزیت های مهم در انتخاب تعمیرگاه به شمار می رود با تشخیص درست و سریع هم در وقت و هم در هزینه مشتری صرفه جویی می شود. در کنار این موارد تشخیص سرع و درست فرصب بیشتری را به تکنسین ها برای تعمیر می دهد و سودآوری بیشتری برای تعمیرگاه به همراه دارد. عیب یابی دقیق و سریع تنها توسط افرادی انجام می شود که در کنار تجربه، مهارت ، دانش و علم به روز شده و کافی در ارتباط با نوع خودر داشته باشند چرا که ساختار خودرو ها در حال حاضر کاملا متفاوت با نمونه های اولیه است و سیستم کامپیوتری خودرو ها در هر نسل تغییراتی دارد که باید در زمان شناسایی مشکل خودرو بررسی و مد نظر قرار داده شوند.

انجام انواع خدمات مربوط به خودرو

یکی از مزیت های مهم مراکز تخصصی تعمیر خودرو های خارجی علاوه بر دارا بدون کارشناسان خبره انجام تمامی امرو مرتبط با خودر واست به عنوان مثال شما می توانید در مراکز تخصصی علاوه بر بررسی اتصالات داخلی خودرو مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو و یا تعویض لاستیک خودرو را نیز انجام دهید و نیازی به مراجعه به چند مرکز ندارید. تهران پلاس نمونه ی بارز یک مرکز کاملا تخصصی و کامل در امر پوشش دهی انواع خدمات مربوط به خودرو های خارجی است، با توجه به اهمیت خودرو های خارجی و آرامش شما عزیزان تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس مشابه مراکز تخصصی در خارج از ایران  با ضمانت ارائه می شوند.

 

بهترین تعمیرگاه تخصصی برای تعمیر خودروهای خارجی

امروزه اکثر افرادی که دارای خودروهای خارجی هستند همیشه نگرانی این را دارند که به یک تعمیرگاه متخصص و افراد حرفه‌ای برای تعمیر دسترسی پیدا کنند، با توجه به اینکه ساختار مدلهای خودروهای خارجی به گونه ای متفاوت تر از خودروهای داخلی است به همین دلیل تنها افرادی که تخصص فوق العاده بالایی در زمینه دارند

می‌توانند خودروهای خارجی را به بهترین شکل ممکن تعمیر نمایند که خوشبختانه مرکز تعمیر تهران پلاس با داشتن تجربه بالا باعث شده است تا امکان تشخیص مشکل در تمام بخش‌های خودروهای خارجی به بهترین شکل ممکن امکان پذیر شود

لازم به ذکر است هزینه‌ای که در رابطه با تعمیر تخصصی خودروهای خارجی دریافت می گردد بسیار مناسب است و به هیچ عنوان دیگر نیازی نیست تا برای تعمیر خودروهای خارجی هزینه‌های گزافی را پرداخت کنید

و همچنین همیشه نگرانی این را داشته باشید که آیا مشکل به بهترین شکل ممکن شده است یا نه؟ چون تمام خدماتی که در مرکز تعمیرات تخصصی خودروهای خودرو تهران پلاس ارائه می گردد همراه با گارانتی بوده و تمام خدمات به صورت تضمینی انجام می گیرد

بدین ترتیب هیچگاه مشتریان نگرانی و استرس در رابطه تعمیر صحیح خودروها را ندارند، چون تمام موارد مربوط به برق خودرو، کارشناسی خودرو، تعمیر گیربکس، تعمیر موتور، جلوبندی، صافکاری نقاشی و سایر خدماتی که مربوط به خودرو است به صورت کامل و جامع در این مجموعه ارائه می گردد

بدین ترتیب تمام افراد به راحتی می‌توانند برای رفع مشکل خودروهای خارجی خود به این مجموعه بی نظیر و حرفه ای مراجعه نمایند.

 

تعمیرگاه تخصصی خودرو باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مهمترین موردی که در تعمیرگاه های تخصصی وجود دارد این است که دارای تیم فوق‌العاده حرفه‌ای متخصص باشد

که خوشبختانه مرکز تعمیرات تخصصی تهران پلاس با داشتن تیم فوق العاده حرفه ای و کامل باعث شده است تا تمام خدمات مربوط به تعمیر خودرو به صورت یکجا ارائه گردد

موارد مهم بعدی بحث هزینه می باشد چون این مورد برای رانندگان و مشتریان بسیار حائز اهمیت است

پس باید هزینه‌ها به گونه‌ای تعیین گردد تا تمام افراد در هر شرایطی امکان پرداخت ر داشته باشند که خوشبختانه از مهمترین ویژگی‌های مرکز تهران پلاس داشتن تعرفه های مناسب در رابطه با خدمات ارائه شده می باشد

همچنین لازم به ذکر است که تمام خدماتی که ارائه می گردد همراه با گارانتی می باشد پس مشتریان نباید نگرانی در رابطه با هزینه داشته باشند

مورد مهم دیگر این است که با توجه به اینکه تیم تعمیر متخصصی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند فوق العاده حرفه ای و متبحر هستند، به همین دلیل تمام مشکلات موجود در خودرو با حداقل زمان و خیلی سریع رفع می گردد و دیگر نیازی نیست تا مشتریان منتظر تعمیر خودرو باشند اگر شما هم جزو افرادی هستید که به هر دلیلی نیاز به یک مرکز تعمیر تخصصی برای رفع مشکلات خودروهای خود دارید در این حالت می توانید به مجموعه تعمیر تخصصی تهران پلاس مراجعه نمایید.

 

تعمیرگاه ماشین خارجی

تهران پلاس یکی از تعمیرگاه های ماشین خارجی در تهران می باشد که با ارائه خدمات متنوع در این باره باعث شده است تا تمام افرادی که به گونه دارای خودروهای خارجی هستند و به دنبال افراد متخصص برای رفع مشکلات موجود در بخش های مختلف خودرو مخصوصا در بخش موتور، گیربکس، جلوبندی، برق سیستم قسمت الکترونیکی و سایر قسمت‌ها هستند به راحتی بتوانند به این مجموعه مراجعه نمایند.

با توجه به اینکه تهران پلاس از تجهیزات بروز برای تعمیر خودروها استفاده می‌کند به همین دلیل تشخیص سریع مشکل و رفع عیب خیلی سریع انجام می شود

به گونه‌ای داشتن تجهیزات کامل و جامع باعث شده است تا امکان تعمیر خودروها در سریع‌ترین زمان ممکن امکان پذیر شود.

بدین خاطر است که امروزه اکثر افرادی که در تهران صاحب خودروهای خارجی هستند مراجعه به این مرکز را ترجیح می دهند، چون با توجه به اینکه قیمت قطعات و هزینه تعمیر خودروهای خارجی بسیار زیادتر از خودروهای داخلی است، پس باید تعمیر به وسیله افراد متخصص انجام شود تا در این صورت احتمال بروز خطا به حداقل برسد.

چون کوچکترین خطا در خودروهای خارجی می‌تواند منجر به هزینه‌های بسیار زیاد شود پس باید تمام افرادی که دارای خودروهای خارجی هستند به مراکز تعمیر معتبر مراجعه کنند تا بدین ترتیب بتوانند علاوه بر تعمیر از بروز مشکلات جدی دیگر و هزینه‌های زیادی جلوگیری کنند خوشبختانه با وجود مرکز تعمیر تهران پلاس این مورد به راحتی امکان پذیر شده است.

تعمیر هیوندای
تعمیر هیوندای

دلیل برتری تهران پلاس نسبت به مراکز دیگر چیست؟

متاسفانه یکی از اشتباه های رایجی که برخی از رانندگان می‌کنند این است که همیشه به افراد سالخورده‌ای که در مناطق مختلف خدمات تعمیر خودرو را ارائه می‌دهند مراجعه می کنند

ولی به این موضوع دقت نمی‌کنند که بروز بودن و داشتن تخصص و تبحر و به گونه‌ای آشنایی کامل با سیستم های جدید خودروها و خودروهای بروز به گونه‌ای نیازمند داشتن اطلاعات بروز و به گونه ای ذهن جوان و متخصص می باشد

و به هیچ عنوان فقط محدود به یک بخش خاص بودن و نداشتن اطلاعات بروز در رابطه با سیستم های جدید خودرو نمی تواند گزینه مناسبی برای تعمیر خودرو باشد.

پس همه شما باید یک مرکز تخصصی که دارای تیم متخصص و حرفه‌ای با دانش بروز تجهیزات کامل و علم بروز در رابطه با سیستم های جدید خودرو دارد مراجعه کنید

در این حالت امکان تشخیص سریع مشکل به راحتی امکان‌پذیر می‌شود و خیلی راحت می توانید هرگونه مشکلی که در بخش‌های مختلف خودرو وجود دارد را رفع کنید که خوشبختانه تیم تخصصی تهران پلاس با داشتن تمام این موارد گزینه فوق العاده حرفه ای و عالی برای تعمیر خودرو است و بدین ترتیب به راحتی می‌تواند تمام خدماتی که مربوط به تعمیر و تشخیص سریع مشکلات در خودروهای جدید مخصوصا در خودروهای خارجی است را به راحتی انجام دهد.

 

خدمات خودرویی تهران پلاس

تمام چیزهایی که شما برای تعمیر خودرو به آن نیاز دارید ما در مجموعه حرفه ای تهران پلاس برای شما فراهم می کنیم و شما عزیزان نیز می توانید با خیالی آسوده تمام خدمات خودروی خارجی خود را در این مجموعه انجام دهید. همانطور که میدانید امروزه خرید خودرو مخصوصا خودروهای خارجی بسیار سخت و طاقت فرسا شده است و کاری که در این زمینه باید انجام دهیم حفظ سلامت ماشین می باشد.

برای سلامتی ماشین شما باید تمام  خدمات آن را طبق برنامه و سر وقت انجام دهید تا مشکلات ماشین شما به حداقل برسد. امروزه ماشین های خارجی خدمات بسیار گران قیمتی دارند، شما اگر در انجام به موقع این خدمات کوتاهی کنید بعد از گذشت مدتی نه تنها آن مشکل حل نمی شود، بلکه مشکلات دیگری نیز برای شما ایجاد می شود که تمام این ها ضرر های مالی به شما وارد خواهند کرد.

یکی از کارهایی که شما در این زمینه باید انجام دهید این است که در صورت بروز کوچترین مشکلی در خودروی خود، سریعا و بدون معطلی به یکی از بهترین و با تجربه ترین تعمیرگاه های موجود مراجعه کنید، البته باید دقت کنی که کدام تعمیرگاه؟ تعمیرگاهی که دارای کادری بسیار مجرب باشد و بتواند تمام خدمات خودروی شما را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان و با قیمتی مناسب انجام دهد.

اگر شما نیز به دنبال همچین تعمیرگاهی هستید، ما به شما تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس را معرفی میکنیم، تعمیرگاهی بسیار حرفه ای با کادری مجرب که می تواند خودروی خارجی شما را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان تعمیر کند و خیال شما را نیز از این بابت راحت کند.

توجه کنید که خودروهای خارجی دارای حساسیت بیشتری نسبت به خودرو های داخلی می باشند، چراکه کوچکترین اشتباه در تعمیر آنها می تواند ضرر های جبران ناپذیری را برای شما ایجاد کند. یکی دیگر از این حساسیت ها در بحث قطعات می باشد. قطعات خودرو های خارجی نسبت به خودرو های ایرانی بسیار کمیاب و نا موجود می باشد.

اگر تعمیرگاهی که به آن مراجعه می کنید حرفه ای و تخصصی نباشد، در همان ابتدا از شما می خواهد که قطعه را تعویض کنید، اما تعمرگاه های حرفه ای و تخصصی این کار را انجام نمی دهند، بلکه ریشه یابی کرده و تا جایی که ممکن است قطعه را تعمیر می کنند. چراکه تعویض قطعات خودرو های خارجی هزینه بسیار زیادی را برای شما ایجاد می کند و اگر تعمیرگاه تشخیص درست ندهد شما ضرر خواهید کرد.

یکی از خدمات تعمیرگاه تهران پلاس همین می باشد، این تعمیرگاه در ابتدا عیب ماشین را به خوبی تشخیص داده و سپس با کادر حرفه ای که دارند سعی در تعمیر آن می کنند و تعویض قطعه را در مرحله آخر و در نبود هیچ راهی برای تعمیر انجام می دهند. پس می توانید با خیالی راحت خودروی خود را به این تعمیرگاه بسپارید و آن را تعمیر کنید.

تعمیرات تخصصی خودروهای خارجی تنها در چند مجموعه تعمیر محدود در ایران به صورت تضمینی انجام می‌شود و با توجه به اینکه تعداد مراکز تعمیر خودرو فوق العاده زیاد است به همین دلیل اکثر افراد در انتخاب محل تعمیر مطمئن دچار مشکل می شوند

با توجه به اینکه پیدا کردن تعمیرگاه ماشین های خارجی در تهران بسیار حائز اهمیت است و تنها امکان دریافت خدمات با کیفیت در مجموعه تعمیرات تخصصی ماشینهای خارجی امکان‌پذیر است

 پس باید نهایت توجه و دقت را در این مورد داشته باشید مثلا به تعمیر موتور ماشین خارجی یکی از مهمترین گزینه هایی است که نیاز به افراد فوق العاده حرفه ای و مجرب دارد.

ایا امکان تعمیر تخصصی گیربکس خودرو تعمیر تخصصی کمک بادی خودرو تعمیر تخصصی جلوبندی خودرو و تمام موارد دیگر باید به بهترین شکل ممکن ارائه داده شود.

تعمیر جعبه فرمان، تعویض بوش دیفرانسیل مازراتی
تعمیر جعبه فرمان، تعویض بوش دیفرانسیل مازراتی

در واقع جستجو در دنیای مجازی و مشاهده وب سایت های رسمی مجموعه های معتبر می توانید بهترین گزینه را جهت تعمیر تخصصی خودرو خود پیدا کنید مخصوصا به سطح میره خودروهای خارجی بسیار حائز اهمیت است و باید عیب یابی خودرو ها خیلی سریع و با دقت حساسیت بسیار بالا انجام شود که خوشبختانه امروزه امکان دسترسی آسان به چنین مراکزی به راحتی امکان پذیر شده است.

در واقع مجموعه تعمیرات تهران پلاستیک از مراکز فوق العاده عالی است که تمام خدمات خودرویی را به بهترین شکل ممکن را ارائه می‌دهد و دارای کادر مجرب و متخصص میباشد که خوشبختانه قیمت تمام خدمات ارائه شده در این تعمیرگاه بسیار مناسب است پس اگر جزو افرادی هستید که به دنبال یک مجموعه می گردید تا امکان دریافت تمام خدمات به صورت حرفه ای امکان پذیر باشد.

 و همچنین هزینه زیادی هم دریافت نگردد در این حالت مجموعه تعمیر تهران پلاس که دارای فوق العاده حرفه ای تجهیزاتی فوق العاده پیشرفته و یک محل با مساحت زیاد جهت رفع سریع مشکلات به وجود آمده میباشد که تمام خدمات به صورت فوق‌العاده حرفه‌ای ارائه داده می‌شود.

و به گونه‌ای بر حسب تحقیقات انجام شده جزو بهترین تعمیرگاه های تخصصی خودروهای خارجی در ایران می باشد که امکان رفع تمام مشکلات به وجود آمده در تمام خودروهای خارجی به صورت صفر تا صد در این مجموعه امکان پذیر است.

پس می‌توان به این نتیجه رسید که دیگر امکان دسترسی به مرکز تخصصی خودرو یا تعمیرگاه ماشین های خارجی در تهران به راحتی امکان پذیر است در واقع دیگر نیازی نیست تا به مراکز متعدد جهت تعمیر خودرو مراجعه نمایید چون دیگر با وجود مرکز تعمیر تهران پلاست امکان دریافت تمامی خدمات به صورت کاملاً حرفه ای امکان پذیر شده است مخصوصا بست تعمیر موتور ماشین های خارجی تعمیر گیربکس ماشین های خارجی تعمیر کمک گیربکس ماشین های خارجی صافکاری و نقاشی ماشین های خارجی سرویس دوره ای ماشین های خارجی رفع مشکلات به وجود آمده در سیستم برق و الکترونیک ماشین های خارجی سرویس دوره ای ماشین های خارجی و یا کارشناسی خود را ماشینهای خارجی به صورت کاملا حرفه ای و همراه با گارانتی در این مجموعه ارائه داده می شود.

 همچنین به تازگی بخش فروشگاه این مجموعه نیز افتتاح شده است که در این حالت امکان دسترسی به قطعات اورجینال با قیمت بسیار مناسب به راحتی ممکن شده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و به راحتی می توانید به وبسایت تهران پلاس را بررسی کرده و اطلاعات کامل و دقیق را در رابطه با این مجموعه دریافت نمایید. 

تعمیرگاه خودروهای خارجی

هر خودرویی طول عمر مفیدی دارد اما با انجام سرویس به موقع و تعمیر اصولی می توان طول عمر مفید خودرو را افزایش داد. در سال های اخیر با توجه به افزایش قیمت خودرو هایخ ارجی در ایران و کم شدن این دسته از خودرو ها تعمیر تخصصی خودرو های خارجی اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

بر خلاف تصور جامع افراد تعمیر خودرو های خارجی با خودرو های داخلی متفاوت است و در خارج از ایران تعمیر انواع خودرو ها به عنوان تخصصی دانشگاهی تدریس و افراد پس از گذراندن دوره های مختلف مدارک تخصصی در این باره دریافت می کنند. فقدان مراکز معتبر نمایندگی برند های مختلف خودرو سازی در ایران سبب شده است تا افرادی بدون دانش و تجربه برای تعمیر تخصصی خودرو های خارجی اقدام کنند.

این افراد با توجه به اینکه دانش و آگاهی کافی ندارند نمی توانند میزان و نوع آسیب وارد شده به بخش های مختلف خودرو را تشخیص دهند و به دلیل عدم دانش در ارتباط با اتصالات مختلف در خودرو با تعمیر اشتباه سبب بروز مشکلات بیشتر و شدید تری در خودرو می شوند.

قطعاتی که برای ساخت خودرو های خارجی به کار برده می شوند اغلب به روز هستند و با استفاده از جدیدترین فناوری های روز ساخته شده اند به همین دلیل با قطعاتی که در خودرو های داخلی به کار می روند کاملا متفاوت هستند. در مرکز تهران پلاس تمامی موارد مرتبط با تعمیر خودرو های خارجی توسط افراد مجرب انجام می شود.

مراکزی در به صورت تعمیر در امر تعمیر خودرو های خارجی مشغول هستند در ابتدا قطعات مختلف خودرو بررسی می شود و پس از عیب یابی مشکل ایجاد شده روش مناسب برای رفع آن اتخاذ می شود. برخی از قطعات در خودرو به کنترل و بررسی مداوم نیاز دارند این قطعات عبارتند از:

گیربکس خودرو

بررسی سیتم ترمز خودرو

بررسی موتور و تنظیم آن

تست قطعات مرتبط با سیستم برقی و الکتریکی خودرو

بررسی چراغ های خودرو

تست سیستم گرمایشی و سرمایشی خودرو و تهویه به کار رفته در خودرو

بررسی سیستم فرمان و تعلیق خودرو

اگر خودرو دچار آسیب ناشی از تصادف شده باشد مواردی نیز باید در ارتباط با اصلاح مجدد بدنه ی خودرو انجام شوند که عبارتند از:

رنگ و پولیش

ترمیم بخش آسیب دیده

رفع مشکلات الکتریکی ایجاد شده

بررسی زاپاس خودرو

نگه داشتن باد لاستیک زاپاس به میزان لازم به اندازه ی چهار لاستیک خودرو مهم و حیاتی است. اگر لاستیک زاپاس باد کافی نداشته باشد در صورت نیاز نمی توانید از آن استفاده کنید و ناچار هستید با جرثغیل تماس بگیرید که هزینه ای به مراتب بیشتر برای شما در پی خواهد داشت.

 

تعویض روغن خودرو

تعویض روغن موتور و گیربکس خودرو اگر در زمان مقرر انجام نشود می تواند هزینه های زیادی در پی داشته باشد. شما می توانید با سرویس و تعویض به موقع روغن خودرو از بروز آسیب و هزینه های اضافی در خودرو جلوگیری کنید. باتری را تمیز نگه دارید.

تمامی موارد گفته شده باید توسط افراد متخصص انجام شوند تا مشکل مجددی در خودرو ایجاد نشود.

مشاهده ویدیوهای بخش تعمیرتخصصی خودروهای خارجی

خدمات ارائه شده در تعمیرگاه تهران پلاس فقط مختص به خودروهای لوکس خارجی است.

از پذیرفتن خودروهای ایرانی معذوریم. لطفا تماس نگیرید.

 

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن