تعویض واشر سرسیلندر نیسان قشقایی

تعویض واشر سرسیلندر نیسان قشقایی تعویض واشر سرسیلندر نیسان قشقایی نیسان قشقایی – Nissan Qashqai نخستین بار در نمایشگاه خودرو پاریس در سال ۲۰۰۶ در معرض عموم به نمایش درآمد. نیسان قشقایی نخستین محصول شرکت نیسان است که در دفتر طراحی اروپایی نیسان در شهر لندن طراحی شده، و مهندسی آن هم در مرکز فنی …

تعویض واشر سرسیلندر نیسان قشقایی ادامه »

تعویض واشر سرسیلندر نیسان قشقایی

تعویض واشر سرسیلندر نیسان قشقایی

تعویض واشر سرسیلندر

نیسان قشقایی

نیسان قشقایی – Nissan Qashqai نخستین بار در نمایشگاه خودرو پاریس در سال ۲۰۰۶ در معرض عموم به نمایش درآمد. نیسان قشقایی نخستین محصول شرکت نیسان است که در دفتر طراحی اروپایی نیسان در شهر لندن طراحی شده، و مهندسی آن هم در مرکز فنی اروپایی نیسان در شهر کرنفیلد در منطقه بدفوردشایر در بریتانیا انجام شده است.

از سال ۲۰۰۶، این خودرو در کارخانجات خودروسازی بریتانیایی نیسان (NMUK) در شهر ساندرلند در نزدیکی شهر نیوکاسل تولید می‌شود . نام خودروی نیسان قشقایی از ایل قشقایی ایل بزرگِ ترک زبان در جنوب و جنوب غربی ایران ( استان فارس ) گرفته شده است.

در بازار استرالیا، این خودرو به نام «نیسان دوالیس» (Nissan Dualis) فروخته می‌شود. علت آن احتمالاً لهجه خاص مردم استرالیا بوده که نیسان نمی‌خواسته استرالیایی‌ها نام خودرو را مانند عبارت Cash Cow تلفظ کنند. در بازار چین، این خودرو با نام CCUV به فروش می‌رسد. خودروی نیسان قشقایی در بازار آمریکا عرضه نمی‌شود. بجای آن خودرویی به نام «نیسان روگ» (Nissan Rogue) به فروش می‌رود که علی‌رغم شباهتهای ظاهری با نیسان قشقایی، خودرویی کاملاً متفاوت است.

تعمیرگاه نیسان در تهران

واشر سر سیلندر نیسان قشقایی

واشر سر سیلندر محصولی در موتور ماشین است که بین سیلندر و سرسیلندر قرار داده شده و وظیفه آن به وجود آوردن یک آبندی تمام بین قسمت های مختلف روغن رسانی، آب، و احتراق موتور است. واشر سرسیلندر واشریست از نوع پنبه نسوز به علاوه فولاد و مس.

دلایل خرابی واشر سرسیلندر

خرابی واشر سرسیلندر دلایل زیاد و مختلفی دارد که از با اهمیت ترین علت ها آن درست کار نکردن ترموستات، به وجود آمدن نشتی در قسمت آب و خالی شدن رادیاتورماشین، فشار به موتور و نگاه نکردن به آمپر ماشین و …

برای خرید واشر سرسیلندر برای اتوموبیل حتما به این مطلب توجه شود که قطعه اصلی باشد به این علت که قطعه های اوریجینال کمیت بهتر و عمر بسیار زیادتری دارند.

تعویض واشر سرسیلندر نیسان قشقایی در تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس:

تعمیرات نیسان قشقایی

تعمیرات کلیه خودروهای ژاپنی به خصوص نیسان قشقایی در تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس انجام میشود.

تعمیر موتور نیسان قشقایی

تنظیم موتور نیسان قشقایی

خدمات برق تخصصی نیسان قشقایی

جلوبندی و عقب بندی نیسان قشقایی

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

1 دیدگاه دربارهٔ «تعویض واشر سرسیلندر نیسان قشقایی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن