تعویض دنده میل سوپاپ و تعمیر جلوبندی تویوتا راوفور

تعویض دنده میل سوپاپ و تعمیر جلوبندی تویوتا راوفور تعمیرات تخصصی جلوبندی و تعلیق خدمات تخصصی تعمیرات گیربکس اتوماتیک خودروهای تویوتا لکسوس هیوندای و کیا با یک سال گارانتی و تضمین کیفیت. تست کامل گیربکس با دستگاه های تخصصی و عیب یابی کامل گیربکس، تعمیر کامل گیربکس اتوماتیک و نو سازی کامل و اورهال گیربکس، …

تعویض دنده میل سوپاپ و تعمیر جلوبندی تویوتا راوفور ادامه »

تعمیر جلوبندی تویوتا راوفور

تعویض دنده میل سوپاپ و تعمیر جلوبندی تویوتا راوفور

تعمیرات تخصصی جلوبندی و تعلیق

خدمات تخصصی تعمیرات گیربکس اتوماتیک خودروهای تویوتا لکسوس هیوندای و کیا با یک سال گارانتی و تضمین کیفیت.

تست کامل گیربکس با دستگاه های تخصصی و عیب یابی کامل گیربکس، تعمیر کامل گیربکس اتوماتیک و نو سازی کامل و اورهال گیربکس، سرویس ساعت گیربکس و رفع عیوب شایع این قسمت.

رفع تمامی مکث و تاخیر گیربکس های اتوماتیک در هنگام تعویض دنده، رفع تمامی ضربه های گیربکس در هنگام تعویض دنده و تمامی خدمات تخصصی مربوط به گیربکس های اتوماتیک.

عیب یابی کامل سیستم تعلیق خودروهای تویوتا لکسوس هیوندای و کیا

مرکز تخصصی تعمیرات تهران پلاس خدمات تعمیر جلوبندی و عقب بندی خودروهای تویوتا لکسوس هیوندای و کیا را به شما عزیزان ارائه می دهد.

رفع تمامی ایراد های موجود در سیستم تعلیق شامل رفع تمامی صداهای اضافی از جلوبندی و عقب بندی خودروها، رفع تمامی عوامل لاستیک سایی و تنظیمات تخصصی زوایای چرخ ها، میزان فرمان تخصصی.

رفع کوبش کمک های فنر، عیب یابی و تعمیر سیستم های تنظیم ارتفاع پرادو و جنسیس و موهاوی و انجام کالیبراسیون های تخصصی این خودروها و همه خدماتی که مبتنی برجلوبندی و عقب بندی خودروهای تویوتا لکسوس هیوندای و کیا است.

تعمیرات جلوبندی و عقب بندی در این مرکز به صورت باز و بست کامل انجام می گردد در که در این روش تمامی قطعات معیوب شناسایی شده و تعمیرات شما پایدار و با کیفیت خواهد بود.

انجام سرویس های کامل جلوبندی و بازدید های چهار چرخ

یکی از امور اساسی در سالم نگهداری سیستم تعلیق خودور انجام سرویس های دوره ای و بازدید های چهارچرخ خودرو است.

قطعاتی مثل گردگیرهای سیبک ها و پلوس ها و جعبه فرمان به صورت پلاستیکی بوده و طول عمر محدودی دارند که پاره شدن و خرابی این قطعات سبب میشود قطعه مربوطه آنها به سرعت از بین رود.

نکته دوم زمانی خودرو قرار است مسافت طولانی جاده ای طی نماید باید سیستم تعلیق آن کنترل گردد و اگر عیبی در آن وجود دارد برطرف شود که به این کار بازدید چهارچرخ گویند.

تعویض دنده میل سوپاپ و تعمیر جلوبندی تویوتا راوفور در تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس:

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن